The New FanClans Posities - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

The New FanClans Posities

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Mousefur
Member
The New FanClans Posities - Pagina 2 DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: The New FanClans Posities   The New FanClans Posities - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 jul 2011 - 14:39

OMG, BABZ!

Dat zijn er... teveel xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittyheart
Member
1413

CAT'S PROFILE
Kittyheart
BerichtOnderwerp: Re: The New FanClans Posities   The New FanClans Posities - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 jul 2011 - 14:53

Ik zou graag willen solliciteren naar de positie van leider van Treetribe ^^

Naam: Tear fallen from the clouds [Tear]
Leeftijd: 27 Manen
Geslacht: Kater
Tribe: Treetribe
Karakter: Tear is een standvastige kater die niet snel opgeeft en alles wat hij leert direct in de praktijk wil brengen. Hij houdt aan zijn eigen standpunt vast en laat zich alleen informeren door katten die hij vertrouwd. Andere Clans wantrouwt hij, hoewel hij ze vriendelijk bejegent. Hij ziet in hen geen vijanden, maar concurrenten waar je rekening mee moet houden. Toch is hij heel rustig en laat hij zich niet van zijn stuk brengen. Kalmte is zijn hoofdkenmerk. Tear zal altijd goed nadenken, wat soms meer tijd kost dan nodig omdat hij alles overweegt.
Uiterlijk: Een grijze kat met zwarte strepen die in een onregelmatig patroon over zijn vacht lopen.
Foto:
Spoiler:
Firedance
Warrior Goddess Lightning
The New FanClans Posities - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: The New FanClans Posities   The New FanClans Posities - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 jul 2011 - 17:07

We zoeken toch nog een tweede leider voor Rosetribe.
Foxfur
Member
217

CAT'S PROFILE
Foxfur
BerichtOnderwerp: Re: The New FanClans Posities   The New FanClans Posities - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 jul 2011 - 17:15

Ik wil wel kandidaat zijn voor de tweede Rosetribe leader, kan het lijstje even niet invullen. Zit op mijn mob..
Firedance
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: The New FanClans Posities   The New FanClans Posities - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 jul 2011 - 17:38

We geven de minder ervaren leden ook een kans!
Dus meld je aan als je wilt! Ook voor meerdere rangen, want dan kun je voor eentje gekozen worden.

We werken met een buddy systeem. Een ervaren lid samen met een minder ervaren lid. Dus nog genoeg rangen weg te geven.
Crowfeather
Member
143

CAT'S PROFILE
Crowfeather
BerichtOnderwerp: Re: The New FanClans Posities   The New FanClans Posities - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 jul 2011 - 17:42

Aangrzien de Treetribe nog niets heeft wil ik daar als Healer kandidaat voor zijn..
Honeyfeather
StarClan
1472

CAT'S PROFILE
Honeyfeather
BerichtOnderwerp: Re: The New FanClans Posities   The New FanClans Posities - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 jul 2011 - 17:45

Kijk, het maakt niets uit als er nog niks staat of als er wel iets staat. Je mag je aanmelden voor wat je maar wilt omdat nog niks besloten is en we willen kunnen kiezen uit kandidaten Wink
Dreamwave
StarClan
147

CAT'S PROFILE
Dreamwave
BerichtOnderwerp: Re: The New FanClans Posities   The New FanClans Posities - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 jul 2011 - 17:47

Ik weet bijna niet waarover het gaat, over een FanClan, waarschijnlijk (XD) dus ik meld kandidaat als leider van Hiddentribe [^^]
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: The New FanClans Posities   The New FanClans Posities - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 jul 2011 - 18:56

Als je niet weet waar het over gaat, waarom meldt je je dan aan x'D sorry maar die logica begrijp ik nie/
Dreamwave
StarClan
147

CAT'S PROFILE
Dreamwave
BerichtOnderwerp: Re: The New FanClans Posities   The New FanClans Posities - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 jul 2011 - 19:21

Nah, laat dan ook maar zitten. ***** k******zooi [^^] Heti s toch een FanClan en... Aagh, laat ook maar! Sad
Suntail
StarClan
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: The New FanClans Posities   The New FanClans Posities - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 jul 2011 - 19:23

*is heel erg nieuwsgierig*

zou ik bij de ervaren of onervaren spelers horen?
*weet dat ze niet moet zeuren maar is gewoon nogal ongeduldig en heel nieuwsgierig*
Silverstar
Editor
The New FanClans Posities - Pagina 2 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: The New FanClans Posities   The New FanClans Posities - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 jul 2011 - 19:27

Dreamwave, die reactie is nergens voor nodig. ô.o
In plaats van dat je het meteen opgeeft, kan je het ook gewoon vragen of even goed doorlezen.
En Sunpaw, ik denk dat je die vraag beter zelf kan beantwoorden. x)
Suntail
StarClan
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: The New FanClans Posities   The New FanClans Posities - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 jul 2011 - 19:29

Onervaren dus...
Dreamwave
StarClan
147

CAT'S PROFILE
Dreamwave
BerichtOnderwerp: Re: The New FanClans Posities   The New FanClans Posities - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 jul 2011 - 19:55

@Silverfang: oké wacht, dus als ik het goed begrijp, mogen de admins en zo hun gedachten lekker volop zeggen en heb ik het recht om te zwijgen met zoiets? Ach, krijg de... Ik word hier zo ongelooflijk misselijk van!
Escada
Member
290

CAT'S PROFILE
Escada
BerichtOnderwerp: Re: The New FanClans Posities   The New FanClans Posities - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 jul 2011 - 19:56

ik wil me ook nog steeds melden voor een tweede leider van de Rosetribe anders Smile
(ben ook Flameclaw)
Silverstar
Editor
The New FanClans Posities - Pagina 2 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: The New FanClans Posities   The New FanClans Posities - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 jul 2011 - 20:00

Dreamwave, het gaat er niet om of je gedachtes volop uit of niet, maar ik vind je reactie gewoon wat over de grens gaan. Wat je zei kon je ook met normale woorden verwoorden.
Bovendien is het erg logisch dat Fireheart niet begrijpt waarom je je aanmeld, als je er nog niets van begrijpt. We praten hier wel over een leidersrang, en ik neem aan dat je dan wel de nodige kennis moet hebben over de tribes, hm? Naja, ik heb geen zin in dit soort discussies, want je zit duidelijk niet goed in je vel. Als je hierover toch nog een opmerking wilt maken, doe dit alsjeblieft via de pb, want hier is dit topic ook niet voor.
Yellowfang
Member
SF-A2-Miki
97

CAT'S PROFILE
Yellowfang
BerichtOnderwerp: Re: The New FanClans Posities   The New FanClans Posities - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 jul 2011 - 20:46

Ik zou graag leider van Hiddentribe willen worden.

Alvast een lijstje:

Ik meld me als kandidaat voor de leider van de Hiddentribe. ^^

Naam: Cyan like it's frozen [Cyan]
Leeftijd: 20 Manen
Geslacht: Kater
Tribe: Hiddentribe [Leader]
Karakter: Een zachtaardige poes. Erg dapper en is niet snel bang. Komt graag op voor Tribe leden. Een beetje een pittige dame, maar toch vriendelijk.
Uiterlijk: moet nog bepaald worden. Iniedergeval Cyaankleurige ogen
Karakter: moet nog worden bepaalt.
Familie: nog geen
Opgegeven account: doe maar Bluewave
Foto: komt ook nog :3

Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: The New FanClans Posities   The New FanClans Posities - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 jul 2011 - 20:48

Sorry, maar beide hiddentribe leiders zijn er nu al.
Yellowfang
Member
SF-A2-Miki
97

CAT'S PROFILE
Yellowfang
BerichtOnderwerp: Re: The New FanClans Posities   The New FanClans Posities - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 jul 2011 - 21:06

Naam: Flaunt your petals for the rising sun (Flaunt)
Leeftijd: 20 Manen
Geslacht: Poes
Tribe: Rosetribe [Leader]
Uiterlijk: moet nog bepaald worden.
Karakter: moet nog worden bepaalt.
Familie: nog geen
Opgegeven account: doe maar Bluewave
Foto: komt ook nog :3

Is het goed als ik dan op een ander overstap?

Laatst aangepast door Yellowfang op wo 6 jul 2011 - 21:25; in totaal 1 keer bewerkt
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: The New FanClans Posities   The New FanClans Posities - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 jul 2011 - 21:08

Tuurlijk, mag ik weten wat je naam betekend?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: The New FanClans Posities   The New FanClans Posities - Pagina 2 Icon_minitime

The New FanClans Posities
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Announcements-
Ga naar: