| The New FanClans Posities | |
|
|
Heleen 71
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities do 14 jul 2011 - 11:43 | |
| Ik wil me wel aanmelden als Leader van Rosetimbre en als healer van Stonetimbre ;D
|
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities vr 15 jul 2011 - 22:46 | |
| We need Hiddentribe healers. Als mensen zich daar nog voor willen aanmelden, doe het snel! |
|
| |
242
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities za 16 jul 2011 - 7:10 | |
| Ik zou wel de healer van de hiddentribe willen zijn
Naam: rose that hides from the world (Rose) Leeftijd: 17 Manen Geslacht: Poes Tribe: HiddenTribe Uiterlijk: ze is een tortoisseshell poes met een litteken op haar linkervoorpoot die ze heeft gekregen toen ze nog kitten was Karakter: Rose is een erg terughoudende poes die alles vanuit stilte bekijkt. opgegeven account: Thunderstorm Foto:Spoiler:
|
|
| |
Mentos 236 Actief Take me to the place where the moon shines gold.
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities za 16 jul 2011 - 9:11 | |
| Wel ik sta voor hiddentribe healer ook nog wel open.
Naam: Moon that lights the night [Moon] Leeftijd: 13 Manen Geslacht: Poes Tribe: HiddenTribe Uiterlijk: Ze is een poes met een licht gele vacht, maar haar rechter oor is helemaal zwart Karakter: Moon is een erg soiale poes, ze maakt snel en graag vrienden. Maar als het echt nodig is en ze is boos of vertrouwt je niet verandert haar houding ook. Ze probeert wel altijd kalm te blijven. opgegeven account: goldenmoon. foto: / |
|
| |
Linn 269
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities za 16 jul 2011 - 9:24 | |
| - Raintail schreef:
- Ik kan niet wachten ^^
Kijken of ik {{Luckypaw}} een beetje geluk heb x'D.
Naam: Sky where the birds fly {Sky} Leeftijd: 19 moons Geslacht: Kater Karakter: Sky is een rustige maar moedige kater. Hij vind het leuk om anderen te helpen met hun problemen en staat klaar voor de clan. Hij strest niet snel, en is dus bijna nooit bang. Als je ergens mee zit kun je altijd naar hem toe komen en erover praten, hij zal niks ervan doorvertellen en bij hem heb je altijd het gevoel dat je hem kunt vertrouwen, wat je ook kunt doen. Rang: Healer Tribe: Je kunt sky in een van de tribes als healer zetten. Ik ben met elke tribe blij :3. Foto:
- Spoiler:
Met sky where the birds fly sta ik open voor elke tribe ^^ DUs waar jullie geen healer vinden, kunnen julie altijd Sky nemen :3. |
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities za 16 jul 2011 - 10:47 | |
| Naam:cloud of light red setting sun hides (cloud) Rang: healer tribe: hiddentribe Leeftijd: 13 manen/1 jaar en 1 maand Geslacht: kater karakter: hij is vriendelijk, begripvol en is hyperactief :p Geschiedenis: clouds vader is gedood door een rosetribe patrouille en hij zelf was de laatste uit zijn nest, zijn moeder is nu een elder. Cloud was leergierigige leerling en sommige katten vinden haar te kinds en te onverantwoordelijk om healer te worden aangezien ze erg hyperactief is. foto : - Spoiler:
Zet deze maar over op Ravenpaw |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities za 16 jul 2011 - 11:28 | |
| Mogelijke Hiddentribe healers; Lionpaw Goldenmoon Luckypaw Thunderstorm Blacksoul Whiterose |
|
| |
Anna/Duckface 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities di 23 aug 2011 - 13:36 | |
| whaaa ik wil nog heel graag mee doen ^^ ben ook al een hele goeie healer op fatasy life en weet alles snel uit em hoofd |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities di 23 aug 2011 - 14:52 | |
| Ik heb me ook aangemeld voor Hiddentribe Healer, waarom sta ik niet in het lijstje? - Sunpaw schreef:
- Bubbles:
Naam: Bubbles that float on the stream [Bubbles] Rang: Healer Tribe: hiddentribe Leeftijd: 4 Geslacht: poes Vacht: Lichtgrijs met donkere vlekken Ogen: Groen Karakter: Erg aardig tegen iedereen van haar tribe. Geschiedenis: ? Mate: Mag niet Kits: Mag niet Extra:X Account naam: Sunpaw Foto(eventueel): PAGINA 4 ONDERSTE POST |
|
| |
Anna/Duckface 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities di 23 aug 2011 - 14:57 | |
| geen idee miss vergeten wan j hebt wel druk als mod en admin |
|
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities | |
| |
|
| |