|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
Nath 547 Actief
| |
| |
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jan 2016 - 20:36 | |
| Middelbaar chill? Niet op mijn school helaas. :'D Ongekwalificeerde leraren die geen les geven all the waaay~ En Nath, wens je mams beterschap namens mij! Beterschap voor alle zieken hier, trouwens. xD Ik kom jullie wel verzorgen. VOICE ♡ THEMEReleasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| |
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| |
| |
Melissa 45
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jan 2016 - 21:37 | |
| Ik weet niet wat voor uiterlijk ik Snow wil geven :C heeft iemand nog mooie plaatjes? |
|
| |
San 728 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jan 2016 - 21:39 | |
| - Snowpaw, schreef:
- Ik weet niet wat voor uiterlijk ik Snow wil geven :C heeft iemand nog mooie plaatjes?
maak haar helemaal zwart c: want veel katten die snow heten zijn wit dus het zou wel ironish zijn c; |
|
| |
Melissa 45
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jan 2016 - 21:45 | |
| - Rosepaw'' schreef:
- Snowpaw, schreef:
- Ik weet niet wat voor uiterlijk ik Snow wil geven :C heeft iemand nog mooie plaatjes?
maak haar helemaal zwart c: want veel katten die snow heten zijn wit dus het zou wel ironish zijn c; Ik zat er aan te denken haar bijna volledig zwart te maken maar dan moet ik eerst plaatjes vinden, en ik moet dan nadenken over waarom ze Snow heet. Ik wil haar het liefst ook niet wit hebben omdat dat inderdaad heel veel voor komt. |
|
| |
San 728 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jan 2016 - 21:48 | |
| - Snowpaw, schreef:
- Rosepaw'' schreef:
- Snowpaw, schreef:
maak haar helemaal zwart c: want veel katten die snow heten zijn wit dus het zou wel ironish zijn c; Ik zat er aan te denken haar bijna volledig zwart te maken maar dan moet ik eerst plaatjes vinden, en ik moet dan nadenken over waarom ze Snow heet. Ik wil haar het liefst ook niet wit hebben omdat dat inderdaad heel veel voor komt. je kan gaan voor een cream poes? flame point of een bij voorbeeld zilvere kat met Cyperse strepen of gewoon zwart wit c: |
|
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jan 2016 - 21:49 | |
| - Snowpaw, schreef:
- Rosepaw'' schreef:
- Snowpaw, schreef:
maak haar helemaal zwart c: want veel katten die snow heten zijn wit dus het zou wel ironish zijn c; Ik zat er aan te denken haar bijna volledig zwart te maken maar dan moet ik eerst plaatjes vinden, en ik moet dan nadenken over waarom ze Snow heet. Ik wil haar het liefst ook niet wit hebben omdat dat inderdaad heel veel voor komt. Omdat ze één klein wit puntje heeft wat mams aan een sneeuwvlokje deed denken :'D "One thorn of experience is worth a whole wilderness of warning"Meet Bramblethorn- Bramble-Art:
[By Wazoula] [By Blackpanter] [By Hannah] [ By Hannah ] [By Bunnypaw]
|
|
| |
Pommeline 150 Actief
| |
| |
| |
Melissa 109 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jan 2016 - 22:03 | |
| @Rosepaw; Flame-point kan inderdaad ook, ik ga daar denk ik nog wat mooie plaatjes van zoeken C: Ik dacht ook aan een langharige rode tabby met wit, maar daar vind ik geen plaatjes van. @Bramblepaw; Daar had ik nog niet aan gedacht, bedankt! Als zij zwart (of een andere donkere kleur) wordt gaat dat de reden worden @Swankit; kan helaas niet, ze is in een bestaand nest geboren en ook omdat het nu winter is is dat gewoon niet mogelijk. Anders was dat ook een goede optie |
|
| |
♡ 491 Actief But I wouldn't do it anyway
Or at least that's what I say
| |
| |
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jan 2016 - 22:16 | |
| Net gepost voor je Emma ;3
Heuj people en beterschap allemaal :/ |
|
| |
♡ 491 Actief But I wouldn't do it anyway
Or at least that's what I say
| |
| |
| |
»Quinty« 683 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 27 jan 2016 - 22:20 | |
| @Emma; Die heb ik zelf gemaakt xD "One thorn of experience is worth a whole wilderness of warning"Meet Bramblethorn- Bramble-Art:
[By Wazoula] [By Blackpanter] [By Hannah] [ By Hannah ] [By Bunnypaw]
|
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose