We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jan 2016 - 18:10
Terug uit tennis en bijles :'D Aangezien mijn moeder zo slim was de oplader van de laptop te vergeten op haar werk kan ik vandaag dus alleen maar 45 minuten op :c Gelijk posten dan maar
You made yourself a bed at the bottom of the blackest hole And convinced yourself that it’s not the reason you don't see the sun anymore.
Lethal
Member
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
CAT'S PROFILE Age: I've been hitting children for 89 moons Gender: She-cat ♀ Rank: Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jan 2016 - 18:44
Sweet krijgt zo'n grote plottwist >D
Btw, kan er iemand een litteken maken op Sweet's setje? c:
:::
Lmao thanks Hannah <3
Dankje Bunny <3
Briarlight
Member
♡ 491 Actief But I wouldn't do it anyway
Or at least that's what I say
Demi 468 Afwezig "It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jan 2016 - 19:41
Wat haat ik het om de hele tijd misselijk te zijn. :c
all I believe, is it a dream, that's come crashing down on me?
all that I hope, is it just smoke & mirrors?
Innerstar
StarClan
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
CAT'S PROFILE Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jan 2016 - 19:58
Ik haat ziek zijn en ben het echt te vaak naar mijn idee. Nu kan ik niet maar karate omdat ik een beginnende longontsteking heb en 38,6 graden koorts heb ;w;
Gvd, fml.
.:
Thx James <3
Thx to Rebecca <3
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Littlestream
Member
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jan 2016 - 20:07
Beterschap indeed. Mijn vader heeft wss n longontsteking en mn broertje is nu ook ziek. Ik hoest enkel wat maar ik kan t me nu ook gewoon echt niet veroorloven om ziek te worden. Op tijd naar bed dus xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jan 2016 - 20:15
@Chi: ja maar ik heb practicum waarvan ik max een halve dag mag missen en we hebben morgen sws al een dubbele dag. Plus ik heb volgende week dinsdag en woensdag een hertentamen en ik moet zaterdag werken. Dus dat zou me gewoon nekken.