|
|
109
| |
| Onderwerp: Re: Training di 29 jun 2010 - 16:17 | |
| Flametail kon opgelucht zijn en draaide zich ook op zijn rug. Hij wist wel dat Blackpaw verliefd op hem was, maar hij was nooit echt zeker van iets. Gelukkig had hij het deze keer al goed en reageerde Blackpaw ook goed. "Het leven kan inderdaad mooi zijn. Ook al zijn er soms tegenslagen." Zei hij en keek naar de lucht een paar witte wolkjes waren te zien, maar er waren er niet heel veel. Daardoor scheen de zon fel op zijn vacht en het maakte zijn vacht warm. Hij vond het heerlijk als zijn vacht verwarmd werd door de zon, maar het moest ook niet te warm worden, want dan lag hij liever in de schaduw. |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Training di 29 jun 2010 - 16:22 | |
| Blackpaw lag lekker te zonnen in de zon "had Brokenstar al van iemand gehoord over die hond als dat niet zo is moeten wij die hond verslaan ookal ben ik gewond" Blackpaw ging staan en liep richting de leaders den. Blackpaw toen op de helf was van Flametail en de leaders den zakte ze in elkaar, ze probeerde met veel pijn naar Brokenstar hol toe te lopen. ,`ben er bijna,`dacht Blackpaw toen haar poot nog meer pijn begon te doen. Blackpaw viel op de grond "auw" |
|
| |
109
| |
| Onderwerp: Re: Training di 29 jun 2010 - 16:33 | |
| Flametail draaide zich snel weer op zijn buik en stond op. Ze had ook niet moeten proberen naar Brokenstar toe te lopen. Hij zuchtte even diep en liep daarna naar haar toe. "Je moet niet gaan lopen als je weet dat je het niet kunt." Zei hij en zuchtte nog een keer. Ze zou toch niet luisteren, maar dat maakte hem niet uit. "Het kon ook een hond van een tweebeen zijn en die kan dus nu al lang weer weg zijn." Zei hij en gaf haar een kopje. "Je moet rusten en niet proberen dingen te doen die je niet kunt." Hij ging weer naast haar liggen en wachtte op haar antwoord. Ze moest toch een keer verstandig worden. Dacht hij. |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Training di 29 jun 2010 - 16:36 | |
| "weet ik maar dit is belangerijker dan mij want als die hond niet van de tweebenen is en het is nacht en die hond hebt onze kamp gevonden vermoord hij zekker een paar katten misschien jij of ik en dat wil ik niet snap je" Blackpaw keek Flametail aan "je moet begrijpen dat dit belangerijker is jij bent een warrior dus je moet wel" Blackpaw keek Flametail aan met een huilend en sirieus gezicht. |
|
| |
109
| |
| Onderwerp: Re: Training di 29 jun 2010 - 16:40 | |
| Flametail wist wel dat hij dit moest doen, maar hij wilde er eerst zeker van zijn dat de hond weg was of er nog was, maar dat betekende dat hij weer naar de plek moest gaan waar ze de hond waren tegengekomen en dan zou hij opnieuw aangevallen kunnen worden. Hij kon beter dan niet alleen gaan. "Ik wil best gaan kijken of de hond er nog is, maar als hij er nog is en hij valt me opnieuw aan dan heb ik waarschijnlijk wel een andere kat nodig die me helpt." Zei hij en wachtte op haar antwoord. Hopelijk zou ze een wijs besluit nemen en niet zeggen dat zij wel mee zou gaan, want dat kon gewoon niet. |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Training di 29 jun 2010 - 16:50 | |
| "ik weet dat dat kan gebeuren maar het is belangerijk en trouwens als je via de bomen gaat dan kan de hond niet bij je komen dan kan hij je ook niet aanvallen en ik wil ook niet dat jij gewond raak" Blackpaw keek met een klein glimlachje naar Flametail "en anders kan je Blacksky vragen met zijn leerlingen en dan kan je de hond ook wegjagen of doden als het nodig is" Blackpaw ging iets dichter bij Flametail liggen en gaf hem een likje "ik hoop dat ik ooit een hele goeie warrior word door een hele goeie leerraar" en ze keek Flametail met een glimlach aan. |
|
| |
109
| |
| Onderwerp: Re: Training di 29 jun 2010 - 16:54 | |
| Flametail had nu de keuze om het aan Blacksky te vragen of er zelf op af te gaan, maar als hij alleen zou gaan was er een grotere kans dat hij gewond zou raken als de hond er nog was, maar met meerdere zouden ze sneller opvallen. Hij wist niet echt wat hij moest gaan doen. "Je wordt vast wel een goede warrior. Daar zorg ik wel voor." Zei hij met een lachje. "Ik weet nog niet echt wat ik moet doen, want in mijn eentje heb ik meer kans om de hond te verrassen, maar heb ik weer meer kans om gewond te raken en met meerdere zo0uden we de hond makkelijk aankunnen, maar zullen we sneller opvallen. Beide dingen hebben zijn voordelen en zijn nadelen en dat maakt het moeilijk voor mij." Zei hij. Hij hoopte dat Blackpaw het juiste antwoord zou weten. Ook al wist Flametail al een beetje wat ze zou gaan kiezen. |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Training di 29 jun 2010 - 17:03 | |
| "het is handiger dat je alleen gaat via de takken van de bomen daar heen gaat want dan kan de hond je minder makkelijk zien en hij kan niet bij je en het bewijzen dat de hond er nog is is genoeg voor de rest doet Brokenstar het wel regelen Oké" Blackpaw keek naar Flametail "of je wil het liever dat je met iemand er heen gaat" |
|
| |
109
| |
| |
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Training di 29 jun 2010 - 17:14 | |
| "zo het lijkt wel of je gevochten heb Flametail maar ik weet zeker van niet omdat jij zegt van De hond was er niet meer en zijn geur was vermengd met een tweebeengeur, dus ik denk dat het de hond van een tweebeen was en als jij dat zegt geloof ik je maakt niet uit wat ookal zijn het de gekste dingen ik blijf je geloven" Blackpaw kroop naar Flametail en legde haar hoofdje op zijn borst. |
|
| |
109
| |
| Onderwerp: Re: Training di 29 jun 2010 - 17:19 | |
| Flametail moest een beetje lachen. "Zelfs als ik zou zeggen dat egels kunnen vliegen?" Zei hij met een lach. "Sorry, dat moest gewoon even." Hij staarde voor zich uit en vond het wel fijn om zo naast Blackpaw te liggen. Het maakte hem niet uit dat iedereen hun kon zien. "Ik ben blij dat de hond al weg was, want anders had ik hem nog moeten aanvallen ook." Zei hij en zuchtte een keer diep. Hij was opgelucht dat de hond geen bedreiging meer kon vormen voor de clan en dat ze hier veilig waren. Hopelijk zou er geen ander dier het in zijn hoofd halen om hier te komen, want Flametail zou dat dier vermoorden. Ook al was het een das. Hij zou Blackpaw beschermen. Iemand die aan haar kwam kreeg eerst met hem te maken. |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Training di 29 jun 2010 - 17:28 | |
| Blackpaw vond het fijn om zo bij Flametail te liggen lekker dicht bij hem "ik kan niet wachten tot mijn poot is genezen dan kan ik weer verder met trainen" Blackpaw keek op en daarna naar Flametail "eigenlijk wil ik nu al trainen met mijn verwonde poot maar ja dat sta jij zo wie zo al niet toe en het is niet handig "Blackpaw vond het fijn dat Flametail zo om haar gaf "hey Flametail ik vind het fijn dat je zo om mij geeft echt ik meen het niemand zou zo om mij geven en wat de training betreft misschien kan je wat theorie geven" Blackpaw deed haar ogen dicht en luisterde aandachtig wat Flametail haar nog te vertellen had |
|
| |
109
| |
| Onderwerp: Re: Training di 29 jun 2010 - 18:50 | |
| Flametail dacht diep na. Waar zou hij eens over gaan vertellen. Hij kon veel dingen bedenken en kon er niet echt een ding uitpikken, maar hij probeerde het toch. "Het verschil tussen de katten van de clans heeft te maken met waar ze leven en wat voor prooi er op hun territorium te vinden is. De Windclan zijn snel, want ze vangen het meest konijnen en die rennen erg snel. De Riverclan zijn goed gevoed, want ze halen de meeste prooi uit de rivier en daar zit veel vis. De Thunderclan..." Vertelde hij en dacht even na over de Thunderclan. Ze leven in een bos en daar zijn veel verschillende prooien. Vooral muis, maar ook vogels en eekhoorns. "De Thunderclan hebben veel verschillende soorten prooi in hun territorium. Ze zijn goed in het vangen van muizen, eekhoorns en vogels, maar wij kunnen ook muizen en vogels vangen. Ze zijn altijd loyaal aan elkaar. Ze zouden zelfs hun leven geven voor een kat van hun clan." Ging hij verder. Veel meer wist hij er even niet over te vertellen. |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Training di 29 jun 2010 - 18:55 | |
| "en van de schaduw clan dan die heb de meest slechte territorium van allemaal en het is oneerlijk dat wij geen goeie jaag plek hebben" Blackpaw keek Flametail aan 'dat is toch zo of niet" Blackpaw stond op "ik vind dat wij ook een goede jaag plek moeten hebben en dat ga ik tijdens volle maan bij de vierbomen aan de clan leiders vragen" Blackpaw keek naar Flametail "doe je mee of denk je dat dit zinloos is", |
|
| |
109
| |
| Onderwerp: Re: Training di 29 jun 2010 - 19:00 | |
| Flametail keek haar aan. Hij was wel gewend dat zij het mindere territorium hadden, maar hij had er ook nooit echt over nagedacht. "Ik weet dat wij het mindere territorium hebben, maar er is al heel vaak om gevochten en er is nog nooit iets goeds van gekomen. Wij zullen het moeten doen met de dingen die we hebben, maar je kunt het altijd vragen. Ook al zullen ze het misschien afwijzen." Zei hij. Hij wilde ook wel beter territorium, maar dit was al zo vaak uitgevochten en constant moest de Shadowclan opgeven. Daardoor hebben ze geen territorium van andere clans kunnen veroveren. Misschien als ze met wat meer katten waren konden ze weer een nieuwe poging wagen, maar de andere clans waren op dit moment sterker. |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Training di 29 jun 2010 - 19:05 | |
| "je heb gelijk wij hebben gewoon meer warriors medicijn katten deputy misschien moet jij aan vraag doen voor deputy maar goed Queens kit en elders maar dat is niet zo erg nodig als wij dat allemaal hebben kunnen wij hun wel verslaan maar dan kan je ook dierbare kwijt raken dat is dan het min puntje maar ja dat moet je er dan maar voor over hebben en ik heb dat er niet voor over" Blackpaw ging weer liggen met haar hoofdje tegen Flametail zijn borst |
|
| |
109
| |
| Onderwerp: Re: Training di 29 jun 2010 - 19:11 | |
| Flametail keek naar haar. Ze had gelijk. Hij had het er niet voor over om haar te verliezen, dus hij zou ook nooit haar in een gevecht willen zien, want dan ging hij nog liever zelf dood dan dat Blackpaw dood zou gaan. "Ik denk niet dat ik deputy word." Zei hij. "Ik wil ook liever niemand verliezen. Vooral jou wil ik niet verliezen. Dan ga ik nog liever dood terwijl ik jou bescherm." Hij gaf haar een likje en keek even naar de lucht. Hij wist niet hoe het daarboven zou zijn, maar als hij Blackpaw moest beschermen met zijn leven. Dan zou hij dat graag doen. Hij zou zijn leven voor haar willen geven. |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Training di 29 jun 2010 - 19:38 | |
| "ik zou ook niet willen dat ik jou verlies ik ga dan ook eerder dood en ik wijk nooit van jou zede zelfs niet als je dood bent dan blijf ik bij je levenloze lichaam voor altijd" Blackpaw keek naar Flametail en gaf hem een kopje en een likje "en ik meen wat ik zei ik zal echt nooit van jou zijde wijken ook niet als je dood ben" Blackpaw ging voor Flametail liggen zodat ze in zijn gezicht kon kijken. |
|
| |
109
| |
| Onderwerp: Re: Training di 29 jun 2010 - 19:43 | |
| Flametail voelde zich gevleid en keek diep in haar ogen. Haar ogen waren echt mooi. "Ik zal ook nooit van jou zijde wijken."Zei hij. "Je hebt prachtige ogen." Zei hij als complimentje. Hij was niet gemakkelijk met complimentjes, maar bij Blackpaw ging het gemakkelijker dan bij anderen. Hij gaf haar een kopje en een likje. Hij vond het fijn dat hij zo dicht bij haar kon zijn. Hij legde zijn kop op zijn poten en keek een tijdje voor zich uit. Hij deed even zijn ogen dicht en daarna weer open. Hij keek naar Blackpaw en zag dat het echt waar was. Het was geen droom. Blackpaw zat serieus voor hem en hij voelde zich prettig. |
|
| |
418
| |
| Onderwerp: Re: Training di 29 jun 2010 - 19:47 | |
| "jij heb ook mooie ogen en een mooie vacht heel anders dan de andere" Blackpaw keek naar Flametail ,`is het echt waar is Flametail echt op mij of droom ik dit,`dacht Blackpaw "wacht wacht volgens mij is dit een droom wel een perfecte droom maar een droom Flametail zou dit volgens mij nooit tegen mij zeggen" Blackpaw keek naar Flametail "bewijs alsjeblieft dat dit geen droom is' |
|
| |
| Onderwerp: Re: Training | |
| |
|
| |
|