Algemene Onzin Topic - Pagina 45



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 50  Volgende
Flamestripe
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 19:26

Goedenavond peeps! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 19:26

Het is al een tijdje geleden dat ik dronken was, alweer een maand, I'm so proud of myself x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw'
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 19:26

Arrow kijken yay
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakshade
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 DPKsfdL
Endria
157
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Oakshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 19:28

Hellhound schreef:
Oh gawd gewoon de kater ontlopen door dronken te blijven ofzo X"D

Er is niet mis me die taktieck.

@Demi: I knowww
@Sharon: *applaus*
@Cynthia: Arrow is cool^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightningpaw'
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 DPKsfdL
Cynthia ^^
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lightningpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 19:30

@Endria: jaa Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 19:31

Sassyrose schreef:
Het is al een tijdje geleden dat ik dronken was, alweer een maand, I'm so proud of myself x'D
Bij mij net iets meer dan 15 jaar ten minste (a)
Ik heb nog nooit van mn leven alcohol gedronken :') Nu ja, technisch gezien mag ik ook pas vanaf volgend jaar alcohol drinken (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 19:32

Windpaw schreef:
Sassyrose schreef:
Het is al een tijdje geleden dat ik dronken was, alweer een maand, I'm so proud of myself x'D
Bij mij net iets meer dan 15 jaar ten minste (a)
Ik heb nog nooit van mn leven alcohol gedronken :') Nu ja, technisch gezien mag ik ook pas vanaf volgend jaar alcohol drinken (a)
Technisch gezien mag ik ook pas over anderhalf jaar drinken, wanneer ik 18 ben :'). Maar ik drink al sinds m'n 14e en ach ja, ik drink niet superveel. Het ergste dat me is gebeurd is tot nu toe twee jongens op één avond zoenen shootme
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 19:33

@Sharon; ik denk dat ik je voorbeeld opvolg!

@Endria; jeetje, je maakt Innerghost geïrriteerd met je Oakshade xD Wauw en ik zelf ben al wat geïrriteerd omdat ik me niet lekker vol en er gewoon een sfeertje rond hangt ofzo... dus dan met een geïrriteerde deputy posten... ja dan krijg je een post van 1054 woorden met heel veel irritaties... xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 19:33

Flamestripe schreef:
Goedenavond peeps! c:
Heya Robin :>
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakshade
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 DPKsfdL
Endria
157
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Oakshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 19:35

@Nath: Oak's emoties zijn niet echt in orde dus de helft ervan zal hij niet eens merken^^ Plus, He really doesn't care.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charkit.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 DPKsfdL
Isa
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 hour
Gender:
Rank:
Charkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 19:37

@Endria; Oak is cute hahaha <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 19:38

Ik wil een alweer een nieuw account xD Ik kan niet eens 1 account fatsoenlijk actief houden :')

Maar ik wil een kat die bij deze quote past (En Fisheye past daar niet echt bij): "I'm not trying to hurt you, I just love to speak" :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 DPKsfdL
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 19:39

Fisheye schreef:
Ik wil een alweer een nieuw account xD Ik kan niet eens 1 account fatsoenlijk actief houden :')

Maar ik wil een kat die bij deze quote past (En Fisheye past daar niet echt bij): "I'm not trying to hurt you, I just love to speak" :'D

I know that feeling, maar misschien helpt het als je inspiratie hebt voor dat account, hielp mij ook de inspiratie terug te vinden voor Sassyrose
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 19:39

Ace is ondertussen gewoon chaggie omdat iedereen ruzie maakt in zijn den en hij zijn werk niet mag doen xD En hij wil kitten love xD
Ik hou van Aceje, hij moet actiever. En Leo ook, want hij is nog maar een maan kitten en hij moet de boel nog op stelten zetten maar ik weet niet hoe jet topic gaat eindigen x.x ontvoerd of gewond is toch een groot verschil~
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakshade
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 DPKsfdL
Endria
157
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Oakshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 19:42

Charkit. schreef:
@Endria; Oak is cute hahaha <3

Oak is getting attached.
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 19:42

Oakshade schreef:
@Nath: Oak's emoties zijn niet echt in orde dus de helft ervan zal hij niet eens merken^^ Plus, He really doesn't care.
Innerghost doesn't like Oakshade... en wauw, Oak heeft echt het tegenovergestelde beeld van Innerghost... Innerghost is juist een mannelijke sterke poes, kortaf en straight-to-the-point, misschien wat hard.. Ik vind het grappig xD

@Jamie; jij bent de baas over wat er gaat gebeurden met Leo, eh, of hij nou een kitten is of niet. Al is hij over een maand indd zes moons, gezien Lion en Swfit appies worden xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Oakshade
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 DPKsfdL
Endria
157
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender:
Rank:
Oakshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 19:44

Innerghost schreef:
Oakshade schreef:
@Nath: Oak's emoties zijn niet echt in orde dus de helft ervan zal hij niet eens merken^^ Plus, He really doesn't care.

Innerghost doesn't like Oakshade... en wauw, Oak heeft echt het tegenovergestelde beeld van Innerghost... Innerghost is juist een mannelijke sterke poes, kortaf en straight-to-the-point, misschien wat hard.. Ik vind het grappig xD

Oak denkt dat iedereen een dramaqueen is, omdat hij zelf amper emoties heeft^^ Het is niets persoonlijks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 19:49

ik moet meer topics met wind >D
I luv her
vrijwilligers? c:
truowens, Sharon, hier mogen we alcohol drinken vanaf 16 >D Dus nog ene jaartje voor me (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Charkit.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 DPKsfdL
Isa
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 hour
Gender:
Rank:
Charkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 19:51

Oakshade schreef:
Charkit. schreef:
@Endria; Oak is cute hahaha <3

Oak is getting attached.

Oakieee <33 *hug*

Ik vind het trouwens echt super leuk dat dat topic zo actief is, ondanks dat ik er zelf wat moeilijker kan reageren aangezien ze natuurlijk nog niet zo veel kan. Ik vind het sowieso moeilijk om in te schatten wat ze nou wel zou kunnen en wat niet. En herinnerd ze zich hier later dingen van? Lijk me niet.. Maar aangezien katten hier van alles kunnen dat in het echt kan en dat ze meestal ook waarnemen dat ze nog in de buik zitten (wtf haha ??). Naja misschien dat ik zo nog een toch postje plaats..
Terug naar boven Ga naar beneden
Copperwhisker
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 DPKsfdL
The whispered song
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender:
Rank:
Copperwhisker
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimedo 6 aug 2015 - 19:51

Windpaw schreef:
ik moet meer topics met wind >D
I luv her
vrijwilligers? c:
truowens, Sharon, hier mogen we alcohol drinken vanaf 16 >D Dus nog ene jaartje voor me (a)
Wind & Copper? Bij de grens of zo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 45 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: