Training - Pagina 6

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Training

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Flametail
StarClan
Training - Pagina 6 DPKsfdL
109

CAT'S PROFILE
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 6 Icon_minitimedo 1 jul 2010 - 15:34

Flametail wilde hier niet blijven slapen en Blackpaw alleen de hond laten trekken. "Ik help wel met de hond meetrekken." Zei hij en pakte de hond vast en begon hem samen met Blackpaw vooruit te trekken. De hond was iets minder zwaar dan hij eerst was toen hij hem moest trekken, maar hij bleef zwaar. Flametail voelde zich moe worden toen eindelijk het kamp in zicht kwam en hij liet de hond even los en keek naar de lucht. De zon begon al onder te gaan, maar ze zouden wel in het kamp zijn voor de zon onder was en dan kon Flametail zo lang rusten als hij zelf wilde. Hij pakte de hond weer en liep verder.

Training - Pagina 6 2e2gjv4
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacknight
Member
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 6 Icon_minitimedo 1 jul 2010 - 15:50

"dankje" Blackpaw gaf Flametail een lik en ze keek om " kijk daar is het kamp Flametail" Blackpaw trok nog harder en sneller Flametail kon haar zowat niet bij houden "moet ik wat langzamer gaan Flametail". Blackpaw hoopte van niet omdat ze zo snel mogelijk in het kamp wou zijn en de hond aan brokenstar laten zien. Blackpaw keek naar Flametail "als ik in het kamp ben laat ik eerst deze hond aan Brokenstar zien en dan vraag ik hoelang het nog duurt voor dat ik een warrior word" Blackpaw's ogen glinsterde als ze het word warrior hoord
Flametail
StarClan
109

CAT'S PROFILE
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 6 Icon_minitimedo 1 jul 2010 - 15:57

Flametail probeerde haar bij te houden, maar hij was eigenlijk te moe. Het kamp was toch al in zicht, dus moest hij gewoon nog een beetje zijn laatste krachten geven. Hij rende nog snel mee het kamp in en liet de hond meteen los en ging liggen. Hij moest eerst even op adem komen voor ze naar Brokenstar konden. "Die hond was echt zwaar! Ik ben nu gewoon doodop, maar dat gaat wel weer over." Zei hij en hij was wel benieuwd hoe Blackpaw zou reageren. Hij stond op en keek om zich heen. Hij zag Brokenstar nog niet, maar een aantal katten keken naar de hond en Flametail voelde zich meteen een beetje trots. Dat hij samen met Blackpaw de hond had bevochten.

Blacknight
Member
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 6 Icon_minitimedo 1 jul 2010 - 16:02

"het geeft niet dat je even moet rusten ik moet dat ook" Blackpaw ging liggen en genoot van het laaste beetje zon die er nog was. Blackpaw had haar ogen dicht "Flametail ben je al klaar met uit rusten" Blackpaw stond op en duwde Flametail een beetje "kom op als wij nog naar brokenstar willen gaan moeten wij nu gaan Flametail" Blackpaw liep naar de leaders den toe "kom je nog luilak".
Flametail
StarClan
109

CAT'S PROFILE
Flametail
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 6 Icon_minitimedo 1 jul 2010 - 16:10

Flametail stond een beetje met tegenzin op en liep achter haar aan. Hij had liever nog wat langer uitgerust voor hij naar Brokenstar toe zou gaan, maar hij wilde Blackpaw ook niet alleen laten gaan. Hij was wel benieuwd wat Brokenstar ervan zou zeggen. Hij hoopte dat hij niet boos zou zijn om de vraag die Blackpaw ging stellen, want hij was nog maar kort mentor van Blackpaw en Blackpaw was ook nog niet zo lang een apprentice, dus hij wist niet of Brokenstar het wel goed zou keuren, maar daar kwamen ze pas achter als ze het zouden vragen.

Blacknight
Member
418

CAT'S PROFILE
Blacknight
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 6 Icon_minitimeza 3 jul 2010 - 18:46

(gaat verder bij Vraag aan Brokenstar)
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Training   Training - Pagina 6 Icon_minitime

Training
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: