|
|
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| |
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 feb 2016 - 13:47 | |
| @Mimi, best wel heel erg, ja |
|
| |
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
| |
| |
| |
Freedje 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 feb 2016 - 14:13 | |
| - Ravenkit' schreef:
- @Mimi Jup die lijken op elkaar :'3
---
Hi btw! Iemand zin in een topicje met Raafie? Hij moet echt zijn oogjes eens openen c; Misschien met Oceanheart? Zou jij willen openen? c: |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 feb 2016 - 14:38 | |
| Rip Emma 2k16 :'3 Hoe heb je dat gefixt? |
|
| |
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 feb 2016 - 14:44 | |
| - Echopaw schreef:
- Rip Emma 2k16 :'3 Hoe heb je dat gefixt?
Trefbal, ik liep achteruit, ging door m'n enkel, rolde om tegen een paal aan en kreeg daardoor de pion die erbovenop stond op m'n hoofd xD Maar nu loop ik dus mank it was worth itHoe is jouw leven?? - #Awesome:
|
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 feb 2016 - 14:46 | |
| - Tallshadow schreef:
- Echopaw schreef:
Trefbal, ik liep achteruit, ging door m'n enkel, rolde om tegen een paal aan en kreeg daardoor de pion die erbovenop stond op m'n hoofd xD Maar nu loop ik dus mank it was worth it
Hoe is jouw leven?? Hahaha how nice xD Maar beterschap ~! & Leven? Ik heb helemaal geen leven!Met mij gaat het goed hoor, lekker weinig huiswerk dit weekend, dus heel veel tijd op het internet B) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 feb 2016 - 14:48 | |
| - Echopaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Echopaw schreef:
Trefbal, ik liep achteruit, ging door m'n enkel, rolde om tegen een paal aan en kreeg daardoor de pion die erbovenop stond op m'n hoofd xD Maar nu loop ik dus mank it was worth it
Hoe is jouw leven?? Hahaha how nice xD Maar beterschap ~! & Leven? Ik heb helemaal geen leven! Met mij gaat het goed hoor, lekker weinig huiswerk dit weekend, dus heel veel tijd op het internet B) Thanks (: & Chill! Dat betekend dat je morgen dus ook veel tijd hebt om de valentijns madness te zien? - #Awesome:
|
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 feb 2016 - 14:53 | |
| - Tallshadow schreef:
- Echopaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Echopaw schreef:
Hoe is jouw leven?? Hahaha how nice xD Maar beterschap ~! & Leven? Ik heb helemaal geen leven! Met mij gaat het goed hoor, lekker weinig huiswerk dit weekend, dus heel veel tijd op het internet B) Thanks (: & Chill! Dat betekend dat je morgen dus ook veel tijd hebt om de valentijns madness te zien? Jep, dat ook. Ik zal er geen spijt van hebben denk ik zo :') Ga je iets interessants doen morgen of ben je ook alleen? |
|
| |
| |
| |
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 feb 2016 - 15:10 | |
| - Tallshadow schreef:
- Echopaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Echopaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Echopaw schreef:
Hoe is jouw leven?? Hahaha how nice xD Maar beterschap ~! & Leven? Ik heb helemaal geen leven! Met mij gaat het goed hoor, lekker weinig huiswerk dit weekend, dus heel veel tijd op het internet B) Thanks (: & Chill! Dat betekend dat je morgen dus ook veel tijd hebt om de valentijns madness te zien? Jep, dat ook. Ik zal er geen spijt van hebben denk ik zo :') Ga je iets interessants doen morgen of ben je ook alleen? Ik ben keihard loner met de rest van m'n familie en dat vieren we door zwart-wit films te gaan kijken (A) Ga jij nog wat doen? Oh heerlijk (: Nope, ik ga The Battle Of Five Armies nog eens kijken met m'n zusje, en verder een hoop eten enzo ;3 |
|
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 feb 2016 - 15:11 | |
| - Tallshadow schreef:
- Hey guys! Ik spot een Freedje! Yo there! How's life??
Door m'n enkel gegaan op een funniest home videos waardige manier, maar mensen het doet pijn xD Ik zie een Emma! Goed hoor c: Lekker druk met RPG'en, but life's gooooddddd x) En met jou? En gdi, dat had je echt moeten opnemen en effe naar dt programma moeten sturen zodat je geld zou verdienen.. XD |
|
| |
| |
| |
| |
<3 397 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 feb 2016 - 15:16 | |
| - Tallshadow schreef:
- Dat klinkt goed Evy! Ik wens je alvast veel plezier >3
Inderdaad Freedje xD Dan had ik er nog wat aan overgehouden naast een pijnlijke enkel. Mooi dat life good is! Niet te druk met school? Het gaat nog redelijk c: Ik heb onlangs weer een examen afgewerkt en hoef er nu nog maar vier te doen. Het lijstje wordt korter |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 feb 2016 - 15:19 | |
| Nahw, beterschap Emma!
Misschien moet ik ooit eens uit bed komen om wat te gaan doen.. maar ik lig zo lekker. ;v; VOICE ♡ THEMEReleasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone |
|
| |
| |
| |
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 feb 2016 - 15:54 | |
| |
|
| |
Freedje 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 13 feb 2016 - 16:06 | |
| - Winddancer schreef:
- hii allemaal c:
Hi there! <3 |
|