Training - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Training

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Flametail
StarClan
Training - Pagina 2 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 2 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 19:42

Flametail was nu alleen achter gelaten bij de hond en moest de hond afleiden en misschien ook wegjagen. Hij raakte de hond nog net boven zijn ogen en keek even om. Blacksky en Blackpaw waren al weg, dus hij kon nu ook gaan. Hij trapte nog wat zand naar de hond en sprong een boom in. Hij gooide voor de zekerheid nog een tak naar beneden en die landde op de hond. Hij rende daarna zo snel als hij kon tak voor tak door de bomen heen achter Blacksky en Blackpaw aan. Hij had ze eindelijk in zicht en sprong naast hun uit de boom. "Ik heb de hond nog extra verzwakt en een tak op hem laten vallen." Zei hij en hijgde nog even uit. Hij keek naar Blackpaw en maakte zich meteen zorgen. "Gaat het wel goed met haar?" Zei hij en keek bezorgd naar Blackpaw. Hij hoopte dat er niks met haar aan de hand was, maar dat kon hij niet vaststellen.

Training - Pagina 2 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacksky
Member
90

CAT'S PROFILE
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 2 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 19:46

"dat weet ik niet maar ik moet gaan want ik wil niet dat ik een bedankje krijg van haar ik wil juist dat zij denk dat jij die hond heb verslagen en dat je haar heb gered en ik moet ook naar mijn leerling toe" Blacksky liep weg "oja laat haar hier nog maar liggen tot ze bij is gekomen en als die hond komt neem haar dan op je rug en ren dan weg" en blacksky verdween in de verte
Flametail
StarClan
109

CAT'S PROFILE
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 2 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 19:52

Flametail wilde hem nog bedanken, maar Blacksky was al weg. Nu was het afwachten totdat Blackpaw wakker zou worden. Hij hoopte dat de hond niet zijn spoor had gevolgd en hier zou komen, want hij had ook niet veel krachten meer om de hond aan te vallen, dus zou het nog aardig moeilijk voor hem worden. Hij ging naast haar liggen en likte haar vacht. Hij hoopte dat ze snel bij kwam en dat er niks met haar was, maar daar was hij niet zo heel zeker meer van. Hij legde zijn kop even in haar vacht en keek daarna weer naar haar. Ze was bij haar poot gepakt door de hond, dus hij wist niet of het ernstig was wat de hond had aangericht. Hij was zelf twee keer weggeslingerd en zijn lichaam doet ook nog wat pijn, maar hij wilde eerst zeker weten dat alles goed is met Blackpaw voor hij zich zorgen ging maken over zijn eigen wonden.

Blacknight
Member
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 2 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 19:58

Blackpaw werd langzaam wakker "wat is er gebeurt en waar ben ik het laaste wat ik mij herinner is dat ik weg ging omdat ik iets hoorde voor de rest niet en waarom doet mijn poot zo'n ontzettent veel pijn" Blackpaw probeerde overeind te zitten maar werd tegen gehouden door Flametail.
Flametail
StarClan
109

CAT'S PROFILE
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 2 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 20:04

Flametail keek haar aan. "Weet je niks meer van een hond? Nou kijk die hond pakte je bij je poot en nam je mee, dus ik rende erachteraan en sprong in een boom en landde bovenop de hond en beet hem in zijn schouder. Daarna heb ik de hond verjaagd en jou naar een veiligere plek gebracht en Blacksky heeft me er een beetje bij geholpen." Bekende hij eerlijk. Hij had geen zin om tegen haar te liegen, dus hij vertelde de waarheid. "Daarom doet je poot nu pijn en ik weet niet of je ermee kunt lopen." Zei hij en keek haar bezorgd aan. Hij hoopte dat ze gewoon kon lopen en er niet veel aan de hand was, maar het kon ook iets ernstigs zijn.

Blacknight
Member
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 2 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 20:09

"echt dankje dat je mij van die hond heb gered" Blackpaw gaf hem een likje over zijn hoofd "ik bedank Blacksky later wel maar ik denk dat ik niet op mijn poot kan lopen kan het wel proberen" Blackpaw stond op en zakte meteen weer op de grond "nee het gaat niet het doet te veel pijn en wij hebben geen medicijnkat dus wij kunnen de wonden niet genezen" Blackpaw keek een beetje verdrietig en liet zelf een paar traantjes lopen. "het is mijn schuld dat dit is gebeurt" zei Blackpaw verdrietig. "als ik niet naar die hond ging was dit niet gebeurt".
Flametail
StarClan
109

CAT'S PROFILE
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 2 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 20:14

Flametail haalde zijn staart even langs haar flank. "Misschien weet iemand in de clan wel hoe je zoiets moet behandelen en het maakt mij echt niet uit. Dit kon iedereen overkomen." Zei hij en keek haar aan. "Ik til je wel als je echt niet kunt lopen." Hij kroop onder haar en tilde haar op zijn rug. Hij was zelf wel moe, maar hij moest eerst Blackpaw veilig naar het kamp brengen. Hij begon eerst te lopen en daarna steeds sneller te rennen. Ze waren nu gelukkig al dicht bij het kamp. Hij rende het kamp binnen en legde haar neer. "Ik heb er geen verstand van, maar ik weet ook niemand die er verstand van heeft. Weet jij iemand?" Vroeg hij.

Blacknight
Member
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 2 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 20:42

"misschien weet Blacksky wel wat medicijnen ik heb gehord dat hij ook voor medicijnkat heb geleerd" Blackpaw gaf Flametail een likje van dankje wel "Flametail ga eerst maar uitrusten voor dat je naar blacksky gaat want je ziet er moe uit en nog maals bedankt dat je mij gered heb echt bedankt" blackpaw sloot haar ogen en ging half slapen
Flametail
StarClan
109

CAT'S PROFILE
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 2 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 20:45

Flametail wist niet zeker of ze haar wel alleen kon laten, maar hij was ook wel aan wat rust toe. Hij gaf haar nog een laatste kopje en liep naar zijn nest. Daar keek hij nog even naar buiten en naar de katten die in het kamp zaten en lagen. Hij was wel moe, maar wilde niet echt slapen. Hij maakte zich nog wat zorgen, dus het was voor hem niet makkelijk om in slaap te komen. Hij probeerde het toch maar en legde zijn kop op zijn poten en deed zijn ogen dicht. Hij viel sneller in slaap dan hij dacht en hoorde al snel niks meer om hem heen.

Blacknight
Member
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 2 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 20:58

,`ik hoop maar dat Blacksky mij kan helpen,`dacht Blackpaw ,`en het is echt lief dat Flametail mij redde van die hond maar ik moet nu slapen,` Blackpaw ging slapen.
De volgende morgen werd Blackpaw wakker en had honger ,`hoe moet ik nu bij het eten komen of zou Flametail mij verassen met wat eten dat zou ik wel leuk vinden en ik moet vandaag nog door Blacksky behandeld worden,` Blackpaw kroop een beetje richting de ingang van het hol en ging daar liggen.
Flametail
StarClan
109

CAT'S PROFILE
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 2 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 21:02

Flametail had de hele nacht goed geslapen en had eigenlijk wel honger gekregen. Hij stond op en liep richting de prooistapel. Hij pakte twee vogels. Eentje voor Blackpaw en eentje voor hemzelf. Hij keek even om hem heen en zag Blackpaw. Hij liep naar haar toe en gaf haar de grootste vogel. "Deze is voor jou." De andere nam hij zelf en hij begon ervan te eten. Het smaakte goed, maar hij hoopte dat Blacksky kon zien of er niet zo heel veel met Blackpaw's poot aan de hand was, want hij maakte zich nog steeds zorgen. Hij at de laatste restjes op en begon zichzelf te wassen. Hopelijk kwam Blacksky snel en kon hij Blackpaw helpen.

Blacknight
Member
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 2 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 21:05

"dankje" Blackpaw at de vogel op en het was een heel lekkere vogel "mmmmmmm dat was een lekkere vogel en ben je weer wat uitgerust" vroeg blackpaw nieuwschierig "en weet brokenstar al dat er een hond in zijn gebied rond loopt" Blackpaw keek Flametail aan
"a kijk daar komt Blacksky al aan"
Flametail
StarClan
109

CAT'S PROFILE
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 2 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 21:09

Flametail had nog helemaal niks aan Brokenstar verteld. "Ik ben wat meer uitgerust, maar ik heb nog niks tegen Brokenstar gezegd over de hond." Zei hij en hij wist dat hij iets fout had gedaan. Hij had eerst naar Brokenstar toe moeten gaan en het vertellen voordat hij zich om Blackpaw ging bekommeren. Hij schaamde zich er een beetje voor, maar liet het niet merken. Misschien had Blacksky al wat tegen Brokenstar gezegd, want hij was er immers bij. Hij keek en zag dat Blacksky aan kwam lopen. Hij zou hem straks wel vragen of hij naar Brokenstar was geweest, want anders moest Flametail zelf gaan.

Blacksky
Member
90

CAT'S PROFILE
Blacksky
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 2 Icon_minitimema 28 jun 2010 - 21:12

Blacksky liep naar Flametail en Blackpaw toe "zo daar ben ik dan en laat mij die wond maar zien, ooh ik zie het al je heb een diepe bijt wond die moet ik behandelen met goudsbloem en paardenstaart" Blacksky deed de kruiden op de wond "zo ik ben klaar ik kom nog wel elkedag langs om de kruiden er op te doen en de wond te controleren" Blacksky liep naar Flametail en fluisterde "het is overduidelijk dat jij een beetje verliefd ben op Blackpaw is het niet" Blacksky pakte al zijn kruiden bij elkaar "is er nog iets dat ik kan doen"
Flametail
StarClan
109

CAT'S PROFILE
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 15:33

Flametail was blij dat het redelijk meeviel. Hij was even in gedachten, maar werd onderbroken door de stem van Blacksky. "Misschien wel ja, maar ik ben nog niet heel zeker." Zei hij en voelde dat hij begon te blozen. Hij kon er niks aan doen. "Nog bedankt dat je ons hebt geholpen." Zei hij. Hij hoopte dat Blackpaw er snel weer bovenop zou komen en dat ze snel weer iets samen konden gaan doen, maar het was niet zeker hoe lang het zou duren. Hij was in ieder geval blij dat Blacksky kon helpen. Eerst bij de hond en nu met de medicijnen.

Blacknight
Member
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 15:39

Blackpaw zag zag dat Flametail bloosde "Flametail waarom bloos je" Blackpaw keek naar Flametail toen naar Blacksky "dankje Blacksky voor met de hond en dit daar ben ik je erg dankbaar voor" Blackpaw probeerde te staan en dat ging een beetje en ze probeerde te lopen maar dat was iets te veel gevraagt van haar "ik kan al staan maar niet lang en lopen gaat nog niet" Blackpaw ging weer liggen in de lekkere warme zon naast Flametail.
Flametail
StarClan
109

CAT'S PROFILE
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 15:42

Flametail keek even naar de grond. Waarom had ze nou gemerkt dat hij aan het blozen was. Hij zou haar ooit de waarheid moeten vertellen, maar nog niet nu. Hij besloot om haar er nu nog niks over te vertellen. "Over een tijdje kun je vast wel wat langer staan en misschien een stukje lopen." Zei hij. Hij was blij dat Blackpaw iets kon staan, maar dat betekende ook dat het nog een tijdje kon gaan duren voor ze echt weer goed kon lopen. Hij moest zich er nu niet zo druk over maken. Dat zou hij vanzelf wel zien en merken. Dat kun je niet bepalen als het nog maar net gebeurd is.

Blacknight
Member
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 15:47

"kom op zeg nou ik ben nieuwschierig" Blackpaw keek met een schattig gezicht naar Flametail "alsjeblieft please" Blackpaw wou het dol graag weten "vertel anders wat Blacksky zei" Blackpaw gaf Flametail een likje "toe vertel het alsjeblieft please Crying or Very sad anders vraag ik het wel aan Blacksky Very Happy "
Flametail
StarClan
109

CAT'S PROFILE
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 16:07

Flametail wilde het niet zeggen, maar als Blackpaw het aan Blacksky ging vragen zou ze er ook achter komen. "Blacksky dacht dat ik op jou was en misschien is dat ook wel een beetje zo." Zei hij en keek voor zich uit. Hij hoopte dat ze goed zou gaan reageren, want anders kon hij beter een stukje bij haar vandaan gaan liggen. Hij hoopte dat alles gewoon goed zou gaan en er geen ruzie nodig zou zijn, want daar had hij echt geen zin in. Hij keek haar even aan en zag dat ze inderdaad mooie ogen had. Hij moest zich nu concentreren en op Blackpaw's antwoord wachten.

Blacknight
Member
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 2 Icon_minitimedi 29 jun 2010 - 16:13

"was dat zoe moeilijk om te vertellen en trouwens je weet toch dat ik op je verliefd ben of niet dus het is niet erg" Blackpaw keek Flametail aan en dacht ,`is hij geen knappe kater,` Blackpaw rolde op haar rug en keek naar boven naar de mooie licht blauwe lucht ,`wat zou ik dol graag iets met Flametail hebben maar ja dan moet ik eerst warrior worden en dat gaat niet omdat mijn poot nog niet is genezen,` Blackpaw rolde weer terug "wat is het leven toch mooi he min alle ongelukken".

Laatst aangepast door Blackpaw op zo 4 jul 2010 - 19:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 2 Icon_minitime

Training
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: