|
| |
M 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic zo 27 sep 2015 - 20:13 | |
| 10 fact about: "Grizzlyface
1. Grizzlyface werd vroeger gepest door zijn halve verminkte gezicht. 2. Eerst zou Grizz langharig met donkerbruine en witte vacht hebben. 3. In het begin zou hij naar de Bloodclan gaan maar toch op het laast besloten om hem een Rogue te maken. 4. Zijn lieveling prooi zijn eekhoornssss. 5. Grizzly heeft een zwakte voor kitten, maar toch heeft hij ooit een kiiten verwond.. 6. Hij weet niet wie zijn familie is. 7. Hij heeft Cloverblossom gered van haar dood. ^^ 8. Stiekem heeft hij heel veel katten vermoord. 9. Eigenlijk heeft hij geen vrienden. 10. Veel katten zijn bang voor hem omdat hij erge littekens over zijn gezicht heeft. :C
10 fact about: Me!
1. Mijn hele naam is Marlitha. 2. Ik ben eigenlijk heel verlegen. 3. Ik was vroeger een hele erge pestkop. 4. Ik heb nare verleden achter me rug. 5. Ik woon nu bij me oma. 6. Ik heb me haar kastanje rood geverfd. (was eerst bruin) 7. Me lievelings film is: Lord of the rings/The hobbit en Harry potter <3 8. Me favoriete wc karkater op deze forum is: Hurricane 9. Ik gedraag me anders dan wie ik echt ben. 10. Ik ben.. Depressief |
| | |
Lore 973 Actief All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself
| |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic zo 27 sep 2015 - 20:34 | |
| 10 facts about Yu!
-Heeft enkel katers die ze als familie ziet -Kijkt eigenlijk nog steeds enorm op tegen Sushi, en geeft ook nog om haar -Heeft stiekem ook nog een beetje respect voor Vinal -Haar grootste angst is om iemand te verliezen waar ze veel om geeft -Ze haat het als ze ander wordt behandelt omdat ze 'de dochter van' is -Yu is heel geïnteresseerd in clankatten, vooral in medicine cats -Is stiekem dol op 'zwakke' kittens, omdat ze er van overtuigd is dat ze een ander talent hebben -Ze is bisexueel, en erg dol op flirten -Is geen moordenaar, en vermoordt liever niet als het niet nodig is. -Houdt nog steeds zielsveel van rogue zijn, en kan dat deel nooit echt loslaten
10 facts about me!
-Ik heet eigenlijk Hannelore, maar kort het af tot Lore -Ik verf mijn haar (Zwart) -Ik val (in elk geval) op meisjes -Ik draag altijd lenzen of een bril -Ik ben een enorme boekenwurm, en lees alles dat los en vast zit -Mijn favoriete boeken zijn de wonderbaarlijke reis van edward tulane en achter de regenboog -Soms klink ik als een enorme asshole terwijl ik het niet bedoel -Ben dol op anime, manga en cosplayen -Huiswerk stel ik altijd uit tot het laatste moment, het is niet aan te raden -Ik luister naar alle soorten muziek
Laatst aangepast door Yu op zo 27 sep 2015 - 22:01; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Kipje 59 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic zo 27 sep 2015 - 20:45 | |
| Airpaw 1. Airkit is mijn allereerste account hier en bestaat dan ook al ruim 2,5 jaar 2. Ik heb tot een aantal maanden terug nog nooit met d'r gepost. 3. Ik heb d'r geloof ik bij wel meer dan 4 nestjes aangemeld xD (onder andere van Innerghost) 4. Airpaw is bisexueel 5. Ze heeft een crush op Ripa En een beetje op Lightningpaw 6. Haar zus is naar de Bloodclan gegaan 7. Een tijd lang had ze enkel Bloodclan vrienden en ik heb zelfs even getwijfeld haar in de Bloodclan te gooien 8. Ze is aangevallen door Zira, die tevens ook de mentor van haar zus is 9. Oorspronkelijk zou ze zwart zijn 10. Ze heeft de grootste hekel aan Windclan
Jinx 1. Ik heb Jinx overgenomen(van Hannah, geloof ik) 2. Jinx heeft een crush gehad op Shiva, Raza en is nu behoorlijk verliefd op Zira <3 3. Hij heeft een enorme zwak kittens, maar is niet bepaald blij dat hij een vader is. 4. Hij heeft de grootste hekel aan Claw, en is stiekem opzoek naar manieren om zijn leven te verpesten 5. Hij heeft 'het gedaan' met Raza, daarna werd ze echter vermoord. 6. Jinx was eerst een kittypet/rogue die bij een zwerver leefde en bezoekt die zwerver nu nog steeds vaak. 7. Jinx is een totale eikel, maar is eigenlijk geen moordenaar. 8. Hij heeft een volledige broer, Oliver en twee half broertjes; Hurricane en Panthergrowl 9. Hij heeft een nestje gehad met Littleface, maar heeft die kittens nog nooit gezien. 10. Heel, héél lang geleden hebben ik en Fachi Jinx en Shiva aangemeld als Leader en Deputy voor de Bloodclan xD Lítill en Miles werden toen echter gekozen.
Me! 1. Mijn echte naam is niet Kip (echt waar) maar Elena 2. Ik ben 14 jaar oud, en heb eigenlijk echt een hekel aan die leeftijd omdat veel mensen me niet serieus nemen :') 3. Ik doe gymnasium en zit in de 3de 4. Ik ben geobsedeerd door wolven 5. Ik speel nog steeds pokémon ;w; 6. Ik doe veel creatieve dingen, zoals naaien(knuffels), tekenen, schrijven, fotograferen en nog meer dingen 7. Ik ben best wel behoorlijk onzeker en twijfel over alles, maar dan ook echt alles xD 8. met vreemde mensen praten is het moeilijkste op deze wereld (sorry als ik dus akward over komen x3) 9. Ik heb een hond en twee katten. 10. Ik faal in liefde! :'D En verlang dan ook echt niet naar een vriend(in) |
| | | Patatje Joppie :) 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic zo 27 sep 2015 - 20:52 | |
| 10 facts about Aisha
- Zou eigenlijk eerst blauwe ogen hebben en een demoon binnen in haar die haar ogen groen maakte als ze over haar heersde - Zou totaal geen nederlands spreken - Heeft een hele klein mini crushje op Creamyfrost - Een beetje gebasseerd op Mangle - Zou eerst BloodClan zijn (ben nog aan het nadenken of ze dat zou moeten worden.) - Had maximaal 1 jaar eerder geplant haar te maken - Is mijn eerste account - Zou eigenlijk eerst ThunderClan zijn met de naam Silverwillow - Pixel is haar kitten, maar dat weet zij zelf nog niet - Zou eerst bloeddorstig en vals zijn maar in plaats daarvan is ze super onschuldig en nogal onhandig Bonusfact - Heeft een vlaams accent |
| | | chwis bender 317 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Just 2 moons and already awesome afGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic zo 27 sep 2015 - 21:47 | |
| Ghostpaw - Ghostpaw moest eigenlijk Ghostvoice als warriornaam krijgen maar het is Ghostkiller geworden - Ze is gebaseerd op Logan Walker van Call of Duty: Ghosts - Ghost moest uiteindelijk eigenlijk een sarcastische, ijskoude bitch worden maar ik weet niet of dat ooit nog lukt - Ik vind het leuk om der leven een beetje te verpesten - Ghostpaw wil later heel graag kits maar dan wilt ze wel eerst een tijdje warrior zijn - Ghostpaws grote apprenticedoel is haar mentor te verbazen, al laat hij het maar één seconde zien - Ghostpaw is daarnaast wel bang voor der mentor - Ze is heel erg protective over der oudere broer ook al heeft zij het meer nodig dan hijzelf - Ze heeft een reusachtige hekel aan haar moeder en zou serieus twijfelen bij het zien van haar moeder of ze haar zal doden of niet - Maar daarnaast is Ghostpaw niet bepaald het persoon wat snel zal doden
|
| | | Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic ma 28 sep 2015 - 17:01 | |
| About Ashdrizzle - Nog altijd voelt hij iets voor Nightspark, maar brengt alles hem in de war, dus negeert hij wat zijn hart hem zegt - Hij vindt zichzelf een slechte vader en zal dit ook proberen beter te doen - Ashdrizzle ziet Littlestream ondanks alles als zijn beste vriend(in) - Ashdrizzle heeft Innerghost ooit als Innerpaw ontmoet - Heeft nog nooit een kat vermoord - Heeft een vader gehad die hem van jongs af aan in de steek heeft gelaten - Alleen de kittens van Thrushdive vindt hij niets, verder krijgen alle kittens de grootste liefde van hem - Nightspark en hij hadden als eerste echte ontmoeting ruzie, omdat Ashdrizzle boos was op zijn zus Snowynight - Ashdrizzle heeft niet zoveel zin meer in een relatie met een poes, omdat die hem juist zoveel problemen hebben opgeleverd (kuch --Fawnstep en Snowynight en nu Futuresong) - Stiekem heeft hij een klein beetje wit op zijn vacht, maar is dat niet te zien op zijn setje O:)
About Reedkit - Reedkit heeft nauwelijks last van haar geweten en kan ook geweldig goed liegen - Ze trekt zich niets van niemand aan - Ze schept niet op, ze schat zich gewoon hoog en goed in - Als je allergisch kon zijn voor liefde, dan was zij dat - Haar vachtkleur is weet met tabby vlekjes, niet zwart O:-) - Haar droom is om later in alle nursery tales voor te komen - Ik wil haar later heel rebels, maar trouw, maken - Ze is niet goed in vrienden maken - Ze zal niet snel haar meerdere erkennen in een ander - Haar familie en siblings leren kennen hoeft ze niet echt |
| | | someone 150 Actief All the gun fights
And the lime lights
And the holy sick divine nights
| |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic ma 28 sep 2015 - 17:15 | |
| 10 Facts about Venom- Ik had hem al een jaar als apprentice gehouden xD - Was op zijn warriortijd naar Emeraldtail gegaan en zijn naam verandert in Venom - Zijn warriornaam was Flameleaf - Heeft allemaal mini-Venoompjes (Behalve Mountain dan) - Heeft een trauma met donder - Kan heel snel verleidt worden door catnip - Heeft ooit weleens nagedacht de BloodClan te joinen - Kan nogal is te overbezorgd zijn - Werd vroeger in de maling genomen door Dreamfur, ze zei dat haar kittens van Venom zelf waren maar dat was dus niet zo - Heeft ooit een hond als vriend gehad 10 facts about Snake- Moeder van Aisha, vader onbekend - Had ooit crush op Jinx - Nogal erg loyaal tegen de BloodClan - Rina was haar apprentice - Had ooit crush op Hellhound - Kan misschien erg aardig zijn - Niet vermoordt door een monster, ze leefde nog toen ze aangereden werd. Maar ze ging dood door bloedverlies - Heeft Dreamfur vermoordt - Is om de een of andere reden familie van Fortuna - Ik wou haar eerst een zwarte vacht geven 10 facts about moi- Mijn huis is bezeten - Stephie (Springtrap) is mijn zus - Heb stiekem een crush op iemand van WC - Ik werk in een kattenopvang - Ik heet niet echt Mick, maar Michael (tantantaaan) - Ik haat, maar echt háát spinnen (ooit was er een spin in Stephie's kamer, ze vroeg me of ik hem kon vermoorden. Maar ikzelf schreeuwde als een meisje en trapte hem tegen de muur aan. Nu hebben de mensen die het huis nu gekocht hebben een mooie spinnenmuur. ) - Toen ik klein was hield ik van Mickey Mouse en Thomas de Trein (hoe heette hij ook alweer? Idfk) - Ik gooi graag ijsklontjes in Max (Hurricane) zijn broek (wacht wat?) - Had ooit een hele week MC Donald's gegeten, niet proberen, m'n maag moest leeggepompt worden :'( - Ik woon nu bij Max door mijn bezeten huis |
| | | Nynke 359 Actief be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside
| |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic ma 28 sep 2015 - 18:07 | |
| 'bout Dewflower} 1. Dewflower was mijn eerste echt actieve accountje 2. Ze was eerst een grijs-witte poes, met blauwe ogen, toen werd ze een grijze tabby, met blauwe ogen en nu is ze een egaal grijze poes, met blauwe ogen. 3. Ze is heel erg onzeker, en slecht in vriendschappen sluiten 4. Ze is per ongeluk zwanger gemaakt door Skyfeather. 5. Ik was eerst van plan haar heel erg druk te maken. 6. Ze is heel klein van bouw. 7. Ik wou haar eerst Dewcloud noemen, maar toch werd het Dewflower. 8. Ze is een keer bijna verdronken in de rivier, toen ze 6 moons was. 9. Ze houdt van zwemmen, en doet dan ook liever niks anders. 10. Ze is heel snel ziek. 'bout Swallowkit.} 1. Ze is ontzettend bazig 2. Swallow doet niets liever dan stoeien 3. Ze zou eigenlijk één blind oog hebben 4. Ze haat Blurkit, haar bloedeigen zusje 5. Haar vader is Bloodclan 6. Ik ben van plan haar later verliefd te laten worden op Hazelkit :') 7. Cole is haar vermiste broertje, die ze vroeger haatte, maar nu mist 8. Ze is bang dat zij ooit zelf ontvoerd gaat worden. 9. Ze gaat later wraak proberen te nemen op Bloodclan. 10. Ze denkt dat ze beter is dan haar moeder x') 'bout mezelf :"D} 1. M'n ouders zouden me eerst Eulalia of Catharina willen noemen xd 2. De meeste vrienden die ik heb zijn of een jaar (of meer) jonger, of ouder dan ik 3. Ik ben allergisch van katten- en hondenharen, terwijl ik zelf een kat heb 4. Ik zing in een koor 5. Ik had vroeger heel lang blond haar, maar nu heb ik m'n haar tot m'n schouders. 6. Ik begon pas van pop/rock te houden toen ik 11 was 7. Ik draag altijd een spijkerbroek, t-shirt en een vest en Vans. 8. Ik heb last van eczeem 9. Ik hou ontzettend veel van kaas. 10. Ik heb op de koorschool in Utrecht gezeten, yay |
| | | »Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic ma 28 sep 2015 - 18:17 | |
| Honeypaw
1 - Honeypaw was nogal een impuls katje van me, omdat ik een kitten van Losty wilde spelen 2 - Honey had ik voor de grap opgegeven als MCA, nooit geweten dat ooit echt te worden 3 - Alhoewel Honey weet dat haar moeder nu bij BC zit, weigert ze dit te accepteren en waant haar dood 4 - Honeypaw is bang dat haar moeder haar wilt vermoorden 5 - Ze weet dat ze geen relaties aan mag gaan, maar twijfelt heel erg met haar gevoelens voor Creamyfrost 6 - Eigenlijk heeft Honey geen vrienden T^T 7 - Na haar ongeluk in de rivier is Honey bang voor zwemmen en water geworden. 8 - Honeypaw is Butterstar en Whisperwind beide een beetje als moeder gaan zien na alles wat met Lostvoice is gebeurd. 9 - Honey hoopt ooit d'r vader nog eens te zien 10 - Honey is bezorgd dat er iets vreselijks met haar broertje Wolfpaw is gebeurd
Lostvoice 1 - Lostvoice was gebaseerd op mijn eigen persoonlijkheid 2 - Was eigenlijk mijn anon account (A) 3 - Ze hielt zielsveel van Cinderfall en haat zichzelf nog steeds voor zijn moord 4 - Ze heeft er moeite mee te accepteren wat ze haar familie heeft aangedaan 5 - Ondanks dat ze in BC zit, ziet ze Riverclan nog altijd als haar thuis 6 - Losty is gelovig in Starclan 7 - Ze heeft zichzelf aangepraat nooit meer een relatie aan te gaan 8 - Ze is bang alles te verliezen 9 - Heeft eigenlijk een zwak voor kittens 10 - Zou graag nog eens moeder willen worden |
| | | TessaLyra 447 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic ma 28 sep 2015 - 18:30 | |
| 10 facts about Shiverthought: - Ik heb haar als kitten overgenomen van Juul - Haar officiele warriornaam was Shiverpelt - In de eerste instantie zouden de stemmen haar vrienden zijn maar dat heb ik langzamerhand toch veranderd - Ze had als Apprentice al een crush op Rowanflight - Ze heeft niet echt vrienden. - Ze heeft spijt dat ze haar de stem Justice luisterde voor de namen van haar kittens - Hoe erg de stemmen zijn hangt af van haar emotie - Ze zal van Rowan blijven houden wat hij dr ook aan zal doen. - Ze is depressief - Ze heeft tot haar warrior tijd haar kitten setje gehad.
|
| | | E 635 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic ma 28 sep 2015 - 18:44 | |
| ~10 Facts about Emerald~
-Haar naam zou eigenlijk Emerald worden, maar die was al bezet. -Eerst zou Emeraldtail een zwarte poes met groene ogen worden, maar uiteindelijk werd dat Panthereye -Emerald is het eerste account waar ik actief mee postte. -Ze zou eigenlijk een moordenaar worden, maar dit plan heb ik even op pauze gezet toen ze Venom ontmoette. -Emerald was eerst 25 moons en nu 24, dat heb ik nog gedaan voordat ze heel actief werd want Venom was toen nog 21 moons -Het is moeilijk om 10 feiten over haar te verzinnen. -Ze is er helemaal niet blij mee dat bijna alle kittens op hun vader lijken XD -Sushi was voor haar karakter mijn grote voorbeeld. -Ik heb all the cats questions beantwoordt met Emeraldtail -Mijn eerste plan nadat de naam Emerald bezet bleek te zijn was dat Emeraldtail eeen Riverclanpoes zou worden. |
| | | Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic ma 28 sep 2015 - 19:10 | |
| 10 Smokegaze Facts - Smokegaze is de zoon van Smoketear. - Smokegaze weet niet wat hij van zijn vader moet denken. - Smokegaze is verstoten door zijn moeder, Ashlily. - Smokegaze lijkt op Smoketear, ook al wilt hij dat niet. - Smokegaze wordt niet snel verliefd. - Smokegaze is bang om zijn emoties te uiten, al gebeurt het toch aardig snel. - Smokegaze wilt de beste Riverclan warrior zijn. - Smokegaze wilt ooit deputy worden en in de pootstappen van Stormstar treden. - Smokegaze houd van kittens. - Smokegaze is aangemaakt omdat Smoketear mislukt was en te moeilijk werd voor me :')
- Smokegaze is pedo. |
| | | Jeltje 68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic ma 28 sep 2015 - 20:05 | |
| M'n lieve Jeia ;w;
- Jeia was vroeger een Kittypet - De bedoeling was om haar een killerkitty te maken maar ik kan dat niet zo goed over mijn hart verdragen xD - Jeia's naam heb ik gekozen ter inspiratie van een digital artist op Draw Something 2, wiens character ook Jeia heette >w< - Jeia lijkt heel erg net en glamourous etc. maar eigenlijk is ze juist een kat die de wildernis wilt opzoeken, maar wel van mooi zijn houdt. - Jeia heeft niet zo'n goede relatie met haar moeder (npc) maar mist haar oude Twoleg wel. - Ze wilt heel graag eens een nest kittens, maar weet nog niet of ze er klaar voor is. - Jeia is nog nooit verliefd geweest, wat ook een beetje bovenstaand feit verklaart. - Jeia stamt af van een raskattenfamilie, maar wil daar liever niet aan herinnert worden. - Jeia heeft weinig vrienden en vind het heerlijk om alleen te handelen, maar voelt zich daardoor wel vaak eenzaam. - Jeia heeft vaak een neutraal charmante uitdrukking op haar gezicht, maar heeft heel veel stemmingswisselingen en is heel gevoelig, toch lijkt het alsof ze nogal kil en koud is. |
| | | why do you want to know that? (say Marlie) 479 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic ma 28 sep 2015 - 20:52 | |
| 10 Fact about: Tigersnow!
1. Tigersnow zou eerst een riverclan kat zijn. 2. Eerst zou hij bloeddorstig worden maar is niet gelukt x3 die watje.. 3. Hij zal eerst wit met zwarte strepen zijn, maar is toch een langharige tabby geworden. 4. Tigersnow was eerst een poes.. Wacht wat!? Eheh.. 5. Hij was bijna dood gegaan, omdat zijn partner uitgleed bij een waterval en haar kwam redden. 6. Tigersnow klauwen zijn zo lang dat hij ze niet in kan klappen. 7. Hij is me eerste accountje <3 8. Tigersnow heeft Emeraldtail geholpen toen ze zwanger was. 9. Hij heeft 4 kittens maar Jewel is zijn lievelingetje..misschien omdat ze het enige poesje van het nestje is. 10. Eerst zou Tiger een kitten zijn :p |
| | | d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic ma 28 sep 2015 - 21:15 | |
| Dani 1 ~ Mijn hele naam is Daniela en dat spreek je uit als Daniëlla. Dit omdat mijn naam uit Zuid-Amerika komt. ^^ 2 ~ Mijn moeder komt uit Chili en ik ben dan ook spaans en nederlands opgevoed. 3 ~ Ik ben een gingertje met krullend haar. >:3 I'm going to eat your soul. Mijn haar neemt bijna mijn hele rug in beslag. 4 ~ Ik ben 15, maar ben 1.57, dus extreem klein voor mijn leeftijd. xD 5 ~ Juul(Van Lionpaw) heeft me op de site getrokken toen ik 10 was en toen was ik like bang voor alles en iedereen, dus ik durfde echt niks. Ook hier niet 6 ~ Ik zit nu in 4 VWO met het profiel N&G. 7 ~ Ik heb serieus sproeten overal. Gezicht, armen, benen en zelfs in mijn ogen. 8 ~ Ik speel hockey en rij paard. Voor hockey sta ik minstens 5 keer per week op het veld. 9 ~ Ik ben verslaafd aan chocola en thee. <3 10 ~ Ik heb twee geweldige katten en ik maak er misschien iets teveel foto's van.
Crescent 1 ~ Crescent zou eerst een vrolijk, maar rustig karakter worden. Nu is ze wel vrolijk, maar ongelofelijk druk. 2 ~ Crescent zou eerst ook vervelend worden tegen anderen, maar dat is er niet echt van gekomen. 3 ~ Ik probeer met Crescent nu zoveel mogelijk nieuwe katten te leren kennen voor drama later. >:3 4 ~ Stiekem wil ik echt een hechte vriendengroep voor haar maken. 5 ~ Ze is alles behalve verlegen en ze is erg straight to the point. 6 ~ Crescent is heel close met haar familie en denkt eigenlijk dat de hele wereld om haar familie draait. Zo koppelt ze elke nieuwe kat aan iemand uit haar nestje qua karakter en uiterlijk. 7 ~ Eerst wou ik haar een 'handicap' geven. 8 ~ Ik wil Crescent later heel erg trouw maken aan de clan en bang voor de bloodclan. 9 ~ Ik wil haar later een heel erg goede leerling maken, maar te lief om te vechten en te jagen. Dus dat ze daar problemen mee gaat krijgen. 10 ~ Toen ik zag dat ze gekozen was in het nestje van Fawn x Thrush zat ik in de tuin met een paar vriendinnen die allebei aan het huilen waren, omdat er iets gebeurt was. Ik keek toen even 5 seconden op mijn telefoon en ik moest me toen heel erg inhouden toen ik het zag staan, want ik wou door de tuin gaan springen, maar dat kon ik niet doen met twee huilende vriendinnen naast me. Dus zodra ze weg waren was ik heel blij en keken mijn ouders me aan van:'wtf Dani'. |
| | | Hannah 294 Actief just admit it
| |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic di 29 sep 2015 - 17:16 | |
| 10 facts about Rina
- Zou eerst Luna geheten worden maar die naam was al bezet - Eigenlijk was ze donkerrood met ambere ogen. Maar iemand (*kuchkuchMaxkuchkuch* had het door elkaar gedraaid dus werd ze maar rossig met groene ogen - Ziet Jinx als haar broer - Houdt meer van Flush dan van Minos - Was vroeger mishandelt - Vroege onzeker maar dan doet ze erg stoer als ze de ander kent (ThatSneakyBitchxD) - Vroeger verliefd op Jinx - Ravi is haar halfbro - Niet meer verliefd op Springtrap - Is ergens verwant aan de stamboom van Snake
10 facts about Foxpaw
- Zou eerst zwart zijn met oranje ogen - Echter zou zijn naam Lionpaw worden en daarna Lionblaze. Maar ik vond Foxblaze toch wel cooler 8) - Heeft een crush gehad op Mousekit - Irriteert zich mateloos aan - Had crush op Polarkit en Flowerpaw - Haat Arrowheart - Heeft schizofrenie - Gaat later naar de BloodClan - Zijn mentor is zijn vijand xD - Haat Everstar nu door dat
10 facts about Willowstorm - Nogal erg inactief - Zou eerst Stormwhisker heten - Nogsteeds crush op Arcanewish maar is daardoor pnzeker geworden en doet dus gemeen tegen haar - Broer van Rustscar en Spottedfeather - Nogal erg grumpy - Psst. Hij heeft een gebroken kaak - Hoorde eerst ThunderClan te zijn - Hoorde eerst donkergrijs te zijn met ijsblauw ogen - Is verwant aan de bloedlijn van Hurricane - Toch heeft hij een goud hart
10 facts about Laura - Ik heet in het echt Lara (maar had m'n naam eigenlijk fout geschreven xD) - Ik heb 2 katten, Rina en Luna (Plottwist xD) - Ik ken veel mensen hier in het echt - Ik ben blond met blauwe ogen, maar ik verf mn haar graag bruin - Ik ben een shipmachine dis watch out - Ik kan goed tekenen *kuchkuchopschepperkuchkuch* - Ik kan ook hele grappige moppen vertellen - Ik hou van avontuurliedjes, vooral pop - Ik klim graag in Fun Forest op Zaterdag - Ben verschrikkelijk bang voor paarden
|
| | | Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic di 29 sep 2015 - 21:26 | |
| 10 facts about Sassyrose - Ik was echt enorm blij toen ik haar kreeg, ik voelde me zo vereerd :') - Ze is de dochter van Bluestar x Whitestorm en ze heeft het erg moeilijk gehad met de dood van haar moeder - Ze had een erg goede band met haar zus Starlingdash - Ze werd niet tegelijk warrior met haar litter mates vanwege ziekte - Ze is erg dromerig en leeft in haar eigen wereldje - Ik wilde haar kittens geven om haar actief te houden en ik vond het leuk om het zo dramatisch mogelijk te maken, so welcome Aspenkit 'nd Owlkit - Ze mist haar broers en zussen erg, omdat ze het contact met hen is verloren vanwege haar ziekte - Ze wil graag alles doen zoals het in haar droomwereldje geschreven staat - Ik heb erg lang over haar naam nagedacht, maar ik vind het toch bij haar passen - Ze is, voor haar ziekte, kort getraind door Silverstar, toen nog Silverfang
10 facts about me - Ik ben geboren op 29 november 1998, dus ik ben nu 16 jaar oud - Ik ben qua uiterlijk een echte Nederlandse, blond haar met felblauwe ogen - Ik zit op dit moment in 5VWO en het plan is om daarna naar een Universiteit te vertrekken - Ik wil graag zoveel mogelijk van de wereld zien, misschien ook studeren in het buitenland - Vroeger was ik erg verlegen, zelfs zo verlegen dat ik m'n vinger niet eens durfde op te steken in de klas (basisschool) - Ik ben altijd al erg geïnteresseerd geweest in schrijven en kan hier mijn gevoel hierin kwijt, dit geldt trouwens ook voor muziek - Sinds de middelbare heb ik een transformatie ondergaan en ben ik een stuk harder geworden en ben ik redelijk rebels - Ik ben erg perfectionistisch en heb mede hierdoor anorexia gehad (andere reden was gepest worden) - Ik heb altijd al een interesse gehad voor body mods, piercings en tattoos en kan niet wachten tot ik mijn eerste tattoo kan laten zetten - Maar ik geniet volledig van het leven en ben altijd in voor een feestje c: ! |
| | | 139 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic wo 30 sep 2015 - 17:43 | |
| 10 facts about Sharply
1. Ze was ooit een shadowclan kitten 2. Haar moeder heeft haar verlaten in de hoop dat ze zou sterven van de honger en kou :c 3. Zira & Brat hebben haar gevonden 4. Pleegkitten van Brat! Tumtumtuummmm o:) 5. Ze heette eerst Darkkit maar Brat heeft haar Sharply genoemd. 6. Eerst zou ze zwart met wit zijn, maar werd toch een langharig tabby vacht. 7. Ze heeft door Brat een grote mond gekregen *Thank you San* 8. Stiekem wilt ze ooit leider worden ^^ 9. Eigenlijk vind Sharply Claw een aardige kater 10. Haar staart is krom..? Door Zira |
| | | 57 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic wo 30 sep 2015 - 22:32 | |
| Moi - Ik heb een ENORME hekel aan bont & leer en ben op dat vlak heel judgemental (op koeienleer na - bij product van de vleesslacht -) - Ik doe een opleiding dierverzorging op MBO niv. 4 - Ik heb altijd huisdieren gehad en zou niet zonder ze kunnen - Ik ben zelfs met 2 slapende honden op het bed geboren - Mijn favo hond is de Poedel - Ik ben vrijwilliger in een asiel op vooral de honden afdeling - Ik heb 1 jaar op een manege gereden en 3 jaar mijn eigen paard - Ik heb 8 jaar gehockeyed bij HC Bloemendaal (tot mn 14/15) - Ik heb een aantal blessures waar ik nog steeds last van heb zoals mn pols die is geraakt door een hockeybal en haar scheurtjes is opgelopen maar we hebben wel gewonnen want opgeven is voor watjes xD - Ik heb een nicht die in de olympische spelen heeft gespeeld en 2e werd.
Bonus: Ik ben gek op het uitzoeken van dingen op het vlak van Genen, ziektes en parasieten (bij mens of dier)
- heb shiver enzo al gedaan dus Mousedung dat |
| | | »Quinty« 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic do 1 okt 2015 - 11:05 | |
| Annie:
1 - Annie is gebaseerd op Annie the Dark Child van League of Legends 2 - Annie zou eerst half Shadowclan worden, maar is veranderd naar half rogue, half kittypet 3 - Ze heeft een fascinatie voor vuur 4 - Ze heeft een sarcastisch en sadistisch karakter 5 - Annie haat het als katten zich over haar bemoederen 6 - Haar vader was een kittypet, haar moeder was een rogue. 7 - Haar moeder heeft Annie meegenomen na de geboorte en gedumpt bij Bloodclan 8 - Annie speelt en martelt haar prooi graag eerst 9 - Annie weet niet wie haar vader is 10 - Annie heeft een versleten knuffelbeer gejat van een mensen kind en slaapt hiermee [Tibbers] |
| | | | Onderwerp: Re: 10-Facts-Topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |