We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 20:23
Yo guys! Ff voor degene die nog setjes verwachten. Gimp wilt nu al een week niet meer opstarten. Ik ga dus aan de slag met photoshop. Weet dus nog niet wat voor lelijke brol ik ga creëren x'D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 20:34
@Emma: yess @kiki: dat is me ook al door n studiegenoot verteld. Moet alleen tijd vinden, want heb ook nog n jurk te maken voor EFF en ik heb nog nie eens n naaimachine. Plus stage regelen. En gewoon mn huiswerk/leerwerk. So much
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 20:38
Firepaw schreef:
@Emma: yess @kiki: dat is me ook al door n studiegenoot verteld. Moet alleen tijd vinden, want heb ook nog n jurk te maken voor EFF en ik heb nog nie eens n naaimachine. Plus stage regelen. En gewoon mn huiswerk/leerwerk. So much
Ik rol naar je toe en ik sleep je mee! B) Ik moet ook nog steeds wat verzinnen voor EFF.....
You call and I respond The sparrow and the song I miss you when you're gone