|
| |
104 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 aug 2015 - 12:11 | |
| - Acefray schreef:
Look, Ace is af :3 -eindelijk- xD Cool long hair buddy! Hij is mooi geworden! |
| | | Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 aug 2015 - 12:13 | |
| - Ik ben best trots op deze foto, alleen vind ik het jammer dat Bontjes gezicht wat wazig is door de beweging D:
|
| | | Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 aug 2015 - 12:14 | |
| Sexy pose :3 Anders verscherp je het gezicht wat en is hij purrfect? :') |
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 aug 2015 - 12:18 | |
| Yo you daarboven die schaamteloos mijn compliment negeert 8) Je moet nog posten >3
En indeed mooie foto Marieke, wat Jams zegt kan wel eens werken ^^ |
| | | d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 aug 2015 - 12:26 | |
| - Primroseblossom schreef:
- Crescentkit schreef:
- Jaa nu is het allemaal heel cliché, haha. Ik ben dan ook zo iemand die dan steeds wegduikt bij enge/romantische stukken. x3 Ik ben bij s1 ep10, maar ik kijk The Walking Dead, The Originals en Teen Wolf door elkaar, dus dat is erg verwarrend.
Ja dan is het inderdaad nog echt zo'n tienerserie, maar ik vind het toen ook al goed x3 Maar later dan is het echt BAM plottwist hier BAM actie daar BAM super cool :") Ik vind het nu ook al leuk, alleen duik ik wel weg. x3 Het is trouwens heel grappig hoe wij een gesprek hebben die over de hele dag verdeelt is en waarbij we heel laat op elkaar reageren. xD @Jamie, Ziet er echt awesome uit! |
| | | Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 aug 2015 - 12:28 | |
| Wowowo, xD Thx ^^ Indeed indeed... Maar ik ben Leo aan het tekenen (A) Je staat dus in de wacht :'3
Alle andere mensies die ik totaal niet wil vergeten; Thank you all :3: |
| | | Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 aug 2015 - 12:29 | |
| Oh de tekening ziet er goed uit Jams <3 -- Waarom zijn Cinnamon tabbies zo'n zeldzame kleur, tis zo mooi <3 |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 aug 2015 - 12:36 | |
| In de wacht?! *moppert* Nou oke dan xD
Dat is indeed een very cute cat Babs <3 Waarom zijn ze zeldzaam, weet je dat of was het een heuse vraag? |
| | | d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 aug 2015 - 12:37 | |
| N'aawh die plaatjes zijn zo leuk/lief! Die vacht is cool. |
| | | Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 aug 2015 - 12:37 | |
| |
| | | Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 aug 2015 - 12:40 | |
| - Tallshadow schreef:
- In de wacht?! *moppert* Nou oke dan xD
Dat is indeed een very cute cat Babs <3 Waarom zijn ze zeldzaam, weet je dat of was het een heuse vraag? Pas op, hier komt een nerdout. Tis een beetje een erg recessief gen, Cinnamon. Je hebt het B (browning) gen wat voor de hoeveelheid bruin pigment staat. Een gen bestaat altijd uit een duo, dus BB. En de letter geeft aan wat voorn gen er aanstaat. B staat voor Black (Heel erg intensief pigment), b voor chocolate en b' voor cinnamon. B is dominant over b en b' en b is dominant over b'. Dus als een kat een gen voor zwart heeft, zal hij zwart zijn. Dan kan hij nog wel chocolate of cinnamon 'dragen', maar dat gen zal recessief zijn en zich dus niet uiten. Als je dan twee katten hebt die het gen dragen, kunnen er alsnog van die kleurtjes uitkomen, want kittens krijgen 1 letter van mams en 1 letter van paps. Als Bb en Bb dan samen komen, kun je dus bb krijgen en dus chocolate. c: Aangezien Cinnamon heel erg recessief is, uit het zich dus niet snel. ^-^ (Ik heb hier ooit een uitgebreidere uitleg over geschreven als je interesse hebt x'D) |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 aug 2015 - 12:42 | |
| - Slatepaw schreef:
- Tallshadow schreef:
Dat is indeed een very cute cat Babs <3 Waarom zijn ze zeldzaam, weet je dat of was het een heuse vraag? Pas op, hier komt een nerdout. Tis een beetje een erg recessief gen, Cinnamon. Je hebt het B (browning) gen wat voor de hoeveelheid bruin pigment staat. Een gen bestaat altijd uit een duo, dus BB. En de letter geeft aan wat voorn gen er aanstaat. B staat voor Black (Heel erg intensief pigment), b voor chocolate en b' voor cinnamon. B is dominant over b en b' en b is dominant over b'. Dus als een kat een gen voor zwart heeft, zal hij zwart zijn. Dan kan hij nog wel chocolate of cinnamon 'dragen', maar dat gen zal recessief zijn en zich dus niet uiten. Als je dan twee katten hebt die het gen dragen, kunnen er alsnog van die kleurtjes uitkomen, want kittens krijgen 1 letter van mams en 1 letter van paps. Als Bb en Bb dan samen komen, kun je dus bb krijgen en dus chocolate. c: Aangezien Cinnamon heel erg recessief is, uit het zich dus niet snel. ^-^
(Ik heb hier ooit een uitgebreidere uitleg over geschreven als je interesse hebt x'D) Dat klinkt erg logisch! Een beetje als rood haar bij mensen dus, beide ouders moeten het gen ervoor dragen en dan moet je het geluk hebben dat juist die twee overgedragen worden en dan krijgen de kinderen rood haar, zoiets? Volgens mij heb ik die link zelf ook ergens indeed, toen je ons allen les ging geven :'D |
| | | 303 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 aug 2015 - 12:43 | |
| |
| | | Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 aug 2015 - 12:46 | |
| - Tallshadow schreef:
- Slatepaw schreef:
- Tallshadow schreef:
Dat is indeed een very cute cat Babs <3 Waarom zijn ze zeldzaam, weet je dat of was het een heuse vraag? Pas op, hier komt een nerdout. Tis een beetje een erg recessief gen, Cinnamon. Je hebt het B (browning) gen wat voor de hoeveelheid bruin pigment staat. Een gen bestaat altijd uit een duo, dus BB. En de letter geeft aan wat voorn gen er aanstaat. B staat voor Black (Heel erg intensief pigment), b voor chocolate en b' voor cinnamon. B is dominant over b en b' en b is dominant over b'. Dus als een kat een gen voor zwart heeft, zal hij zwart zijn. Dan kan hij nog wel chocolate of cinnamon 'dragen', maar dat gen zal recessief zijn en zich dus niet uiten. Als je dan twee katten hebt die het gen dragen, kunnen er alsnog van die kleurtjes uitkomen, want kittens krijgen 1 letter van mams en 1 letter van paps. Als Bb en Bb dan samen komen, kun je dus bb krijgen en dus chocolate. c: Aangezien Cinnamon heel erg recessief is, uit het zich dus niet snel. ^-^
(Ik heb hier ooit een uitgebreidere uitleg over geschreven als je interesse hebt x'D) Dat klinkt erg logisch! Een beetje als rood haar bij mensen dus, beide ouders moeten het gen ervoor dragen en dan moet je het geluk hebben dat juist die twee overgedragen worden en dan krijgen de kinderen rood haar, zoiets? Volgens mij heb ik die link zelf ook ergens indeed, toen je ons allen les ging geven :'D Ghehe oké c: Well, zoiets. Bij katten is het rood als het bruin pigment uitstaat. Bij poezen kan dat tegelijkertijd aan en uit staan omdat het op het X chromosoom zit en ze er twee van hebben, dus daarom kunnen ze tortoiseshell/calico zijn en katers niet over het algemeen (tenzij ze genetische afwijkingen hebben en dus meestal onvruchtbaar zijn). :3 Bij katers staat bruin pigment of 'aan' of 'uit'. |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 aug 2015 - 12:49 | |
| - Slatepaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Slatepaw schreef:
- Tallshadow schreef:
(Ik heb hier ooit een uitgebreidere uitleg over geschreven als je interesse hebt x'D) Dat klinkt erg logisch! Een beetje als rood haar bij mensen dus, beide ouders moeten het gen ervoor dragen en dan moet je het geluk hebben dat juist die twee overgedragen worden en dan krijgen de kinderen rood haar, zoiets? Volgens mij heb ik die link zelf ook ergens indeed, toen je ons allen les ging geven :'D Ghehe oké c: Well, zoiets. Bij katten is het rood als het bruin pigment uitstaat. Bij poezen kan dat tegelijkertijd aan en uit staan omdat het op het X chromosoom zit en ze er twee van hebben, dus daarom kunnen ze tortoiseshell/calico zijn en katers niet over het algemeen (tenzij ze genetische afwijkingen hebben en dus meestal onvruchtbaar zijn). :3 Bij katers staat bruin pigment of 'aan' of 'uit'. Dat klinkt lastig en logisch tegelijkertijd xD Dat van de tortoiseshell/calico snap ik wel though, dat is best wel logisch, dus als bruin pigment 'uit' staat is het rood en als het 'aan' staat is het rood? |
| | | Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 aug 2015 - 12:52 | |
| - Tallshadow schreef:
- LANG:
- Slatepaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Slatepaw schreef:
- Tallshadow schreef:
(Ik heb hier ooit een uitgebreidere uitleg over geschreven als je interesse hebt x'D) Dat klinkt erg logisch! Een beetje als rood haar bij mensen dus, beide ouders moeten het gen ervoor dragen en dan moet je het geluk hebben dat juist die twee overgedragen worden en dan krijgen de kinderen rood haar, zoiets? Volgens mij heb ik die link zelf ook ergens indeed, toen je ons allen les ging geven :'D Ghehe oké c: Well, zoiets. Bij katten is het rood als het bruin pigment uitstaat. Bij poezen kan dat tegelijkertijd aan en uit staan omdat het op het X chromosoom zit en ze er twee van hebben, dus daarom kunnen ze tortoiseshell/calico zijn en katers niet over het algemeen (tenzij ze genetische afwijkingen hebben en dus meestal onvruchtbaar zijn). :3 Bij katers staat bruin pigment of 'aan' of 'uit'.
Dat klinkt lastig en logisch tegelijkertijd xD Dat van de tortoiseshell/calico snap ik wel though, dat is best wel logisch, dus als bruin pigment 'uit' staat is het rood en als het 'aan' staat is het rood? (Even nagekeken)Het X chromosoon geeft aan of rood aanstaat of niet, sorry. Als rood aan staat (X O), dan heeft de kat rood pigment, als dit niet het geval is (X o) dan heeft de kat bruin pigment. |
| | | 50 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 aug 2015 - 12:54 | |
| - Acefray schreef:
Look, Ace is af :3 -eindelijk- xD Je hebt hem gemaakt in Photoshop, toch? Welke brush tools heb je gebruikt als ik vragen mag? c: |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 aug 2015 - 12:55 | |
| - Slatepaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- LANG:
- Slatepaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Slatepaw schreef:
- Tallshadow schreef:
(Ik heb hier ooit een uitgebreidere uitleg over geschreven als je interesse hebt x'D) Dat klinkt erg logisch! Een beetje als rood haar bij mensen dus, beide ouders moeten het gen ervoor dragen en dan moet je het geluk hebben dat juist die twee overgedragen worden en dan krijgen de kinderen rood haar, zoiets? Volgens mij heb ik die link zelf ook ergens indeed, toen je ons allen les ging geven :'D Ghehe oké c: Well, zoiets. Bij katten is het rood als het bruin pigment uitstaat. Bij poezen kan dat tegelijkertijd aan en uit staan omdat het op het X chromosoom zit en ze er twee van hebben, dus daarom kunnen ze tortoiseshell/calico zijn en katers niet over het algemeen (tenzij ze genetische afwijkingen hebben en dus meestal onvruchtbaar zijn). :3 Bij katers staat bruin pigment of 'aan' of 'uit'.
Dat klinkt lastig en logisch tegelijkertijd xD Dat van de tortoiseshell/calico snap ik wel though, dat is best wel logisch, dus als bruin pigment 'uit' staat is het rood en als het 'aan' staat is het rood? (Even nagekeken)Het X chromosoon geeft aan of rood aanstaat of niet, sorry. Als rood aan staat (XO), dan heeft de kat rood pigment, als dit niet het geval is (Xo) dan heeft de kat bruin pigment. Wat een doeltreffende benaming voor de quote heb je gevonden xD En dat maakt het duidelijker, een kater heeft XY omdat de Y bepaalt dat hij kater is, en dus is hij óf bruin óf rood omdat de X niet X O & X o tegelijkertijd kan zijn, terwijl een poes twee keer X heeft en dus prima beiden kan hebben. Sounds fair (: |
| | | Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 aug 2015 - 12:57 | |
| - Tallshadow schreef:
- Slatepaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- LANG:
- Slatepaw schreef:
- Tallshadow schreef:
- Slatepaw schreef:
- Tallshadow schreef:
Dat klinkt lastig en logisch tegelijkertijd xD Dat van de tortoiseshell/calico snap ik wel though, dat is best wel logisch, dus als bruin pigment 'uit' staat is het rood en als het 'aan' staat is het rood? (Even nagekeken)Het X chromosoon geeft aan of rood aanstaat of niet, sorry. Als rood aan staat (XO), dan heeft de kat rood pigment, als dit niet het geval is (Xo) dan heeft de kat bruin pigment. Wat een doeltreffende benaming voor de quote heb je gevonden xD En dat maakt het duidelijker, een kater heeft XY omdat de Y bepaalt dat hij kater is, en dus is hij óf bruin óf rood omdat de X niet XO & Xo tegelijkertijd kan zijn, terwijl een poes twee keer X heeft en dus prima beiden kan hebben. Sounds fair (: Klopt! Een Tortoiseshell kater zal dus XXY moeten hebben, of een andere afwijking. c: |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 18 aug 2015 - 12:57 | |
| - Primroseblossom schreef:
- Acefray schreef:
- Spoiler:
Look, Ace is af :3 -eindelijk- xD Je hebt hem gemaakt in Photoshop, toch? Welke brush tools heb je gebruikt als ik vragen mag? c: Yush, ^^ De standaard rond penseel, grote 2 px voor de uitlijn en de rest. Het tabby patroon met Sampled Tip :'3 |
| | | | Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |