|
|
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:13 | |
| - Puddlekit schreef:
- Mousekit. schreef:
- ik dacht dat Puddle grijs was o.o
wow nee like rood of wit maar dan tabby dus hij is een andere kleur gegroeid snap je ;w; ik dacht dat hij beige-ish was c': |
|
| |
Iró 393 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:14 | |
| - Quietkit schreef:
- Puddlekit schreef:
- Mousekit. schreef:
- ik dacht dat Puddle grijs was o.o
wow nee like rood of wit maar dan tabby dus hij is een andere kleur gegroeid snap je ;w; ik dacht dat hij beige-ish was c': ja cremekleurig!!! maar nu rood-achtig |
|
| |
Yanthe 695 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:16 | |
| Ik ben op weekend geweest en nu moet ik nog even wat dingen opzoeken voor school ^^' Ik heb pas volgende week een weekje vrij ;_; https://www.warriorcatsnl.com/t27009-gotya-openZyra mag hier altijd binnenspringen en Nyra de les geven.x'D |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:17 | |
| - Shiverthought schreef:
- had je al een smexy moussey gevonden?
nee ;w; @Jamie: ga je ook bewusteloze panther verzorgen met acepoof? en roekeloze foxfire beschermen in het bc kamp xd @Yanthe: Dat wilde ik vanmiddag doen, ik was begonnen aan een post, maar ik moest de hond uitlaten ;") toen klikte ik hem per ongeluk weg jenk |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:18 | |
| zal nog even kijken voor mousey |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:20 | |
| *kijkt naar dassentopic* Dassentopic is eng xD Maar ik reageer zoiezo met Ace op Foxie :'D Ze heeft zich wel in de problemen gebracht xD
|
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:21 | |
| - Mousekit. schreef:
- Shiverthought schreef:
- had je al een smexy moussey gevonden?
nee ;w; @Jamie: ga je ook bewusteloze panther verzorgen met acepoof? en roekeloze foxfire beschermen in het bc kamp xd @Yanthe: Dat wilde ik vanmiddag doen, ik was begonnen aan een post, maar ik moest de hond uitlaten ;") toen klikte ik hem per ongeluk weg jenk alle katten die ik vind die op Mouse lijken kijken hartstikke scheel? c': |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:23 | |
| @Tess: Aw dankje <3 @Jamie: Just.. Do it! Maar ja, ze zit flink in trouble. Gelukkig hebben we dappere Yu en Ace die haar kunnen helpen! @Demi: ze kijkt nu ook scheel :") tenminste, een klein beetje
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:25 | |
| @Lolo: Is dat een afwijking o.i.d? c': Want alle rood/witte katten met blauwe ogen die ik vind, kijken scheel. - wtf:
|
|
| |
|-/annah 109 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ❁7 Years old, can't beat me. Because I'm kinda invincible.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:26 | |
| |
|
| |
410
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:26 | |
| Ik kijk tarzan wieehoe c: |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:27 | |
| |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:28 | |
| |
|
| |
|-/annah 109 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ❁7 Years old, can't beat me. Because I'm kinda invincible.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:29 | |
| |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:30 | |
| - Eternity schreef:
- Brat schreef:
- Eternity schreef:
- Iemand? https://www.warriorcatsnl.com/t27046-swallow-the-truth-ks
Romy what are you doing to us D; i love eternity already tho x3 Duh, waar heeft Brat dan al die awesomeness vandaan?? van wie denk je ? xD we need a topic brat x eternity x3 |
|
| |
|-/annah 109 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:31 | |
| - Brat schreef:
- Eternity schreef:
- Brat schreef:
- Eternity schreef:
Romy what are you doing to us D; i love eternity already tho x3 Duh, waar heeft Brat dan al die awesomeness vandaan??
van wie denk je ? xD we need a topic brat x eternity x3 Van Eternity, en Sniper en Nightshroud zullen het ook erven, daar zorgt Eternity wel voor Sure thing, jij maakt >3 |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:32 | |
| @Tess: Oeh, ze zijn wel mooi, maar het is niet Mouse :U. Want die katten zijn echt best groot, terwijl Mouse juist heel klein is voor haar leeftijd. En idd te weinig wit en bij de ander te weinig rood :") |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:32 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:33 | |
| - Eternity schreef:
- Brat schreef:
- Eternity schreef:
- Brat schreef:
- Eternity schreef:
Romy what are you doing to us D; i love eternity already tho x3 Duh, waar heeft Brat dan al die awesomeness vandaan??
van wie denk je ? xD we need a topic brat x eternity x3 Van Eternity, en Sniper en Nightshroud zullen het ook erven, daar zorgt Eternity wel voor
Sure thing, jij maakt >3 jAJAJAJAJA is goed je ziet hem wel verschijnen c; al boeit dat Brat niet echt xD |
|
| |
|-/annah 109 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:33 | |
| - Brat schreef:
- Eternity schreef:
- Brat schreef:
- Eternity schreef:
- Brat schreef:
- Eternity schreef:
van wie denk je ? xD we need a topic brat x eternity x3 Van Eternity, en Sniper en Nightshroud zullen het ook erven, daar zorgt Eternity wel voor
Sure thing, jij maakt >3
jAJAJAJAJA is goed je ziet hem wel verschijnen c;
al boeit dat Brat niet echt xD Eternity gaat Brat zo erg kritiek geven, |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|