| The New FanClans Posities | |
|
|
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities wo 6 jul 2011 - 14:39 | |
| OMG, BABZ!
Dat zijn er... teveel xD |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities wo 6 jul 2011 - 14:53 | |
| Ik zou graag willen solliciteren naar de positie van leider van Treetribe ^^ Naam: Tear fallen from the clouds [Tear] Leeftijd: 27 Manen Geslacht: Kater Tribe: Treetribe Karakter: Tear is een standvastige kater die niet snel opgeeft en alles wat hij leert direct in de praktijk wil brengen. Hij houdt aan zijn eigen standpunt vast en laat zich alleen informeren door katten die hij vertrouwd. Andere Clans wantrouwt hij, hoewel hij ze vriendelijk bejegent. Hij ziet in hen geen vijanden, maar concurrenten waar je rekening mee moet houden. Toch is hij heel rustig en laat hij zich niet van zijn stuk brengen. Kalmte is zijn hoofdkenmerk. Tear zal altijd goed nadenken, wat soms meer tijd kost dan nodig omdat hij alles overweegt. Uiterlijk: Een grijze kat met zwarte strepen die in een onregelmatig patroon over zijn vacht lopen. Foto: - Spoiler:
|
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities wo 6 jul 2011 - 17:07 | |
| We zoeken toch nog een tweede leider voor Rosetribe. |
|
| |
217
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities wo 6 jul 2011 - 17:15 | |
| Ik wil wel kandidaat zijn voor de tweede Rosetribe leader, kan het lijstje even niet invullen. Zit op mijn mob.. |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities wo 6 jul 2011 - 17:38 | |
| We geven de minder ervaren leden ook een kans! Dus meld je aan als je wilt! Ook voor meerdere rangen, want dan kun je voor eentje gekozen worden.
We werken met een buddy systeem. Een ervaren lid samen met een minder ervaren lid. Dus nog genoeg rangen weg te geven. |
|
| |
143
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities wo 6 jul 2011 - 17:42 | |
| Aangrzien de Treetribe nog niets heeft wil ik daar als Healer kandidaat voor zijn.. |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities wo 6 jul 2011 - 17:45 | |
| Kijk, het maakt niets uit als er nog niks staat of als er wel iets staat. Je mag je aanmelden voor wat je maar wilt omdat nog niks besloten is en we willen kunnen kiezen uit kandidaten |
|
| |
147
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities wo 6 jul 2011 - 17:47 | |
| Ik weet bijna niet waarover het gaat, over een FanClan, waarschijnlijk (XD) dus ik meld kandidaat als leider van Hiddentribe [^^] |
|
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities wo 6 jul 2011 - 18:56 | |
| Als je niet weet waar het over gaat, waarom meldt je je dan aan x'D sorry maar die logica begrijp ik nie/ |
|
| |
147
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities wo 6 jul 2011 - 19:21 | |
| Nah, laat dan ook maar zitten. ***** k******zooi [^^] Heti s toch een FanClan en... Aagh, laat ook maar! |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities wo 6 jul 2011 - 19:23 | |
| *is heel erg nieuwsgierig*
zou ik bij de ervaren of onervaren spelers horen? *weet dat ze niet moet zeuren maar is gewoon nogal ongeduldig en heel nieuwsgierig* |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities wo 6 jul 2011 - 19:27 | |
| Dreamwave, die reactie is nergens voor nodig. ô.o In plaats van dat je het meteen opgeeft, kan je het ook gewoon vragen of even goed doorlezen. En Sunpaw, ik denk dat je die vraag beter zelf kan beantwoorden. x) |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities wo 6 jul 2011 - 19:29 | |
| |
|
| |
147
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities wo 6 jul 2011 - 19:55 | |
| @Silverfang: oké wacht, dus als ik het goed begrijp, mogen de admins en zo hun gedachten lekker volop zeggen en heb ik het recht om te zwijgen met zoiets? Ach, krijg de... Ik word hier zo ongelooflijk misselijk van! |
|
| |
290
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities wo 6 jul 2011 - 19:56 | |
| ik wil me ook nog steeds melden voor een tweede leider van de Rosetribe anders (ben ook Flameclaw) |
|
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities wo 6 jul 2011 - 20:00 | |
| Dreamwave, het gaat er niet om of je gedachtes volop uit of niet, maar ik vind je reactie gewoon wat over de grens gaan. Wat je zei kon je ook met normale woorden verwoorden. Bovendien is het erg logisch dat Fireheart niet begrijpt waarom je je aanmeld, als je er nog niets van begrijpt. We praten hier wel over een leidersrang, en ik neem aan dat je dan wel de nodige kennis moet hebben over de tribes, hm? Naja, ik heb geen zin in dit soort discussies, want je zit duidelijk niet goed in je vel. Als je hierover toch nog een opmerking wilt maken, doe dit alsjeblieft via de pb, want hier is dit topic ook niet voor. |
|
| |
SF-A2-Miki 97
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities wo 6 jul 2011 - 20:46 | |
| Ik zou graag leider van Hiddentribe willen worden.
Alvast een lijstje:
Ik meld me als kandidaat voor de leider van de Hiddentribe. ^^
Naam: Cyan like it's frozen [Cyan] Leeftijd: 20 Manen Geslacht: Kater Tribe: Hiddentribe [Leader] Karakter: Een zachtaardige poes. Erg dapper en is niet snel bang. Komt graag op voor Tribe leden. Een beetje een pittige dame, maar toch vriendelijk. Uiterlijk: moet nog bepaald worden. Iniedergeval Cyaankleurige ogen Karakter: moet nog worden bepaalt. Familie: nog geen Opgegeven account: doe maar Bluewave Foto: komt ook nog :3
|
|
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities wo 6 jul 2011 - 20:48 | |
| Sorry, maar beide hiddentribe leiders zijn er nu al. |
|
| |
SF-A2-Miki 97
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities wo 6 jul 2011 - 21:06 | |
| Naam: Flaunt your petals for the rising sun (Flaunt) Leeftijd: 20 Manen Geslacht: Poes Tribe: Rosetribe [Leader] Uiterlijk: moet nog bepaald worden. Karakter: moet nog worden bepaalt. Familie: nog geen Opgegeven account: doe maar Bluewave Foto: komt ook nog :3
Is het goed als ik dan op een ander overstap?
Laatst aangepast door Yellowfang op wo 6 jul 2011 - 21:25; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities wo 6 jul 2011 - 21:08 | |
| Tuurlijk, mag ik weten wat je naam betekend? |
|
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities | |
| |
|
| |
|