|
|
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jan 2016 - 17:58 | |
| Daarnet ff gesolliciteerd en nadien voor een nieuwe laptop gaan zien.
Stond daar zo'n mega knappe gast die ons uitleg kwam geven. Net de enige dag dat ik niks van make-up draag.
Waarom overkomt mij dit altijd ;w; |
|
| |
Juul~ 1029 Actief sing with me a song of birthright and love
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jan 2016 - 18:08 | |
| Zo te zien ben ik niet de enige die zijn dag niet erg nuttig besteed heeft. :'D Ik ga maar eens even wat eten een een filmpje kijken, vanavond ga ik weer lekker posten! VOICE ♡ THEMEReleasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone |
|
| |
San 728 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jan 2016 - 18:11 | |
| |
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jan 2016 - 18:46 | |
| Ik ga morgen proberen te posten. Sorry jongens ben ziek met barstende koppijn dus probeer weg te blijven van schermen. Misschien post ik vanavond als het lukt |
|
| |
82 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jan 2016 - 18:58 | |
| @Futuresong Beterschap meid!!
Hoi, ik ben een tijdje nieuw hier dus ik dacht waarom niet hier posten, mijn kat heeft namelijk voor een deel mijn PC gegijzeld. |
|
| |
Nath 547 Actief
| |
| |
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jan 2016 - 19:43 | |
| Letterlijk geen ene zak gedaan vandaag ;-; Stapel huiswerk is nog altijd een groot als eerst, zucht Nu ook nog naar een verjaardag waar ik geen zin in heb en heb werkelijk niks netjes meer om te dragen shoot. ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ |
|
| |
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| |
| |
57 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jan 2016 - 20:45 | |
| YEAH basis van mn dropping staat met grootse dank aan Dani & Chi *bows* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jan 2016 - 20:50 | |
| Beterschap, Iro! <3 Arthur and the Minimoys is zo'n leuke film. Ik heb nooit geweten dat er nog een deel 2 en 3 bestonden. :'D Danku Netflix. VOICE ♡ THEMEReleasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jan 2016 - 20:55 | |
| Beterschap Iroooo!
Ik krijg te veel ideeën voor namen en chars sos Rousebell ambulance door Femke - :.:.:
|
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jan 2016 - 21:15 | |
| Hoe hield ik het vroeger een hele nacht vol om anime te zien... (': Volgensmij ben ik Koreaans nu te gewoon dat Japans echt zo raar is geworden xD |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jan 2016 - 21:27 | |
| Hoe krijg je het überhaupt voor elkaar om zo lang te kijken, na 3 uur kan ik niet meer aan een stuk en max. 5 uur op een dag dus een hele nacht ?!?!?! how? Rousebell ambulance door Femke - :.:.:
|
|
| |
San 728 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jan 2016 - 21:34 | |
| - Rousepaw schreef:
- Hoe krijg je het überhaupt voor elkaar om zo lang te kijken, na 3 uur kan ik niet meer aan een stuk en max. 5 uur op een dag dus een hele nacht ?!?!?! how?
+1 ;') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jan 2016 - 21:36 | |
| Ik kijk meestal de sub als ik echt ga kijken, en dan verder de dub als ik ondertussen ook nog andere dingen ga doen zodat k ook gwn kan luisteren. :'D Zo is t al een stuk beter vol te houden. VOICE ♡ THEMEReleasing us and keeping us alone for so long Before it all unravels and tomorrow’s all gone |
|
| |
Your Biggest Nightmare 169 Afwezig The most Painful Goodbyes are tge ones that are never said or explained.
| |
| |
| |
Your Biggest Nightmare 169 Afwezig The most Painful Goodbyes are tge ones that are never said or explained.
| |
| |
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
Chi 77 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jan 2016 - 22:06 | |
| Well, dat vraag ik me nu dus ook af x'D
|
|
| |
Juul 68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 30 jan 2016 - 22:09 | |
| Ik was even vergeten hoe lekker deze postte. ;w; Ik wil even een complimentje richting het team en evt. highranks die meegeholpen hebben maken, gezien ik de hele BloodClan verhaallijn echt vet vindt! Zorgt voor een inspiratie-boost. 8D from shadows we'll descend upon the world take back what you stole from shadows we'll reclaim our destiny set our future free |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|