Swallow the Truth {KS}

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Swallow the Truth {KS}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Eternity
Member
Swallow the Truth {KS} DPKsfdL
|-/annah
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❁7 Years old, can't beat me. Because I'm kinda invincible.
Eternity
BerichtOnderwerp: Swallow the Truth {KS}   Swallow the Truth {KS} Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 21:24

and I don't give a damn if you don't care
Heyhoi daar Gast c:
Zoals jullie kunnen zien is Eternity na twee nestjes nog niet 'uitgespeeld'.

Eternity had toch besloten de BloodClan te joinen nadat wat ze allemaal meegemaakt had. Clover was al uit haar hoofd en Eaglebite mistte ze al niet meer.
Afijn, zonder enige problemen te hebben met relaties en jaloezie te voelen tussen koppels hield de kattin toch haar offspring in de gaten. Aangezien Cyber zelfs al opa is en Zira en Brat Barn Two in zijn geschopt. Eerlijk gezegd voelde de kattin zich eigenlijk de moeder van BloodClan.
Een maan later nadat Eternity in de Elite geaccepteerd werd als een volwaardig member ontmoette ze daar een Rogue, hij bleek Shadowroar te heten, een ex-ShadowClanner dat verbannen was wegens hoog verraad. Ze nam hem mee naar de Elite waardoor ze een lichte crush begon te krijgen. Al snel maakte Shadow echter gebruik van haar liefde en voor ze het wist raakte ze zwanger.
Net voordat de poes Shadowroar het nieuws wou vertellen bleek hij aangereden te zijn door een monster.

Het nestje zal bestaan uit 1 of 2 kittens.

------------------------

About the Mother

Swallow the Truth {KS} 21ookcg
Eternity
Wie kent haar nou niet? De moeder met de haat in Cybers verhaal. Ze is een witte, kortharige poes met mooie, blauwe ogen. Ze heeft een goed uithoudingsvermogen en kan best wel goede klappen uitdelen. Haar moeder is Yö, ook een witte poes met dezelfde blauwe ogen. Haar vader is Lamb. Een bruine, cyperse kater met ambere ogen. Echter bleek Eternity 3 zussen te hebben, maar éen daarvan is tijdens de geboorte doodgegaan. Waardoor zij en Caraphernelia als enigen overbleven. Caraphernelia is ook bruin met cyperse strepen en ambere ogen. Zij is de moeder van Flutter en Ermine.

Eternity zelf is de moeder van Cyber, Lonelydeath {With Clover} En Zira, Brat & Weaselfang {With Eaglebite}

Haar karakter bestaat uit arrogant, nonchalant, verontwaardigd, bitchy etc. Ze is nogal pittig en vindt dat ze meer verdient dan dat ze krijgt. Ze geeft veel kritiek op haar kinderen en vermijdt afstand tussen haar zoon, Cyber omdat hij erg veel op Clover lijkt. Ook zal Eternity een lievelingetje hebben die ze beter zal behandelen dan de andere.

Voor meer klik hier!

------------------------

About the Father
Swallow the Truth {KS} Wva80h
Shadowroar
Shadowroar is een zwarte, gespierde kater met oranje ogen. Hij heeft best een zware stem waarmee hij veel poezen verleiden kan. Waar Eternity dus één van hun was.
Zijn moeder is Silhouttepelt, een zwarte poes met dezelfde oranje-rode ogen. En zijn vader is Pantherfoot, een donkergrijze kater met gifgroene ogen. Van meer familie is echter onbekend.

Bij Shadow zijn er echter wel wat halfbroertjes/halfzusjes te vinden. Onder andere Shiverspirit, een grijs-witte poes met blauwe ogen. En Mockingpaw, een blonde kater met ambere ogen.

Zijn karakter bestaat uit vooral een flirterig, maar stil karakter. Hij zal makkelijk jaloers kunnen worden als het om echte liefde gaat. Maar verder kan hij ook soms raar en gek doen, waardoor hij dus zijn eigen dochter; Honeykit, en een apprentice vermoordt had.

----------------------
Other
Ik let eigenlijk niet echt veel op. Een sheet is wel leuk maar de inhoud is belangerijker. Vandaar dat Motivatie natuurlijk verplicht is. Dus ook Innerlijk, Uiterlijk, Skills etcetera

De vachten die mogelijk zijn: Zwart, Donkergrijs, Grijs, Lichtgrijs, Wigrijs, wit, Zwart-wit, Donkergrijs-wit, grijs-wit, lichtgrijswit

De ogen die mogelijk zijn: Donkerblauw, Blauw, Lichtblauw, Donkergroen, Groen, Lichtgroen, Oranje, Amber, Roodoranje

Aangemelde kittens:
-
-
-
-

Gekozen Kittens:
-
-

So turn around, go away, maybe I will kep you in life TODAY
Thank you Sarah!
Terug naar boven Ga naar beneden
Venom
Member
Mick(ey) Mouse
276
Actief

CAT'S PROFILE
Venom
BerichtOnderwerp: Re: Swallow the Truth {KS}   Swallow the Truth {KS} Icon_minitimema 26 okt 2015 - 8:24

GENERAL
Name: Python
Meaning: Een python is een grote slang met hele lange tanden. Echter is hij naar dat slangensoort genoemd omdat hij hele lange tanden heefd.
Geslacht: Male

Family & Other
Mother: Eternity
Father: Shadowroar
Grandmothers: {Eternity} Yö, {Shadowroar} Silhouttepelt
Grandfathers: {Eternity} Lamb (Lion), {Shadowroar} Pantherfoot
Siblings: Unknown
Half-siblings: {Eternity x Clover} Lonelydeath, Cyber {Eternity x Eaglebite} Zira, Brat, Weaselfang {Shadowroar x Unknown} Shiverspirit, Mockingpaw, Honeykit
Other Family Caraphernelia (Aunt)

OUTSIDE
Fur Color: Donkergrijs/Grijs
Fur Pattern: Witte vlekken
Fur Length: Kort
Type of Body: Gespierd, breed
Eye Color: Luchtblauw
Ears: Puntig, lang
Nose & Pawpads: Donkergrijs
Legs: Lang
Paws: Sterk
Tail: Lang en dun
Claws: Nog niet zo lang
Teeth: Erg lang
Scars: Nog niet

Zijn tanden zijn eigenlijk een soort afwijking. Python heeft niet zulke lange tanden dat het zijn mond uitkomt. Maar het is wel aardig langer dan de normale lengte van een kat. Zijn spieren kun je nog net zien onder zijn pels wat hem best wel sterk maakt.

INSIDE
Likes: She-cats/Food/Eat/Sleep/Playing/Talking/Activties/Adventure
Dislikes: His mother/Being Picked Up/Darkness/Being Punished
Fears: Water/Lightning/Thunder/Weird, Loud sounds/Too much light/Monsters

Python is een kater dat graag gebruikt maakt van de pittigheid van zijn moeder. Als hij gepest wordt of zelf iets gemeens doet, dan rent hij naar zijn moeder toe met de leugen dat diegene begonnen was. Ook zal hij, dankzij zijn lange oren, schattig overkomen zodat hij zijn zin krijgt. Spelen mag hij meestal niet want zijn lange tanden zullen dan in de weg staan. Met de jaren mee zal hij steeds meer volwassener worden.

SKILLS
Hoogst: ◉◉◉◉◉
Laagst:

Memorizing: ◉◉◉
Social: ◉◉◉
Hearing: ◉◉◉◉
Sight: ◉◉
Scenting: ◉◉
Biting: ◉◉◉◉◉
Scarring: ◉◉
Jumping: ◉◉◉
Climbing:
Swimming:
Running: ◉◉
Fighting: ◉◉◉◉
Hunting: ◉◉◉◉

END

Name: Mick(ey Mouse)
RPG Tijd: 5 hele jaren
Motivatie: Ikzelf wou al eerder een kitten bespelen dat in de BloodClan zit waaronder ook Sniper. Ik volg de site al de hele tijd en vindt Eternity trouwens nu al erg tof tho xD, zo wil ik ook haar zoon spelen om te kijken hoe Cyber en zo gevoeld is.
Zijn karakter is eerlijk gezegd een mengsel tussen Eternity zelf en Cyber. Beide zijn natuurlijk erg flirterig en playerig, maar Python is juist niet echt geïnterresseert in poezen.
En zijn naam is Python, niet Phyton xD

Made by Kíli @ Kickstart
Muta
Member
Swallow the Truth {KS} Default_sarabi_gif
635
Actief
The scariest monsters are the one that lurk within our souls

CAT'S PROFILE
Rank:
Muta
BerichtOnderwerp: Re: Swallow the Truth {KS}   Swallow the Truth {KS} Icon_minitimema 26 okt 2015 - 8:30

Oeh, 'half tantes' en 'ooms' voor Artemis en Muta (: Ik zal me niet aanmelden, maar dit zeker geweldig stalken! :')
Eternity
Member
|-/annah
109
Actief

CAT'S PROFILE
Eternity
BerichtOnderwerp: Re: Swallow the Truth {KS}   Swallow the Truth {KS} Icon_minitimema 26 okt 2015 - 9:55

Shadowroar is eigenlijk een ShadowClanner dus de Bloodline van de kittens is dus 50% BC en 50% SC
Brat
Member
Swallow the Truth {KS} QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Swallow the Truth {KS}   Swallow the Truth {KS} Icon_minitimema 26 okt 2015 - 16:34

Meh misshien komt hier iets! c;
Deathbite
Member
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: Swallow the Truth {KS}   Swallow the Truth {KS} Icon_minitimema 26 okt 2015 - 22:05

Lynx

General:
Name: Lynx
Mother: Eternity
Father: Shadowroar

Inside:
Short: manipulatief - wreed - egocentrisch - ongehoorzaam - pester - sluw
Long(er): Lynx is een manipulatieve poes die graag anderen versiert om dan wraak te nemen. Ze heeft een hekel aan clankatten en lelijke katten, omdat ze een geboren Bloodclanner is en
ze zelf erg hard bezig is met haar uiterlijk. Ze is enorm egocentrisch en een gemene pestkop, want niemand zal ooit voldoen aan haar ideaalbeeld, behalve zijzelf dan. Als apprentice zal ze ongehoorzaam zijn tegen haar mentor, tenzij die iemand is die ze al eerder kende en haar respect verdient. Tegen haar eigen familie is ze wel lief, behalve dan tegen een (eventueel) broertje. Bovendien is ze een echte sluwe verleidster, om vervolgens anderen harteloos te dumpen.

Outside:
Fur length: short
Fur color: Grey/ grey- white
Eye color: Donkerblauw
Scars: None (yet)

Skills:
Hoogst:★★★★★
Laagst:★☆☆☆☆

Hunting:★★★★★
Fighting:★★☆☆☆
Social:★★★★☆
Climbing:★☆☆☆☆
Speed:★★★☆☆
Fishing:★☆☆☆☆
Swimming:★☆☆☆☆
Smart:★★★★☆
Kind (mostky fake):★★★☆☆

Motivatie: Ik heb me nog nooit aangemeld bij een kittensearch, maar ben er wel al een tijd(je) over aan het denken, dus toen ik deze KS zag, kon ik me echt niet inhouden! Ik wil echt graag hierbij horen en hoop enorm dat ik gekozen wordt.

Laatst aangepast door Deathbite op ma 2 nov 2015 - 12:23; in totaal 6 keer bewerkt
Eternity
Member
|-/annah
109
Actief

CAT'S PROFILE
Eternity
BerichtOnderwerp: Re: Swallow the Truth {KS}   Swallow the Truth {KS} Icon_minitimedi 27 okt 2015 - 18:41

Deathline 31 Oktober!
,Silverkit
Member
Derpje
30

CAT'S PROFILE
,Silverkit
BerichtOnderwerp: Re: Swallow the Truth {KS}   Swallow the Truth {KS} Icon_minitimedi 27 okt 2015 - 22:27

Swallow the Truth {KS} Fvgps3

::General::
Name(s): Hugh
Why:
Mijn rede is omdat het cool klinkt en ik best wel gefandomd ben op karakters maar zijn naam is ook leuk omdat het 1. moeilijk uit te spreken is. 2. Het is een naam die niemand heeft gekozen. 3. Het is cool xD 4. Lekker een unieke naam uit het Engels

Ook is het een Engelse jongens naam wat staat voor 'intelligent'. Deze naam wordt vooral gebruikt bij Engelse landen.
Intelligent: staat voor slim, het goed snappen, bevattelijk, knap, pienter, schrander, vernuftig, verstandig enz.

Why the parents would give that name:
Nou waarom zouden de ouders hem die naam geven? Lekker kort, hij ziet er slim uit maar je kan er ook andere betekenissen aan sluiten. Misschien dat Eternity een groot idee in haar hoofd had of juist een hele gedachten wat gestoord werd met de geboorten van de kittens, en dus hem die naam geeft om haar idee niet te vergeten of uit eigen ego.
Gendre: Male
Clan: Bloodclan
Rank: Kitten
Future Ranks: Young-One//Warrior//?Deputy?//?Leader?//?Elder?
Parents: Shadowroar X Eternity
Sibs: Unknown
Older Sibs:
Eternity:: Cyber, Lonelydeath, Zira, Brat & Weaselfang
Shadowroar: Shiverspirit, Mockingpaw & Honeykit

::Outside::
Eyes: Light Blue
Fur: Dark Grey
Nose: Black
Build:
We beschrijven zijn algemene Bouw:
Hugh zal eigenlijk een beetje de bouw van zijn moeder hebben, het slanke figuur maar ook zal hij delen hebben van zijn vader. De grijze donkere vacht van zijn vaders kant maar van zijn moeders kant de blauwen ogen, eigenlijk is hij een enorme mix. Hij heeft een beetje een vrouwelijke bouw aan zijn moeders kant maar heeft de kracht van zijn vader, alleen het valt niet echt op. Ook is hij niet echt super massief maar juist aan de slankere kant, dus lijkt ook op een groot deel op zijn moeder alleen dat hij een donkere grijze vacht heeft niet.

Pictures:
Skills: +10 best -1 worst
~Fighting~
Speed: 6
Power: 6
Defense: 5
Quick Thinking: 6

~Hunting~
Speed: 7
Power: 5
Defense: 3
Quick Thinking: 8

~Social~
Talking: 4
Playing: 6

~Herb~
Knowing: 1
Useing: 1

::Inside::
Likes: Slapen//Alles hetzelfde//Veiligheid//Rust//Kalmte//
Dislikes: Het weer//De zon//De regen//Water//Klagen//Zeuren//Irritaties//Katten//Tweebenige//Monsters//
Character Short: Bezorgd//Nergens echt om boeien//Ongehoorzaam//Eigen weg//Loner//Stress//Rustig kalm//Kwaad//Aangebrand//Chagrijn//Vaak met de verkeerde voet uit bed gestapt//Beschermend//Perfectionist//
Character Long:
Over het algemenen karakter wat hij zou hebben:
Hij heeft meer een Rogue karakter, dat hij ergens woont in de middel of no ware. Daar zou je hem het snelste tegen komen, maar hij heeft het pech weer om geboren te worden in Bloodclan. Eigenlijk boeit hem bijna helemaal niks, wat andere zeggen zelfs wat zijn moeder zegt. Het maakt hem niet uit of hij de beste is, hij wilt een ding. Hij zorgt voor zijn Sibs, hij is best wel beschermend naar hun toe. Heel erg beschermend, vaak reageert hij ongeïnteresseerd en chagrijnig. Ook geeft hij niet graag toe, als hij iets verkeerds heeft gedaan of heeft verloren. Hij heeft ook vaak de nijging om stoer te doen tegen over zijn sibs en probeert misschien dan bot en hard te reageren alleen eigenlijk is hij niet zo, ook daagt hij eerder sterkere/grotere katten uit voor een gevecht dan katten die hij aan kan. Ook luistert hij echt niet naar de regels of wat andere vinden wat hij moet doen, hij volgt eigenlijk zijn eigen ideeën en wat hij vind wat hij moet doen. Ook kan hij best kalm zijn en rustig, alleen dat valt als hij erg alleen is. Dus dan is hij ook makkelijk aanspreekbaar alleen is hij ook erg snel afgeleid, dus wat je wilt gaat vaak niet. Hij zal misschien niet echt een moordenaar zijn maar juist een vechter die zijn tegenstander niet echt waardeert maar ook vind dat hij niet dood hoeft, want dan kunnen er vaker gevechten ontstaan waardoor hij vaker kan trainen.

Ook lijkt het vaak of hij met het verkeerde been uit bed is gestapt, vaak reageert hij ook erg kwaad. Hij is snel op zijn staart getrapt en je kan hem dus makkelijk kwaad maken, alleen soms is hij ook rustiger dan dat je verwacht. Wat ook iets eerder in de aanmelding stond dat hij ook heel erg kalm is als hij alleen is maar dat geld ook voor het rustige gedeelte. Hij valt niet zo echt enorm op en zal een normale lengte krijgen van een kat, ook zullen ze echt niet op hem letten. Hij zal eigenlijk een achterblijvertje blijven, bij hem past eigenlijk meer de rogue stel. Een eenzame kat die eigenlijk niks boeit en zijn eigen territory kan gebruiken als een rustige plek, want een drukke plek zoals Bloodclan past niet. Ook als hij alleen is kan hij nog steeds kwaad over komen, vaak ligt het ook aan de situatie. Ook kan hij er niet tegen als een van zijn sibs ineens weg is, dan gaat hij gelijk zoeken en blijkt hij een best wel gestreste kip te zijn. Opzoek naar zijn sibs, ook is hij gestrest als hij iets belangrijks moet doen want hij wilt het honderd procent goed doen en andere bewijzen dat hij ergens goed in is. Alleen dat gestreste zal vooral in zijn hoofd plaats vinden en niet echt in zijn gedrag. Ook luistert hij niet echt naar niemand, naar zijn mentor niet naar zijn familie niet. Ook kan hij best wel bot over komen vergeleken de andere katten maar ook de anderen, vaak is hij erg hard en bot met zijn familie.

::Motivation::
Hey, ik ben Derpje. Mijn auccounts zijn: Phantomkit, Ripa, Blurpaw, ,Silverkit, Greykit. en Nightshroud.. Denk ik ongeveer, eigenlijk was ik niet van plan om me hier aan te melden. Want ik had ook ergens nog een aanmelding staan en ik moet wel alles actief houden, ook had ik weinig tijd ervoor. Alleen vond ik dat ik wel nog zin had in een aanmelding en misschien te veel inspi over had om toch er een aan te maken, ook ben ik best wel actief met mijn accounts of ja dat probeer ik. Om elke dag online te komen, vaak lukt het me ook om vlug mijn PC te gebruiken om te posten en dan tot 12 s'nachts. Alleen eigenlijk heb ik motivatie gekregen omdat ik eigenlijk altijd Cyber te gek vond alleen vaak lukte het mij niet om bij een nestje te komen, want ze hebben een enorme familie stamboom wat eigenlijk best te gek is en de meeste katten niet hebben. Het leuke is wel dat jij toen kwam en als het ware de moeder van Cyber bespeelde, wat een enorme leuke draai gaf, dus mij ook inspireerde met jouw harde kille karakter Eternity om me dus te gaan aanmelden. Want even kort, ze bracht wel een hele grote draai in de RPG Voor de hele familie. Ook ben je een geweldige poster, dus een lekker actief nestje kan beginnen toch?

Ik ben ook erg bezig geweest met deze aanmelding, ik kan misschien geen scheets maken waardoor ik eigenlijk mijn eigen stuff verzin om een plaatje er boven te plakken en dat zo te houden en de tekst aan te passen. Ook ben ik best wel fan van Hugh, hij is cool en lijkt me erg leuk om te bespelen omdat hem echt helemaal niks boeit wat andere zeggen enz. Dus een soort van als zijn moeder het karakter hebben, maar ook dele wat ik gewoon was van weet je wat hij moet wel op het karakter lijken waarop ik hem gebaseerd heb. Dus TADAAAAAAA, dat kwam er van uit deze aanmelding met allerlei verschillende stuff en tekst. Ook is zijn naam amazing alleen ik kan het niet echt uitspreken is het hug of huge? xD Maar ik vind het cool, plus deze naam was nog niet gebruikt waarom ik deze wil gebruiken. Ook zijn kwade karakter kan ook leiden naar de rustige kant, ook zal hij echt een ramp zijn voor zijn moeder omdat hij naar niemand luistert en erg ongehoorzaam is. Een ramp, ook voor zijn sibs een beetje. Hoop ik xD Ook lijkt het me zo dat Enernity de Bloodclan gaat overnemen, omdat haar hele familie er bijna in zit. Want Zira met haar nestje en Brat met haar nestje en Cyber zit er in en zij zelf met ook nog een nestje. Dus best wel duidelijk, de Bloodclan bestaat uit een hele grote familie xD

Nou dit was mijn aanmelding!
Vriendelijke groet,
Derpje de derp face

Abyss
Member
Sassiee
78
Actief

CAT'S PROFILE
Abyss
BerichtOnderwerp: Re: Swallow the Truth {KS}   Swallow the Truth {KS} Icon_minitimeza 31 okt 2015 - 12:20

SCARLETT

{{General}}
{{Name}} Scarlett
{{Gender}} Tom-cat
{{Sexuality}} Hetero
{{Parents}} Eternity x Shadowroar
{{Siblings}} Unknow
{{Clan}} Bloodclan
{{Leader}} Claw: ''Wow.. are you the leader?''
{{Commander}} Zira: "Are you my sister?"
{{Rank}} Kitten
{{Futere ranks}} Young one||Member||Commander?||Leader?

{{Outside}}
{{Build}} Stevig gebouwde kater
{{Fur colour}} Grijs met zwart
{{Fur patroon}} Tabby?
{{Eye colour}} Oranje//amber?
{{Fur length}} Kortharig

{Inside}}
{{Likes}} Leiding hebben, Eten, Oefenen, Zon,
{{Dislikes}} Luie katten, Bemoeials, Koud weer, Bevelen
{{Character Keywords}}
Slim//Eigenwijs//Eigen weg//Serieus//Beschermend//Trots//Flirterig <- later pas//Door zetter//Pestkopje//Nieuwsgierig

{{Character Long}} (lievelingetje)
Al meteen als dit kater geboren word, zal hij zijn plekjes opeisen. Een sterke en slimme katertje dus, hij zal dus gebruik maken van de liefde die zijn moeder hem geeft, maar hem ook helpen. Doordat Eternity hem goed verzorgd, zal hij dus ook zijn best doen en haar beschermen als het moet. Maar elke kat heeft zijn 'minpunten' hij kan namelijk een beetje eigenwijs zijn, want als ze mama niet oplet is die weg grotendeels komt dat dor zijn nieuwsgierigheid maar maakt hem dus ook sterk en slim. Hij zal dus ook niet snel opgeven als iets niet lukt en gewoon doorzetten en is het eenmaal gelukt is die zeker trots over zich zelf en laat dat wel eens goed merken. Maar natuurlijk wil hij dat zijn moeder trots op hem is, en daarom zal dus vaak stiekem oefenen en haar helpen in plaats te spelen met zijn siblings.

{{Character long}}
Het enigste wat hij mist is de liefde van zijn moeder, het breekt letterlijk zijn hart. en hierdoor zal hij zich snel terugtrekken, en proberen niet op te vallen. toch is zijn bouw sterk en is hij behoorlijk slim, maar merken de andere katten dat niet echt. hij zal dus andere katten vaak buitensluiten, ook doet hij zijn best om zijn moeder trots te maken en te laten zien dat hij niet een hoop mislukkeling is. Daarom gaat die vaak stiekem weg en probeert zich zelf te trainen, en is een stuk serieuzer dan de rest. Pas als hij groter en ouder word zal zijn karakter naar boven groeien, en die tijd is hij eigenlijk een onopvallend kitten.

{{Skils}}

Hoogst: *****
Laagst: *

{{Kitten}}

Hunting: *
Running: *
Playing: *
Social: **
Fightning: **
Swimming: *
Herbs: **
Nose: *
Eyes: **
Claws: **

{{Young one}}

Hunting: **
Running: **
Social: ***
Fightning: ***
Herbs:**
Nose: **
Eyes: ***
Claws: ***

{{Member}}

Hunting: **
Running: **
Social: ***
Fightning: ****
Herbs: **
Nose: **
Eyes:  ***
Claws: *****
Teeths: ***

{{Motivatie}}
{{About mowh}} Ik zit al een tijdje op WC, en heb zeker wat accountjes hier. Waar ik nu dus op post is mee anonieme account maar volgens mij weten er al veel mensen wie ik ben xD Scarlett zal dus ook anonieme account worden C; Nu even echt over me zelf: Ik ben 14 jaar en zit op het VMBO ik RPG nu ongeveer een 2 jaartjes, en ben natuurlijk ee grote fan van WC <3

{{Waarom ik me hier aanmeld}}
Ik vind dat het tijd word om een katertje te spelen, en kittens spelen is ook gewoon mijn ding xD Zelf van in Cybers familie en geschiedenis echt gewoon geweldig, super uitgewerkt. Het zou dus ook super om de familie te horen, en Eternity tja.. wat kan je er van zegen? ze is gewoon geweldig <3 dit is 1 van de zo veel redens dat ik mee wil doen.
zo slecht in Motivatie schrijven ^^"

Words: ### ||Tag: Name || Note: -  

Abyss
Member
Sassiee
78
Actief

CAT'S PROFILE
Abyss
BerichtOnderwerp: Re: Swallow the Truth {KS}   Swallow the Truth {KS} Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 16:28

Sorry voor de DP

Wanneer is eigenlijk de uitslag? C: of ben ik echt blind en er overheen gelezen?
Eternity
Member
|-/annah
109
Actief

CAT'S PROFILE
Eternity
BerichtOnderwerp: Re: Swallow the Truth {KS}   Swallow the Truth {KS} Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 17:23

UITSLAG
Sorry voor late reactie, maar iets kwam tussen

1e Kitten:

2e Kitten:

3e Kitten:

Geboortetopic komt op Dinsdag
Fortuna
Member
Swallow the Truth {KS} Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: Swallow the Truth {KS}   Swallow the Truth {KS} Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 17:41

Goddahmit nu is het niet meer anoniem xD
Maarrr supef bedankt! Ik ga vanavond meteen de account maken C:
Phantompaw.
Member
Swallow the Truth {KS} TxuB0oA
Yanthe
39
Actief
True love is like a ghost, which everyone talks about and few have seen. ✧

CAT'S PROFILE
Rank:
Phantompaw.
BerichtOnderwerp: Re: Swallow the Truth {KS}   Swallow the Truth {KS} Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 18:30

Super bedankt!!! Ik zal hem gelijk aanmaken ^.^
Scarlett.
Member
19
Actief

CAT'S PROFILE
Scarlett.
BerichtOnderwerp: Re: Swallow the Truth {KS}   Swallow the Truth {KS} Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 18:51

Hier is de kleine duiveltje C:
pssst, wie is eigenlijk het lievelingetje?
Lynx,
Member
Pommeline
4
Actief

CAT'S PROFILE
Lynx,
BerichtOnderwerp: Re: Swallow the Truth {KS}   Swallow the Truth {KS} Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 22:02

Here she is...
Eternity
Member
|-/annah
109
Actief

CAT'S PROFILE
Eternity
BerichtOnderwerp: Re: Swallow the Truth {KS}   Swallow the Truth {KS} Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 22:13

Dat metk je later zelf wel Smile
Hugh
Member
6
Actief

CAT'S PROFILE
Hugh
BerichtOnderwerp: Re: Swallow the Truth {KS}   Swallow the Truth {KS} Icon_minitimema 2 nov 2015 - 15:01

Hugh bestaat!! ^.^
Eternity
Member
|-/annah
109
Actief

CAT'S PROFILE
Eternity
BerichtOnderwerp: Re: Swallow the Truth {KS}   Swallow the Truth {KS} Icon_minitimema 2 nov 2015 - 15:04

Good Wink
Butterstar
StarClan
Swallow the Truth {KS} XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Swallow the Truth {KS}   Swallow the Truth {KS} Icon_minitimewo 4 nov 2015 - 12:42

Onthoud even dat je je kittens ook moet aanmelden in dit topic
https://www.warriorcatsnl.com/t22911-nestjes-aanmelden
Op dit moment zouden ze eigenlijk nog niet geboren mogen worden namelijk!
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Swallow the Truth {KS}   Swallow the Truth {KS} Icon_minitime

Swallow the Truth {KS}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: