|
|
De Dubbele Doos (Eva) 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 13:55 | |
| - Brat schreef:
- Shalua schreef:
- Draco schreef:
- Shalua schreef:
- Brat schreef:
- Shalua schreef:
- Brat schreef:
- Shalua schreef:
- Brat schreef:
- hehe more BC kittens xD
lol brat word echt gek van al die kittens x3 Poor Brat.... XD Eigenlijk moet brat een bordje om haar nek dragen met GEVAAR met grote koeilen letters er op x3 Jaaaaaa!!! Niet dat ze de kittens daarmee bang maakt ofzow XD
bang maaken ze zal ze eerder opeten :'D Het zijn geen muizen! Dat weet je nooit zeker O_O
grijze kittesn wel~ Dan is het goed, Shasha is een bruine tabby XD |
|
| |
Marlie <3 522 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 13:57 | |
| - Shalua schreef:
- Brat schreef:
- Shalua schreef:
- Draco schreef:
- Shalua schreef:
- Brat schreef:
- Shalua schreef:
- Brat schreef:
- Shalua schreef:
- Brat schreef:
lol brat word echt gek van al die kittens x3 Poor Brat.... XD Eigenlijk moet brat een bordje om haar nek dragen met GEVAAR met grote koeilen letters er op x3 Jaaaaaa!!! Niet dat ze de kittens daarmee bang maakt ofzow XD
bang maaken ze zal ze eerder opeten :'D Het zijn geen muizen! Dat weet je nooit zeker O_O
grijze kittesn wel~ Dan is het goed, Shasha is een bruine tabby XD Broken eet rooie haarballen dus Brat ksstt! Weg jij >D |
|
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 13:58 | |
| Nooo I gtg en ik ga al deze interesante gesprekken missen
Bye
(en bereid je voor poezen en katers for Draco and Drake shall rule) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 13:59 | |
| - BrokenFeeling schreef:
- Shalua schreef:
- Brat schreef:
- Shalua schreef:
- Draco schreef:
- Shalua schreef:
- Brat schreef:
- Shalua schreef:
- Brat schreef:
- Shalua schreef:
- Brat schreef:
grijze kittesn wel~ Dan is het goed, Shasha is een bruine tabby XD Broken eet rooie haarballen dus Brat ksstt! Weg jij >D Shalua: HUP MAMA!!!wtf CX Draco and Drake will never rule! :"D
Laatst aangepast door Shalua op zo 4 okt 2015 - 13:59; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Marlie <3 522 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 13:59 | |
| - Draco schreef:
- Nooo I gtg en ik ga al deze interesante gesprekken missen
Bye
(en bereid je voor poezen en katers for Draco and Drake shall rule) Byee ^^ |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 14:14 | |
| - Shalua schreef:
- BrokenFeeling schreef:
- Shalua schreef:
- Brat schreef:
- Shalua schreef:
- Draco schreef:
- Shalua schreef:
- Brat schreef:
- Shalua schreef:
- Brat schreef:
- Shalua schreef:
- Brat schreef:
grijze kittesn wel~ Dan is het goed, Shasha is een bruine tabby XD Broken eet rooie haarballen dus Brat ksstt! Weg jij >D Brat be like: Come at me bro!
|
|
| |
Marlie <3 522 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 14:15 | |
| - Brat schreef:
- Shalua schreef:
- BrokenFeeling schreef:
- Shalua schreef:
- Brat schreef:
- Shalua schreef:
- Draco schreef:
- Shalua schreef:
- Brat schreef:
- Shalua schreef:
- Brat schreef:
- Shalua schreef:
- Brat schreef:
grijze kittesn wel~ Dan is het goed, Shasha is een bruine tabby XD Broken eet rooie haarballen dus Brat ksstt! Weg jij >D Brat be like: Come at me bro!
Broken be like: you're nothing but a piece of shit ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 14:18 | |
| soooww, nu is Shasha geboren |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 14:39 | |
| - BrokenFeeling schreef:
- Brat schreef:
- Shalua schreef:
- BrokenFeeling schreef:
- Shalua schreef:
- Brat schreef:
- Shalua schreef:
- Draco schreef:
- Shalua schreef:
- Brat schreef:
- Shalua schreef:
- Brat schreef:
- Shalua schreef:
- Brat schreef:
Broken be like: you're nothing but a piece of shit ^^ Brat: *gooit Ripa* YOU WILL NEVER GET ME ALIVE! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 14:55 | |
| - Brat schreef:
- BrokenFeeling schreef:
- Brat schreef:
- Shalua schreef:
- BrokenFeeling schreef:
- Shalua schreef:
- Brat schreef:
- Shalua schreef:
- Draco schreef:
- Shalua schreef:
- Brat schreef:
- Shalua schreef:
- Brat schreef:
- Shalua schreef:
- Brat schreef:
Broken be like: you're nothing but a piece of shit ^^ Brat: *gooit Ripa* YOU WILL NEVER GET ME ALIVE! Shalua be like: MOOOMMM! |
|
| |
Bo//B//Botje 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 15:00 | |
| kunnen jullie de boel anders even in een spoiler zetten? c': |
|
| |
70 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 15:09 | |
| Haha anders lezen we een heel verhaal? Waarom heet hij eigenlijk Skullmask, like dead body man or something? |
|
| |
Bo//B//Botje 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 15:19 | |
| - Ouzelwing schreef:
- Haha anders lezen we een heel verhaal? Waarom heet hij eigenlijk Skullmask, like dead body man or something?
omdat hij een little bundle of badass is 8) |
|
| |
Lore&Lolo 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 15:19 | |
| Hij heet Skullmask gewoon omdat dat leuk klinkt xd hij was eerst mijn account |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 15:28 | |
| Shit, dan verzamel je plaatjes die je niet mag gebruiken xD
Hey peeps! Ik kom net terug van een logeeriets cx |
|
| |
70 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 15:33 | |
| haha oke, Ouzelwing is ook een beetje badass, op dit moment haha. |
|
| |
Lore&Lolo 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 15:44 | |
| - Echopaw schreef:
- Shit, dan verzamel je plaatjes die je niet mag gebruiken xD
Hey peeps! Ik kom net terug van een logeeriets cx hoezo? x3 |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 15:48 | |
| - Aurorapaw. schreef:
- Echopaw schreef:
Hey peeps! Ik kom net terug van een logeeriets cx hoezo? x3 Er is een verboden artiestenlijst van Deviant, en daar had ik er een hoop van x3 Wil iemand misschien een engelse spt? Lijkt me wel geinig tbh |
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 15:49 | |
| - Echopaw schreef:
- Aurorapaw. schreef:
- Echopaw schreef:
Hey peeps! Ik kom net terug van een logeeriets cx hoezo? x3 Er is een verboden artiestenlijst van Deviant, en daar had ik er een hoop van x3
Wil iemand misschien een engelse spt? Lijkt me wel geinig tbh hoezo een verboden artiestenlijst? Waar staat dat dan? xd Ik wil wel, maar mijn engelse grammatica is echt niet de beste dus dan moet je daar wel overheen kunnen lezen :'D |
|
| |
997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 okt 2015 - 15:51 | |
| - Mousekit. schreef:
- Echopaw schreef:
- Aurorapaw. schreef:
- Echopaw schreef:
Hey peeps! Ik kom net terug van een logeeriets cx hoezo? x3 Er is een verboden artiestenlijst van Deviant, en daar had ik er een hoop van x3
Wil iemand misschien een engelse spt? Lijkt me wel geinig tbh hoezo een verboden artiestenlijst? Waar staat dat dan? xd
Ik wil wel, maar mijn engelse grammatica is echt niet de beste dus dan moet je daar wel overheen kunnen lezen :'D Stiekem weet ik niet waar die staat, soms zijn mensen op wc gewoon van; die mag je niet gebruiken ;] & Is goed hoor, voor wie en zal ik maken? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|