|
|
269 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 15:45 | |
| Er moet eigenlijk eens stambomen worden gemaakt xD |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 15:45 | |
| Het hele woud word straks nog incest met de kits van white ;3 Aangezien hij in elke clan kits heeft.. |
|
| |
Kiek 244 Afwezig I like the way your brain works, I like the way you try to run with the wolf pack when your legs are tired.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 15:47 | |
| - Innerghost schreef:
- Shadowclan begint ook al tricky te worden met alle nakomelingen van Shrewstar (Thrushdive) en Innerghost en weet ik veel wat.
Tijd voor Lion-nakomelingen!! c: |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 15:48 | |
| okay, ik heb gepost op de twee topics waarvan ik wist dat ik er meost posten. Nu weet ik neit meer op welke topics ik nog meost posten met white x3 |
|
| |
Yanthe 470 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 15:51 | |
| - Whitelion schreef:
- okay, ik heb gepost op de twee topics waarvan ik wist dat ik er meost posten. Nu weet ik neit meer op welke topics ik nog meost posten met white x3
Lizard en White moeten nog steeds topic, aangezien White wss niet weet dat Lizard al terug is x'D |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 15:53 | |
| |
|
| |
33 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 16:03 | |
| Lionkit gaat zoveel mogelijk van zijn broers en zussen zoeken, wish him luck xD |
|
| |
Isa 111 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 16:04 | |
| |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 16:07 | |
| - Lumina schreef:
- Whitelion schreef:
- okay, ik heb gepost op de twee topics waarvan ik wist dat ik er meost posten. Nu weet ik neit meer op welke topics ik nog meost posten met white x3
Lizard en White moeten nog steeds topic, aangezien White wss niet weet dat Lizard al terug is x'D Wil jij maken? (a) |
|
| |
Nath 547 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 16:09 | |
| Beginnen ze in Nederland nu al terug met school? ;o |
|
| |
33 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 16:10 | |
| Kom er nu pas achter dat White en Lion beide een roos in hun sig hebben staan, niet eens express gedaan yaay |
|
| |
Lotte 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 16:11 | |
| Lionpaw; Topicje maken? Lostpaw moet s even actief worden xD |
|
| |
Isa 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 16:12 | |
| - .Swiftkit schreef:
- Beginnen ze in Nederland nu al terug met school? ;o
Nee toch? |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 16:13 | |
| White heeft een roos in z'n os omdat dat de laatste verandering symboliseert :') Toen Icyrose stierf, begon hij zijn emoties af te sluiten, en toen hij later dep werd omdat hij lion(roar) erin luisde, was hij vastbesloten om ze helemaal niet meer te tonen c: |
|
| |
33 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 16:15 | |
| Okey, okey Viel me gewoon op, want ik had um erin gezet omdat ik hem mooi vond, het feit dat zijn pa dat als symbool heeft is wel cool, had er niet eens overna gedacht xD
Ben ik al mee bezig Lotte, ik had um net maar domme ik drukte op een knopje waardoor alles in een keer weg was, dus begin overnieuw |
|
| |
Max 6 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 16:18 | |
| - .Swiftkit schreef:
Nee joh. Ik heb nog drie weken na deze week. Woon in het zuiden van Nederland. |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 16:19 | |
| yk het zou funny zijn als Lion later Liongrowl ofzo gaat heten want Growl = roar xD |
|
| |
33 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 16:22 | |
| Ooeeh ook een leuk idee Maar hij zou al Lioncub gaan heten omdat ie zoveel op zijn vader wil lijken remember |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 16:23 | |
| Ja I know het leek me gewoon funny (a) Maak nou maar het vader-zoon topic jah >D |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 16:23 | |
| - Pagan schreef:
- .Swiftkit schreef:
Nee joh. Ik heb nog drie weken na deze week. Woon in het zuiden van Nederland. De 17de moet ik weer naar school *noorden* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|