Algemene Onzin Topic - Pagina 19

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 34 ... 50  Volgende
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 12:59

Slatepaw schreef:
Tallshadow schreef:
Slatepaw schreef:
Tallshadow schreef:
LANG:

Dat klinkt lastig en logisch tegelijkertijd xD Dat van de tortoiseshell/calico snap ik wel though, dat is best wel logisch, dus als bruin pigment 'uit' staat is het rood en als het 'aan' staat is het rood?
(Even nagekeken)Het X chromosoon geeft aan of rood aanstaat of niet, sorry. Als rood aan staat (XO), dan heeft de kat rood pigment, als dit niet het geval is (Xo) dan heeft de kat bruin pigment.
Wat een doeltreffende benaming voor de quote heb je gevonden xD
En dat maakt het duidelijker, een kater heeft XY omdat de Y bepaalt dat hij kater is, en dus is hij óf bruin óf rood omdat de X niet XO & Xo tegelijkertijd kan zijn, terwijl een poes twee keer X heeft en dus prima beiden kan hebben. Sounds fair (:

Klopt! Een Tortoiseshell kater zal dus XXY moeten hebben, of een andere afwijking. c:

En aangezien hij dan dus een genetische afwijking heeft is de kans dat hij vruchtbaar is aanzienlijk afgenomen right? Komt het dan ook vaker voor dat dat soort katers lichamelijke beperkingen hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:01

Tallshadow schreef:
Slatepaw schreef:
Tallshadow schreef:
Slatepaw schreef:
Tallshadow schreef:
LANG:

Dat klinkt lastig en logisch tegelijkertijd xD Dat van de tortoiseshell/calico snap ik wel though, dat is best wel logisch, dus als bruin pigment 'uit' staat is het rood en als het 'aan' staat is het rood?
(Even nagekeken)Het X chromosoon geeft aan of rood aanstaat of niet, sorry. Als rood aan staat (XO), dan heeft de kat rood pigment, als dit niet het geval is (Xo) dan heeft de kat bruin pigment.
En dat maakt het duidelijker, een kater heeft XY omdat de Y bepaalt dat hij kater is, en dus is hij óf bruin óf rood omdat de X niet XO & Xo tegelijkertijd kan zijn, terwijl een poes twee keer X heeft en dus prima beiden kan hebben. Sounds fair (:

Klopt! Een Tortoiseshell kater zal dus XXY moeten hebben, of een andere afwijking. c:

En aangezien hij dan dus een genetische afwijking heeft is de kans dat hij vruchtbaar is aanzienlijk afgenomen right? Komt het dan ook vaker voor dat dat soort katers lichamelijke beperkingen hebben?
Daar moet ik me wat meer over inlezen, maar ik heb wel gelezen dat ze vaak onvruchtbaar zijn.

"A male cat, like males of other therian mammals, has only one X and one Y chromosome (XY). That X chromosome does not undergo X-inactivation, and coat color is determined by which allele is present on the X. Accordingly the cat's coat will be either entirely orange or non-orange. Very rarely (approximately 1 in 3,000[9]) a male tortoiseshell or calico is born. These animals typically have an extra X chromosome (XXY), a condition known in humans as Klinefelter syndrome, and their cells undergo an X-inactivation process like that in females. As in humans, these cats often are sterile because of the imbalance in sex chromosomes. Some male calico or tortoiseshell cats may be chimeras, which result from the fusion in early development of two embryos with different color genotypes. Others are mosaics, in which the XXY condition arises after conception and the cat is a mixture of cells with different numbers of X chromosomes."
Hushpaw
Member
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:01

Welke os moet ik nemen?

Deze;
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Huspaw_os

of deze;
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Hushpawos
Quietstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 XHmqJYs
Demi
1896
Afwezig
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."

CAT'S PROFILE
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:03

Hushpaw schreef:
Welke os moet ik nemen?

Deze;

of deze;

aangezien in die eerste de letter 'h' mist, zou ik voor de tweede gaan c':
Hushpaw
Member
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:03

Quietkit schreef:
Hushpaw schreef:
Welke os moet ik nemen?

Deze;

of deze;

aangezien in die eerste de letter 'h' mist, zou ik voor de tweede gaan c':
Ahaha dat merk ik nu pas!
:d
Innerbreeze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Innerbreeze

Och mnsen, net foto's gezien van oude, verlaten en enge pretparken, zo zielig!! dan zie je daar nog een knuffeltje liggen van mensen járen en jaren geleden. alles onder graffiti en onkruid O.o ik wil dat die allemaal terug heropgebouwd worden xc
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:04

Slatepaw schreef:
Tallshadow schreef:
Slatepaw schreef:
Tallshadow schreef:
Slatepaw schreef:
Tallshadow schreef:
LANG:

Daar moet ik me wat meer over inlezen, maar ik heb wel gelezen dat ze vaak onvruchtbaar zijn.

"A male cat, like males of other therian mammals, has only one X and one Y chromosome (XY). That X chromosome does not undergo X-inactivation, and coat color is determined by which allele is present on the X. Accordingly the cat's coat will be either entirely orange or non-orange. Very rarely (approximately 1 in 3,000[9]) a male tortoiseshell or calico is born. These animals typically have an extra X chromosome (XXY), a condition known in humans as Klinefelter syndrome, and their cells undergo an X-inactivation process like that in females. As in humans, these cats often are sterile because of the imbalance in sex chromosomes. Some male calico or tortoiseshell cats may be chimeras, which result from the fusion in early development of two embryos with different color genotypes. Others are mosaics, in which the XXY condition arises after conception and the cat is a mixture of cells with different numbers of X chromosomes."

Ooke, dus het hoeft geen rechtstreekse invloed te hebben op de fysieke toestand, maar wel op de vruchtbaarheid omdat de chromosomen niet in balans zijn ^^ Blijkbaar komt dat ook bij mensen voor, dat is nieuw voor mij :') Wel logisch eigenlijk
Slatefur
StarClan
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:06

Tallshadow schreef:
LANG:

Ooke, dus het hoeft geen rechtstreekse invloed te hebben op de fysieke toestand, maar wel op de vruchtbaarheid omdat de chromosomen niet in balans zijn ^^ Blijkbaar komt dat ook bij mensen voor, dat is nieuw voor mij :') Wel logisch eigenlijk

Er zijn allemaal menselijke afwijkingen met de geslachts chromosomen. c: Kheb ze allemaal in m'n psy boek staan. c: Kan ze wel een keer voor je opzoeken ^-^
Hushpaw
Member
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:08

Slatepaw and Tallshadow! Zoveel quotes! Moet wel een record zijn hoor Wink
Slatefur
StarClan
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:09

Ghehe, sorry, the nerd-out is strong in me ^^"
Innerbreeze
Member
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:09

hoi Jupiter c; how are youu?
Hushpaw
Member
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Hushpaw

Innerpaw schreef:
Goed tx, ben blij dat het nog geen school is ^^
Hoe gaat het met jou?
Ashdrizzle
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:10

Ik vraag me af hoe Ash en Primrose naar elkaar toe zijn de volgende keer dat ze elkaar ontmoeten :")
Slatefur
StarClan
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:11

Ashdrizzle schreef:
Ik vraag me af hoe Ash en Primrose naar elkaar toe zijn de volgende keer dat ze elkaar ontmoeten :")

Best buds of course. Suck it Thrushdive. ;D
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:11

Slatepaw schreef:
Tallshadow schreef:
LANG:

Er zijn allemaal menselijke afwijkingen met de geslachts chromosomen. c: Kheb ze allemaal in m'n psy boek staan. c: Kan ze wel een keer voor je opzoeken ^-^

Really? Daar houd ik je aan! Op deze manier is bio zoveel interessanter :') Je hebt me zojuist door het lastigste gedeelte van m'n boek heen geholpen Babs xD
Zijn syndromen ook genetische afwijkingen? Ik dacht van wel, maar dat betekend dat er heel veel paren genen mogelijk zijn, als elk paar een andere betekenis heeft..
Innerbreeze
Member
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:12

Hushpaw schreef:
Innerpaw schreef:
Goed tx, ben blij dat het nog geen school is ^^
Hoe gaat het met jou?

Ook goed c: ik begin al op 1 september ;c
Hushpaw
Member
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:14

Jah ik ook op uno septembro ^^
Quietstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 XHmqJYs
Demi
1896
Afwezig
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."

CAT'S PROFILE
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:14

Tallshadow schreef:
Slatepaw schreef:
Tallshadow schreef:
LANG:

Really? Daar houd ik je aan! Op deze manier is bio zoveel interessanter :') Je hebt me zojuist door het lastigste gedeelte van m'n boek heen geholpen Babs xD
Zijn syndromen ook genetische afwijkingen? Ik dacht van wel, maar dat betekend dat er heel veel paren genen mogelijk zijn, als elk paar een andere betekenis heeft..

//leest stiekem mee

Waaiiit, dus Quietkit heeft een genetische aandoening? o_o
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:15

Ik ben nu benieuwt hoe Ace kattenkruid bewaard en buiten het bereik van kinderen, Ashies en Talls houd xD
Sinstream
Member
San
196
Actief

CAT'S PROFILE
Sinstream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:15

hey everyone ;3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 19 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 19 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 34 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: