|
|
Demi 419 Afwezig "You never understood me,
you never really tried."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 17:28 | |
| ik bedenk me net dat ik nog nooit een kat heb gehad met een hoge rang c': |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 17:29 | |
| Ik vond het mooi dat ze Ace half stalkte :3 Ze moeten ooit nog eens een topic~ Trouwens, nu Ace vast zit in Bloodclan -of idg bijna- moet hij eens een topic met Zizi~ Kijken hoelang het duurt voor ze hem ook dood wilt hebben >3
Is goed howr, als jij wilt maken? ^^ Mijn reacties kunnen soms nog lang duren maar ze komen er wel :')
Ace is eigenlijk ook maar per ongelijk een med cat geworden xD |
|
| |
Demi 419 Afwezig "You never understood me,
you never really tried."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 17:31 | |
| Sage heeft nog steeds geen trainingstopic gehad ugh ;-; |
|
| |
Bunny/Evelynn 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 17:32 | |
| - Acefray schreef:
- Ik vond het mooi dat ze Ace half stalkte :3 Ze moeten ooit nog eens een topic~
Trouwens, nu Ace vast zit in Bloodclan -of idg bijna- moet hij eens een topic met Zizi~ Kijken hoelang het duurt voor ze hem ook dood wilt hebben >3
Is goed howr, als jij wilt maken? ^^ Mijn reacties kunnen soms nog lang duren maar ze komen er wel :')
Ace is eigenlijk ook maar per ongelijk een med cat geworden xD Ik maak wel een spt voor je ^-^ |
|
| |
52
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 17:36 | |
| Ace en Serenity? Serenity mag spinnen en wil zijn spin zien. Daarbij she loves asking questions. |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 17:39 | |
| Yushh, stuur de link maar c:
Als jij maakt vind ik het goed :')
Ik wil trouwens ook een of twee topicjes met Leopardkit, omdat hij awsome is en de clan lastig moet vallen (A) |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 17:40 | |
| |
|
| |
chwis bender 317 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Just 2 moons and already awesome afGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 17:41 | |
| Omg ik heb net auto gereden en moest gelijk een rotonde op. Nog nooit zoiets engs gedaan in m'n leven. Tis btw ook rip auto ;-; |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Heya~ C': EK Volleybal aan 't kijken. (: |
|
| |
52
| |
| Ik maak hem zo give me five minutes! |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Whoo schetsen af. Moet na het eten nog wel wat andere shit doen (onderzoek enzo) maar wss kan ik vandaag of morgen wer posten en actief zijn <3 |
|
| |
Sharon 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 17:42 | |
| Well, nu ik toch weinig huiswerk heb morgen ga ik maar eens wat postjes plaatsen. |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 17:46 | |
| Whoep, ga verder met setjes. *Ziet dat ze nog een aanvraagje heeft* |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 17:49 | |
| Tijd voor drama in Zeal's leven >D |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 17:50 | |
| Ik zou me aanmelden met Floodfire, maar ik weet niet of ik haar uiteindelijk wel actief kan houden, dus toch maar niet xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 17:52 | |
| Ik ben gewoon helemaal bijgepost *juigt* Naja, met Ace idg :') |
|
| |
52
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 17:53 | |
| |
|
| |
Loïs 2971 Actief And we all still die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 18:03 | |
| - Acefray schreef:
- Ik vond het mooi dat ze Ace half stalkte :3 Ze moeten ooit nog eens een topic~
Trouwens, nu Ace vast zit in Bloodclan -of idg bijna- moet hij eens een topic met Zizi~ Kijken hoelang het duurt voor ze hem ook dood wilt hebben >3
Ace is eigenlijk ook maar per ongelijk een med cat geworden xD Ja op allebei de topics, whoop ik hou van Acepoof <3 Zodra die terug is in de ShadowClan kunnen ze een topic? En wie maakt topic Zier x Ace? ik moet eigenlijk nog overal bijposten met zira maar ja x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 18:06 | |
| - Zira schreef:
- Acefray schreef:
Ace is eigenlijk ook maar per ongelijk een med cat geworden xD Ja op allebei de topics, whoop ik hou van Acepoof <3 Zodra die terug is in de ShadowClan kunnen ze een topic? En wie maakt topic Zier x Ace? ik moet eigenlijk nog overal bijposten met zira maar ja x3
Ik vind het grappig dat iedereen van Acepoof houd terwijl hij maar gewoon wat ronddurpt xD Maar is goed :3 Zullen we even wachten tot Ace echt gevangen zit? Dan wil ik wel maken ^^ |
|
| |
Lolobeest [A.K.A Lolita, Lolo of Loïs] 259 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 18:08 | |
| Is goed!
Ik heb m'n mannetje weer hoor <33 Maar ik heb hem lekker ouder gemaakt ;p |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|