Algemene Onzin Topic - Pagina 18

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende
Claw
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 20:28

Howl schreef:
Claw schreef:
Slatefur schreef:
Howl schreef:
En toen kwam Howl met haar enorme klauwe en vermoordde iedereen die probeerd om aan Claw te komen. Want dat kan ze. Howl is übersterk. Howl ruled.

All fear Howl

Daar zal ik inderdaad maar voor wegrennen, gheghe

Precies dat, want ze gaat op je zitten en je bent dood hoor.

Hahaha, omg nou zie ik dat voor me XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 20:29

Claw schreef:
Brat schreef:
Ik bedenk me opeens iets,*Kijkt naar het tanden claim topic* je kan een Tand winnen als je een nieuw lid voor bloodclan werft, Maar dan moeten de qeeuns toch dat ook kunnen claimen aangezien ze wel zorgen voor nieuwe krijgs voor bloodclan? en je krigt niet zomaar kittend daar moet je wel wat voor doen dus om eerlijk te zijn vind ik dat wel een tand waard ;o

Ja hoor dat maakt niet uit. Iedereen mag claimen die een halsband heeft =) . Of bedoel je kittens krijgen?

ja dat bedoel ik ;D
Claw
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 20:30

Brat schreef:
Claw schreef:
Brat schreef:
Ik bedenk me opeens iets,*Kijkt naar het tanden claim topic* je kan een Tand winnen als je een nieuw lid voor bloodclan werft, Maar dan moeten de qeeuns toch dat ook kunnen claimen aangezien ze wel zorgen voor nieuwe krijgs voor bloodclan? en je krigt niet zomaar kittend daar moet je wel wat voor doen dus om eerlijk te zijn vind ik dat wel een tand waard ;o

Ja hoor dat maakt niet uit. Iedereen mag claimen die een halsband heeft =) . Of bedoel je kittens krijgen?

ja dat bedoel ik ;D

Die tand is eigenlijk wel echt voor als je een kat naar BC brengt =)
Puddleshine
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 DPKsfdL
Iró
393
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Puddleshine
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 20:30

kiki, howl moet mama-figuur voor satsui worden. >3 ze hoeft niet lief te zijn weetje maar claw is papa-figuur xD
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat

Claw schreef:
Brat schreef:
Claw schreef:
Brat schreef:

ja dat bedoel ik ;D

Die tand is eigenlijk wel echt voor als je een kat naar BC brengt =)

hehe ja dat dacht ik al :3 vroeg me het gewoon af
Howl
Member
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 20:31

Brat schreef:
Claw schreef:
Brat schreef:

ja dat bedoel ik ;D

Dat is toch aparte logica? In RPG opzicht heeft de BC daar vrij weinig aan aangezien poezen dan lang uit de running zijn omdat ze voor de kittens moeten zorgen, dus echt nieuwe leden werven vind ik het niet. Zou je in mijn ogen geen tand voor moeten kunnen claimen.
Puddleshine
Member
Iró
393
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Puddleshine
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 20:36

Puddlekit schreef:
kiki, howl moet mama-figuur voor satsui worden. >3 ze hoeft niet lief te zijn weetje maar claw is papa-figuur xD

OMG EN KIEK AHS EN SATSUI OOK AHS AKA TATE OERGFJEIOKS AAAAH
Mousewish
StarClan
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 20:47

Babs, heb je toevallig nog een plaatje voor Mousepaw liggen? Ze is klein (maar geen kitten), rood op haar kop, rug en staart en voor de rest wit. Ze heeft een halflange vacht.
Slatefur
StarClan
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 20:48

Loïs@ http://be-arts.deviantart.com/favourites/
Ik ga het makkelijk maken, ik heb m'n favs onderverdeeld in mapjes met bepaalde kleuren. xD
Mousewish
StarClan
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 20:49

Dankje, ik zal is kijken of er iets tussen staat <3 Heel erg bedankt!!
Barksound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 20:58

Alloha;D
Mousewish
StarClan
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 21:01

Yantheeee <3 Hoe gaat het? C:
Barksound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 JSBCQyy
Yanthe
695
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Barksound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 21:04

Hi Lolo, het gaat geweldig met me, al heb ik het de laatste paar dagen behoorlijk druk gehad. Jij?;D
Eternity
Member
|-/annah
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❁7 Years old, can't beat me. Because I'm kinda invincible.
Eternity
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 21:06

Ik verveel muuuh
Mousewish
StarClan
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 21:07

oeh mooi zo! Druk? Met je opleiding of iets anders? c:

Met mij gaat het ook goed hoor ~ lekker vakantie, morgen ook nog :3
Puddleshine
Member
Iró
393
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Puddleshine
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 21:08

Meh, ik moet morgen weer naar school ;-;
Mousewish
StarClan
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 21:09

ik dacht dat Puddle grijs was o.o
Shiverthought
StarClan
TessaLyra
447
Actief

CAT'S PROFILE
Shiverthought
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 21:12

had je al een smexy moussey gevonden?
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 21:13

Ik ga posten mensen *YAY*  :'D Alles met Ace en Leo volspammen xD
Puddleshine
Member
Iró
393
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Puddleshine
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 21:13

Mousekit. schreef:
ik dacht dat Puddle grijs was o.o

wow nee like rood of wit maar dan tabby dus hij is een andere kleur gegroeid snap je ;w;
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 18 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: