10-Facts-Topic - Pagina 4

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

10-Facts-Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Nevermind
Member
10-Facts-Topic - Pagina 4 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 4 Icon_minitimezo 29 mei 2016 - 14:47

10 facts about Nevermind
• Nevermind is geboren als Darkkit
• Nevermind is bi, hij valt op alles, zelfs leeftijd speelt voor hem geen rol
• Nevermind zou na de vl met Lone-one sterven
• Nevermind is door Tall vrij actief geworden waardoor hij niet is gestorven
• Nevermind is een van de sterkste katten op het forum (als je kijkt naar de skills)
• Nevermind was origineel een blauwe rus (vrij donker), maar zijn pels is donkere geworden naarmate hij ouder werd
• Nevermind kon eerst niet goed ruiken, maar door een gevecht met iemand kan hij helemaal niet meer ruiken
• Nevermind heeft bijna alleen maar dochters
• Nevermind vertrouwt enkel Tallshadow
• Nevermind heeft een hekel aan Littlestream, omdat hij denkt dat zijn eerste zoon mank is door haar
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
10-Facts-Topic - Pagina 4 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 11 jun 2016 - 11:47

10 facts about Lizard

1. Lizard is geboren in de rpg
2. Als kind had ze een evenwichtsstoornis en kon ze zomaar omvallen. Nu heeft ze het nog, maar enkel al ze bang is of over-stressed.
3. Ze is een bom vol energie en nieuwsgierigheid.
4. Het moeilijkste aan het med.cat zijn vond ze de streng aanspreken van andere katten.
5. Ze geloofd strak in Starclan. Alles wat er gebeurd is een keuze van Starclan.
6. De eerste Starclan kat die ze gezien heeft is Angelvoice, een eerdere med.cat uit Windclan.
7. Ze is, bij een poging om honing te verzamelen, een 10-tal keer gestoken door bijen.
8. Ze mist haar ouders nog steeds.
9. Als het sharing tongues is, blijft ze in haar den omdat ze er van overtuigd is dat med.cats daar niet aan meedoen.
10. Lizard heeft soms een momentje alleen nodig om alles tot haar te laten doordringen.
Muta
Member
10-Facts-Topic - Pagina 4 Default_sarabi_gif
635
Actief
The scariest monsters are the one that lurk within our souls

CAT'S PROFILE
Rank:
Muta
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 11 jun 2016 - 14:11

Ten ninefacts about Muta!
- Mensen spreken Muta nog steeds uit als Mutaa, maar 't moet Moetaah zijn xD
- Ik wil Muta met een verhaallijntje evil laten worden ;w;
- Muta heb ik een tijdje laten verstoffen, maar ben van plan weer met der te posten
- Muta is een dochtertje van Zira, en weet dus niet goed wat liefde is.
- Muta heeft één vriendin, en dat is Ophelia, haar bloedeigen zus
- Ze is een zachtaardig wezen, dat niets of niemand pijn wil doen (a)
- Ik kan geen mooie plaatjes van bruine tabby katten vinden, en moet dus soms de vacht veel donkerder maken dan het als is
- Muta snapt niet waarom de elite Thunderclan moest overnemen
- Haar grootste droom is om weg te lopen en nooit meer terug te komen. Dit wil ze echter wel doen met Ophelia samen.

Ten facts about Swallowpaw!
- Ze zou één blind oog moeten hebben, maar daar is nooit iets van gekomen hehehe
- Ik was van plan haar hyper actief, vrolijk en praatgraag te laten maken
- Nu is ze eigenlijk chagrijnig, snel geïrriteerd en kan heel gemeen zijn tegen anderen.
- Ze is een half-Bloodclanner, maar heeft een hekel aan alles wat met Bloodclan te maken heeft
- Toch houdt ze wel van haar broertje Cole, die in Bloodclan zit
- Ze is enorm bazig, en luistert naar niemand, zelfs niet naar haar moeder, Lightleaf
- Door Claw heeft ze nu een heel mooie snee op haar linkerschouder tot buik en een hekel aan Bloodclan
- Ooit wil ik haar een kat laten vermoorden, gewoon omdat het kan haha
- Ze heeft al twee mentoren gehad die haar niet aankonden
- Ze is brutaal af. Vandaar haar mooie snee van Claw

Ten facts about Snowpaw!
- Pronkt enorm met het feit dat ze een kleindochter is van Firestar
-  Ik wou haar bitchy maken, niet dat dat gelukt is ofzo
- Nu is ze een eeuwige optimist en een allemansvriend
- Trekt het liefst op met Hazelpaw en Redpaw
- Ik wist eigenlijk bijna zeker dat ik niet gekozen werd voor het nestje van Glowstick en Snowblossom, en was daarom ook blij verrast dat ze wel gekozen werd
- Is een moederskindje. Komt waarschijnlijk ook omdat ze Snow als prefix heeft hehehe xD
- Ooit wou ik haar laten overnemen, en ben blij dat ik der net op tijd terug trok.
- zou eerst een langharige poes zijn
- Zou eerst heel snel gaan huilen
- Heeft een gloeiende hekel aan schoongemaakt worden.

Ten seven  facts about Butterpaw
- Heb ik overgenomen
- Grijze tabby kattenplaatjes zoeken is verdomd lastig x'D
- Is een plaaggeest
- Heeft twee broertjes, Breakingpaw en Beetlepaw, waarvan Beetle onbekend voor hem is
- Zijn vader zit in Shadowclan
- Is erg ambitieus en wil in de voetsporen van z'n moeder Futuresong treden
- Ik kan geen feitjes meer verzinnen dus het zijn er zeven hihi
Breakingpoint
StarClan
10-Facts-Topic - Pagina 4 FlnbfXF
Dee
164
Afwezig
"He's beauty, he's grace,
he'll punch you in the face."

CAT'S PROFILE
Rank:
Breakingpoint
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 11 jun 2016 - 14:32

10 Feitjes over mij

-Mijn favoriete Warrior Cats Personage is Tawnypelt, daarna Squirrelflight en Brambleclaw
-Ik heb blond haar en blauwgrijze ogen
-Ik woon op een boerderij met koeien en kippen, een konijn, vier vinkjes en een dwerghamster
-Ik ben een grote fan van Harry Potter, Lord of the Rings, Hobbit, K3 (Ja, je leest het goed), The Phantom of the Opera, Pirates of the Caribbean, Winx Club, Barbie films, Sailor Moon en Disney.
-Mijn favoriete Youtubers zijn Markimoo en Jackieboy <3
-Mijn favoriete kleur is geel, daarna bruin, grijs, wit en groen
-Als ik een warrior cat zou zijn, zou ik in Windclan zitten
-Bij mijn vader heb ik een grijze tabby kat met bruine ogen genaamd Simba (Het is een meisje), die 90 procent van de dag als ik daar ben slaapt en bang is voor speeltjes
-Ik speel het liefst de Sims (2, 3, 4 en middeleeuwen)
-Ik kijk zowat de hele dag YTP (Youtube Poop)
Bleaktail
Member
10-Facts-Topic - Pagina 4 0rS1Iyi
Dorian
539
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 11 jun 2016 - 15:42

10 facts about Bleaktail

1. Ik heb er een half uur over gedaan om op zijn naam te komen.
  2. Bleaktail is mijn eerste actieve clan kat.
  3. Bleaktail had met Icicleshard.
  4. Bleaktail is vader van 4 kittens. (mits ik niet inactief was geraakt)
  5. Bleaktail heeft een groot verlangen om Rogue te worden.
  6. Bleaktail zijn beste vriend is Ravi.
  7. Ik denk dat het op zijn plaats is om te zeggen dat Bleaktail een van de meest onbekende katten van zijn clan is.
  8. Ondanks dat geeft Bleaktail enorm veel om anderen. Het liefst wil hij niemand in de weg zitten met zijn bestaan.
  9. Bleaktail had een vriendschappelijke relatie met de zus van Zira en zelfs toen Zira kwam opdagen hem weg te jagen bleef hij er heel erg chill onder.  
  10. Soms gaat posten met Bleaktail vrij makkelijk maar vaak is het ook echt moeilijk. (Why did i make him like this?! xD)

10 facts about me:

1. Ik heb alleen de eerste 4 bladzijden van warriorcats boek 1 gelezen, shame on me!
  2. Ik ben 18 jaar oud maar dankzij mijn baby face gelooft niemand het als ze me voor het eerst ontmoeten.
  3. Ik doe momenteel vrijwilligers werk op een repilca van een schip uit 1609.
  4. Ik heb zelf 2 Rpg's gehad.
  5. Ik ben op 5 RPG's actief/ actief geweest voor een lange periode.
  6. Een van de leukste dingen aan RPG's vind ik de meetings.
  7. Ik doe aan onprofessionele cosplay.
  8. Ik wil heel graag viool leren spelen en uiteindelijk zelf een viool kopen en die Wilson noemen maar ik mag niet op les van mijn ouders :c
  9. Ik ben ooit begonnen op WolfStory als een vreselijke spammer. Nee maar serieus ik was echt erg toen xD
  10. Mijn langste post heeft 2381 woorden.

Cyber
Member
10-Facts-Topic - Pagina 4 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 11 jun 2016 - 20:22

NEW EDITION, 10 facts about me :')

-Ik speel al sinds mijn 10 (ben nu op een haar na 16) Animal Jam (online wereld over dieren en planten uitgebaad door national geoghrapics kids voor mensen vanaf 8 jaar maar mensen van 20 spelen het ook) en heb sinds 6 maand een membership (dus ik kan meer dieren en spullen kopen) :'D
-mijn lievelings youtubers zijn Aparri (gamer van animal jam, hilarisch) en My Digital Escape (bestaand uit een aantal youtubers, vooral emo en scene.) kyle is mijn lieveling van hun. KYFORCE.
-ik ben altijd gelovig opgevoed (communie, godsdienst etc) maar ben pas sinds een maand echt gelovig geworden. niet dat ik naar de kerk ga, maar ik bid wel, draag een kruisje en heb een gebedsboekje altijd bij me.
-Ik ben in psychiatrische opname in Leuven (kortenberg). Het is een open afdeling en ik zit daar nu al 1 maand en je kunt er 12 maanden blijven maximaal.
-ik begin zo half aan mijn transition, omdat ik transgender ben en dus een jongen wil zijn. Op de opname mogen ze me nog niet bij mijn jongensnaam (leo) noemen maar al wel 'hij' en 'gast' enzo. Ook heb ik een binder (tegen mams wil in gekocht maar nu mag ik hem wel overal dragen behalve thuis.. dus op school enzo wel)
-ik heb zo ongeveer een obsessie over de care bears (troetelbeertjes) :p ik verzamel knuffels (heb er nu 10 waarvan één nog onderweg is vanuit nederland)en kijk de series enzo. Ookal zijn ze voor 8 jarige kinderen.
-ik heb een obsessie met zwart-witte katten door Cyber xD
-stiekem wil ik haar op mijn benen omdat ik me dan jongensachtiger voel. :p mams vind het raar dat ik me daar niet meer wil scheren haha.
-neopets is best cool, maar mijn monstertjes hongeren altijd uit.
-ik rook niet, drink niet, drugs niet. STRAIGT
-ik val op meisjes en heb al 9 maand een relatie met een geweldig meisje genaamd Sylke. (19/09/2016)
Silentpaw..
Member
10-Facts-Topic - Pagina 4 DPKsfdL
Alexx || Nugget
49
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Silentpaw..
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 11 jun 2016 - 20:41

10 facts about me

1. Ik ben in mijn leven al 8 a 9 keer verhuist waarvan ongeveer 6 keer in de afgelopen 5 jaar
2. Mijn moeder is pools en ik spreek dit dan ook
3. ik heb in Nederland voor 2 jaar gewoond maar ben ene belg en woon nu in Belgie
4. Ik ga opgenomen worden in een psychiatrische afdeling in ene ziekenhuis in Leuven (gasthuisberg al wilt mijn moeder liever dat ik voor ene langere tijd naar Kortenberg ga)
5. Ik hou van zowat alles om te doen maar ik hou het meeste van muziek
6. Ik heb 3 paarden, 2 katten, 3 konijnen, 2 honden en 11 kippen en ene haan gehad
7. I haven't had my first kiss yet and i believe i'm gonna be single forever
8. Mijn beste vriendin haar bijnaam is kip en de mijne is nugget en samen zijn we ene happymeal
9. Ik hou van Pokemon
10. Ik wil mijn haar blauw kleuren

10 facts about Silent

1. Hij spreekt niet
2. Aan het einde van elke week gaat hij naar outlook rock om vanaf daar naar de zonsondergang te kijken
3. dit doet hem aan zijn moeder denken en dichterbij haar voelen dus als hij je naar daar mee neemt om samen de zonsondergang te bekijken dan ben je hem heel erg dierbaar
4. Hij is erg eenzaam
5. zijn bijnaam is Si maar je spreekt het uit als psy als in het engelse woord psychology
6. Hij vertrouwt anderen niet snel en heeft gene vrienden omdat hij bang is in de steek te worden gelaten
7. Hij kan wel eens sociaal awkward zijn
8. Si word heel erg moeilijk boos dus snel zal je hem niet kwaad zien
9. Zijn favoriete tijd van het jaar is New leaf en al zeker als het net heeft geregend
10. Zijn moeder is gestorven voordat hij een apprentice werd en hij heeft nooit zijn vader gekend
Evergreen
Member
10-Facts-Topic - Pagina 4 Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 jun 2016 - 10:20

10 facts about me:
1. Ik speel viool (ongeveer 8 jaar, al weet ik nooit wanneer ik nou precies was begonnen ^^")
2. Ik heb twee katten (twee maanden geleden nog drie Sad ): Boris, Spikkel (en Noortje)
3. Ik studeer archeologie
4. Van mijn accounts lijk ik het meest op Crowcall (maar wel wat optimistischer en met minder drama in mijn leven), maar als ik zelf in de WC wereld zou zitten, zou ik een kittypet zijn Razz
5. Ik heb op paardrijden gezeten, maar stopte na 5 jaar omdat ik paarden eng vond xD
6. Ik ben nog nooit verliefd geweest
7. Ik heb veel te veel knuffelbeesten
8. Ik ben slecht in dingen wegdoen (zie punt 7) en dingen veranderen
9. Mijn eerste rpg was Dragon World
10. Ik heb al sterfplannen voor de helft van mijn accounts, maar die ga ik waarschijnlijk nooit uitvoeren (zie punt 8)
Snowdance
StarClan
10-Facts-Topic - Pagina 4 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 jun 2016 - 14:00

Nou, vooruit dan, 10 facts about me:

1. Ik ben heel raar, en kan soms opeens hele irritante geluiden maken xd
2. Ik heb nog al mijn speelgoed die ik ooit gehad heb, gewoon voor de lol en de heb
3. Ik wil óf archeoloog, óf paleontoloog, óf bioloog, óf astroloog, óf vulkanoloog worden
4. Mijn lievelingskleur is blauw, en ik word best wel vaak smurf genoemd hihi
5. Ik speel sinds m'n zesde piano
6. Ik ben een heel muzikaal kind dat ooit op de Kathedrale Koorschool uit Utrecht gezeten heeft (A)
7. Ik doe nu HAVO/VWO, en ga volgend jaar naar het VWO toe.
8. Wanneer je me goed kent kan je niet geloven dat ik slim genoeg ben om naar het VWO te gaan
9. Ik ben erg naïef en geloof snel dingen die aan mij verteld worden (Zo is er mij een keer verteld dat in Rome de muren van schuim waren, en ik ging dus ook de muren even voelen oeps xD)
10. Mijn lievelingsdier is een leeuw
Brightspots
StarClan
10-Facts-Topic - Pagina 4 O5JCGQY
Nathalie
3034
Actief
I'm a Queen from Starclan

"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016

CAT'S PROFILE
Rank:
Brightspots
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 4 Icon_minitimezo 19 jun 2016 - 2:12

10 facts about Innerstar
- Ik heb haar aangemaakt om Tess (Suhsi) op WC te krijgen
- Ik wou haar slecht maken
- Voor ze werd aangewezen als deputy van Shadowclan was ze bedoeld om dood te gaan
- Ze is niet in de RPG geboren
- Haar ouders hadden haar niet verlaten, daar kwam ze achter tijdens haar leaders ceremonie
- Ik wou nooit dat het uit ging tussen Inner x Flame, maar koos er voor omdat Flame toen niet meer actief was
- Innerstar is lichtelijk gebasseerd op Brokenstar uit de boeken
- Eigenlijk basseer ik Innerstar op elke coole Shadowclan kat uit de boeken, waaronder mijn favoriet; Russetfur
- Innerstar is een controlfreak
- Eigenlijk is Innerstar heet emotioneel van binnen
Snowdrop
StarClan
10-Facts-Topic - Pagina 4 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 4 Icon_minitimezo 19 jun 2016 - 10:51

10 facts about le moi~

1. Belg én trots!
2. Ik heb 2 paarden en rij nu al uh... 12+ jaar paard :")
3. Ik ben gek van Azië en ben er al meerdere keren op reis geweest (zoals China, enzo)
4. Mijn favoriete eten is soep!
5. En ik heb een vreselijke afkeer voor alles met veel vet in, want daar word ik ziek van (dingen zoals frieten enzo) :c
6. Al 1+ jaar flexitarier! Al meer dan een jaar geen rund, lam, konijn, etc. Gegeten c:
7. M'n best friend en soulmate is Bo1 <3 Ze is mn waifu en mn alles <333
8. Ik ben als de dood voor slakken ;-;
9. Ik ben een nerd! Ik ben gek van science! Dit is echt mijn passie <3 Vooral geneeskunde en microbiologie eig c:
10. Mijn droom is om veearts te worden van herkauwers en paarden of exotische dieren <3
Shyrose
Member
10-Facts-Topic - Pagina 4 2lkw9p4
Meike
138
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shyrose
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 22 jun 2016 - 16:38

10 facts over Shyrose:

- ze is (volgensmij) de enigste kale clankat
- ze zou eigenlijk dood zijn gegaan (maar ik houd te veel van dr)
- ze zit in Thunderclan omdat dat mij de warmste plek leek
- Shy houd van kits, maar die zien haar vaak als een monster
- voor Shy zijn fluffy katten heilig
- Ik wil haar een crush geven, maar ik weet niet hoe bad meike
- Shy kijkt vooral op naar Lightningmoon (basically dr eerste vriend)
- Shy heeft like, 3 mentoren gehad en die hebben me in de steek gelaten ;-;
- het suffix 'rose' komt door de geur die Shy bij zich draagt
- Shy is heel erg slim, maar meestal te verlegen om een opmerking te maken

10 facts over Meike;

- Meike zou nu eigenlijk frans moeten leren >.<
- op woensdagen draag ik zoveel mogelijk zwart
- ik heb geen idee of ik op jongens of meisjes val, maar dat maakt me niet uit
- Ik houd van alle dieren (behalve mensen)
- ik mag dan wel sociaal lijken maar ik zit het liefst alleen
- ik ben like, fan van álles (behalve popmuziek)
- Ik wil heel graag een bijnaam, maar niemand geeft me er een >.<
- ik ben dol op tekenen, en wil graag leren hoe ik dat kan met een computer
- ik heb blauw haar
- ik loop het liefst op blote voeten
Crimsonlight
Member
10-Facts-Topic - Pagina 4 It1apeo
Bo~
105
Actief
"If life is like a field of flowers, you should pick me."

CAT'S PROFILE
Rank:
Crimsonlight
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 23 jun 2016 - 21:10

Ten facts about Me~

• Ik ben bang voor onweer en apen
  • Volgend jaar ga ik beginnen aan Paraveterinair internationaal
  • Ik korfbal al 9+ jaar
  • Ik heb twee katten sinds September 2015 waarvan ik hier ook accounts van heb; Milo (Longkit) en Yuna (Crimsonkit)
  • Ik ben heel erg fan van Simple Plan :")
  • Rem Kaginuki is mijn man en iedereen blijft er vanaf :c
  • Ik vind het altijd lastig om op gespreksonderwerpen te komen, waardoor ik niet goed ben in gesprekken te houden met mensen :")
  • Ik kijk veel anime :")
  • Ik houd niet van uitgaan en feestjes, waardoor als ik meestal uitgenodigd word, ik het afwijs :")
  • Bo-2 is van mij dus kssssssssssssssssssssssssssssssssssst
Routnose
Catministrator
10-Facts-Topic - Pagina 4 BXcdW76
Kip
3539
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 23 jun 2016 - 22:03

Ten facts about Routpaw

1.Ze is de eerste met het voorvoegsel 'Rout' op dit forum
2.Routpaw is biseksueel, maar weet dat nog niet van zichzelf.
3.Ze heeft een twee eiige tweeling broer Tomtitpaw, die ondanks onwijs op haar lijkt
4.Ik heb absoluut geen idee wat haar warrior naam gaat worden
5.Toen ik haar aanmaakte had ik eigenlijk maar een heel klein idee van wat haar karakter zou zijn, ze is volledig door gegroeid in de RPG
6. Routpaw is een pacifist en weigert te vechten
7.Ze gaat door de reden hierboven waarschijnlijk heel lang apprentice blijven, terwijl ze eigenlijk een prima leerling is
8.Hoewel ze zich wel aan de regels probeert te houden, heeft ze de gewoonte vaak in de problemen te komen
9. Routpaw weet door haar moeder een klein beetje van kruiden af.
10.Ze is nogal socially awkward en kan niet goed functioneren als er geen katten om haar heen zijn die ze kent.

Ten facts about me

1.Kip is 100% m'n echte naam kuch kuch
2.Ik ben een Haarlemse mug, ben hier geboren en opgegroeid
3.Ik ben gek van wolven, het zijn m'n lievelingsdieren en m'n droom is er eentje in het wild te zien
4.Dit jaar heb ik 6 talen(Latijn, grieks, nederlands, duits, frans en engels)
5.Ik RPG al sinds m'n elfde, dat is meer dan 4 jaar terug. Ik begon op Wolfstory. Het is ook al bijna 4 jaar terug dat ik me hier heb aangemeld, woa.
6. Ik teken, schrijf en doe ook veel met m'n handen, als ik tijd heb
7.Ik vind het echt heel lastig vreemde mensen van mijn leeftijd aan te spreken, zowel online als in het echt
8. Ik luister echt naar vanalles van heavy metal tot zachte, rustige muziek :') Zolang ik maar naar iets kan luisteren, want als ik niet in gesprek ben met iemand, dan luister ik eigenlijk altijd naar muziek.
9.Ik kan niet zo goed tegen hoge hoogtes, kleine ruimtes en menigtes
10.Ik ben best klein maar weiger dat toe te geven :v Ik word ook automatisch blij als er mensen zijn die kleiner dan mij zijn
Tinkerbell
Member
10-Facts-Topic - Pagina 4 OQivzGZ
Yanthe
128
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tinkerbell
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 4 Icon_minitimevr 26 aug 2016 - 13:20

10 facts about Tinkerkit <3

1. Tinkerkit zou eerst een bruine tabby kitten worden.
2. Ze is gebaseerd op Tinkerbell, moest je het nog niet weten. x'D
3. Haar oogkleur is gelinkt aan het groene kleedje van Tinkerbell.
4. Tinker heeft een eigen faceclaim. Haar setjes zullen dus altijd bestaan uit één dezelfde kat.
5. Ik ga haar zo lang mogelijk kinds houden.
6. Ik bespeel haar nu zoals een 4/5-jarig kind in het echt zou doen. Lang leven mijn studies!
7. Ze heeft een denkbeeldige vriend die ze soms in haar eigen schaduw ziet. Zijn naam is Peter.
8. Ze is totaal niet geïnteresseerd in het apprenticeschap. Ze houdt namelijk van het 'kitten zijn'!
9. Tinker probeert zich aan te passen naar de katten om haar heen, zodat ze haar leuk vinden. Ze kan hiervoor wel eens liegen over dingen die de leuk vind of dingen waar ze naar uit kijkt. -kijkt naar Raven-
10. Tinkerkit is nogal ijdel :3
Indra
Member
10-Facts-Topic - Pagina 4 BBTakD
Bunny
1497
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 1 dec 2016 - 20:26

Ik ga dit terug omhoogbrengen hihi

10 facts about Amberpaw
-Ik had geen idee dat Brindleleaf de clan zou verlaten wanneer we gekozen werden
-Ik denk zelfs dat we niet eens wisten dat het bekend ging worden dat Sparrowfeather hun vader was
-Ik had helemaal niet verwacht dat ze gekozen ging worden en was dus ook superblij <3
-Eerst was er zelfs even een moment dat het nestje niet doorging
-Amberpaw moest eigenlijk echt een kreng worden maar ze valt toch best mee, ook al is ze keigrumpy..
-Amberpaw is mijn eerste kat die echt door een rebelse tienerfase gaat
-Ik denk dat Amberpaw het meest realistische karakter is die ik op dit moment heb
-Eerst had Amberpaw een wit buikje en ik denk amberen ogen
-Eigenlijk ging ze echt heel romantisch en heel sociaal zijn
-Amberpaw is waarschijnlijk mijn eerste apprentice met echt een actieve mentor ^^
Blurryface
Member
10-Facts-Topic - Pagina 4 Tumblr_pbpkdy1CTe1wuer88o6_400
H
612
Actief
Jumpsuit, jumpsuit
Cover me

CAT'S PROFILE
Rank:
Blurryface
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 4 Icon_minitimedo 1 dec 2016 - 20:37

Thanks Buns ^^

10 facts about moi
-mijn naam is HANNAH mensen niet HANNA (thank you ^^)
-muziek is mijn enige ontsnapping
-online vrienden zijn belangrijk af voor mij
-getrouwd met Shawn Mendes (HET IS WAAR)
-half Spaans, half Amerikaans <3
-youtube obsessie (state= currently dangerous)
-ik kan Kitchen Sink rappen (HA TAKE THAT KIP) (JA DAT MOEST IK FF ZEGGEN)
-stiekem op warrior cats sinds 2013 <3 (nooit echt meegedaan, hehe)
-jarig op 23 mei (erg belangrijk mensjes)
+fact= ik geef om iedereen hier op wc en zorg dat jullie het leuk hebben <3

10 facts about Blurry
-zou eerst wit zijn
-gebaseerd op alle twenty one pilots muziek (yes my darlings)
-hoort stemmen en ziet rare dingen
-ik heb een storyline van hem bedacht dat hij gedwongen zou worden om een Clangenoot in de val te nemen maar nog niet echt geplant :p
-ik had nog plannen om hem een rogue te maken met de naam Vessel 10-Facts-Topic - Pagina 4 3439736193
-pssst... ik heb ook plannen om hem aseksueel te maken gheghe
-heeft TOCH ergens BloodClanbloed
-drama, honey, drama
-ShadowClantrash #1
-Ja dat was het WOw

10 facts about Shallow
-zou eerst volwassen en vals zijn
-ik was aan de rand om haar een kater te maken, heb maar besloten voor een poes <3
-ooit beste vrienden geraakt met een hond
-ik heb momenteel geen plannen om een verandering aan haar karakter te brengen. Ze zal wel erg zorgzaam zijn om haar dierbaren, vredig en altijd kansen geven. Maar de BloodClan zal haar niet veel veranderen.
-is gefascineerd over medicijnkatten <3
-waarschijnlijk biromantisch ace
-ik wou haar ogen blauw maken, toen groen, dus had ik beiden gedaan
-ik had haar per ongeluk tijdens de rp als een kater beschreven, sorry Shal <'3
-erg geduldig, maar wanneer ze haar geduld op is kan ze fel te keer gaan, maar niet voor lang
-nogal gevoelig

Snowdance
StarClan
10-Facts-Topic - Pagina 4 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 4 Icon_minitimevr 2 dec 2016 - 16:08

Ten facts about me;;
- ik ben atm verslaafd aan mandarijnen
- ik heb een heel h a r d e stem enja, dat heeft zo z'n voor- en nadelen c':
- ik speel nu 8 jaar piano en ik zing in een koor, waar meer dan de helft van mn vrienden ook op zitten jaja
- ik zit in de 3de klas in havo/vwo, en hoop volgend jaar naar het vwo te gaan
- ik heb echt een hekel als mensen mn naam met een ie schrijven in plaats van y :'''')
- ergens lijk ik wel op snowpaw?!? HAHAHA
- kortom: ben hyper af, optimistisch en vrolijk, en blijf nooit lang boos (maar maak me niet boos, want ik kan echt h e u l erg boos worden)
- ik heb een kat die nu 8?? jaar is
- ik ben meisje met halflang donkerblond haar en donkerblauwe ogen (dus mocht je me zien, geef 'n gil 10-Facts-Topic - Pagina 4 3439736193)
- warrior cats is meestal mn toevlucht als ik me niet kan concentreren, zelfs op school hihi

ten facts about snowpaw!
- eerst zou ze een timide, vriendelijk poesje zijn
- heeft dus vijf siblings; hazelpaw, redpaw, sandkit en heronkit
- toen snow gekozen werd heb ik geloof ik drie keer de trap op en neer gerend? idk :') zoiets
- is dus hyper, enthousiast en een stuiterbal
- ik ben van plan, zodra ze een tijdje warrior is, haar een nestje te krijgen <'3 (moet nog wel een kater zoeken huehue)
- zou eerst snowfield als warrior naam hebben
- stiekem vind ik snowglitter wel een erg bijpassende naam voor dr haha
- haar mama heet ook snow, maar dan snowblossom c:
- kan eigenlijk heel goed opschieten met verlegen types (bv redpaw hee)
- snow was samen met swallow mijn eerst actieve accountje ooit

c:
Ironsoul
Member
10-Facts-Topic - Pagina 4 LZ9ajdK
Wölf
260
Actief
True friends stab you in the front

CAT'S PROFILE
Rank:
Ironsoul
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 4 Icon_minitimevr 2 dec 2016 - 16:32

Ohjee ga ik dit doen. Ja ik ga dit doen omg commin' thru

10 facts about meself

• Ik ben 20 en heb al een midlife crisis (true fact)
  • Wölf is niet m'n echte naam (de ¨ op de o is geïnspireerd door de ï van Loïs d'r naam <3)
  • Ik verander m'n naam echt vaak maar ben nu denk ik gesettled voor één optie ghehe
  • Ik ben admin van een andere rpg (gaat over x-men, echt l i t asf)
  • WC was actually m'n aller eerste rpg
  • Ik doe nu m'n tweede jaar hogeschool, grafimediabeleid aan de Artevelde Hogeschool te Gent
  • M'n fav artists aller tijden zijn Angel Haze en Blackbear
  • Ik wou dat ik meer geld had voor tattoos :'c
  • Als ik iets moest kiezen wat ik voor de rest van m'n leven moet eten, is het sowieso pizza hawaii
  • Yohji Yamamoto is m'n fav designer ever

10 facts about Ironsoul

• Toen ik Iron net had aan gemaakt, vertelde iemand dat 'Iron' geen geldige prefix was (it made me sad)
  • Ik had Iron aangemaakt om hem in TC te doen, maar ben toen toch voor SC gegaan (geen spijt van tbh)
  • Ironsoul zou in Hufflepuff zitten, moest hij in een house geplaatst worden
  • Iron's siblings zijn bij de geboorte vermoord door z'n vader (awh :c)
  • Z'n lievelingshapje is by far moeras rat
  • Hij heeft basically altijd honger
  • Hij houdt wel van regen, maar absoluut niet van doorweekt zijn
  • In de winter is hij actiever dan in de zomer, want hij kan niet zo goed tegen warmte
  • Ironsoul heeft vaak intense dromen, al kan hij zich nooit herinneren wat ze precies zijn
Innerbreeze
Member
10-Facts-Topic - Pagina 4 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 4 Icon_minitimevr 2 dec 2016 - 22:18

10 facts about me:

- ik ben 14 en zit in het derde jaar Humane Wetenschappen.
- Ik ben geobsedeerd door kpop. Ja, heel erg geobsedeerd, geloof me. Ik kon mijn tranen gewoon niet bijhouden op die afgelopen awardshow :')
- Ik val waarschijnlijk op Aziaten en als ik een Aziaat zie, laat ik het merken. Don't blame me for that xD
- Ik ben niet zo sociaal. Het liefst zit ik op de pc te chatten met mensen van over de hele wereld, maar ik kom niet zo graag buiten xD
- Ik verbrand heel snel als ik al maar even in de zon lig.
- Mijn gezicht gloeit als het warm is, als ik me schaam of als ik lach. Ik zie dus vaak rood.
- Thuis zing ik in het Engels of Koreaans en beatbox ik constant en niemand zegt er wat van.
- Ik ben heel snel bang, zoals ik het donker, of als ik alleen ben in een kamer waar ik het eng vind. Toon me nooit horrorfilms of vertel nooit horror verhalen want je verwoest mijn jaar.
- Warrior Cats was m'n eerste en enige rpg en ik heb er nog steeds geen spijt van dat ik deze site ontdekte c;
- Ik vind wiskunde ontzettend moeilijk en stom. Mijn punten voor wiskunde waar nooit denderend en zullen het ook nooit worden.

8 facts about Innerbreeze:

- Hij is een Tom-cat, want iedereen denkt dat het een 'zij' is, maar hij is het dus niet xD
- Ik heb de inspiratie van de naam van Nath haar account Innerstar
- Hij is erg speels en deels gebaseerd op mij omdat ik ook steeds mensen lastigval.
- Eerst wilde ik hem een Thunderclanner maken, maar hij is mager en snel, dus de Windclan paste beter bij hem.
- Op 5 juli 2017 heb ik deze man al 3 jaar
- Hij heeft geen apprentice want hij kan waarschijnlijk niks van het mentor zijn.
- Hij had een partner (Walnutdrop) maar uiteindelijk werd ze inactief en is er niks meer van gekomen ;-;
- Ik wou hem een broer geven, maar dat is er uiteindelijk ook niet van gekomen (ik moet wat aan de history werken haha)
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   10-Facts-Topic - Pagina 4 Icon_minitime

10-Facts-Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Game Board-
Ga naar: