10-Facts-Topic - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

10-Facts-Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Brightspots
StarClan
10-Facts-Topic - Pagina 3 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 3 Icon_minitimeza 24 okt 2015 - 3:18

Ten Facts About Brightspots
-> Brightspots was niet gepland in het nestje van Winterstorm en Felix, ik gooide haar er gewoon bij. #noobtijd
-> Ik heb gelogen dat Brightspots van mijn zusje was omdat ik wist dat ik wat fout had gedaan en niet precies wist wat en me dus schaamde #noobtijd
-> Brightspots heeft een verrot leven. Ik ga een boek schrijven over het Verrotte leven van Bightspots
-> Brightspots was helemaal verliefd op Moonstripe.. nooit wat geworden, helaas.
-> Brightspots had Darkfire als mentor, nooit gepland en uitgelopen tot een complete drama en een volledige Thunderclan Storyline.
-> Brightspots heeft PTSS
-> Brightspots is pure goedheid, ze zal nooit slecht worden <3
-> Brightspots is een bengaal terwijl er in haar hele familie niks bengaals is :')
-> Brightspots is een account die ik nooit los zal kunnen laten en waarschijnlijk niet snel dood zal gaan.
-> Brightspots leven zal nooit mooi en perfect worden, nooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eternity
Member
10-Facts-Topic - Pagina 3 DPKsfdL
|-/annah
109
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❁7 Years old, can't beat me. Because I'm kinda invincible.
Eternity
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 3 Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 18:02

10 Facts about me
- Ik ben niet zo oud als jullie denken, ik ben tond de 20, ik had nogal haast dus heb random nummers bij mijn verjaardagding gedaan Razz
- Mijn volle naam is Romaissa
- Ik woon alleen in een apartement in Amsterdam met een vriendin
- Ik ben de zus van Max (Plottwist Razz)
- Eternity heeft haar gedrag voor de helft van mij
- Ik ben fan van alle kattenseries (waaronder Garfield)
- Ik werk in een kattenopvang
- Ik heb drie katten, Tiggy (Zwanger), Harry (Kater, gecastreerd) en Garfield (Enige oudste zoon van Tiggy)
- Ik ben verslaafd aan cola
- Ben bang voor paarden.

10 Facts of Eternity
- Ik wou haar eigenlijk op dit moment lief maken
- Ik plan nu al haar dood (momenteel zal ze levend blijven)
- Haar halsband is mooi roze c:
- De enige reden waarom ik haar zelf moeder wou maken was omdat ik is voor de eerste keer een eigen geboorte wil gaan schrijven Razz
- Ze heeft een goud hart, maar haar verleden heeft het beschadigd
- Kan nog weleens soms stemmen in haar hoofd horen, maar dat is zeer zelden.
- Eigenlijk is Cyber haar lieveling, omdat hij veel op haar lijkt qua karakter. Maar omdat hij ook wat weg heeft van Cover is ze bang en onzeker dat hij net als hem zou worden. En dus is ze erg hard voor hem.
- Ze mag haaar kleinkinderen niet zo erg :/
- Kan nogal weleens gemeen doen en sommigen zonder reden aanvallen, gewoon omdat 'ze het voor haar lol' doet.
- Heeft een zeer scherpe tong. (Joh xD)

Mutt
Member
10-Facts-Topic - Pagina 3 4mpR9kG
Hannah
59
Actief
Death inspires me like a dog inspires a rabbit

CAT'S PROFILE
Rank:
Mutt
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 3 Icon_minitimedi 10 nov 2015 - 16:07

10 Facts about Mutt
- Hij zou eigen zwartbruin zijn met blauwe ogen
- Hij is gebasseerd op Mutt van Wolf Story
- Mutt is biseksueel, maar ik ben van plan hem homoseksueel te maken.
- Hij heeft ThunderClanbloed
- Heeft een crush gehad op Brat, maar dat vervaagde toen hij ontdekte dat hij meer voor katers geïnteresseerd was
- Zou eigenlijk Kittypet worden
- Háát katten die echt in zijn zicht raar doen
- Vindt sommige dingen onnodig
- Heeft een stem in zijn hoofd die geen naam heeft, want Mutt vindt dat die stem geen naam verdient.
- Hij is erg tegen realisme en houdt de stem in zijn hoofd als geheim voor anderen
Yellowcloud
Member
Egni
279
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Yellowcloud
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 3 Icon_minitimedi 10 nov 2015 - 17:05

10 facts about Yellowpaw
-Ze zou eerst Yellowdash gaan heten
-Haar eerste woordje was ''wolken''
-Ze wilde heel graag medicine cat worden
-Ze is jaloers op Lizardpaw
-Haar moeder is in de Moorlands bevallen omdat haar vader niet mocht weten dat ze zwanger was
-Haar moeder werd een maan later vermoord door een groep honden
-Haar broer Foxpaw heeft stemmen in zijn hoofd en is in tegenstelling tot Yellowpaw gemeen
-Haar zusje Summerkit is eens uit het kamp verdwenen en nooit meer terug gevonden
-Ze had een crush op Tigerpaw, Whitelion en Sparrowfeather
-Ze is als apprentice ontvoerd door Fortuna en Draco en gewond naar huis terug gekeert
Muta
Member
10-Facts-Topic - Pagina 3 Default_sarabi_gif
635
Actief
The scariest monsters are the one that lurk within our souls

CAT'S PROFILE
Rank:
Muta
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 3 Icon_minitimedi 10 nov 2015 - 17:11

Tien facts about Muta:
- Je spreekt Muta uit als Moetaah, terwijl de meesten Muutaa zeggen xd *kijkt naar Dani en Lolo*
- Muta heeft als het ware 'twee karakters'. Ze wil bij de groep horen, maar tegelijkertijd haat ze vechten, bloed, etc.
- Ze probeert de leider van het nest te zijn.
- Stiekem probeer ik haar Jinx ' lievelingskitten te laten worden (a)
- Ze is flink nieuwsgierig, en wil alles weten
- Later ben ik van plan haar Rogue of Kittypet te laten worden.
- Ze is een denker, en praat alleen wanneer zíj dat wilt.
- Ze is het tweelingzusje van Nyra, maar persoonlijk vind ik dr meer op Pyre lijken.
- Toen de kittens gekozen werden, was ik zooo blij dat Muta gekozen was dat ik letterlijk door het hele huis heb gerend (a)
- Ik was eerst van plan haar heel gemeen te maken, maar toen bedacht ik dat ik nog een ander ideetje had voor dr ehe
Cyber
Member
10-Facts-Topic - Pagina 3 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 3 Icon_minitimeza 14 nov 2015 - 17:29

10 facts about Cyber
-Cyber was als kitten heel lief en kwetsbaar
-Cyber heeft een crush op Applenose en (al laat hij dat niet zien) op zijn halfzus Zira
-Zijn naam spreek je uit als Caiber en niet zoals Cieber *kijkt naar Nynke*
-zijn bijnaam spreek je dan weer uit als Ciebie
-hij heeft iets van 14 kittens en 5 kleinkits ongeveer en 7 mates gehad
-zijn ware liefde is Iggy (tot nu toe) maar deze verdwijnt constant uit zijn leven waardoor hij vreemd gaat.
-zijn grote angst is vuur
-hij is een van de oudste karakters op warriorcats (enkel zijn moeder Eternity is ouder voor zover ik weet)
-Cyber haat zijn vader, een huurmoordenaar
-Cyber heeft een zwak voor kittens
Vitani
Member
10-Facts-Topic - Pagina 3 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 nov 2015 - 15:36

10 facts about Vitani

1. Vitani is overgenomen *Tumtumtuummm*
2. Vitani heeft een hekel aan haar familie behalve dan haar tante Brat
3. Ze probeerd Zira (haar moeder) trots te maken, maar gaat niet echt super goed ^^"
4. Eigenlijk heeft Vitani geen hekel aan Thunderclan o:) 
5. Haar hoektanden zijn zo lang dat ze uitsteken als twee mini slagtanden c: 
6. Misschien echt heeeeeel misschien heeft Vitani een crush op Tornado *sstt*
7. Doordat ze werd gepest (omdat ze aardig was) is ze nu echt een bitchy geworden 
8. Ze heeft een babysitter xD Genaamd Tank <3 
9. Door haar ongeluk maak ik haar een tijdje angstig en zal ze alleen Tank en Tornado vertrouwen
10. Ze heeft een hekel aal poezen die denken dat ze knapper/beter zijn dan haar.. >c
Flowerpaw,,
Member
ChocoEva
194
Actief

CAT'S PROFILE
Flowerpaw,,
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 nov 2015 - 15:46

10 facts About Flowerpaw
#1 Flowerpaw is bang voor BloodClan
#2 Flowerpaw heeft een kras door haar oog en ziet met dat oog waziger dan voorheen
#3 Flowerpaw heeft een half oor
#4 Flowerpaw heeft een enorme crush op Foxpaw
#5 Flowerpaw is niet bang voor Foxpaw tijdens een Woede uitbarsting
#6 Flowerpaw is aangemaakt tijdens de WindClan Kitten Apocalyps xD
#7 Flowerpaw is mijn meest actieve account hier
#8 Flowerpaw gaat later Flowerheart heten
#9 als Flowerpaw ooit kitten krijgt, krijgt ze die van Foxpaw.
#10 Toen ik haar aanmaakte had ik geen idee wat haar warrior naam zou worden
Severlight
Member
10-Facts-Topic - Pagina 3 RByGB9F
Loïs
242
Actief
"When a woman says later, what she really means is not ever!"

CAT'S PROFILE
Rank:
Severlight
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 nov 2015 - 15:54

10 facts about Panthergrowl.
- Hij was eerst zwart
- Hij zou eerst Jaggedtooth heten, maar deze naam was al gereserveerd
- Ik heb heel erg getwijfeld over zijn naam, omdat ik niet wist of katten panters kenden
- Hij zou eerst veel norser geweest zijn dan nu
- Nu is 't eigenlijk een echte grapjas en nog best goed gezelschap
- Hij is ontzettend verliefd op Silvercloud
- Hij wil ooit nog is kittens, niet omdat hij er zo dol op is maar omdat hij wat achter wil laten op deze wereld
- Hij heeft grote littekens van klauwen en tand afdrukken in zijn rug staan door het dassengevecht, deze gaan nooit meer weg
- Ik wilde eerst heel graag met hem Deputy worden, maar het team had al wat anders voor me in gedachtes (namelijk commander met Zira x3)
- Hij is verschrikkelijk loyaal en is bang om de Warrior Code te breken

10 facts about me.
- Mijn hele naam is Loïs
- Ik ben veertien jaar oud
- Ik zit in havo 3
- Ik ben fan van allerlei verschillende dingen, die ook helemaal niet bij elkaar passen. Imagine dragons, panic! at the disco, fall out boy, melanie martinez, aurora, seafret...
- Ik heb een hond, Elmo, en hij is echt bae soms
- Ik ben heel vaak erg moe, maar ben er nog nooit voor naar de huisarts gegaan oid
- Ik ben bang dat ik een crush aan het krijgen ben op een heel irritante jongen :U
- Ik ga naar de kerk en ben christelijk en niet tegen homoseksualiteit!
- Ik hou ontzettend veel van acteren maar doe er helemaal niks mee
Slate
Member
10-Facts-Topic - Pagina 3 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 nov 2015 - 16:20

10 Fishy facts
1. Fisheye is een "omgebouwd" account
2. Alle foto's van de kat in Fisheye's setje(s) zijn niet bewerkt
3. De kat in Fisheyes setje(s) heeft geen (voor mij bekende) naam
4. Fisheye's achtergrondverhaal is een dramatischere versie van het leven van de kat die haar "faceclaim" is
5. Fisheye is een account dat erg goed post als ik mezelf sad voel
6. Alle foto's van Fisheyes "faceclaim" zijn door mij genomen
7. Fisheye heeft (net zoals mij) een negatief zelfbeeld
8. Fisheye had als kitten te naam Tabbykit, maar deze is op verzoek van haar moeder veranderd naar Fishkit nadat ze de oogontsteking heeft gehad.
9. Fisheye heeft tot nu toe nog geen echte IC vrienden (maar dat komt denk ik vooral omdat ik niet zo vaak post)
10. Fisheye heeft (in haar geschiedenis) ooit een nestje kittens gehad, maar deze zijn allemaal dood geboren...

10 Marieke-y facts
1. Ik heb klassiek autisme en ben hoogbegaafd (IQ van ongeveer 140)
2. Ik luister altijd muziek, behalve als ik iets doe waar geluid bij zit dat ik wil horen (zoals bij games, filmpjes op youtube, skype calls)
3. Ik zit in de 5e, niveau VMBO T, op speciaal voortgezet onderwijs voor mensen met autisme/ADHD/dergelijke "dingen"
4. Ik woon al een tijdje niet meer thuis bij mijn ouders door een soort psychose-fase die ik heb gehad (ik heb ongeveer een jaar in een gesloten inrichting/woongroep gewoond en woon nu ongeveer 2 en een half jaar op een zorgboerderij)
5. Ik ben op dit moment 17 jaar oud en ongeveer 1 meter 60 groot (en groei zeer waarschijnlijk niet/nauwelijks meer)
6. Ik ben fan van onder andere Pentatonix en Imagine Dragons
7. Ik ben in de meeste gevallen/fandoms geen "shipper"
8. Ik zie er uit alsof ik altijd moe ben, maar dat komt gewoon door de vorm van mijn ogen (die zijn namelijk van nature soort van halfdicht)
9. Ik hou heel erg van verkleden
10. ik ben niet handig in irl sociaal zijn...

Ik kan makkelijker feiten bedenken over mezelf dan over Fishy xD
Cyber
Member
10-Facts-Topic - Pagina 3 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 nov 2015 - 17:34

10 facts about me (cuz I forgot)
1. Ik heb een heel grote fantasie
2. ik leef 75% (gokje) van de tijd in een fantasiewereld genaamd Drakonia die ik (met hulp van mijn vrienden) creerde op mijn 7 a 8. Dat is de reden waardoor ik niet kan opletten grotendeels
3. ik heb nog steeds een fantasie vriend, genaamd Joekel. Een europese, groene, kleine draak. (sinds mijn 6) Joekel is nu 9 jaar
4. Ik teken, schilder en schrijf graag. Ook als het improviatie is en op niets trekt. (voorbeeld: Emerald de slangkat liep zwachteloos door het nurgelbos. Een eenzame boomnurgel speelde nog net trompet toe zijn stoffen nagels het wezen de keel door sneden. Echter, een koekoek was het hier niet mee eens en zonk naar de bodem) just like it..
5. kortgeleden zat een soort van monster dat opgewekt is door mijn hersenen. Maar hem heb ik nu niet meer gezien sinds ik erover vertelde tegen mams.
6. I love Bring me the horizon en andere metalcore zoals Parkwaydrive
7. ik ben verslaafd aan Koffie maar mag dit niet drinken voor mijn hart (medicatie)
8. Ik ben door een psychose gegaan (ga er nog door, maar nu kan ik er beter mee om) en ga ook veel naar therapeuten wegens depressie
9. vroeger was ik een super happy, speels meisje, al ben ik altijd erg onzelfzeker en verlegen geweest
10. ik ben geobsedeert door zwart-witte katten sinds Cyber in mijn leven kwam.(truis, beeldjes, knuffels, tshirts, magneten, strips,..) En draken.
11. Ik ben mijn beste vriend kwijt omdat we uit elkaar zijn gegroeid en hier heb ik het erg moeilijk mee(hij ging naar andere school en heeft het altijd druk + gescheiden ouders) (al heb ik wel een beste vriendin, maar de meeste herinneringen heb ik aan mijn beste virend)
12. Ik kan hier niet mee stoppen xD omdat ik teveel dingen weet

Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 3 Icon_minitimedi 24 nov 2015 - 20:31

Over mij
1) Ik hou, maar hou echt heel veel van kpop en kdrama.
2) Ik ben ooit bijna eens gearresteerd geweest samen met Cees omdat we aan de verkeerde kant van de baan fietsten. O:)
3) Ik heb een bwp verzorgpaard van vier jaar<3
4) Ik volg de hele saaie richting genaamd Handel waar je de hele dag merk: overdrijf facturen moet opmaken  #valtdood
5) Ik haat leugenaars of mensen die alsof vriendelijk doen.
6) NCIS stan<3
7) Ik kan een beetje Koreaans
8 ) Ik ben 15 en word 16 in december.
9) Belg hiero
10) Ook al heb  ik in ware accentstreken zoals Antwerpen gewoont, ik praat zoals een woordenboek. Soms versta ik mn ouders niet eens (A) :')
Kumeza
Member
10-Facts-Topic - Pagina 3 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 3 Icon_minitimedi 24 nov 2015 - 21:30

Volgens mij is dit de derde keer ofzo, maar moest dit ff updaten ofzo whoops
{ 10 facts - Nynke }
- Ik zit in de 2e klas HAVO/VWO
- Ik zing in een katholiek koor, en ga dus ook vaak naar de kerk, maar ik ben niet christelijk (vroeger wel tho)
- Ik heb een obsessie aan kaas
- Ik heb last van eczeem, en ik vind het heel irritant als men aan mij vraagt waarom ik zo'n rood gezicht heb (en een vriendin kan aan m'n ellebogen zien of ik me ingespannen heb, right)
- Ik ben technisch gezien allergisch voor alles, maar trek me er niet zo veel van aan. (Wel als ik er heel erg op reageer)
- Ik hou van alle stijlen muziek. Van klassiek tot metal c:
- Mijn volle naam is Nynke Clara Eulalia Catharina + achternaam
- Ik ben niet lenig, en heb zwakke enkels en liezen
- Ik heb een enorme obsessie naar vulkanen
-  Iedereen vindt het blijkbaar grappig om mij Nijntje te noemen, en dat vind ik niet leuk
Honeyscent
StarClan
10-Facts-Topic - Pagina 3 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 3 Icon_minitimewo 25 nov 2015 - 15:22

Uhm.. Ik heb, geloof ik, nooit 10 feiten over mezelf gegeven, let's do this xD

10 facts about me :'D

- Ik ben 20 jaar oud ugh, oud ;___;
- Ik heb 7 jaar over een HAVO opleiding gedaan. Vierde herkanst en 2x Eindexamen gedaan :')
- Mijn ouders komen beide uit Noord Nederland, maar ik ben in Maastricht geboren. Ik kan geen dialect, maar versta het wel en kan 't lezen.
- 2 HAVO is er dyslexie geconstateerd bij mij.
- Ik heb iets meer dan 2,5 jaar een vriend <3
- Ik heb al m'n hele leven last van hypermobiliteit :')
- Ooit wilde ik 't lab in, maar ben overgeschakeld naar de ICT richting wat veel beter bevalt C:
- Walter heeft me zo ver gekregen dat ik LoL daadwerkelijk leuk ben gaan vinden, in plaats van mijn grote haat ervoor :'D
- Guild Wars 2 is mijn all time favorite game <3
- Ik ben een metal head :'D
Lynxfang
StarClan
10-Facts-Topic - Pagina 3 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 3 Icon_minitimedi 1 dec 2015 - 9:25

Why not....
Lynxfang

1. Lynxfang heeft een hekel aan Thunderclan
2. Hij verlaat bijna nooit het territorium
3. Hij is erg bezig met de code altijd
4. Hij is in staat om iedereen aan te spreken die de code breekt
5. Hij gelooft niet in oppermacht en heeft geen behoefte om gebieden in te nemen
6. Hij mag een hekel hebben aan Thunderclan, hij heeft wel respect voor ze
7. Hij zal nooit zomaar aanvallen
8. Hij is jaloers op Silvercloud en Panthergrowl, al weet hij dat nog niet
9. Hij heeft drie crushes gehad, maar dat heeft hij zelf niet echt door.
10. Hij had een zusje genaamd Hollykit, als hij ooit kittens krijgt, wilt hij een van hun zo gaan noemen.
47911
Member
Eline
63
Actief

CAT'S PROFILE
47911
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 3 Icon_minitimevr 4 dec 2015 - 16:09

10 facts about me
-Ik ben 75% Japans, mijn ouders leerden elkaar kennen in Nederland, de moeder van mijn vader is Nederlands
-Ik heb lichtblauw haar, ik mocht mijn haar verven toen ik 15 werd
-Op 24 december word ik 16
-Ik doe gymnasium, en ben heel verbaasd dat ik nog niet naar VMBO basis ben gestuurd (nee ik kijk niet af)
-Al mijn karakters zijn deels op mezelf gebaseerd
-Ik heb bruine ogen, maar heb een hele verzameling kleurlenzen (redelijk neutrale kleuren hoor geen rood ofz)
-Mijn haar is van nature rood bruin
-Ben gepest op de basisschool en in de brugklas.
-Ik heb nooit een beugel gehad
-Ik ben hoogbegaafd en heel erg dysletisch

10 facts about Yandere
-Iets aan Yandere is op mij gebaseerd.
-Ik wou haar eerst blauwe ogen geven, later werd dit grijs.
-Yandere is niet gebaseerd op Yandere Chan uit Yandere Simulator, maar op Yuno (ook een yandere).
-Ik heb de admins nog steeds niet gevraagd de "." Bij haar naam weg te halen.
-Ze zou eigenlijk anders heten, maar ik kon geen naam verzinnen (sorry Yandere).
-Ik heb heel erg medelijden met haar.
-Ze zou eigenlijk een zusje genaamd Pearl hebben, maar die is verongelukt op het Thunderpath voor Yandere's en haar moeders ogen.
-Haar moeder was ook een Yandere.
-Haar vader Snowclaw zou eigenlijk door mij gespeeld worden, maar ik heb weinig inspiratie voor hem.
-Als het kon zou ze samen met Tornado Rogue willen worden, maar dat zal altijd een droom blijven.
Silvercloud
Member
10-Facts-Topic - Pagina 3 NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 3 Icon_minitimewo 9 dec 2015 - 22:18

10 facts about Silver
1. Silvercloud is aangemaakt als een langharige zilveren kat.
2. Ze heeft meer een hekel aan rogues, dan pas komen de andere clans.
3. De warrior-code gaat voor alles.
4. Ze heeft haar crush één keer afgewezen omdat ze eerst de clan wilde dienen.
5. Silver is zeer goed in bepaalde, voor sommige onbekende, vechttechnieken.
6. Ze is goed in omgang met kittens, met oudere apprentices en warriors heeft ze soms problemen.
7. Eén van haar beste vrienden, Creamyfrost, was eerder haar apprentice.
8. Ze heeft een lange tijd een crush gehad op Panthergrowl, maar was zelf te onzeker om de eerste stap te zetten.
9. Na het dassengevecht is ze Panther gaan opzoeken in de med.cat.den en heeft ze eindelijk laten zien wat ze voor hem voelde omdat ze inzag dat ze hem had kunnen verliezen.
10. Silver is bang om de katten om haar heen te verliezen.
Semnil
Member
Zoe
156
Actief

CAT'S PROFILE
Semnil
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 3 Icon_minitimedo 10 dec 2015 - 10:28

Okay. Ik ga ook wel:

Over moi:
1. Ik ben Dyslextisch maar ik hou heel erg veel van schrijven.
2. Ik ben de enige in de klas die tot nu toe een Neutrale positie heeft behouden.
3. Als ik WC lees dan blijf ik het horen in de stem van mijn beste vriendin die mij met deze serie heeft kennis laten maken... Tenx Eev.
4. Ik hoop dat WC nooit verfilmd wordt ever. Dan gaat alles in mijn hoofd waarschijnlijk kapot.
5. Ik doe VWO.
6. Ik heb een probleem met impulsieve projecten die ik aanmaak en nooit eindig. *veel accounts*
7. Semnil ben ik trots op dat ze nog steeds actief is.
8. Ik haat Natuurkunde maar ben dol op Scheikunde
9. Ik heb voor een heel groot deel Semnil op mij laten lijken
10. Ik heb ADHD

Facts about Semnil
1. Ik heb 2 uur (!) over de naam gedacht. Ja.
2. Semnil is gebaseerd op mijzelf.
3. Semnil is niet zo goed in het maken van vrienden. Laten we het erop houden.
4. Ze is Single en heeft geen liefde in haar leven.
5. Is niet erg populair in de Bloodclan
6. Semnil is mede gebaseerd op mijn broertje, die erg druk en impulsief is.
7. Ze heeft een wond op haar poot die komt door Claw.
8. Het plan was om Semnil een wijzere poes te maken maar dat mislukte toen ik het profiel aan het schrijven was...
9. Semnil is de beste in katten haar laten haten.
10. Ik weet niks meer.
Silvercloud
Member
10-Facts-Topic - Pagina 3 NMCtPPd
Yanthe
617
Actief
"I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."

CAT'S PROFILE
Rank:
Silvercloud
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 3 Icon_minitimeza 28 mei 2016 - 22:01

Nieuw lijstje voor Silvercloud:

1. Silvercloud had in haar eerste nestje 5kittens.
2. Eén kitten is gestorven (Gracekit).
3. Lionkit, wiens achterpoten niet werkten, is door Silvercloud naar de Twolegs gebracht.
4. Silvercloud is en blijft trouw aan de clan, al geeft ze haar kittens nu meer voorrang.
5. Ze probeert haar, overige 3, kittens zoveel mogelijk dingen bij te leren wat betreft de warrior-code.
6. Silvercloud heeft spijt dat ze Lionkit weg heeft gebracht, maar is er tegelijkertijd ook zeker van dat ze de beste beslissing heeft genomen.
7. Panthergrowl, Silvercloud's partner, wist niets af van haar beslissing.
8. Silver en Panther hebben elkaar, sinds het Lionkit-geval, niet meer gesproken.
9. Silvercloud mocht, van Butterstar, als straf haar kittens voor 3dagen niet meer zien.
10. Ondanks dat, blijven Butterstar en Silvercloud buddy's B)

-blaast leven in topic-
Heathercloud
Member
10-Facts-Topic - Pagina 3 OWCmOfd
Bo~
530
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Heathercloud
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 3 Icon_minitimezo 29 mei 2016 - 14:26

Ten facts about Jaytail
  • Jaytail was mijn allereerste account
  • Mijn eerste post met Jaytail was meteen gecorrigeerd omdat de 5-regel post toen nog bestond
  • Ik had voor Jaytail veel plannen met andere mensen voor partners, maar die gingen niet door
  • Jaytail is heel onzeker omdat hij meerdere malen dingen fout heeft gedaan
  • Jaytail neemt zichzelf nog steeds kwalijk dat Bluestar is overleden
  • Jaytail valt heel erg op door zijn grote stevige bouw, met een groot litteken op zijn achterpoot.
  • Jaytail slaapt grotendeels niet in het kamp, maar buiten het kamp
  • Jaytail heeft al vaak gedacht om naar BloodClan te gaan, door zijn onzekerheid dat hij ThunderClan alleen maar meer pijn doet als hij blijft.
  • Jaytail om deze reden ook niet graag in de buurt van Silverstar komt
  • Jaytail eigenlijk maar 1 vriend(in) heeft, Snowdrop

Ten facts about Heathercloud
  • Eerst zou Heathercloud de ziekte van Cushing krijgen, maar dat is geschrapt omdat ik haar te leuk vond.
  • Heathercloud ziet geen kleuren
  • Hierdoor ziet ze in de nacht vrijwel niks omdat ze het lastig vind om katten en de omgeving van elkaar te scheiden
  • Heathercloud is niet de slimste
  • Hierdoor was ze apprentice tot 16 moons
  • Heathercloud is vrijwel altijd positief
  • Heathercloud weet nog steeds niet precies wie haar vader is, omdat zowel Darkclaw en Nevermind vertelden dat ze haar vader was
  • Heathercloud weet niet wat er met haar moeder is gebeurd.
  • Ze heeft niet zo'n nauwe bond met haar siblings, wat ze erg jammer vindt
  • Ze had vroeger een roleplay met Nevermind en Darkclaw, die ze zelfs nog geloofde toen ze een apprentice was.

Ten facts about Crimsonkit
  • Crimsonkit is gebaseerd op mijn eigen kitten, Yuna
  • Haar setjes zijn ook echte foto's van haar
  • Ze mauwt ontiegelijk veel
  • Ze gelooft dat zij alle aandacht moet hebben
  • Ze luistert totaal niet naar warriors en apprentices.
  • Maar ze luistert wel naar de High Ranks
  • Ze is erg dominant voor een klein poesje
  • Hierdoor moeilijk vrienden maakt
  • En ook vaak kleine wondjes heeft
  • Crimson weet niet wie haar echte ouders en siblings zijn.

Ten facts about Lítill
  • Lítill was de BloodClan leader voor een jaar
  • Lítill was eigenlijk niet de echte leader, alle plannen werden gemaakt door Miles maar die had geen leader figuur in zich.
  • Lítill's achterpoot heeft vast gezeten in een vossenval, waardoor deze niet goed meer gebruikt kan worden
  • Hierdoor kon Claw de leiding makkelijk overnemen en ging Lítill de BloodClan uit
  • Lítill is een aardige charmeur
  • Hij heeft ook kittens
  • Lítill is geen vaderfiguur en weet niet eens dat hij kittens heeft
  • Lítill is bi-sexual
  • Lítill had een lange relatie met Miles
  • Lítill draagt nog steeds zijn halsband met hondentanden van BloodClan, ook al hoort hij er niet meer bij.

Ten facts about Raisingsun
  • Raisingsun is geboren in de SkyClan
  • Hij is een mix van allerlei clans
  • Zijn moeder is gestorven toen het kamp in stortte
  • Hij heeft haar laatste wens vervuld door de BloodClan te joinen
  • Raisingsun heeft een haat tegen ThunderClan, voor al Silverstar
  • Dit omdat zijn moeder hem haatte en hij zich niet thuis voelde in SkyClan
  • Hij heeft zonder te twijfelen een kat vermoord
  • Hij voelt zich steeds meer thuis in de BloodClan
  • Hij mist zijn moeder nog steeds heel erg
  • Hij heeft geen nauwe band meer met zijn siblings, vooral Peachpaw

De rest komt ooit wel een keer :")