| The New FanClans Posities | |
|
|
Viktor 240 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities vr 8 jul 2011 - 13:48 | |
| Stoer iedereen! Ik doe niet mee, daar heb ik het iets te druk voor, maar succes! |
|
| |
SF-A2-Miki 97
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities vr 8 jul 2011 - 18:42 | |
| |
|
| |
Mentos 236 Actief Take me to the place where the moon shines gold.
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities vr 8 jul 2011 - 19:18 | |
| als je stonetribe een healer nodig hebt. mocht ik niet als leider worden gekozen. Daar sta ik ook open voor. |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 317 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities vr 8 jul 2011 - 19:38 | |
| Netzoals mij, als je een stonetribe healer nodig hebt, kun je mij - als ik geen leider word - kiezen . Lijstje: Naam: Luck that brings you to heaven Rang: Healer Tribe: Stonetribe Leeftijd: 3jaar Geslacht: Kater Karakter: Luck is een vriendelijke kater. Hij is erg wijs en weet veel over kruiden en al die dingen die een healer moet weten. Hij zal anderen altijd helpen en kan goed met depressieve / droevige katten praten, die hij dan meestal opfleurt. Hij is erg grappig, af en toe. Foto: - luck:
|
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities vr 8 jul 2011 - 19:54 | |
| Naam:cloud of light red setting sun hides (cloud) Rang: healer tribe: hiddentribe Leeftijd: 13 manen/1 jaar en 1 maand Geslacht: kater karakter: hij is vriendelijk, begripvol en is hyperactief :p Geschiedenis: clouds vader is gedood door een rosetribe patrouille en hij zelf was de laatste uit zijn nest, zijn moeder is nu een elder. Cloud was leergierigige leerling en sommige katten vinden haar te kinds en te onverantwoordelijk om healer te worden aangezien ze erg hyperactief is. foto: - Spoiler:
Laatst aangepast door Lionpaw op za 9 jul 2011 - 11:34; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Icon 150 Afwezig katten kunnen ook paars zijn
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities za 9 jul 2011 - 11:15 | |
| I wanna lead Treetribe!(Als dat nog kan) My name is: Shadow Dark as the night [Shadow] |
|
| |
290
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities za 9 jul 2011 - 13:49 | |
| - Shadowheart schreef:
- I wanna lead Treetribe!(Als dat nog kan) My name is: Shadow Dark as the night [Shadow]
ik wil niet vervelend doen maar er is al een shadow.... |
|
| |
Icon 150 Afwezig katten kunnen ook paars zijn
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities zo 10 jul 2011 - 11:42 | |
| Oww jammer dan verzin ik wel een andere naam |
|
| |
242
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities zo 10 jul 2011 - 12:18 | |
| Ik zou wel de healer van de hiddentribe willen zijn Naam: rose that hides from the world (Rose) Leeftijd: 17 Manen Geslacht: Poes Tribe: HiddenTribe Uiterlijk: ze is een tortoisseshell poes met een litteken op haar linkervoorpoot die ze heeft gekregen toen ze nog kitten was Karakter: Rose is een erg terughoudende poes die alles vanuit stilte bekijkt en je merkt haar niet zo heel snel op behalve als je een goede vriend van haar bent. Familie: geen opgegeven account: Thunderstorm Foto: - Spoiler:
Laatst aangepast door Thunderstorm op ma 11 jul 2011 - 10:46; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities zo 10 jul 2011 - 13:02 | |
| Anders ben ik ook nog geintreseerd in Hiddentribe leider. |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities zo 10 jul 2011 - 13:11 | |
| - Goldenmoon schreef:
- Anders ben ik ook nog geintreseerd in Hiddentribe leider.
Bedoel je niet Healer ;x ? Reden waarom ik dit vraag; - Fireheart schreef:
- Hiddentribe;
2 Leiders; Rain that falls from the sky & Besloten; naam ?? 2 Healers; .. & .. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities zo 10 jul 2011 - 14:31 | |
| Oh heb ik leader geschreven ja ik bedoel healer. |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| |
| |
175
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities zo 10 jul 2011 - 16:23 | |
| Naam: Stars that fall from the sky Leeftijd: 20 Manen Geslacht: Kater Rang: Healer Tribe: Hidden,tree,stonetribe Uiterlijk: Hij heeft een lichtoranje gestreepte vacht met een witte borst en een gehavend oor, dat hij heeft gekregen dankij een gevecht met een das. Karakter: Stars is behulpzaam en wijs. Hij kan heel teruhoudend zijn, en zijn humeur kan soms in een keer omslaan. Toch staat hij altijd voor je klaar. Familie: geen opgegeven account:Blacksoul Foto: - Spoiler:
Laatst aangepast door Tigerpaw op zo 10 jul 2011 - 18:47; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
.x. Miss. Christina .x. 79 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities zo 10 jul 2011 - 18:44 | |
| Tigerpaw, het zou handig zijn als je de rang die je wilt erbij schrijft xD |
|
| |
175
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities zo 10 jul 2011 - 18:46 | |
| domme ik *slaat zijn hoofd tegen de muur*
bewerkt. |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities wo 13 jul 2011 - 20:26 | |
| Treetribe is compleet;
Treetribe; Bluestar als leader: Heaven where stars shimmer [Heaven] Kittyheart als leader Winterstorm als healer Foxfur als healer 2: Turtle that swims in the gras [Turtle]
Willen de katten die hier bij staan via PB sturen welke kat ze willen gebruiken voor de speciale naam [ dat houd dus in een naam opsturen ]
MELDING; de aanmeldingen worden binnekort gesloten dus willen de mensen die een nog een speciale rang snel aanmelden? |
|
| |
Linn 269
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities wo 13 jul 2011 - 21:05 | |
| Ik kan niet wachten ^^ Kijken of ik {{Luckypaw}} een beetje geluk heb x'D. Naam: Sky where the birds fly {Sky} Leeftijd: 19 moons Geslacht: Kater Karakter: Sky is een rustige maar moedige kater. Hij vind het leuk om anderen te helpen met hun problemen en staat klaar voor de clan. Hij strest niet snel, en is dus bijna nooit bang. Als je ergens mee zit kun je altijd naar hem toe komen en erover praten, hij zal niks ervan doorvertellen en bij hem heb je altijd het gevoel dat je hem kunt vertrouwen, wat je ook kunt doen. Rang: Healer Tribe: Je kunt sky in een van de tribes als healer zetten. Ik ben met elke tribe blij :3. Foto: - Spoiler:
Laatst aangepast door Raintail op wo 13 jul 2011 - 21:20; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
29
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities wo 13 jul 2011 - 21:15 | |
| kan iemand me hoe dan ook uitleggen wat een fanclan is (ik ben nieuw hier ) |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities wo 13 jul 2011 - 21:23 | |
| Een fanclan zijn de Clans waar je even rust kan nemen van de echte rpg, en een heel verhaal aan vast zit. Dit is een subfora die onder Algemeen staat. Daar staat een kopje; FanClans en als je er op klikt krijg je informatie |
|
| |
| Onderwerp: Re: The New FanClans Posities | |
| |
|
| |
|