| The New FanClans Posities | |
|
|
SF-A2-Miki 97
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities wo 6 jul 2011 - 21:24 | |
| Pronken :3
Aangezien de Rosetribe nogal van de schoonheid is.. Dacht ik hé, leuke naam xD |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities wo 6 jul 2011 - 21:28 | |
| Ik denk niet dat die zin dan helemaal klopt. |
|
| |
SF-A2-Miki 97
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities wo 6 jul 2011 - 21:32 | |
| Hmm, it was ment to be: Pronk met je bloembladeren voor de zonsopgang..
Omgot, deze zin faalt. Ik ga, als het oké is, even een betere zin met Flaunt bedenken, 'cuz this one sucks. |
|
| |
BlubberblubMcblub 384
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities wo 6 jul 2011 - 22:29 | |
| - Escada schreef:
- ik wil me ook nog steeds melden voor een tweede leider van de Rosetribe anders
Ik begrijp het als je me nu officieel beschouwt als zeikerd en doordrammer, maar ik had het gevoel dat er overheen gelezen was. Want waren er geen twee healers voor de Rosetribe? Ik snap um niet helemaal meer |
|
| |
Gail 952
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities do 7 jul 2011 - 0:21 | |
| - Flameclaw schreef:
- Rosetribe Healer?
Noteer me daar dan maar voor ik wil niet stom doen ofzo maar je staat al als waarschijnlijk healer >.< srry dat ik me er mee bemoei T_T |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 317 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities do 7 jul 2011 - 8:09 | |
| Ik zou wel een leider van de stone tribe willen zijn . Please :3. Naam: Nature that bring us the strength {Nature} Rang: Leader of stonetribe Leeftijd: 4jaar Geslacht: Kater Vacht: red tabby Ogen: groen Karakter: Rain is een moedige en vriendelijke kater. Hij is erg slim en denkt eerst na voordat hij iets gaat doen. Daarom noemen veel katten hem ook wijs. Hij heeft veel kennis over het leven en zal vechten wanneer dit moet. Foto:- Spoiler:
Naam: Rhythm of nature {Rhythm} Rang: Leader of rosetribe Leeftijd: 3jaar Geslacht: Kater Vacht: Silver tabby Ogen: Groen Karakter: Moon is erg bezig met zijn uiterlijk, vandaar dat hij ook de leider is van de Rosetribe. Hij heeft een oog voor knapheid én lelijkheid. Hij is nogal sterk, dus katten die hem durven aanvallen zijn gek. Foto:- Spoiler:
Naam: Jump over the trees {Jump} Rang: Leader of treetribe Leeftijd: 2.5jaar Geslacht: Kater Vacht: Brown tabby Ogen: Blauw Karakter: Jump is moedig en snel. Hij reageerd als een van de beste en is erg oplettend voor gevaar. foto:- Spoiler:
Naam: Hide behind the bushes Rang: Leader of hiddentribe Leeftijd: 3jaar Geslacht: Kater Vacht: White Ogen: Blauw Karakter: Hide is een kalme kater. Hij staat klaar voor zijn leden en valt niet erg snel aan. Hij is altijd kalm en word niet snel kwaad. - Spoiler:
Kies er maar eentje - of geen natuurlijk - uit :3. |
|
| |
175
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities do 7 jul 2011 - 9:12 | |
| waneer worden de healers bekent gemaakt?
Ben ook black. |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities do 7 jul 2011 - 9:38 | |
| Naam: Leaves that fall from the trees [Leaves] Rang: Healer/Leader [Stonetribe] (kan niet kiezen, maar het liefst Leader) Leeftijd: 3.5 jaar Geslacht: poes Vacht: tortoiseshell (denk ik) Ogen: geel Karakter: aardig, maar erg fel als je haar irriteerd. Ook een erg goede vechter en snel. - foto:
Laatst aangepast door Sunpaw op do 7 jul 2011 - 9:42; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities do 7 jul 2011 - 9:39 | |
| Er kan alleen nog een Rosetribe leader komen die she-cat is/ |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities do 7 jul 2011 - 9:43 | |
| hmm, ik zou ook wel Rosetribeleader willen zijn, maar dat kan niet, Want ik ben al (bijna (hoop ik)) Stonetribeleader...
Laatst aangepast door Sunpaw op do 7 jul 2011 - 9:46; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities do 7 jul 2011 - 9:45 | |
| O ja? Ben je al bijna Stonetribe leader? Zolang niemand dat beslist heeft weet je ook niet of je dat wordt.
Trouwens die Rosetribe leadster moet wel een bitch zijn. Zo eentje die heel mooi is en daarom die impure ones als echt vuil behandeld. |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities do 7 jul 2011 - 9:47 | |
| Ik heb dat Bijna dingetje aangepast, dus nu is het wel goed :3 |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities do 7 jul 2011 - 9:51 | |
| ik meld me aan als healer van de hiddentribe en als leider Rosetribe, ik ben al een bitch dus xD |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 317 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities do 7 jul 2011 - 17:52 | |
| die rosetribe leader kan ik altijd nog veranderen :3, Want het lijkt me ook wel es leuk om een bitch te spelen x'D Naam: Glow in the dark {Glow} Rang: Rosetribe leader Leeftijd: 3 Geslacht: Poes Vacht: Silver tabby Karakter: Glow geeft enkel om degene die echt perfect zijn. Ze heeft een hekel aan de 'lelijke' {{< Zo noemt ze de impure ones}} Ze behandeld deze dan ook veel slechter dan alle anderen. Ze is een enorme bitch die veel met haar uiterlijk bezig is en dan ook kwaad word als je haar vacht vies maakt. Foto: - Spoiler:
|
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 274
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities do 7 jul 2011 - 19:44 | |
| Ik waag ook eens een gokje :3Naam: Echo that resounds through sky. (Echo) Rang: Rosetribe leader Leeftijd: 3 Jaar Geslacht: Poes Vacht: Wit Karakter: Echo geeft veel om haar uiterlijk, en ook om dat van anderen, anders behandeld ze hen als grof vuil. Ze is erg ijdel, en streeft naar perfectie. Ze heeft een scherpe tong, en een ietwat vals karakter. Ze geeft echter wel veel om vrienden en familie, dus zal ze er veel aan doen om diegenen te beschermen. Foto: - Echo:
|
|
| |
217
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities do 7 jul 2011 - 21:00 | |
| Naam: Turtle that swims in the gras (Turtle) Rang: Healer Treetribe Leeftijd: 15 Moons Geslacht: Poes Vacht: Lapjes, zwart, wit en oranje Karakter: Snel beledigd, kan soms wel wat uitvallen, maar over het algemeen is ze wel aardig. Kan goed omgaan met stress, wat ze niet vaak heeft, en wil echt graag iedereen helpen. Behalve dan degene van de andere Tribes als het niet nodig is. Foto: - Spoiler:
|
|
| |
Anna/Duckface 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities do 7 jul 2011 - 21:15 | |
| Naam: Eyes shining like evening stars {Eyes} Rang: Healer Hiddentribe Leeftijd: 30 Geslacht: kater Vacht: Zwart Wit Ogen: Blauw en Groen Karakter: Eyes is loyaal naar zijn clan, als er iets is wat hij moet regelen voor zijn clan zal hij dat ook meteen doen. Hij gaat niet uit de weg voor gevaar om zijn vrienden en familie te redden. Geschiedenis: Als kit was het al zijn droom om de Healer te worden voor zijn clan, al was het alleen maar om iets te betekenen voor zijn medekrijgers. Wat uiteindelijk na een moeilijke en lange weg ook gelukt is. Mate: Kan hij niet Kits: nope Extra: - Foto :
Laatst aangepast door whiterose op do 7 jul 2011 - 22:42; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
SF-A2-Miki 97
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities do 7 jul 2011 - 21:51 | |
| Naam: Falling leafes fall when spring is there (Spring) Leeftijd: 20 Manen Geslacht: Poes Tribe: Rosetribe [Leader] Uiterlijk: een wit met bruin gevlekte vacht, ogen die bijna paars rood lijken. (Moet nog verder uitgewerkt worden) Karakter: ze is een enorm arrogante poes, vandaar dat ze (misschien) leidster van Rosetribe is. Ze is behoorlijk ijdel en trekt zich vaak terug omdat ze zich niet aan andere katten wil storen. (moet nog verder uitgewerkt worden) Familie: vindt zichzelf er te goed voor. Opgegeven account: Yellowfang Foto: http://browse.deviantart.com/?q=Flower%20cat&order=9&offset=72#/d35rrp0Zo, nu officieel, meet Vain!
Laatst aangepast door Yellowfang op vr 8 jul 2011 - 18:41; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities do 7 jul 2011 - 21:53 | |
| De naam klopt nie. Het zou meer iets moeten zijn als; Song of the tropical birds. Arrow that glides on wind. |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities vr 8 jul 2011 - 9:10 | |
| (Sorry dat ik nu weer begin x3) - Leaves:
Naam: Leaves that fall from the trees [leaves] Rang: Leader Tribe: Stonetribe Leeftijd: 3,5 jaar Geslacht: Poes Vacht: Toroiseshell (of zoiets) Ogen: Geel Karakter: Aardige poes die je liever niet boos wil maken Geschiedenis: ? Mate: Mag niet! Kits: Mag niet! Extra:? Account naam: Sunpaw Foto(eventueel):
- Storm:
Naam: Strom that rages trough the forest [Storm] Rang: Leader Tribe: Treetribe Leeftijd: 4 jaar Geslacht: kater Vacht: Lichtbruin met donkere strepen Ogen: Geel Karakter: Storm is rustig, niet snel gestresst en een erg goede vechter. Ook denkt hij goed na voordat hij dingen doet. Geschiedenis: ? Mate: X Kits: X Extra:? Account naam: Sunpaw Foto(eventueel):
- Bubbles:
Naam: Bubbles that float on the stream [Bubbles] Rang: Healer Tribe: hiddentribe Leeftijd: 4 Geslacht: poes Vacht: Lichtgrijs met donkere vlekken Ogen: Groen Karakter: Erg aardig tegen iedereen van haar tribe. Geschiedenis: ? Mate: Mag niet Kits: Mag niet Extra:X Account naam: Sunpaw Foto(eventueel):
|
|
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities | |
| |
|
| |
|