Algemene Onzin Topic - Pagina 20



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 35 ... 50  Volgende
Slatefur
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:15

Quietkit schreef:
Tallshadow schreef:
Slatepaw schreef:
Tallshadow schreef:
LANG:

Ooke, dus het hoeft geen rechtstreekse invloed te hebben op de fysieke toestand, maar wel op de vruchtbaarheid omdat de chromosomen niet in balans zijn ^^ Blijkbaar komt dat ook bij mensen voor, dat is nieuw voor mij :') Wel logisch eigenlijk

Er zijn allemaal menselijke afwijkingen met de geslachts chromosomen. c: Kheb ze allemaal in m'n psy boek staan. c: Kan ze wel een keer voor je opzoeken ^-^

Really? Daar houd ik je aan! Op deze manier is bio zoveel interessanter :') Je hebt me zojuist door het lastigste gedeelte van m'n boek heen geholpen Babs xD
Zijn syndromen ook genetische afwijkingen? Ik dacht van wel, maar dat betekend dat er heel veel paren genen mogelijk zijn, als elk paar een andere betekenis heeft..

//leest stiekem mee

Waaiiit, dus Quietkit heeft een genetische aandoening? o_o
Hi Demi~ Ik geloof dat het op WC er niet zo nauw mee genomen wordt, dus wat mij betreft niet. c: Je moet 't zelf weten iig ^-^

Emma@ Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar ik denk het niet, want dan zouden alle syndromen erfelijk moeten zijn en ik geloof dat dat niet het geval is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brindleleaf
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 UpUjbbT
Julia
906
Actief
We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward

CAT'S PROFILE
Age: ✝60 moons✝
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:16

Schrik, grote avatar in beeld =P
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:16

wow, San, die ava is hééééél groot xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 XHmqJYs
Demi
1896
Afwezig
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:17

Misschien doe ik er wel iets mee, om de boel realistisch te houden ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:18

Slatepaw schreef:
Quietkit schreef:
Tallshadow schreef:
Slatepaw schreef:
Tallshadow schreef:
LANG:

Ooke, dus het hoeft geen rechtstreekse invloed te hebben op de fysieke toestand, maar wel op de vruchtbaarheid omdat de chromosomen niet in balans zijn ^^ Blijkbaar komt dat ook bij mensen voor, dat is nieuw voor mij :') Wel logisch eigenlijk

Er zijn allemaal menselijke afwijkingen met de geslachts chromosomen. c: Kheb ze allemaal in m'n psy boek staan. c: Kan ze wel een keer voor je opzoeken ^-^

Really? Daar houd ik je aan! Op deze manier is bio zoveel interessanter :') Je hebt me zojuist door het lastigste gedeelte van m'n boek heen geholpen Babs xD
Zijn syndromen ook genetische afwijkingen? Ik dacht van wel, maar dat betekend dat er heel veel paren genen mogelijk zijn, als elk paar een andere betekenis heeft..

//leest stiekem mee

Waaiiit, dus Quietkit heeft een genetische aandoening? o_o
Hi Demi~ Ik geloof dat het op WC er niet zo nauw mee genomen wordt, dus wat mij betreft niet. c: Je moet 't zelf weten iig ^-^

Emma@ Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar ik denk het niet, want dan zouden alle syndromen erfelijk moeten zijn en ik geloof dat dat niet het geval is.

Fair enough, dat zijn ze inderdaad niet dus dat moet wat anders zijn dan ^^

Ooit moeten we inderdaad nog een topic waarin Ace het niet goed opgeruimd heeft James xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinstream
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 DPKsfdL
San
196
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Sinstream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:19

Innerpaw schreef:
wow, San, die ava is hééééél groot xD

i know xD foutjuuu ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:19

Sinstream schreef:
Innerpaw schreef:
wow, San, die ava is hééééél groot xD

i know xD foutjuuu ;p

Dat was best wel grappig, no worry xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:21

Poor Ace x.x Hij laat Spiderfriend het wel bewaken >3 Zeer veilig (a) Ik zie ook voor me dat Ace er nauwelijks effect meer van heeft en dat Tall daar high zit te wezen en hij het niet begrijpt xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:22

LANG:

Schizofrenie is wel voor een gedeelte erfelijk. c: Dat is trouwens ook niet wat veel mensen denken verschillende persoonlijkheden (Dat is dissociative identity disorder).

Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Gengraph
Terug naar boven Ga naar beneden
Hushpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 DPKsfdL
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons | 3 quarter moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:23

:/ Ik versta jullie gesprek niet xD x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloverpaw'
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 DPKsfdL
Lis
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Cloverpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:25

Hi everyone, geuss who's back Very Happy Veel nieuwe mensen hier, zie ik Smile Wie kent me nog? :3
Iemand die toevallig niks te doen heeft en tijd heeft om me een mooi plaatje te helpen zoeken? x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:25

-steekt hand op- Ik ken je nog en als ik gedoucht ben wil ik wel helpen met plaatjes zoeken c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hushpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 DPKsfdL
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons | 3 quarter moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:25

Ik wil wel helpen, maar ik ken je nog niet ben nieuw hier Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Rina
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 247e36a4b8fbfcfac3c20a1807355e8a823a3545_128
Hannah
294
Actief
just admit it

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rina
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:26

Guys, houd index in de gaten want iets shockends haar gebuiren,

Maar no more spoilers xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Hushpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 DPKsfdL
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons | 3 quarter moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:26

Rina schreef:
Guys, houd index in de gaten want iets shockends haar gebuiren,

Maar no more spoilers xD

Wat bedoel je met iets shockends!? En hoe was je reis?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloverpaw'
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 DPKsfdL
Lis
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Cloverpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:27

Oeeh, hey Babs! Very Happy
Hushpaw, zal ik je een PM sturen? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hushpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 DPKsfdL
303
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons | 3 quarter moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hushpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:28

Yup is goed Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerbreeze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:28

Vraagje, moeten alle Rogue's vroeger in een Clan hebben gezeten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:29

Nope
Terug naar boven Ga naar beneden
Rina
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 247e36a4b8fbfcfac3c20a1807355e8a823a3545_128
Hannah
294
Actief
just admit it

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rina
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitimedi 18 aug 2015 - 13:30

Hushpaw schreef:
Rina schreef:
Guys, houd index in de gaten want iets shockends haar gebuiren,

Maar no more spoilers xD


Wat bedoel je met iets shockends!? En hoe was je reis?

You'll see xD
Prima, aangezien IEMAND ons elke ochtend akkerbonkte op onze bungalow *Kijkt boo naar Mick en Max* (Jep, Max mocht mee xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 20 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 20 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 35 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: