|
|
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:34 | |
| - Eternity schreef:
- Brat schreef:
- Eternity schreef:
- Brat schreef:
- Eternity schreef:
- Brat schreef:
- Eternity schreef:
- Iemand? https://www.warriorcatsnl.com/t27046-swallow-the-truth-ks
Romy what are you doing to us D; i love eternity already tho x3 Duh, waar heeft Brat dan al die awesomeness vandaan??
van wie denk je ? xD we need a topic brat x eternity x3 Van Eternity, en Sniper en Nightshroud zullen het ook erven, daar zorgt Eternity wel voor
Sure thing, jij maakt >3
jAJAJAJAJA is goed je ziet hem wel verschijnen c;
al boeit dat Brat niet echt xD Eternity gaat Brat zo erg kritiek geven, Brat gaat zich als een yandere gedragen tegen haar moeder pas maar op >:d |
|
| |
|-/annah 109 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ❁7 Years old, can't beat me. Because I'm kinda invincible.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:35 | |
| - Brat schreef:
- Eternity schreef:
- Brat schreef:
- Eternity schreef:
- Brat schreef:
- Eternity schreef:
- Brat schreef:
- Eternity schreef:
Romy what are you doing to us D; i love eternity already tho x3 Duh, waar heeft Brat dan al die awesomeness vandaan??
van wie denk je ? xD we need a topic brat x eternity x3 Van Eternity, en Sniper en Nightshroud zullen het ook erven, daar zorgt Eternity wel voor
Sure thing, jij maakt >3
al boeit dat Brat niet echt xD Eternity gaat Brat zo erg kritiek geven,
Brat gaat zich als een yandere gedragen tegen haar moeder pas maar op >:d Eternity is too powerfull for her xD Doe het in Barn Twooo |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:36 | |
| - Eternity schreef:
- Brat schreef:
- Eternity schreef:
- Brat schreef:
- Eternity schreef:
- Brat schreef:
- Eternity schreef:
- Brat schreef:
- Eternity schreef:
Sure thing, jij maakt >3
al boeit dat Brat niet echt xD Eternity gaat Brat zo erg kritiek geven,
Brat gaat zich als een yandere gedragen tegen haar moeder pas maar op >:d Eternity is too powerfull for her xD
Doe het in Barn Twooo xD lol hard tegen gek kan niet wachten!! Zal ik doen ;3 |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:37 | |
| Nou mensen, moet van de mac af dus morgen de andere postjes xD
Nu jullie hier toch allemaal plaatjes aan het zoeken zijn, heeft iemand nog leuke apprentice katten die rood-wit zijn? ^^ Voor Leopoof <'3 |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:39 | |
| huehue die zijn ze al voor Mousekit aan het zoeken, Jamie 8) nee jk, mouse is halflang harig en leo korthaartje :") maar misschien ga ik mouse maar veranderen naar een korthaar, want dan heb ik tenminste plaatjes :U |
|
| |
Yanthe 695 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:40 | |
| Wow, Quiet ziet er zo... groot uit x'D De kitten begint te verdwijnen |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:41 | |
| - Barksound schreef:
- Wow, Quiet ziet er zo... groot uit x'D
De kitten begint te verdwijnen Het wordt tijd voor wat character development c< |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:43 | |
| - Mousekit. schreef:
- huehue die zijn ze al voor Mousekit aan het zoeken, Jamie 8) nee jk, mouse is halflang harig en leo korthaartje :")
maar misschien ga ik mouse maar veranderen naar een korthaar, want dan heb ik tenminste plaatjes :U Leo's haarlengte is gewoon die van zijn huidige setje xD maar word Mouse ook appie :0 Al is Leo wel ouder >3 |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:44 | |
| |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| - Leopardkit, schreef:
- Mousekit. schreef:
- huehue die zijn ze al voor Mousekit aan het zoeken, Jamie 8) nee jk, mouse is halflang harig en leo korthaartje :")
maar misschien ga ik mouse maar veranderen naar een korthaar, want dan heb ik tenminste plaatjes :U Leo's haarlengte is gewoon die van zijn huidige setje xD maar word Mouse ook appie :0 Al is Leo wel ouder >3 Leo lijkt echt precies op mijn eigen kat c': |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| - Leopardkit, schreef:
- Mousekit. schreef:
maar misschien ga ik mouse maar veranderen naar een korthaar, want dan heb ik tenminste plaatjes :U Leo's haarlengte is gewoon die van zijn huidige setje xD maar word Mouse ook appie :0 Al is Leo wel ouder >3 ze moeten elkaar is meeten :") |
|
| |
Dani(banani) 91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:48 | |
| Mousey is groot aan het worden. Ughh Furze moet actiever. ;-; Ik ga een topic search maken denk ik. Doe ik echt nooit. |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:50 | |
| |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:51 | |
| Ooh die laatste, die ziet er goed uit, Tessa!! Misschien ga ik die gebruiken, als de kwaliteit goed genoeg is voor een setje C: |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:53 | |
| ^^. ben nu wel klaar met zoeken tho haha morgen weer stage alsof ik daar niet genoeg ben geweest afgelopen week. |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:56 | |
| Thx Tessa :3 You're a hero~
Miss is Leo stiekem wel jou kat :0 -sorry not sorry-
Lolo, indeed xD "jij lijkt op mij, ik ben alleen knapper" alleen houd Leo niet van andere clans so Jeah xD |
|
| |
Yanthe 333 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:56 | |
| Nyra is één van de enige kittens in Bloodclan die nog een échte kitten is en niet te veel nadenkt x3 |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 21:59 | |
| @Jamie: de vraag is wie het zegt?? Want ik vind 't echt een opmerking voor muis maar ook voor luipaardtje :") @Yanthe: Dat is juist leuk <3 |
|
| |
Yanthe 333 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 22:01 | |
| Kheb btw gepost in het familie topic >D @Lolo |
|
| |
TessaLyra 447 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 okt 2015 - 22:01 | |
| hahaaha lois zo zat ik ook dus. |