Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 10:55
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 12:10 Mensen mensen mensen, vandaag hopelijk project deel 1 afronden, dan kan ik wat meer gaan posten :'D Vergeef me voor de weinige activiteit xD Dun kill me~
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 13:04 Yelp, I Mousedung up. -u- Doei voldoende voor natuurkunde waar ik m'n examen mee in had kunnen gaan.
VOICE ♡
THEME Releasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 13:07 Ben zo klaat met mn school
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 14:32 hii, nog even gedag komen zeggen voor de schoolbel gaat c:
Romy || Raven 19 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 15:02 Acerift schreef: Acey is alivee sortof yay. Alleen nog bedenken in welke clan hij het beste zou passen mweh. Also.. Back on wc I guess uwu. Oml, Roompje! *huggies*
Welkom terug, I missed ya. :c En stop 'm in RC, kan het vriendjes worden met Fairy. 8D
VOICE ♡
THEME Releasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Romy || Raven 19 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 15:04 Fairfaith schreef: Acerift schreef: Acey is alivee sortof yay. Alleen nog bedenken in welke clan hij het beste zou passen mweh. Also.. Back on wc I guess uwu. Oml, Roompje! *huggies* Welkom terug, I missed ya. :c En stop 'm in RC, kan het vriendjes worden met Fairy. 8D Idk maann ik denk aan Windclan want ik heb nog nooit een kitty in de Windclan gehad uwu
Ik wilde eerst een setje gebruiken met de kat die je op jouw setje hebt en toen was ik like Mousedung man my cat.. ;;
dragoncave:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 15:11 Aww, I'm sorry. :'D Ze had hetzelfde plaatje toen ik haar een hele tijd geleden overnam van iemand, ghehe. Bleh, ik ben zo moe, maar ik mag niet meer zoveel koffie drinken van mezelf op een dag. ;w; drie kopjes is wel genoeg.
VOICE ♡
Romy || Raven 19 Actief
Kiki 1666 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 15:44 Fairfaith schreef: Aww, I'm sorry. :'D Ze had hetzelfde plaatje toen ik haar een hele tijd geleden overnam van iemand, ghehe. Bleh, ik ben zo moe, maar ik mag niet meer zoveel koffie drinken van mezelf op een dag. ;w; drie kopjes is wel genoeg. koFFIE? ? ?? weg met dat debiele bonenwater jezus mina. Hear this.......... thee. Gewoon meer thee drinken mijn kind.
You call and I respond The sparrow and the song I miss you when you're gone
♆ Loïs 94 Actief Touch me again and I'll end you. In a non-criminal way.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 15:57
Romy || Raven 19 Actief
Juul ♛ 134 Afwezig I’d like to see things your way, but I’m not sure if I can stick my head that far up my ass.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 16:08 Mistpaw* schreef: Fairfaith schreef: Aww, I'm sorry. :'D Ze had hetzelfde plaatje toen ik haar een hele tijd geleden overnam van iemand, ghehe. Bleh, ik ben zo moe, maar ik mag niet meer zoveel koffie drinken van mezelf op een dag. ;w; drie kopjes is wel genoeg. koFFIE? ? ?? weg met dat debiele bonenwater jezus mina. Hear this.......... thee. Gewoon meer thee drinken mijn kind. MAAR
Tori MOEDER. :C
Fairfaith | Liongaze |
'Lakepaw | Luvon
I’m not a tease, Im just a reminder of what you can’t have
Kiki 1666 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 16:20 'Lakepaw schreef: Mistpaw* schreef: Fairfaith schreef: Aww, I'm sorry. :'D Ze had hetzelfde plaatje toen ik haar een hele tijd geleden overnam van iemand, ghehe. Bleh, ik ben zo moe, maar ik mag niet meer zoveel koffie drinken van mezelf op een dag. ;w; drie kopjes is wel genoeg. koFFIE? ? ?? weg met dat debiele bonenwater jezus mina. Hear this.......... thee. Gewoon meer thee drinken mijn kind. MAAR Tori MOEDER. :C Niks mOEDER. Gewoon thee. Geen koffie meer. B(
Thee is voor de sterkste van het land. Zij die overleven. Thee is wat deze economie draaiende houd. Verdorie.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 16:28 Mistpaw* schreef: 'Lakepaw schreef: Mistpaw* schreef: Fairfaith schreef: Aww, I'm sorry. :'D Ze had hetzelfde plaatje toen ik haar een hele tijd geleden overnam van iemand, ghehe. Bleh, ik ben zo moe, maar ik mag niet meer zoveel koffie drinken van mezelf op een dag. ;w; drie kopjes is wel genoeg. koFFIE? ? ?? weg met dat debiele bonenwater jezus mina. Hear this.......... thee. Gewoon meer thee drinken mijn kind. MAAR Tori MOEDER. :C Niks mOEDER. Gewoon thee. Geen koffie meer. B( Thee is voor de sterkste van het land. Zij die overleven. Thee is wat deze economie draaiende houd. Verdorie. Ik ben niet sterk, moeder. Ik ben een zwakke ziel die haar dagelijkse dosis cafeïne nodig heeft om door het leven te komen. :c
VOICE ♡
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 16:33 Appearently mag ik nu wel weer op internationale stage. Aaaaaand de laatste mogelijke spoiler van got ff gekregen. Tnx tineke you spoilwred evergthing
Kiki 1666 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 16:56 Fairfaith schreef: Mistpaw* schreef: 'Lakepaw schreef: Mistpaw* schreef: Fairfaith schreef: Aww, I'm sorry. :'D Ze had hetzelfde plaatje toen ik haar een hele tijd geleden overnam van iemand, ghehe. Bleh, ik ben zo moe, maar ik mag niet meer zoveel koffie drinken van mezelf op een dag. ;w; drie kopjes is wel genoeg. koFFIE? ? ?? weg met dat debiele bonenwater jezus mina. Hear this.......... thee. Gewoon meer thee drinken mijn kind. MAAR Tori MOEDER. :C Niks mOEDER. Gewoon thee. Geen koffie meer. B( Thee is voor de sterkste van het land. Zij die overleven. Thee is wat deze economie draaiende houd. Verdorie. Ik ben niet sterk, moeder. Ik ben een zwakke ziel die haar dagelijkse dosis cafeïne nodig heeft om door het leven te komen. :c En jij denkt dat er in thee geen cafeïne zit? :'D
Athelstan 44 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 feb 2016 - 17:05 Laatst aangepast door Cranekit, op do 18 feb 2016 - 17:10; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic