|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic za 3 dec 2016 - 16:22 | |
| Ik ga ook wat feitjes over mij doen hihi -Ik ben 16 jaar -Ik zit in het vijfde middelbaar en doe Latijn-Wiskunde met 8 uur wiskunde 8) -Ik ben een Belgje, yeah -Ik gebruik veel te veel smileys want ik vind het zo droog zonder smileys - mijn favorieten zijn: 8), (a), c:, :c, :') en xD -Ik gebruik in mijn posts veel te veel komma's en veel te veel streepjes, oeps -Ik raak snel geobsedeerd door bepaalde mensen (en vooral leerkrachten, weet ook niet waarom..) -Ik heb like vijf miljoen hobby's die ik veel te weinig doe, waaronder tekenen, schilderen, lezen, kruissteek, breien, kantklossen, ukulele leren (ik zou zeggen spelen maar ik bak er nog niks van),... -Ik ben echt enorm lui -Ik heb bruin haar tot aan mijn schouders ongeveer, bruine ogen en ik draag een bril, en ik ben ongeveer 1m65 'groot' cx -Ik zeg graag dat ik verlegen ben maar ik denk niet dat ik echt verlegen ben hmm.. Ik zeg gewoon niet zo heel veel :') Bonus feitje want ik vertel graag over mezelf: Ik heb een hele stille stem als ik in gesprek ben met iemand en samen met mijn heel snelle spreektempo verstaat niemand ooit iets van wat ik zeg xD (als we ooit meeten, herinner me eraan om niet te snel te spreken - zeker als ik enthousiast ben gaat mijn stem omhoog en ratel ik echt maar door en door en door) |
| | | Nath 547 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic za 3 dec 2016 - 16:54 | |
| Laat ik ook maar 10 persoonlijke feiten doen 1. Ik ben nu nog 19, 11 februari niet meer 2. Ik zing graag 3. Ik doe karate 4. Ik heb een vriend, 15 februari een jaar. 5. Ik ben een overgevoelig persoon 6. Ik lees graag 7. Ik koop boeken terwijl ik nog teveel boeken heb die ik nog moet lezen. 8. Ik heb geen doel voor in de toekomst 9. Ik verf mijn haar rood, maar van nature is mijn haar licht bruin/blondachtig met een rossige gloed, geen vinger op te leggen dus. 10. Ik ben 1.72 cm langish. Bonus 11. Ik ben vegan :3 |
| | | Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic do 27 jul 2017 - 16:50 | |
| -bump- oeps ik verveelde me en ik had hier zin in
aboouuuuttt Swallowflight 1 Zou eerst het karakter van Snowdance, en Snowdance het karakter van Swallowfligjt 2 Swallowflight zou eerst blind zijn aan één oog, maar heb dat nooit doorgezet 3 Swallowflight heeft rpg familie maar helaas is die hele familie inactief geraakt :c 4 Dankzij Beer heeft Swallow nu een oc bijnaam; Slikvlucht 5 Ze heeft een heel groot en diep litteken maar ik ben te lui om m op het setje te zetten lel (van linkerschouder tot onderbuik) 6 Swallow heeft anderen 'expres' verwond toen ze apprentice was 7 Nu heeft ze zich in zichzelf teruggetrokken omdat ze spijt heeft 8 Ze had ooit een huge crush op Ra (toen Hazelkit) 9 Sandflower heeft Swallowflight opgevrolijkt en nu is ze haar bestfriend 10 Stiekem mag ze Jinglepaw wel maar dat wil ze gewoon niet laten zien muahahaha BONUS Echt, Swallow krijgt ooit kittens alleen zeg ik niet wanneer en met wie maar er zijn al plannen xP
about meeee 1 een 15-jarig kind hier die zich gedraagd als een kleuter -zwaait- 2 Nederlander and prouddd 3 Ik ga naar 4 havo toe na de vakantie c: 4 Ik heb eczeem (rode en irriterende plekjes op je huid) 5 Ik heb een fietsenrekgebit (veel ruimte tussen mn tanden) maar de beugel doet wonderen 6 Ben ongeveer 1.65 kort en heb donkerblond haar tot net over mijn schouders en donkerblauwe ogen 7 Ik ben te enthousiast over bijna alles 8 en k ben altijd vrolijk (bijna altijd dan XD) 9 Ik speel piano en ik zing in een koor (muzikaal kind hierzo wbw) 10 Ik lach heel snel en heel random over de raarste dingen
thats it |
| | | Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic vr 28 jul 2017 - 13:33 | |
| Hier zijn wat Silhouette facts
1.Silhouette is bisexueel 2.Hij heette Silhouetteheart 3.Hij heeft echt de bouw van een Windclanner 4.Hij keek op tegen Whitelion 5.Hij geeft nog steeds het allermeest om Oceanbreeze/star 6.Doordat hij vaak de grenzen overstak en vaak de naar Rogue gebieden ging, heeft hij geleerd om met andere omgevingen dan de hoogvlaktes van het oude Windclan territorium te werken. 7.Geloof het of niet, maar Silhouette gelooft nog steeds in Starclan, enkel doet hij er niks mee. 8.Zijn halsband is geel 9.Als hij echt om je geeft, kan hij heel beschermend over je zijn. 10.Silhouette is opzich een erg solitaire kat, maar hij kan zich aanpassen voor groepgebeurtenissen.
Wel, dat was nadenken... |
| | | Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic vr 28 jul 2017 - 13:45 | |
| 10 Bronzemask Facts
1. Er was een tijd dat ik plannen had om haar evil te laten worden en samen met Sweetheart de Windclan over te nemen XD. 2. Als ze een mens was, was ze een latino of african-american. 3. Ze heeft zichzelf belooft om na het kitten ongelukje nooit meer een band met anderclanners aan te gaan, vriendschappelijk ook niet dus. Brindleleaf is een uitzondering. 4. Als ze ooit Leader word, word ze streng maar rechtvaardig. 5. Ze is heel klein. Tegenover katten zoals Oceanbreeze en Sweetheart moet ze naar boven kijken om ze in de ogen te kijken. 6. Ze heeft een zwak voor kittens. 7. Ze is biseksueel 8. Ze is bang voor water. Niet het drinken of nat worden van de regen natuurlijk maar de angst om er in te vallen zoals Riverclanners doen. 9. Ze voelt zich niet fijn in de grot, of onder bomen. Het liefste slaapt ze onder de blote hemel. 10. Haar sterrenbeeld qua persoonlijkheid is Steenbok/Capricorn. Als ze op Hogwarts zat was ze Hufflepuff vanwege haar harde werken of Slytherin vanwege haar trots. |
| | |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic vr 28 jul 2017 - 13:54 | |
| Omdat iedereen het weer doet :') hier 10-facts over Sweetheart
1. Ze noemt zichzelf Lethalglance (dodelijke blik) 2. Ik heb der ooit overgenomen van Bunny toen Sweettheart nog Sweetkit was 3. Ze was eerst als een aardige behulpzame kat gepland maar ik vond het komisch om haar evil te maken met z'n 'lieve' naam 4. Ze werd vroeger mishandelt door haar vader en heeft een enorme geschiedenis maar ben te lui om het uit te typen 5. Ze is gebaseerd op Scar van the lion king :') 6. Ze houdt nog steeds van Bronzemask (ze is bisexueel) 7. Ze haat Oceanstaren Evergreen (sorry Butter en Flo *strooit liefde* <3) 8. Ze ziet Amberstorm als een dochter 9. Ze heet een litteken over haar borst in de vorm van een X precies op de plek waar haar hart zit 10. Sweetheart krijgt ooit nog 1 nestje, dus voor mensen die willen bereid je voor wbw |
| | | Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic vr 28 jul 2017 - 14:08 | |
| 10 Owl facts 1. Hij zou normaal gesproken blauwe ogen hebben maar ik heb op het laatste moment naar bruin veranderd 2. Al lijkt het alsof hij op één persoon gebaseerd is, heeft Owl echter nog twee andere mensen waar hij op gebaseerd is 3. Ik heb al een handje vol plotjes met hem dat tegelijk in werking komen zodra hij een apprentice wordt 4. Hij is eigen biseksueel, naar gaat zijn best doen om dat erg geheim te houden 5. Ik had hem heel erg bijna op Cameron Dallas gebaseerd 6. Zijn aanmelding was eigenlijk gereserveerd voor Tallshadow kitties maar Emma was te langzaam en plotseling kwam de North x Raptor aanmelding erg goed uit (+i luf Raptor dus eeehhh)) 7. Hij is onvruchtbaar en zal ook zo blijven 8. Ik twijfel nog of hij een moordenaar moet worden of niet, maar daar heb ik al zowat plannen mee dus hoogstwaarschijnlijk zal dat dus ook zo worden 9. Hij heeft een lichte vorn van social anxiety, waardoor hij nogal awkward rond vreemden gaat worden. Nu als kitten is het nog niet echt duidelijk gemaakt, dus hij heeft er nu geen last van 10. Hij is een echt heethoofd, snel gestrest en heeft een kort lontje
10 Lion facts 1. Hij zou eigenlijk zwart worden met blauwe ogen, leek me grappig aangezien zijn moeder totaal het tegenovergestelde is 2. Bijna had ik Flameleap als vader opgeschreven, naar Flame is een charmeur en heeft Briar nooit gekend dus nope (al lijken ze verdacht veel op elkaar) 3. Ik ben licht aan het twijfelen of ik hem homoseksueel maak of panseksueel 4. Hij heeft een WindClanbouw, ookal komt zijn vader waarschijnlijk niet uit WindClan 5. Misschien, of misschien niet heb ik al iemand die zijn vader KAN zijn 6. Hij is gebaseerd op één persoon, maar dat zeg ik nog niet 7. Hij heeft een litteken op zijn schouder, maar hij zelf heeft geen idee waarvan 8. Hij heeft een lichte vorn van PTSD (Post-Traumatic Stress Disorder) van iets dat in zijn jeugd gebeurd is. Waarschijnlijk ook waar hij het litteken vandaan heeft 9. Ik wou hem eerst blind maken, niet gebeurd 10. Ik had hem bijna een groen oog en een blauw oog gegeven. Maar veel katten die ik speel hebben al verschillende gekleurde ogen dus ik maakte ze maar allebei groen |
| | | Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic vr 28 jul 2017 - 14:23 | |
| Chillybreath fact's ~ 1. Chillybreath kon ik eerst niet actief houden als kitten, whoops. 2. Chillybreath zou eerst een crush krijgen op haar broer Lioncub als ze als apprentices zouden meeten, aangezien ze niet weten dat ze elkaars siblings waren. 3. Chillybreath weet nog steeds niet dat Whitelion haar vader is 4. Chillybreath heeft Whitelion wel als kitten ontmoet op een soort 'vergadering', maar daar was ze toen al te druk bezig met Lionkit. 5. Chilly werd als kitten verstoten door Mazelock, omdat ze teveel op haar leek en een poesje was. 6. Chilly haat buitenclanse relaties, dit door haar moeder die alleen maar kittens van katers buiten de clan krijgt 7. Toch probeert ze wel katers buiten de clan in te palmen, zodat ze die kan gebruiken mocht ze hen nodig hebben 8. Chilly wilt geen kittens ook door haar moeder, aangezien Mazelock haar heeft verteld dat de enige reden waarom ze bestaat is het maken voor kittens die haar moeder kan gebruiken. Hierom wilt ze geen kittens om haar moeder te stangen. al wordt niks uitgesloten 9. Ze heeft bijna geen poezen als vrienden omdat ze niet weet hoe ze daar mee om moet gaan 10. Eigenlijk loopt ze sociaal zwaar achter :") |
| | | Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic zo 20 mei 2018 - 13:44 | |
| Ik bump dit topic even omhoog omdat ik het leuk vind c:
10 feitjes over Bronzemask -Ze vind het altijd moeilijk om te kiezen tussen haar familie of haar clan -Ze heeft een levende Rogue vader genaamd Bloodmask (Je zou je kitten maar Bloodkit noemen. Maarja, ik kan niet veel zeggen met Skullkit en Underkit natuurlijk XD) -Ze is bang dat Starclan haar nooit zal accepteren als leider omdat ze (wel voor dat ze Deputy werd) kittens van een Shadowclanner heeft gekregen -Stort zich altijd in haar clantaken als ze te veel emoties voelt -Ze heeft een litteken op haar wang door Tallshadow van het WindclanXShadowclan gevecht net voor de Journey -Ze heeft ooit een Riverclan she-cat uitgescholden voor 'vispoes' -Ze wilde als kleine kitten al Deputy worden -Het was ooit de bedoeling om haar 'evil' te laten worden door de manipulatie-skills van Sweetheart -Ze heeft haar neefje Puddleshine succesvol getraint, hetzelfde kan niet worden gezegd van haar nichtje en voormalige leerlinge Amberstorm... -Ik heb haar ooit overgenomen
-ZE IS DE QUEEN VAN DE GIRLPOWER WANT ZE IS BEVALLEN VAN VIJF KITTENS EN IS DAARNA TOT DEPUTY BENOEMT EN ZE GING DOOR MET VECHTEN EN JAGEN TERWIJL ZE OOK BIJ DE QUEENS KON LIGGEN EN DE WINDCLAN IS GEHEEL GERUNT DOOR VROUWEN WHO RUN THE WORLD? GIRLS!!!11!!!1!1!!!
10 feitjes over mij -Al mijn succesvolste en actiefste accounts zijn overgenomen -Mijn eerste account hier was Yellowcloud, en ze was dat stereotypische verlegen meisje die op de bad boy (Tigergaze) viel -Ik ben hier sinds 29-06-15 -Mijn sterrenbeeld is boogschutter -Mijn favoriete kleur is geel -Ik ben in meerdere fandoms zoals bijv. Harry Potter (Proud Hufflepuff), Game of Thrones (Proud Baratheon), Sailor Moon, Disney, Efteling, RuPauls Dragrace (vraag me niet waarom), Marvel (en dan vooral Jessica Jones <3), Lord of the Rings en The Hobbit (Ik heb Bilbo, Pippin, Faramit en Kili geclaimt..!) Warrior Cats (Obvisously), K3 (Ja je leest het goed, t'is een guilty pleasure don't judge me), Winx Club (Lees het vorige commentaar), de Sims, Astrology en Musical Theatre -Ik ben 16 jaar oud -Ik heb een paar dagen geleden mijn examens gehad en heb nu zomervakantie ^^ -Mijn favoriete eten is Pizza (Voornamelijk Funghi, Speziale, Big Texas, Mozarella, Salami en Hawaii) En ik hou ook van Tagiatelle (Ofzoiets) Carbonara, sushi, pannekoeken, patat en chili con carne -Ik ga na de zomervakantie Media Ontwerper Niveau 4 (MBO) doen |
| | | Eline 695 Actief No use getting angry at the way that you're wired
| |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic zo 20 mei 2018 - 14:44 | |
| 10 feitjes over mij1. Ik speel ukelele 2. Er hangt een pridevlag voor mijn raam 3. Ik heb een CWO3- diploma. Dit is een zeildiploma 4. Ik heb een langeafstandsrelatie met iemand die 2,5 uur bij mij vandaan woont 5. Ik ben echt mega-actief op Twitter (@bloemkool17. Please, ik ben hilarisch) 6. Ik prefereer Rogues boven clankatten. 7. Ik luister vooral naar Indie muziek. 8. Ik heb een smintdoosjesverzameling 9. Ik heb één van mijn beste vrienden ( @amberhunt) ontmoet via dit forum. 10. Ik kijk veel SerpentGameplay en ga naar alle fanmeetings. Het is altijd reuze gezellig. 10 feitjes over Amare1. Amare is half Rogue, half Kittypet. 2. Amares heeft een halfbroertje, Amberhunt in de ShadowClan. 3. Shark heeft Amare een enorm litteken op haar schouder gegeven. 4. Amare heeft een verhouding met de BloodClanner Draco. 5. Amare is een tuxedocat. 6. Amare is biseksueel. 7. Amare heeft een afkeer voor clankatten, bloodclanners en kittypets. 8. Amare heeft haar ouders al minstens 21 moons niet meer gezien. 9. Er waren ooit plannen voor kittens, maar die zijn niet doorgegaan. 10. Amare is ooit door de ShadowClan medicine cat behandeld. |
| | | Rebecca 661 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic zo 20 mei 2018 - 16:16 | |
| # 10 facts about me
#1 Ik ben 21 jaar (18 augustus 22) #2 Mijn allereerste account hier was Bramblepaw (van de series) die ik uiteindelijk wilde laten overlopen naar BloodClan maar uiteindelijk heb ik hem weggegeven. Hij heet nu Bramblethorn #3 Voordat ik actief werd op Warrior Cats speelde ik Wolfstory en Serigala #4 Door mijn klasgenoten wordt ik nu (al) het gekke kattenvrouwtje genoemd #5 Ik heb al 2 diploma's behaalt namelijk; Ondernemen Dier & Gedrag en Proefdierverzorging. Momenteel studeer ik Mediavormgeving. #6 Ik ben na een actieve tijd een poosje gestopt. Het account waar ik toen mee actief was was Otterflight. #7 M'n huidige vriend is geweldig, maar dan ook echt <3 *strooit liefde* #8 Favoriete eten is IJS. WANT IJS IS LEKKER... EN STROOPWAFELS =D #9 Ik haat het om alleen te zijn, ik vind dat verschrikkelijk #10 Mijn sterrenbeeld is leeuw #11 Ik kan maar 1 account tegelijk actief houden 2 gaat heel lastig (a)
# 10 facts about Summer
#1 Summer is mijn 2e account geweest op Warrior cats #2 Summer heette eerst Leopardkit en Leopardpaw #3 Haar mentor was Claw <3 #4 Ze hoopt ooit Commander te worden #5 Voordat Summer in BloodClan kwam was ze verlaten door haar ouders #6 Summers foster moeder is Indi #7 Summer is 100% Clanbloed (onbekend bloed) #8 Voor de Elite zal Summer alles doen #9 Ze wil zoveel mogelijk hondentanden verzamelen #10 Ze geeft vaak snel haar mening en heeft nog geen liefde gevonden :c
# 10 facts about Stallionheart
#1 Stallionheart heeft ambities om Deputy te worden maar gaat daarvoor niet over lijken zoals Whitelion #2 Stallionheart heeft een langharige vacht wat zeldzaam is binnen WindClan #3 Stallionheart is verliefd op Shatteredice #4 Hij heeft een goede kruidenkennis #5 Stallionheart is een trotse kat en ook erg moedig #6 Stallionheart is een prachtige torbie kater #7 Hij komt aan zijn naam aan de hand van een gesprek met James toen Otterflight een nestje zou krijgen met Crossroad. Deze naam kwam voorbij en heeft mij niet meer losgelaten #8 Stallionheart heeft struggels met de leidinggevende katten van WindClan. Hij vind vrouwen ongeschikt om te leiden. (foei...) #9 Stallionheart heeft een zwak voor kittens #10 Stallionheart houd van wedstrijden en competities |
| | | ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic di 29 mei 2018 - 18:12 | |
| Even een update geven huehue 10 Facs about Hannah - Ik ben een jonge kuiken (net 15 geworden) - Ik spreek vloeiend vier talen wegens familie (Spaans, Engels, Neserlands en Frans kom uit Spanje namelijk arrrribaa) - Mijn muzieksmaak is erg open, maar ik ben geen fan van country - Ik knip mijn haar altijd kort (omdat het me mooier staat en minder moeite met kammen hehe) - Ik heb twee katten, Rooderik en Naranja - Ik wil later dierenarts of kinderarts worden - Ik heb een intense liefde voor Fall out Boy die ik niet kan uitleggen? - Ik speel piano, gitaar en wil ook met basgitaar beginnen - Ik ben heel erg dramatisch oeps - Ik ben ook echt dol op donderstormen, hoe wilder de storm, hoe beter hehe
10 Facts about Shallow - Ze is gebaseerd op een kat die ik hier eerder had aangemaakt maar niet echt ver mee ben gegaan - Ze is ook qua personaliteit op mij gebaseerd, omdat ik ook erg naïef ben xD - Ik wou haar eerst koud maken, maar dat zou nog komen? - Ik kreeg het idee om haar aan te maken omdat ik ooit een BloodClanner wou die ik NIET van iemand heb overgenomen - Ze heeft een lichte vorm van ADD - Shallow wilt geen katten doden, maar soms knapt ze weleens wanneer ze onder druk staat - Als ze de kans kreeg om de Elite te verlaten, zou ze dat zeker doen. Maar ze is geen verrader - Ik heb ooit plannen om haar mama te maken dus stay tuned - Ze kan een beeje honden verstaan - Ik had plannen om haar achterpoot permanent te beschadigen zoals bij Cinderpelt. Maar had erover nagedacht en dat zou waarschijnlijk mijn inspiratie juist weg laten trekken. Dus dat was niet doorgegaan. |
| | | lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic zo 17 jun 2018 - 16:01 | |
| Hha ga dit nog eens opnieuw proberen :')
10 facts about me
1. 17, bijna 18 jaar oud 2. pre-T transmale 3. Studeer multimedia en wil montage doen op hoge school 4. 'bekende' therian youtuber, 1+K subs (veel voor mn kleine doelgroep) -> PD 5. Ben een pup (ga ik niet dieper op in, aan jouw om op te zoeken hha) 6. Ben een furry 7. Heb een fret, Koda 8. Teken graag 9. Verzamel care bears (troetelbeertjes) 10. blauw is mn favoriete kleur, en kleur mn haar vaak blauw
10 facts about cyber 1. Ik heb een fursuit van Cyber want toen ik RPG moest minderen werd Cyber mn fursona. 2. Cyber heeft een groot liefdesverdriet welke zijn gemeenheid verklaart 3. Doet heel stoer maar is eigenlijk heel gevoelig 4. Eindeloze hoeveelheid littekens 5. Litteken op zijn neus, na een gevecht heeft Cyber 70-90% reukvermogen verloren. 6. Cyber is vrij dik ('spieren'), groot gebouwd maar korte poten en heel breed -> niet zo snel 7. Cyber 'haat' gay en alles soortgelijk. Maar stiekem is hij eigenlijk zelf gay. 8. Playboy, vele liefjes gehad. Vele bezwangerd en dan nooit meer gezien. Veel kittens. 9. De kat ven het territorium naast hem is eigenlijk zijn dochter maar dat weet hij niet, Cyber vecht vaak met haar om leven en dood. 10. Een andere dochter (weten ze ook niet) heeft geprobeerd Cyber te vermoorden door hem van een klif te gooien. bonus 11. Cyber heeft een zwak en liefde voor kittens... sommige dan toch. |
| | | Nynke 1337 Actief dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought
| CAT'S PROFILEAge: 44 moons young ✘Gender: She-cat ♀Rank: Pop star |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic di 14 aug 2018 - 12:55 | |
| Ik heb postontwijkend gedrag en ik zag dit topic soooo let’s do dis again B)
Leuke feitjes over Coyotepaw - Ze heeft zoveel bijnamen (Co, Coyo, Cotote, Coyotebes, Coyote, Yote, Kjootpaw...) - Ik wil d’r eigenlijk heel graag een crush geven op een andere clanapprentice omdat dat leuk kan uitpakken in de rpg met dr mammie en mentor (a) - Is gebasseerd op Malia Hale, Arya Stark en Eleven - Tbh vind ik d’r niet meer op de gebasseerde characters lijken, ze is een eigen leventje gaan leiden hahaha - Beschouwt bijna iedereen als d’r vriend - Wilde haar een goeie band hebben met dr siblings maar die zijn niet zo actief atm :”) nu zijn mijn doelwittem Littlepaw en Icepaw huhuhu - Coyo lijkt wel een beetje op mij - Super slecht in vissen, net als Butterstar - Fourtrees is d’r favoriete plekje want daar kan ze nieuwe katten ontmoeten - Ik wil d’r een heel erg laten puberen
Leuke feitjes over Swallowflight - Ben wel sad dat Claw nu dood is, want hoopte eigenlijk nog een gevecht tussen Claw en Swallow - Ze heeft geen hekel aan kittens maar ze kan er gewoon niet mee omgaan - Eerste kitten die ik uit een kittensearch heb (samen met Snowdance) - Had vroeger een grote crush op Hazelkit, nu Ra, de broer van haar grote liefde Herondulcet - Is sinds 4 moons getraumatiseerd, en die trauma’s hebben zich in de moons daarna enkel opgestapeld - Is een tijdje van Iro geweest toen ik een break had van WC - Had vroeger ambities om Deputy te worden maar nu niet meer - Is vroeger een tijdje het verkeerde pad opgeraakt, en is nu bang dat ze dat weer kan doen - Gelooft niet in Starclan gezien ze zoveel slechte dingen in haar leven meegemaakt heeft - Zou blind zijn aan één oog maar heb dat niet kunnen volhouden lol BONUS: Swallow staat (natuurlijk) voor zwaluw en niet voor slikken B(
Leuke feitjes over Maplekit - Heeft een gloeiende hekel aan Nettlekit - Is eigenlijk wel lief hoor, maar niet tegen Nettle <3 - Wil heeeel graag Deputy worden later zodat ie Nettlekit de clan uit kan gooien (a’) - Vindt dat katers veel beter zijn dan poezen en vindt hierdoor dat Windclan de zwaktste Clan is gezien die alleen maar geleid wordt door poezen - Kan zichzelf niet goed in bedwang houden - Vindt zichzelf erg stoer - Is niet zo slim, maar kan wel goed praten - Ontzettend dominant en bazig - Hij vindt Rabbitkit zijn leukste zusje want die is niet dominant
Leuke feitjes over mij - Ik ben 16 jaartjes jong en hiermee een van de jongere mensen van WC (: - Ga naar 5 havo, en heb het profiel N&G - Ik weet nog niet zo goed wat ik wil gaan doen, misschien mag ik na havo nog vwo doen en daarna aardwetenschappen studeren. Anders de hbo-opleiding archeologie of medische hulpverlening - Ik zing in het Kathedrale Koor Utrecht en ik ben een alt (a) (en onze kathedraal gaat waarschijnlijk sluiten wat stom is want het is een hele mooie kathedraal en de akoestiek is fijn :c) - Ik luister naar alle muzieksoorten, maar atm luister ik vooral naar Imagine Dragons, Fall Out Boy en Set It Off - Serieverslaafde, heb tot zover Teenwolf, Vampire Diaries, The Originals, The 100, Reign, Sherlock BBC, Elemantery, Game of Thrones, The Crown, Miss Fisher’s Murder Mysteries, 13 Reasons Why, Gravity Falls, Designated Survivor, Stranger Thingd, en nog wel meer series gekeken waar ik nu even niet opkom rip - Ben een ram als sterrenbeeld, en gek genoeg kloppen de meeste beschrijvingen over de ram ook met mijn persoonlijkheid o_O - Ik zit nu zo’n 4 jaar op warrior cats - Mijn favoriete eten wisselt vaak. Atm is het Gouda koekjes uit Frankrijk lmao - Oh en ik speel nu alweer 10 jaar piano (met les) |
| | | It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic di 14 aug 2018 - 14:52 | |
| Mousedung dit is goede afleiding
10 facts about Anouk 1. Ik ben 18 jaar oud en ben mentaal een mix van 4, 12 en 80 waarschijnlijk 2. Over een paar dagen begin ik aan mn Bachelor Animal Sciences op de Universiteit van Wageningen 3. Mn ogen zijn zo ongeveer even donker als de void en ik heb een hekel aan mn haar 4. I am toll. Ik ben 1.78 en lanky asf dus kleding is een ramp want alles is te kort of te breed 5. Mijn favoriete kleuren zijn: teal, royal blue, black & white, donker grijs, mint groen, lucht blauw, zee groen, ijsblauw, bordeaux en bloed rood 6. Ik ben met de hakken over de sloot geslaagd dit jaar, vwo 6 N&G. Op mn examens had ik een vier voor Frans en Nederlands en ik ben uiteindelijk met twee vijven voor frans en natuurkunde geslaagd 7. Mijn hobbies zijn vrij digitaal: schrijven (voornamelijk rpg), tekenen (lang leven ctrl+z), gamen (League of Legends best game, worst playerbase) en series/anime kijken. 8. Mijn muzieksmaak is behoorlijk uiteenlopend: hard rock, punk rock, rock, metal maar ook pop, alternatief en soms klassiek en dan met name Chopin 9. Ik heb aardig wat dieren rondlopen hier: Mn doggo Hunter, een hoop vissen, een hoop volière vogels, en 11 kippen (1 haan en 10 hennen) ohja en de twee shetlanders die van mn oma waren en nu van mn moeder en dr zussen zijn 10. Ik heb geen leuke ideeën meer dus hier een shitton aan random dingen: Ik ben een Aquarius met Capricorn cusp en dat is accurate af, maar mn moon en rising zijn Leo en euh nope, not me. Ik ben INTJ. Ik ben either greysexual of neutral asexual en ben waarschijnlijk heteroflexiebel romantisch. Ik spreek naast Nederlands vrij goed Engels en een beetje Frans, Duits en Japans. Ik ben Ravenclaw en zit vrij dicht tegen Slytherin aan, mijn patronus is een Thestral en ik zit bij Wampus en tegen Horned Serpent aan.
10 facts about Hellhound 1. Ik zat bij Levensbeschouwing en daar kregen we een liedje te horen waarin het woord ‘hellhound’ voor kwam en het eerste wat ik deed toen ik thuis kwam was een account met die naam aanmaken zonder verder plan 2. Mijn eerste plan was om Hell een stereotype Bloodclanner te maken maar dat is uiteindelijk behoorlijk mis gegaan 3. Fluff heeft regelmatig contact met de clans omdat hij ze toch wel interessant vindt, de enige waar hij nog bevriend mee is uit zijn Shadowclan tijd is Blackbear 4. Hell heeft slechte ervaringen met liefde en vriendschap. Zijn eerste partner was een Shadowclanner maar zij ging dood tijdens de bevalling waardoor Hell zijn babies daar moest achterlaten, waarvan alleen Direpaw het overleefde. Met Brat heeft hij altijd een vreemde/slechte band gehad. Raza en Zira gingen kort na elkaar dood. Inmiddels zijn de enige katten die hij als vriend beschouwd Blackbear, Jinx en Tank. 5. Hij geeft enorm veel om zijn (voormalig) Young Ones en gedraagt zich stiekem een beetje als een vaderfiguur 6. Hellhound heeft een zwak voor kittens en zal er nooit een kwaad doen, ook heeft hij een paar keer kittens geadopteerd 7. Hij lijkt sprekend op zijn vader, een Rogue genaamd Cerberus terwijl zijn dochter Runa juist op zijn moeder lijkt, waar hij het stiekem wel moeilijk mee heeft 8. Van de Elite Leaders die hij heeft meegemaakt kende hij Icy vrijwel niet, mocht hij Lìtill niet, mocht hij Claw wel en mocht hij Shark in het begin niet, al lijkt hij voor het betere te veranderen 9. Hell zit dicht tegen een mental breakdown aan maar wil dat liever niet toegeven. Omdat zijn moeder hem geen liefde gaf heeft hij moeite met zijn emoties te uiten en stopt hij het meeste weg. 10. Hellapoof is min of meer per ongeluk bij de Elite beland. Hij wilde toentertijd ergens thuis horen maar die plek vond hij in de Elite niet. De enige reden dat hij alle 12 hondentanden heeft is voor een betere slaapplek en minder gezeur aan zijn hoofd.
More to come...
|
| | | Babs 226 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 41 moons at time of deathGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic di 14 aug 2018 - 14:59 | |
| 10 facts about myself - Ik ben op dit moment oud 22 jaar oud. - Ik woon sinds mei samen met mijn vriend met wie ik nu dik 2,5 jaar een relatie heb - Ik doe op dit moment een master Educational Science & Technology - Ik hoop deze master in september af te ronden en dan te gaan werken - Ik ben sinds mei 2010 lid van warrior cats. - Ik kan er zeer slecht tegen als mensen zeggen dat iets niet kan - Ik prefereer het om aantekeningen/notities digitaal te maken omdat ik anders blijf doodlen - We hebben op dit moment 1 kat, 1 hamster en 21 konijnen - Het aantal konijnen wisselt vrij sterk aangezien zowel mijn vriend en ik aan tentoonstellingsfok deelnemen (Op dit moment hebben we jongen die nog herplaatst moeten worden, dus veel konijnen) - Maakt niet uit hoeveel konijnen we hebben, ze krijgen altijd allemaal een naam van me.
Facts about Wisp - Ik heb Wisp letterlijk in 3 minuten verzonnen omdat mensen zeiden dat de tribe te inactief was (Ik verwijs terug naar het punt ik kan er slecht tegen als mensen zeggen dat iets niet kan) - Wisp is semi gebaseerd op Snowynight aangezien er een Snowyvormig gat in m'n hart zat - Wisp staat wel aanzienlijk sterker in haar schoenen dan Snowynight - Het was eigenlijk de bedoeling dat Wisp maar twee kinderen zou krijgen, maar nu heeft ze er vier - Ik heb Wisp's NPC mate vroegtijdig afgekilld zodat ik niet aan een NPC mate vast zou zitten. - Wisp heeft nu een setje die eigenlijk voor Snowy bedoeld zou zijn als ze actief zou worden. - Wisp had door het snelle aanmaken eigenlijk geen vast karakter toen ik haar de RPG ingegooid had. Dat is uiteindelijk toch goedgekomen. - Ik vind Wisp lastig om te tekenen omdat ik haar heel vrouwelijk en sierlijk zie, waar ik het makkelijker vindt om lompere katten te tekenen zoals Slatefur. - Wisp heeft een gigantische hekel aan Thunder en gooit hem met alle liefde nog een keer extra de Starpools in. - Wisp heeft na het zien van de val van Pebble een hekel aan en ook lichte angst voor adelaren.
Facts about Slatefur - Slate zou heel erg anders zijn als je terugkijkt naar haar kittenaanmelding. Aangezien me dit altijd gebeurt beschrijf ik ook geen volwassen karakter meer voor katten in een kittenaanmelding - Het was een impuls beslissing om haar blind te maken, aangezien ik graag een blinde kat wilde hebben. - Na in eerste instantie regrets over het blindmaken toen ik haar weer oppakte heb ik daar nu absoluut geen regrets van. - Ik vind het heel leuk dat Slate alles behalve mooi en vrouwelijk is. Was weer eens wat anders voor mij. - Ze heeft al meer dan 20 setjes gehad. - Ik had haar aangemaakt wegens een bepaalt plaatje, die ik uiteindelijk in m'n setjes rage niet eens gebruikt heb (Het was ineens bezet). - Slate heeft er oprecht geen moeite meer mee dat ze blind is en rolt gewoon mee met wat het leven haar biedt. - Slate heeft er wél moeite mee als katten doen alsof ze hulpeloos is. - Slate mist haar zusjes ontzettend erg, maar Rough en Hail zijn dood en Aurora spreekt ze nooit meer. - Slate heeft wat moeite met intieme relaties na de rommelige relatie tussen haar ouders Fawnstep en Ashdrizzle. |
| | | Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic di 14 aug 2018 - 15:40 | |
| 10 facts about myself -Ik ben 22 jaar oud -Ik woon nog bij mijn ouders, waar mogelijk verandering in gaat komen als mijn vriend en ik gaan samwonen, wat op zijn vroegst pas eind dit jaar zal zijn. -Ik heb sinds 27 april 2017 een relatie met mijn lieve vriend. -Ik studeer sinds 2014 Technische Geneeskunde aan de universiteit Twente en hoop binnen 4 jaar wel afgestudeerd te zijn, wat nog lang duurt als je het mij vraagt, maar dat krijg je met een lange studie. Laatste 2 jaar zullen wel stage zijn, dus daar heb ik meer zin in^^ -Ik heb afgelopen jaar een bestuursjaar gedaan bij Stichting IAPC, ben er de secretaris momenteel nog tot ergens in oktober, kan me de datum van de wisselvergadering niet herinnerenxD -Ik had een 10 voor de rekentoets op de middelbare school en faalde in alle talen behalve EngelsxD -Ik ben momenteel in Japan, nog maar tot de 19e en moet dan alweer naar huis. Na morgen hoop ik te kunnen zeggen dat ik mount Fuji beklommen heb. -Ik werk al bijna 4,5 jaar als postbezorger voor postnl en heb er ook een vast contract. -Ik ben sinds 5 mei 2010 lid van Warrior Cats. -Ik ben een groot pokemon fan en ga dan ook zeker nog naar een pokemon centre hier in Japan
10 facts about Acorndust -Hij is 9 manen ouder dan Tallstar, ook al gaat dat mogelijk veranderen wanneer hij eenmaal kittens heeft -Ik was in eerste instantie bang dat allemaal she-cats op hem af zouden komen toen hij net deputy was, dat viel gelukkig meexD -Ik wilde voor hem een relatie ontwikkelen in de rpg en dat is gelukt, ook al is het een ingewikkelde relatie. -Hij zal waarschijnlijk een strenge vader zijn en mogelijk te beschermend. -Hij is een soort van omgedoopt tot de 'reaper' van Shadowclan omdat hij alle dode katten terugbrengt naar het kamp. -Hij heeft momenteel echt een hekel aan Bloodclan en zal ook niet makkelijk terugdeinzen van een gevecht als daar een goede aanleiding voor is. -Ergens wil ik dat hij een litteken krijgt die hij oploopt in de rpg, want voor mijn gevoel kan hij niet een kater zijn die zo perfect is dat hij geen litteken zou hebbenxD -Hij is absoluut tegen het idee van kattenyoga en zal dan ook proberen om Tallstar te stoppen als hij het wilt uitvoeren. -Hij heeft naast een kerstavatar en een i dare you setje geen andere setjes gehad. Ik wil geen andere kat gebruiken en heb nog geen zin gehad om het ook maar aan te passen. -Ik heb al vaak genoeg gezegd dat ik een karakterkaart voor hem wil maken, maar het komt er nooit vanxD
Mogelijk komt er nog meer, maar dit is het voor nuxD |
| | | »Quinty« 778 Actief Like some kind of madness
| |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic di 14 aug 2018 - 15:52 | |
| Afleiding is funTen facts about me- Ik ben met m'n 23 jaar een van de oudere van 't forum. - Ik heb in oktober al 5,5 jaar een relatie <3 - In HAVO 2 is bij mij dyslexie vastgesteld en sinds twee jaar heb ik een gediagnosticeerde sociale angst stoornis. - Sinds vorig jaar ben ik van Communication & MultiMedia Design overgestapt naar Visuele Communicatie, waarbij ik dit jaar aan m'n derde jaar begin. - Behalve 3 jaar als vakkenvuller te hebben gewerkt, heb ik geen werkervaring whatsoever xD - Ik ben een hardcore gamer - Ik knutsel graag met Photoshop als ik me verveel. - Ik heb een Gouden Pers van 13 jaar rondlopen hier, onder de naam Lodewijk c: - Ik hoop binnen nu en 2 jaar te gaan samenwonen met Walter, als dat haalbaar is met werk en school - Ik RPG al ruim 11 jaar en ben niet van plan te stoppen momenteel. Ten facts about Cobra- Cobra is de oudste zoon van Claw en gedraagt zich hier ook naar. - Cobra verafschuwde zijn vader toen hij hem en zijn siblings achter liet bij Moonwhite. - Dit is bijgetrokken toen hij zelf de Elite joinde, maar hij bleef afstandelijk tegenover Claw. - Momenteel heeft Cobra problemen met zijn emoties, hij is niet goed in ze uiten en door de opkroppen staat hij op barsten momenteel. - Ooit hoopt Cobra in de pootstappen van zijn vader te treden, maar met Shark en Thora aan de leiding schat hij zijn kansen klein. - Ooit hoopt Cobra vader te worden en dan een betere vader te zijn dan Claw. - Er is momenteel niemand in Cobra's leven die zijn hart gestolen heeft, wel zijn er enkele katten die hem interesseren. - Eigenlijk is Cobra pas actief geworden na de dood van Claw, toen werd hij pas interessant genoeg om te spelen. Sorry Julia <3- Ik moet mezelf heel erg inhouden om Cobra niet te veel te laten lijken op mijn oude Shadow Dwyer <3 - Cobra is mijn enige account dat op niets gebaseerd is, al heeft hij quotes en lyrics van Muse op zijn profiel staan |
| | | ~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic wo 15 aug 2018 - 17:06 | |
| 10 Facts about Butter - Ik ben 20 jaar oud, al lijk ik in gedrag en uiterlijk soms ouder en soms jonger. (Uiterlijk altijd jonger, oudstw schatting is 15 of 16) - Ik ben er één van een tweeling; tweeiig. En verschil erg van mijn zus. - Ik heb al minstens drie en een half jaar een relatie met mijn vriend; en kan mij geen leven zonder hem voorstellen. - Ik doe met veel plezier de opleiding Chemisch Fysisch Analist, en ga naar het derde jaar van de vier toe. - Een grote hobby van mij is paardrijden; want dat is een van de weinige dingen die mij doen ontspannen. - Ik houd van lezen, en de Engelse Taal. - Ik ben opgegroeid met huisdieren; maar heb er nu geen die ik actief zie. Bij mijn moeder hebben we katten gehad en bij mijn vader hebben we een hond; Balou. Hij is een kruising en ik ben erg gehecht aan hem. Ook al zie ik hem nauwelijks. - Mijn vader is homo; en is dus ook getrouwd met een man. Dit ben ik pas op mijn 13e te weten gekomen en heeft de band met mijn vader enorm verzwakt. Ik ben geen homofoob, echter is de manier waarop mijn ouders uit elkaar zijn gegaan best heftig. ;") - Ik heb over het algemeen een aardig gevoel van humor. - Op mijn 15e ben ik gediagnostiseerd met PDD-nos en ondervind hier een keer in de zoveel tijd wat last van. Maar belangrijker is dat ik net als jullie een persoon met gevoel en kennis ben. Ik kan soms gewoon wat aparter zijn; en daar is niets mis mee!
10 Facts about Oceanstar - Ik wou haar eerst Oceancloud noemen maar vond Oceanbreeze een betere naam; nadat ik haar in de RPG speelde. - Oceanbreeze/Oceanstar was nooit bedoeld zo'n moederlijk karakter te hebben; eerder stil en teruggetrokken maar is in de RPG een sterkere kattin geworden. - Oceanbreeze/Oceanstar had altijd een sterke band met haar halfbroer Whitelion; zelfs al waren de twee tegenpolen. Dit omdat ze als kitten zijn bescherming nodig had. - Het was niet in mijn plan om haar twee keer zo snel na elkaar een nestje te laten hebben; maar het paste net iets te goed in de verhaallijn die ik op dat moment had. - Oceanstar wantrouwd momenteel een deel van de Clan; dit doordat er zoveel in de RPG is gebeurd dat ze van mening is dat haar Warriors zich moeten bewijzen. - Oceanstar is maar een enkele keer echt boos geworden; ze is in het bezit van een erg chill karakter en heeft het idee dat veel nog uit te spreken is. Enkel [mogelijke] verraders krijgen haar zover dat ze hen met geweld (woordelijk en/of lichamelijk) aan pakt. - Oceanstar probeerd altijd vrede te behouden; en staat bekend om het geven van mildere straffen als een kat duidelijk en oprecht spijt heeft van zijn/haar acties en zware straffen als de kat het niets interesseerd. - Ooit krijgt Oceanstar nog een nestje als haar oudere kits nog wat ouder zijn en ze in een stabiele relatie zit. - Oceanstar is de jongste Leader van een Clan en probeerd dan ook het respect van de andere Clans te winnen. Ze mag niet perfect zijn maar zal voor Windclan door het vuur gaan. - Oceanstar heeft een zwak voor kittens en is dan ook erg beschermend tegenover de jongere katten; momenteel voornamelijk haar halfzusjes. |
| | | Luca 564 Actief I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity
| |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic do 30 aug 2018 - 20:44 | |
| Ik zit hier ook al een tijdje, mag ik dit ook wel eens doen. c:
10 Facts about me! (Luca)
- Ik ben van het vrouwelijke geslacht, maar mijn naam is unisex. Vooral in Italie vinden ze het heel raar als ik zeg dat ik Luca heet! -Ik ben bijna 20 jaar! Yeey - Ik ben een enorme Geek! Ik houd van Bordspellen, games en anime! - Ik game heel veel met mijn vader samen! - Ik heb een vriend van 20 jaar en we zijn nu 3 jaar samen <3 - Ik heb 3 katten die ik ontzettend leuk vind. Genaamd: Hobbes (Hops) Sid en Kip! - Ik houd van acteren en presenteren! - Ondanks dat ben ik wel een enorme introvert! - Ik ben zelfverzekerd en ben niet bang voor een discussie ! - Tekenen is mijn passie en toekomst c:
10 facts about Nightpool
-Hij was in zijn jongen jaren (12 - 20 moons) Een ontzettende playboy. Zat altijd achter de vrouwtjes aan. - Hij houd er van om gevoelige of niet normale onderwerpen aan te snijden. Wel respecteerd hij altijd zijn gesprekspartner hier in. -Liever doet hij de hele dag niks anders dan praten en/of dichten in plaats van zijn warriortaken. -Hij is slecht in vechten en jagen! -Nightpool houd veel van zichzelf maar niet in een arrogante vorm. Soms alleen als grap. -Nightpool's moeder kwam uit Bloodclan en daar is ze ook gestorven. -Nightpool heeft nooit geweten of hij eigenlijk nog siblings heeft in bloodclan. -Hij houd veel van de nacht (Night right?) -Stiekem is hij graag ook alleen -Nightpool houd er van om andere te openen via gesprekken, maar zelf doet hij dit niet snel! |
| | | | Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |