|
|
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 20:59 | |
| @Zoé; Jaa, ik jou ook Naah, ik zie je morgen dan wel weer (; |
|
| |
50 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 20:59 | |
| - Crescentkit schreef:
- Primroseblossom schreef:
- Daniiiiii <33 Ik wil jou echt een keer meeten, ohmygod ;w;
Ik heb een Lolobeest hier als ik het goed heb? Ikke jou ook! <33 Volgende meeting ga ik proberen te komen! @Zoé, Hockey is niceee. Alleen dus regen. xD Een Lolobeest it is x3Ik ga dan ook echt proberen te komen, ja! Ik ga het is een keer op tijd bespreken in plaats van het laatste moment :') Ik ga even m'n doge uitlaten, tot zo ~ |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 21:05 | |
| - Primroseblossom schreef:
- Crescentkit schreef:
Ik heb een Lolobeest hier als ik het goed heb? Ikke jou ook! <33 Volgende meeting ga ik proberen te komen! @Zoé, Hockey is niceee. Alleen dus regen. xD
Een Lolobeest it is x3 Ik ga dan ook echt proberen te komen, ja! Ik ga het is een keer op tijd bespreken in plaats van het laatste moment :') Ik ook! Dan ga ik Isa(Charkit/Littlepaw/Softvoice) & Dieuw(Emberpaw) gewoon meetrekken naar de meeting. Veel plezier met het uitlaten. ^.^ @Nynke, Jij bent denk ik ook een geweldig persoontje <3 Ben in rl wel wat stiller, maar dan moeten jullie me gewoon forceren om te praten. x3 Mimi kwam vorige meeting naar Isa, Dieuw en mij rennen en tilde ons gewoon alle twee tegelijk op.
Laatst aangepast door Crescentkit op ma 17 aug 2015 - 21:06; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 21:06 | |
| Er moet gewoon weer eens een minimeet georganiseerd worden! :"D |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 21:06 | |
| JAAAH dat zou geweldig zijn :'D |
|
| |
30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 21:08 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 21:10 | |
| @Soof, Jaa idd! Vorige keer was er eentje in A'dam. We moeten er gewoon nog eentje organiseren. @Nath, Ga open topics maken. c: |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 21:13 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Er moet gewoon weer eens een minimeet georganiseerd worden! :"D
Ik heb vrijdag nog een soort minimeet gehad, maar niet van een forum :') |
|
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 21:14 | |
| Meetings zijn voor mij altijd zo ver weg. |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 21:15 | |
| Ik mag nooit naar meetings xp and I wanna meet ya guys :[ |
|
| |
50 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 21:16 | |
| - Crescentkit schreef:
- Crescentkit schreef:
Ik heb een Lolobeest hier als ik het goed heb? Ikke jou ook! <33 Volgende meeting ga ik proberen te komen! @Zoé, Hockey is niceee. Alleen dus regen. xD
Een Lolobeest it is x3 Ik ga dan ook echt proberen te komen, ja! Ik ga het is een keer op tijd bespreken in plaats van het laatste moment :') Ik ook! Dan ga ik Isa(Charkit/Littlepaw/Softvoice) & Dieuw(Emberpaw) gewoon meetrekken naar de meeting. Veel plezier met het uitlaten. ^.^
@Nynke, Jij bent denk ik ook een geweldig persoontje <3 Ben in rl wel wat stiller, maar dan moeten jullie me gewoon forceren om te praten. x3 Mimi kwam vorige meeting naar Isa, Dieuw en mij rennen en tilde ons gewoon alle twee tegelijk op. Ik ken Isa niet zo goed, maar het zou echt leuk zijn als Dieuw ook zo komen! En Nynke moet komen, duhh <3 Meh, bij mij regende het ook :C Nu ben ik nat xd |
|
| |
30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 21:18 | |
| Voor mij geen meetings meer. Ik ga naar de VAVO dus ik zal blut zijn. Aankomend weekend is de laatste keer dat ik gebruik kan maken van mijn OV en dan niet meer ;-; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 21:19 | |
- Crescentkit schreef:
- Crescentkit schreef:
Een Lolobeest it is x3 Ik ga dan ook echt proberen te komen, ja! Ik ga het is een keer op tijd bespreken in plaats van het laatste moment :') Ik ook! Dan ga ik Isa(Charkit/Littlepaw/Softvoice) & Dieuw(Emberpaw) gewoon meetrekken naar de meeting. Veel plezier met het uitlaten. ^.^
@Nynke, Jij bent denk ik ook een geweldig persoontje <3 Ben in rl wel wat stiller, maar dan moeten jullie me gewoon forceren om te praten. x3 Mimi kwam vorige meeting naar Isa, Dieuw en mij rennen en tilde ons gewoon alle twee tegelijk op. Ik ken Isa niet zo goed, maar het zou echt leuk zijn als Dieuw ook zo komen! En Nynke moet komen, duhh <3 Meh, bij mij regende het ook :C Nu ben ik nat xd Jah, Dieuw moet komen :3 Maar ik weet in iedergeval zeker dat ik mag van mn ouders, dus er is 70 procent kans dat ik kom <3 (Want ik heb ook nog koor, en een vriendengroep en school dus dat moet dan allemaal gewoon in elkaar passen c:) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 21:22 | |
| @Daan, N'aaaawh, anders zeg je dat je gewoon met vriendinnen ergens heen gaat. (Dat is het eigenlijk ook.) :") @Nath, Ooooh succes! Wel stom dat je je OV niet kan gebruiken. D; @Lolobeest&Nynkebeest, Ze hebben geen keuze. >:3 Mijn ouders zijn best wel lief als het om dit soort dingen gaat. c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 21:25 | |
| @Danibeest; Jah, mijn ouders zijn daar heel soepel over, als ik al iemand kende. En Jeltje ging ook en ik ken haar sinds groep 5 dus dat zat goed c: @Nathzel; Nooo ;-; Ik had me er op verheugd om jou eens een keer te meeten N'aw, veel succes <3 @Daan; Ja, gewoon zeggen dat je met vriendinnen een dag uitgaat, net zo wat Dani zei. :') |
|
| |
50 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 21:25 | |
| hehe, nu heb ik zin in de meeting. Kol/Nath?: Waarom kan je je OV niet meer gebruiken dan? ;c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 21:26 | |
- hehe, nu heb ik zin in de meeting.
Kol/Nath?: Waarom kan je je OV niet meer gebruiken dan? ;c +1 c: |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 21:27 | |
| Omdat wanneer ik naar de VAVO ga geen student meer ben maar een scholier en enkel studenten hebben recht op stufi en studenten ov. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 21:28 | |
| *Ziet dat ze 40 posts heeft gehad vandaag* Oh? Ik wist niet dat ik vandaag de heledag geklets had xd |
|
| |
Endria 886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 17 aug 2015 - 21:28 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |