|
|
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 20:28 | |
| - Howl schreef:
- Claw schreef:
- Slatefur schreef:
- Howl schreef:
- En toen kwam Howl met haar enorme klauwe en vermoordde iedereen die probeerd om aan Claw te komen. Want dat kan ze. Howl is übersterk. Howl ruled.
All fear Howl Daar zal ik inderdaad maar voor wegrennen, gheghe Precies dat, want ze gaat op je zitten en je bent dood hoor. Hahaha, omg nou zie ik dat voor me XD |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 20:29 | |
| - Claw schreef:
- Brat schreef:
- Ik bedenk me opeens iets,*Kijkt naar het tanden claim topic* je kan een Tand winnen als je een nieuw lid voor bloodclan werft, Maar dan moeten de qeeuns toch dat ook kunnen claimen aangezien ze wel zorgen voor nieuwe krijgs voor bloodclan?
en je krigt niet zomaar kittend daar moet je wel wat voor doen dus om eerlijk te zijn vind ik dat wel een tand waard ;o Ja hoor dat maakt niet uit. Iedereen mag claimen die een halsband heeft =) . Of bedoel je kittens krijgen? ja dat bedoel ik ;D |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 20:30 | |
| - Brat schreef:
- Claw schreef:
- Brat schreef:
- Ik bedenk me opeens iets,*Kijkt naar het tanden claim topic* je kan een Tand winnen als je een nieuw lid voor bloodclan werft, Maar dan moeten de qeeuns toch dat ook kunnen claimen aangezien ze wel zorgen voor nieuwe krijgs voor bloodclan?
en je krigt niet zomaar kittend daar moet je wel wat voor doen dus om eerlijk te zijn vind ik dat wel een tand waard ;o Ja hoor dat maakt niet uit. Iedereen mag claimen die een halsband heeft =) . Of bedoel je kittens krijgen? ja dat bedoel ik ;D Die tand is eigenlijk wel echt voor als je een kat naar BC brengt =) |
|
| |
Iró 393 Actief
| |
| kiki, howl moet mama-figuur voor satsui worden. >3 ze hoeft niet lief te zijn weetje maar claw is papa-figuur xD |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| - Claw schreef:
- Brat schreef:
- Claw schreef:
- Brat schreef:
en je krigt niet zomaar kittend daar moet je wel wat voor doen dus om eerlijk te zijn vind ik dat wel een tand waard ;o Ja hoor dat maakt niet uit. Iedereen mag claimen die een halsband heeft =) . Of bedoel je kittens krijgen? ja dat bedoel ik ;D Die tand is eigenlijk wel echt voor als je een kat naar BC brengt =) hehe ja dat dacht ik al :3 vroeg me het gewoon af |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 20:31 | |
| - Brat schreef:
- Claw schreef:
- Brat schreef:
en je krigt niet zomaar kittend daar moet je wel wat voor doen dus om eerlijk te zijn vind ik dat wel een tand waard ;o Ja hoor dat maakt niet uit. Iedereen mag claimen die een halsband heeft =) . Of bedoel je kittens krijgen? ja dat bedoel ik ;D Dat is toch aparte logica? In RPG opzicht heeft de BC daar vrij weinig aan aangezien poezen dan lang uit de running zijn omdat ze voor de kittens moeten zorgen, dus echt nieuwe leden werven vind ik het niet. Zou je in mijn ogen geen tand voor moeten kunnen claimen. |
|
| |
Iró 393 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 20:36 | |
| - Puddlekit schreef:
- kiki, howl moet mama-figuur voor satsui worden. >3 ze hoeft niet lief te zijn weetje maar claw is papa-figuur xD
OMG EN KIEK AHS EN SATSUI OOK AHS AKA TATE OERGFJEIOKS AAAAH |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 20:47 | |
| Babs, heb je toevallig nog een plaatje voor Mousepaw liggen? Ze is klein (maar geen kitten), rood op haar kop, rug en staart en voor de rest wit. Ze heeft een halflange vacht. |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 20:48 | |
| |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 20:49 | |
| Dankje, ik zal is kijken of er iets tussen staat <3 Heel erg bedankt!! |
|
| |
Yanthe 695 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 20:58 | |
| |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:01 | |
| Yantheeee <3 Hoe gaat het? C: |
|
| |
Yanthe 695 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:04 | |
| Hi Lolo, het gaat geweldig met me, al heb ik het de laatste paar dagen behoorlijk druk gehad. Jij?;D |
|
| |
|-/annah 109 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ❁7 Years old, can't beat me. Because I'm kinda invincible.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:06 | |
| |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:07 | |
| oeh mooi zo! Druk? Met je opleiding of iets anders? c:
Met mij gaat het ook goed hoor ~ lekker vakantie, morgen ook nog :3 |
|
| |
Iró 393 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:08 | |
| Meh, ik moet morgen weer naar school ;-; |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:09 | |
| ik dacht dat Puddle grijs was o.o |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:12 | |
| had je al een smexy moussey gevonden? |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:13 | |
| Ik ga posten mensen *YAY* :'D Alles met Ace en Leo volspammen xD |
|
| |
Iró 393 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:13 | |
| - Mousekit. schreef:
- ik dacht dat Puddle grijs was o.o
wow nee like rood of wit maar dan tabby dus hij is een andere kleur gegroeid snap je ;w; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|