|
|
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 15:53 | |
| - Echopaw schreef:
- Mousekit. schreef:
- Echopaw schreef:
- Aurorapaw. schreef:
- Echopaw schreef:
- Shit, dan verzamel je plaatjes die je niet mag gebruiken xD
Hey peeps! Ik kom net terug van een logeeriets cx hoezo? x3 Er is een verboden artiestenlijst van Deviant, en daar had ik er een hoop van x3
Wil iemand misschien een engelse spt? Lijkt me wel geinig tbh hoezo een verboden artiestenlijst? Waar staat dat dan? xd
Ik wil wel, maar mijn engelse grammatica is echt niet de beste dus dan moet je daar wel overheen kunnen lezen :'D Stiekem weet ik niet waar die staat, soms zijn mensen op wc gewoon van; die mag je niet gebruiken ;] & Is goed hoor, voor wie en zal ik maken? oh, hm. t zal wel dan xd voor foxfire of panthergrowl? voor fox kan in SC territorium, voor panther kan bij de boundaries c; |
|
| |
139 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 15:55 | |
| Urg.. Wil een nieuw setje, maar kan geen foto's voor der vinden -,- |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 16:04 | |
| - Mousekit. schreef:
- Echopaw schreef:
- Mousekit. schreef:
- Echopaw schreef:
- Aurorapaw. schreef:
- Echopaw schreef:
- Shit, dan verzamel je plaatjes die je niet mag gebruiken xD
Hey peeps! Ik kom net terug van een logeeriets cx hoezo? x3 Er is een verboden artiestenlijst van Deviant, en daar had ik er een hoop van x3
Wil iemand misschien een engelse spt? Lijkt me wel geinig tbh hoezo een verboden artiestenlijst? Waar staat dat dan? xd
Ik wil wel, maar mijn engelse grammatica is echt niet de beste dus dan moet je daar wel overheen kunnen lezen :'D Stiekem weet ik niet waar die staat, soms zijn mensen op wc gewoon van; die mag je niet gebruiken ;] & Is goed hoor, voor wie en zal ik maken? oh, hm. t zal wel dan xd voor foxfire of panthergrowl? voor fox kan in SC territorium, voor panther kan bij de boundaries c; https://www.warriorcatsnl.com/t26650-take-me-back-when-i-believed-foxfireVoor Fox! |
|
| |
Eline 20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 16:04 | |
| Ik heb ooit een account overgenomen maar heb nu geen inspiratie meer, ik voel me nogal schuldig als ik hem op de accountmarkt zet :/ |
|
| |
Bo//B//Botje 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 16:06 | |
| De verboden artiestenlijst staat in het Guidebook onder Extra Informatie c:
Deze jongen post best fijn <3 |
|
| |
Lore&Lolo 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 16:06 | |
| eline, vraag eerst aan degene van wie je 'm hebt overgenomen of die hem terugwilt en et hem dan op de acc markt ^^ en niks om je schuldig over te voelen hoor! |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 16:07 | |
| https://www.warriorcatsnl.com/h1-guidebookDit is de verboden artiestenlijst, dus gelieve ff te kijken of je dr geen plaatjes van hebt gebruikt, want daar was paar jaar geleden wel ophef over. Niet een 't zal wel' dingetje dus :") |
|
| |
Lore&Lolo 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 16:07 | |
| Soof, wat is er dan met die artiestenlijst? Waarom mag je die dingen dan niet gebruiken? O:) |
|
| |
Bo//B//Botje 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 16:09 | |
| - Aurorapaw. schreef:
- Soof, wat is er dan met die artiestenlijst? Waarom mag je die dingen dan niet gebruiken? O:)
Niet iedereen vind het fijn als z'n foto's zonder te vragen gestolen en bewerkt worden voor op een RPG site c': |
|
| |
Lore&Lolo 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 16:10 | |
| - Skullmask schreef:
- Aurorapaw. schreef:
- Soof, wat is er dan met die artiestenlijst? Waarom mag je die dingen dan niet gebruiken? O:)
Niet iedereen vind het fijn als z'n foto's zonder te vragen gestolen en bewerkt worden voor op een RPG site c': ooh zo x3 Ik snap 'm. Ik dacht dat het over tekeningen ging ipv foto's |
|
| |
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 16:32 | |
| uchhhh ik moet leren voor de proefwerkweek, maar ik heb enkel 4 uur slaap gehad en ik wil posten T^T de struggles |
|
| |
Bo//B//Botje 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 16:35 | |
| als Bubblekit niet Bubblebutt gaat heten dan geef ik op |
|
| |
717 Afwezig "Error_"
| CAT'S PROFILEAge: 137 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Outpost Guard |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 17:00 | |
| |
|
| |
Eline 20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 17:05 | |
| Eigenlijk moet er een "I asked someone the sock color question!" Award moeten komen |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 17:12 | |
| Mensen, kijk eens, ik ben aan het bij posten *insert music*
Maar hoe gaat het hier? :') |
|
| |
Bunny/Evelynn 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 17:13 | |
| Ghallo Jamjam ~ Volgens mij gaat het wel goed hier :'3 |
|
| |
Dee 164 Afwezig "He's beauty, he's grace,
he'll punch you in the face."
| CAT'S PROFILEAge: Ageless | Died at 17 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 17:20 | |
| Toch maar even gauw gepost met dit mannetje, hij is eindelijk geboren c: ! |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 17:22 | |
| Whoh, is dat een wilde Bunny of een wilde Evy? :') And good :3:
Ace moet een appie vinden x.x Ik ga hem bij random topics in laten springen als het niet anders kan xD Dit is echt moeilijk :') |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 17:25 | |
| Succes Jamie xd nu moet ik denken aan de tijd dat ik véél te subtiel was met Foxpaw, haha oei dat was wel een zwarte pagina in mijn warrior cats geschiedenis al is dat nog maar heel kort geleden |
|
| |
Bunny/Evelynn 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 17:27 | |
| - Acefray schreef:
- Whoh, is dat een wilde Bunny of een wilde Evy? :') And good :3:
Ace moet een appie vinden x.x Ik ga hem bij random topics in laten springen als het niet anders kan xD Dit is echt moeilijk :') Een wilde Evy Jam! En wil je misschien een topic met Echopaw? Niet dat ze per se med cat app wil worden ofzo, gewoon omdat leuk :'3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|