Training - Pagina 4

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Training

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Flametail
StarClan
Training - Pagina 4 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 19:53

Flametail keek haar aan en gaf haar een likje. "Dit is echt geen droom. Ik hou echt van je." Zei hij en was benieuwd of ze het nu eindelijk zou geloven. Hij kon het zelf eerst moeilijk geloven, maar hij wist het nu zeker. "Je hebt echt mooie ogen en je bent de mooiste poes van de hele wereld. Niemand is zo mooi als jij bent." Zei hij en hij vond inderdaad dat hij makkelijk complimenten aan Blackpaw kon geven. Aan een andere kat had hij zoiets nooit gezegd. Hij hield echt van haar. Hij wachtte op haar antwoord, want hij wist niet of ze het nu wel of niet geloofde.

Training - Pagina 4 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 19:58

"dus het is geen droom dit is dus echt? ik vind het geweldig hoe het is en ik weet dat jij niet zo makkelijk complimenten geeft dus je moet echt wel op mij verliefd zijn" Blackpaw stond op en sprong met een beetje pijn op Flametail zodat hij op zijn rug terecht kwam en gaf hem een kopje en een likje "zo denkje dat je mij aan kan ookal heb een een verwond pootje"Blackpaw keek Flametail verliefd en speels aan.
Flametail
StarClan
109

CAT'S PROFILE
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 20:05

Flametail keek haar uitdagend aan. "Ik kan het van je winnen, maar ik wil je geen pijn doen nu je last hebt van je poot." Zei hij en duwde haar zachtjes van zich af. "Hij gaf haar een klein zetje waardoor ze omviel en Flametail ging naast haar liggen. "Ik ga maar niet met mijn gewicht op je staan." Zei hij en gaf haar nog een likje. "Ik hou echt van jou. Daar kan niemand iets aan veranderen. Ook al wordt onze relatie niet door de clan geaccepeerd. Dan nog blijf ik van je houden." Hij hoopte dat zij hetzelfde zou doen, want anders stond hij er alleen voor. Samen sta je nou eenmaal sterker.

Blacknight
Member
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 20:08

"mij maakt het niks uit wat de clan zegt ookal moet ik van brokenstar met iemand anders ik blijf van jou houden en alleen van jou en trouwens ik heb niet echt veel last meer van mijn poot dus wij kunnen weer verder trainen als je wil" Blackpaw had wel zin in wat actie "ik wil rennen klimmen jagen alles zou ik wel willen als ik maar actief bezig ben" en ze rende de heletijd rondjes om Flametail.
Flametail
StarClan
109

CAT'S PROFILE
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 20:16

Flametail vond het goed en stond op. "Oke dan gaan we maar wat jagen." Zei hij en rende voor haar uit het kamp uit. Hij had eigenlijk wel zin om te jagen. Even weg van het kamp en toch nog iets voor de clan doen. Dat vond hij altijd heerlijk om te doen. Toch weg, maar toch wetend dat je iets voor de clan doet. Hij wist alleen nog niet waar ze zouden kunnen gaan jagen. "Waar gaan we jagen?" Vroeg hij aan Blackpaw. Hij had er nog niet over nagedacht en was zomaar het kamp al uitgerend zonder ook maar bij iets na te denken.

Blacknight
Member
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 20:19

Blackpaw rende achter Flametail het kamp uit Blackpaw had wel zin in wat vis dus besloot ze om kleine rivier te zeggen "wat dacht je bij de kleine rivier misschien is daar wat vis te vangen en ik heb wel trek in wat vis" Blackpaw rende voor uit richting de kleine rivier "kom je nog slome slak" riep Blackpaw naar Flametail Voor de grap.
Flametail
StarClan
109

CAT'S PROFILE
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 20:23

Flametail vond het een goed idee en rende achter haar aan. Hij haalde haar snel in en hij vertraagde iets naast haar. "Hoezo ben ik sloom? Ik kon je makkelijk inhalen." Zei hij een beetje plagerig en rende een stukje voor haar uit. Hij wachtte daarna weer en rende naast haar weer verder. Ze waren bij de kleine rivier aangekomen en Flametail keek in het water. Hij zag een vis en mikte er net iets boven. De vis zat vast in zijn klauw en hij maakte er snel een einde aan. Hij legde het neer en keek naar Blackpaw. "Nu mag jij het een keer proberen." Zei hij.

Blacknight
Member
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 20:28

"ten eerste jij kon mij makkelijk in halen omdat mijn poot nog een beetje pijn doet ten 2de ik ben nu" Blackpaw keek naar de kleine rivier voor een grote vis.
Blackpaw had een grote dikke vis gevonden en mikte met haar poot vlak boven het wateroppervlak boven de vis en haalde uit "kijk dit noem ik nou een "goeie Vis" en ze hield de grote dikke vis voor Flametail's gezicht "is kijken als jij dit kan overtreffen" Blackpaw keek naar Flametail "waar wacht je nog op jij bent"

Laatst aangepast door Blackpaw op za 31 jul 2010 - 7:24; in totaal 1 keer bewerkt
Flametail
StarClan
109

CAT'S PROFILE
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 20:34

Flametail keek naar haar vis. Het was inderdaad een grote vis, maar hij zou zijn best doen om een grotere te vinden. Hij keek in het water en wachtte lang, maar uiteindelijk kwam er een grote vis langs en hij mikte net boven de vis. Hij had de vis te pakken en beet het snel dood. "Wie had er nou een grote vis?" Zei hij een beetje uitdagend, maar hij wist dat er niet veel meer grote vissen zouden zijn aangezien het niet zo'n hele grote rivier was. Hij keek weer naar het water en zag zijn weerspiegeling. Blackpaw was ook te zien in het water. Het zag er best apart uit.

Blacknight
Member
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 20:37

"ja dat is gemeen ik zie geen grotere vissen meer en het word al laat misschien moeten wij terug gaan naar het kamp en mijn pootje moet nog behaldelt worden" Blackpaw nam haar vis in der mond en liep terug naar het kamp Blackpaw draaide zich om en keek naar "kom je nog Flametail" en ze liep weer verder.
Flametail
StarClan
109

CAT'S PROFILE
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 20:42

Flametail pakte zijn twee vissen en liep achter haar aan naar het kamp. Het was inderdaad al laat geworden, maar dat weerhield hem er niet van te jagen. Hij had eigenlijk nog wel zin in jagen, maar hij moest ook aan Blackpaw denken. Hij liep samen met haar het kamp in en liep naar de prooistapel. Daar legde hij zijn prooi neer en nam zelf een vogel mee. Hij had eigenlijk wel honger gekregen. Hij ging ergens liggen en wachtte met eten tot Blackpaw bij hem zou zijn. Hij kon namelijk nog wel even wachten.

Blacknight
Member
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 20:47

Blackpaw legde haar vis niet neer die kon ze beter op eten ze liep naat flametail toe en ging naast hem liggen en bego aan haar vis "waar om eet jij niet 1 van je vissen straks verotten ze nog" zei Blackpaw met ee beetje volle mond ,`hopelijk vind Flametail het niet zo erg dat ze met volle mond praatte en anders heb ik maar pech,` "je vind het toch niet erg dat ik met een volle mond praatte" Blackpaw keek Flametail liefde vol aan
Flametail
StarClan
109

CAT'S PROFILE
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 20:50

Flametail keek op van zijn vogel. Hij slikte de hap snel door. "Het maakt mij niet uit. Ze verrotten niet, want andere clanleden eten ze wel op." Zei hij en ging verder aan zijn vogel. Hij at de laatste hap op en begon zichzelf te wassen. "Zo meteen moet je Blacksky wel weer even naar je poot laten kijken." Zei hij en keek haar liefdevol aan. Hij zei dit alleen maar omdat hij van haar hield en niet wilde dat haar iets ergs overkwam. Hij keek even naar de lucht die rood begon te kleuren van de ondergaande zon. Het zag er mooi uit.

Blacknight
Member
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 20:53

"ik moet zo naar de medicijnkat den en daar moet ik van Blacksky ook blijven slapen en ik vroeg mij af of jij daar ook voor een nachtje wil blijven slapen andrs ben ik zo alleen of met Blacksky" Blackpaw keek naar Flametail "ik ga alvast al je wil kom je maar" Blackpag gaf Flametail een kopje en liep naar de medicijnkat den. toen ze daar was zag ze blacksky "hey Blacksky ik ben er laten wij beginnen"
Flametail
StarClan
109

CAT'S PROFILE
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 20:57

Flametail wilde best bij haar blijven, dus hij stond op en rekte zich uit. Het was ook niet leuk voor Blackpaw om de hele nacht alleen te zijn. Hij liep de medicine cat den in en zag Blackpaw al liggen. Blacksky was nog bezig, dus hij liep naar haar toe en gaf haar een kopje en fluisterde. "Natuurlijk wil ik vanacht bij je blijven." Hij ging een stukje van haar af liggen zodat Blacksky erbij kon. Hij was blij dat er iemand was die wonden kon behandelen en een beetje verstand had van medicijnen, want dat was echt wel nodig.

Blacksky
Member
90

CAT'S PROFILE
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 21:01

Blacksky keek de wond van Blackpaw na "zo dat geneest goed en als ik zo schat hoef ik dit alleen morgen nog te doen oké Blackpaw o hallo Flametail ik had je niet zien aan komen lopen kom jij Blackpaw gezelschap houden vanacht ik zal het wel tegen de andere warrior zeggen goed" Blackpaw ruimde zijn spullen op en liep naar Flametail toe "wil je er alsjeblieft voor zorgen dat ze niet naar buiten gaat of dat haar iets gebeurt kan ik dat aan jou toe vertrouwen" Blacksky liep de medicijnkat den uit terwel Flametail zijn antwoord gaf.
Flametail
StarClan
109

CAT'S PROFILE
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 21:04

"Ik zal haar beschermen met mijn leven en ik vind het goed dat je het verteld aan de andere warriors." Zei hij en ging bij Blackpaw liggen. "Hij weet nu vast wel dat ik op jou ben, maar dat maakt niet uit." Hij legde zijn kop op zijn poten en wachtte totdat Blackpaw zou antwoorden. Hij zou eerst Blackpaw in slaap laten vallen voordat hij zelf pas ging slapen, want anders kon ze dingen doen terwijl hij sliep en dan had hij een probleem met Blacksky en dat wilde hij niet.

Blacknight
Member
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 21:09

"dankje voor de verzorging Blacksky"riep Blackpaw net voor hij weg was "dankje dat je hier blijft voor mij Flametail dat is echt heel lief en aardig van je" en ze gaf hem een kopje en een paar likjes en ging dicht bij hem liggen en deed haar ogen dicht "als je het wil weten ik slaap nog niet en als je wil weten hoe je merk dat ik slaap moet je mijn naam zeggen als ik reageer ben ik wakker anders niet" Blackpw gaf Flametail nog één likje voor ze haar ogen dicht deed.

Laatst aangepast door Blackpaw op za 31 jul 2010 - 7:39; in totaal 1 keer bewerkt
Flametail
StarClan
109

CAT'S PROFILE
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 21:14

Flametail knikte "Oke, ik zal het onthouden." Hij legde zijn kop weer op zijn poten en deed ook zijn ogen dicht. Hij deed zijn ogen snel weer open voor het geval hij in slaap zou vallen, maar hij merkte dat hij erg moe was. Zijn ogen gingen bijna vanzelf dicht en hij viel in een lichte slaap. Hij wilde niet gaan slapen, maar hij was er te moe voor. Hij had die dag ook wel aardig wat dingen gedaan en een warrior moet goed slapen, want anders kon hij de volgende dag niet goed jagen of patrouille lopen.

Blacknight
Member
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 21:18

Blackpaw kon niet echt slapen en als ze dat deed kreeg ze een nacht merrie over dat Flametail voor haar ogen vermoord werd "Flametail ik ga even naar buiten" fluisterde Blackpaw. Blackpaw liep uit het medicijnkat hol zo naar het midden van hun kamp ,`wat is de sterren hemel toch mooi,`dacht Blackpaw ze zad de hele tijd te kijken naar de sterre hemel totdat ze iets achter der hoorde.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 4 Icon_minitime

Training
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: