We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Romy what are you doing to us D; i love eternity already tho x3
Duh, waar heeft Brat dan al die awesomeness vandaan??
van wie denk je ? xD we need a topic brat x eternity x3
Van Eternity, en Sniper en Nightshroud zullen het ook erven, daar zorgt Eternity wel voor
Sure thing, jij maakt >3
jAJAJAJAJA is goed je ziet hem wel verschijnen c; al boeit dat Brat niet echt xD
Eternity gaat Brat zo erg kritiek geven,
Brat gaat zich als een yandere gedragen tegen haar moeder pas maar op >:d
Eternity is too powerfull for her xD
Doe het in Barn Twooo
i will follow my heart an eternity, so i can't stop myself before someone changes it
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
huehue die zijn ze al voor Mousekit aan het zoeken, Jamie 8) nee jk, mouse is halflang harig en leo korthaartje :") maar misschien ga ik mouse maar veranderen naar een korthaar, want dan heb ik tenminste plaatjes :U
Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep Oh hunger, I know you well My cruel friend is a funeral bell ★★★★★
huehue die zijn ze al voor Mousekit aan het zoeken, Jamie 8) nee jk, mouse is halflang harig en leo korthaartje :") maar misschien ga ik mouse maar veranderen naar een korthaar, want dan heb ik tenminste plaatjes :U
Leo's haarlengte is gewoon die van zijn huidige setje xD maar word Mouse ook appie :0 Al is Leo wel ouder >3
Leo's haarlengte is gewoon die van zijn huidige setje xD maar word Mouse ook appie :0 Al is Leo wel ouder >3
Leo lijkt echt precies op mijn eigen kat c':
i can't explain what i mean
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
ze moeten elkaar is meeten :")
Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep Oh hunger, I know you well My cruel friend is a funeral bell ★★★★★
Ooh die laatste, die ziet er goed uit, Tessa!! Misschien ga ik die gebruiken, als de kwaliteit goed genoeg is voor een setje C:
@Jamie: de vraag is wie het zegt?? Want ik vind 't echt een opmerking voor muis maar ook voor luipaardtje :") @Yanthe: Dat is juist leuk <3