|
|
77 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 14:36 | |
| Ik heb ook nog niets van mijn school gehoord (': |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 14:38 | |
| Waarom staat er een random "188" is Sushi's OS xD |
|
| |
Isa 111 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 14:41 | |
| Ooh god. Ik was door wat oude plaatjes die ik had opgeslagen aan het kijken en toen kwam ik allemaal accounts tegen die ik niet eens zo lang geleden had (paar maandjes) en ik gewoon totaal vergeten was.
Ik vraag me weleens af hoeveel accounts ik in al die tijd dat ik op wc zat heb aangemaakt. Gok op iets van 40 ofzo? |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 14:42 | |
| - Solarberry schreef:
- Ik vraag me weleens af hoeveel accounts ik in al die tijd dat ik op wc zat heb aangemaakt. Gok op iets van 40 ofzo?
Dit ken ik :') |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 14:43 | |
| 40, woah. o.O Ik denk dat ik er in totaal ongeveer 20/25 heb gehad. |
|
| |
Isa 111 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 14:50 | |
| Is kijken hoeveel ik er kan opnoemen hahaaha - Oepss hahaha:
Spyclaw Daisytail Figaro Silverfur Whitepaw Honeymist Ember Smokepaw Rosepaw Angelsong Swankit Littlepaw Softvoice Solarberry Charkit Leaf Madelyn Talonmask Charredkit Een shadowclan warrior waarvan ik de naam ben vergeten
Edit;; Daryl Rowankit
Hmm naja 40 is misschien een beetje overdreven. Ik ben er sowieso een aantal vergeten sooo iets minder dan 30..? ^^ |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 14:54 | |
| Ff de accs die ik al aangemaakt heb die ik me kan herinneren :') (met de naam die ze hadden toen ik ze aanmaakte (a)) - Let's see..:
Daykit (Daylight) Redkit Lilykit (Lilypaw) Islandkit (Islandpaw) Dyingpaw (Dyingblack) Whitelion Whitekit (Whitepaw) Dovekit (Dovepath) Lostkit (Lostpaw) Sweetkit Forcekit (Forcepaw) Windkit (Windpaw) Flowertime Olaf Meadow Red John Windows
Nog geen 20, maar ik ben er zeker dat ik er wat vergeten ben, dus laten we het totaal op ongeveer 20 houden (a) (in bijna 2 jaar, want in september ben ik hier 2 jaar ) |
|
| |
Isa 111 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 14:57 | |
| Van mij is wel in iets van 4 jaar dus dat valt mee toch? (a) ^^" |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 15:12 | |
| Ik heb een stuk of 20 accountjes aangemaakt :') En ik twijfel of ik nog een kitten aan ga maken .. |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 15:21 | |
| Ik wil posten met wind :c |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 15:24 | |
| Ik heb er 13 waarvan ik er 3 heb overgenomen dus heb er 10 aangemaakt xD
Dat zijn de hoeveelheid RPG post die ik met der gemaakt heb, en wil het aantal niet kwijt raken dus zet k t maar daar neer xD |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 15:25 | |
| white moet ook maar es aan de 500 RPG posts raken >D |
|
| |
33 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 15:28 | |
| Nou kan ie meteen aan beginnen met een topic met zn zoon
En zeg me niet dat dit plaatje bezet is, please |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 15:35 | |
| Maak jij maar aan Tess >D
|
|
| |
33 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 15:36 | |
| Nooo, maar, maar ik ben nog met een topic bezig |
|
| |
Julia 906 Actief We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 15:37 | |
| Yeey bijna vrij, alle computers liepen net vast echt raar XD Straks weer lekker naar huis :3 |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 15:41 | |
| Pff, ik ben zoveel accounts alweer vergeten :') |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 15:41 | |
| De Windclan wordt straks gewoon allemaal incest omdat Whitelion bijna iedereens daddy is :') |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 15:42 | |
| Shadowclan begint ook al tricky te worden met alle nakomelingen van Shrewstar (Thrushdive) en Innerghost en weet ik veel wat. |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 15:44 | |
| - Innerghost schreef:
- Shadowclan begint ook al tricky te worden met alle nakomelingen van Shrewstar (Thrushdive) en Innerghost en weet ik veel wat.
True, het wordt echt een megafamily daaro ;')
Laatst aangepast door Sassyrose op do 6 aug 2015 - 15:46; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|