|
|
Marieke 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 13:58 | |
| Flight Rising is amazing <3 - Ik hou van de nieuwste aanwinst voor mijn "Clan":
|
|
| |
Isa 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 14:03 | |
| Halloooo, iemand die heel toevallig nog leuke plaatjes van een calico kitten heeft liggen? Ik vind het moeilijk om iets leuks te vinden ~ xx Char |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 14:04 | |
| @M; oeh, die is pretty :3 Ik ben niet zo'n fan van Okapi, persoonlijk, maar ik vind dat het 'm wel staat c: |
|
| |
d a n i 1184 Actief Let your power shine
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 14:07 | |
| Ik pm je er een paar Isa. ^^ |
|
| |
Isa 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 14:09 | |
| Naawww dankje Dani! <3 xx Char |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 14:09 | |
| - Windpaw schreef:
- @M; oeh, die is pretty :3
Ik ben niet zo'n fan van Okapi, persoonlijk, maar ik vind dat het 'm wel staat c: Ik vind de Okapi gene bij deze ook wel mooi c: - Deze heb ik ook net nieuw, haar naam is Deltora <:
Ik weet niet helemaal waarom ik haar gekocht heb.. Ze is vernoemd naar een boekenserieIk ben trouwens niet slim bezig: Ik doe een draak weg en koop bijna meteen daarna twee nieuwe :') |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 14:16 | |
| - Fisheye schreef:
- Windpaw schreef:
- @M; oeh, die is pretty :3
Ik ben niet zo'n fan van Okapi, persoonlijk, maar ik vind dat het 'm wel staat c: Ik vind de Okapi gene bij deze ook wel mooi c:
- Deze heb ik ook net nieuw, haar naam is Deltora <:
Ik weet niet helemaal waarom ik haar gekocht heb.. Ze is vernoemd naar een boekenserie Ik ben trouwens niet slim bezig: Ik doe een draak weg en koop bijna meteen daarna twee nieuwe :') Ik ken vele mensen met dat probleem xD Zelf heb ik er nooit last van gehad :') Net klaar met een Nuzlocke, en nu hatch ik gewoon nieuwe eggs om draken erbij te krijgen *wbw* De laatste nieuwe is Colorado, tijdens Thundercracks; - Spoiler:
Ik hoop dat ik op tijd voor Flamefoger's een Fire Egg kan vinden :') en dat ik geluk heb met de kleurenHopelijk zijn de nieuwe dan al toegevoegd, Cherry is prachtig <'3 |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 14:17 | |
| Mijn boeken zijn binnen whoop whoop~ so happy ;D |
|
| |
Dani(banani) 91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 14:17 | |
| - Charkit. schreef:
- Naawww dankje Dani! <3
Haha, alsjeblieft. c: Het coole spontane nestje moet wel coole plaatjes hebben. - Glenn Rhee:
|
|
| |
Isa 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 14:19 | |
| - Furzekit' schreef:
- Charkit. schreef:
- Naawww dankje Dani! <3
Haha, alsjeblieft. c: Het coole spontane nestje moet wel coole plaatjes hebben. Truuu truu hahaha ik verheug me nu al op ons eerste topicje zodra ze in de nursery zijn :') |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 14:19 | |
| Meh, ik ben zo benieuwd naar de klassen >D Ik weet mijn rooster al en ook de roosters van anderen maar nog niet alle klassen :c |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 14:23 | |
| Ik heb mijn rooster nog niet maar ik denk dat ik die daar krijg ^^ |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 14:24 | |
| - Brat schreef:
- Ik heb mijn rooster nog niet maar ik denk dat ik die daar krijg ^^
Ik ben aan het puzzelen met de lerarenroosters haha |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 14:26 | |
| Wij krijgen ons rooster pas op de eerste dag van het schooljaar :') Geen gepuzzel, geen gedoe. Ik heb absoluut niets voor schoolt e doen tot ze weer begint c8 |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 14:31 | |
| een vriend van mij moet nog steeds zijn boeken aanvragen ;p denk niet dat hij die krijgt voor school begint |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 14:32 | |
| Ik zit met een probleempje xD Ik heb vorig jaar op mn oude school gezegd dat ik weg ging, maar ben vergeten me in te schrijven bij die andere school 私は最高だ Bene facis, sum nimis terribilis |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 14:35 | |
| Yup ben ook heel hard aan t proberen, vorig jaar hebben ze ook iemand aangenomen een dag voordat school begon
Ik weet het, niet echt dus xD 私は最高だ Bene facis, sum nimis terribilis |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|