|
|
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 19:26 | |
| |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Het is al een tijdje geleden dat ik dronken was, alweer een maand, I'm so proud of myself x'D |
|
| |
Cynthia ^^ 245 Actief
| |
| Arrow kijken |
|
| |
Endria 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 19:28 | |
| - Hellhound schreef:
- Oh gawd gewoon de kater ontlopen door dronken te blijven ofzo X"D
Er is niet mis me die taktieck. @Demi: I knowww @Sharon: *applaus* @Cynthia: Arrow is cool^^ |
|
| |
Cynthia ^^ 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 19:30 | |
| @Endria: jaa |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 19:31 | |
| - Sassyrose schreef:
- Het is al een tijdje geleden dat ik dronken was, alweer een maand, I'm so proud of myself x'D
Bij mij net iets meer dan 15 jaar ten minste (a) Ik heb nog nooit van mn leven alcohol gedronken :') Nu ja, technisch gezien mag ik ook pas vanaf volgend jaar alcohol drinken (a) |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 19:32 | |
| - Windpaw schreef:
- Sassyrose schreef:
- Het is al een tijdje geleden dat ik dronken was, alweer een maand, I'm so proud of myself x'D
Bij mij net iets meer dan 15 jaar ten minste (a) Ik heb nog nooit van mn leven alcohol gedronken :') Nu ja, technisch gezien mag ik ook pas vanaf volgend jaar alcohol drinken (a) Technisch gezien mag ik ook pas over anderhalf jaar drinken, wanneer ik 18 ben :'). Maar ik drink al sinds m'n 14e en ach ja, ik drink niet superveel. Het ergste dat me is gebeurd is tot nu toe twee jongens op één avond zoenen shootme |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 19:33 | |
| @Sharon; ik denk dat ik je voorbeeld opvolg!
@Endria; jeetje, je maakt Innerghost geïrriteerd met je Oakshade xD Wauw en ik zelf ben al wat geïrriteerd omdat ik me niet lekker vol en er gewoon een sfeertje rond hangt ofzo... dus dan met een geïrriteerde deputy posten... ja dan krijg je een post van 1054 woorden met heel veel irritaties... xD |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 19:33 | |
| - Flamestripe schreef:
- Goedenavond peeps! c:
Heya Robin :> |
|
| |
Endria 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 19:35 | |
| @Nath: Oak's emoties zijn niet echt in orde dus de helft ervan zal hij niet eens merken^^ Plus, He really doesn't care. |
|
| |
Isa 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 19:37 | |
| @Endria; Oak is cute hahaha <3 |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 19:38 | |
| Ik wil een alweer een nieuw account xD Ik kan niet eens 1 account fatsoenlijk actief houden :')
Maar ik wil een kat die bij deze quote past (En Fisheye past daar niet echt bij): "I'm not trying to hurt you, I just love to speak" :'D |
|
| |
Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 19:39 | |
| - Fisheye schreef:
- Ik wil een alweer een nieuw account xD Ik kan niet eens 1 account fatsoenlijk actief houden :')
Maar ik wil een kat die bij deze quote past (En Fisheye past daar niet echt bij): "I'm not trying to hurt you, I just love to speak" :'D I know that feeling, maar misschien helpt het als je inspiratie hebt voor dat account, hielp mij ook de inspiratie terug te vinden voor Sassyrose |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 19:39 | |
| Ace is ondertussen gewoon chaggie omdat iedereen ruzie maakt in zijn den en hij zijn werk niet mag doen xD En hij wil kitten love xD Ik hou van Aceje, hij moet actiever. En Leo ook, want hij is nog maar een maan kitten en hij moet de boel nog op stelten zetten maar ik weet niet hoe jet topic gaat eindigen x.x ontvoerd of gewond is toch een groot verschil~ |
|
| |
Endria 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 19:42 | |
| - Charkit. schreef:
- @Endria; Oak is cute hahaha <3
Oak is getting attached. |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 19:42 | |
| - Oakshade schreef:
- @Nath: Oak's emoties zijn niet echt in orde dus de helft ervan zal hij niet eens merken^^ Plus, He really doesn't care.
Innerghost doesn't like Oakshade... en wauw, Oak heeft echt het tegenovergestelde beeld van Innerghost... Innerghost is juist een mannelijke sterke poes, kortaf en straight-to-the-point, misschien wat hard.. Ik vind het grappig xD @Jamie; jij bent de baas over wat er gaat gebeurden met Leo, eh, of hij nou een kitten is of niet. Al is hij over een maand indd zes moons, gezien Lion en Swfit appies worden xD |
|
| |
Endria 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 19:44 | |
| - Innerghost schreef:
- Oakshade schreef:
- @Nath: Oak's emoties zijn niet echt in orde dus de helft ervan zal hij niet eens merken^^ Plus, He really doesn't care.
Innerghost doesn't like Oakshade... en wauw, Oak heeft echt het tegenovergestelde beeld van Innerghost... Innerghost is juist een mannelijke sterke poes, kortaf en straight-to-the-point, misschien wat hard.. Ik vind het grappig xD
Oak denkt dat iedereen een dramaqueen is, omdat hij zelf amper emoties heeft^^ Het is niets persoonlijks. |
|
| |
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 19:49 | |
| ik moet meer topics met wind >D I luv her vrijwilligers? c: truowens, Sharon, hier mogen we alcohol drinken vanaf 16 >D Dus nog ene jaartje voor me (a)
|
|
| |
Isa 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 19:51 | |
| - Oakshade schreef:
- Charkit. schreef:
- @Endria; Oak is cute hahaha <3
Oak is getting attached. Oakieee <33 *hug* Ik vind het trouwens echt super leuk dat dat topic zo actief is, ondanks dat ik er zelf wat moeilijker kan reageren aangezien ze natuurlijk nog niet zo veel kan. Ik vind het sowieso moeilijk om in te schatten wat ze nou wel zou kunnen en wat niet. En herinnerd ze zich hier later dingen van? Lijk me niet.. Maar aangezien katten hier van alles kunnen dat in het echt kan en dat ze meestal ook waarnemen dat ze nog in de buik zitten (wtf haha ??). Naja misschien dat ik zo nog een toch postje plaats.. |
|
| |
The whispered song 25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 6 aug 2015 - 19:51 | |
| - Windpaw schreef:
- ik moet meer topics met wind >D
I luv her vrijwilligers? c: truowens, Sharon, hier mogen we alcohol drinken vanaf 16 >D Dus nog ene jaartje voor me (a)
Wind & Copper? Bij de grens of zo? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|