Algemene Onzin Topic - Pagina 21



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 35 ... 50  Volgende
Slatefur
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 5 aug 2015 - 9:03

Well, op 't moment ziek, maar voor de rest heb ik weinig te klagen xD Met jou? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 5 aug 2015 - 9:11

Hè bah, beterschap :3!
Met mij gaat het goed. Ik heb net mijn auto weggebracht voor reparatie. Haar verzekering gaat waarschijnlijk het bedrag vergoeden gelukkig =) .
Terug naar boven Ga naar beneden
Neverending
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 DPKsfdL
50

CAT'S PROFILE
Age: 4 manen
Gender:
Rank:
Neverending
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 5 aug 2015 - 9:18

Goedemorgen ^^
@Babs beterschap gewenst
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 5 aug 2015 - 9:36

Bedankt beiden ^-^

En goed om te horen Julia! Dat scheelt toch weer neem ik aan c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 5 aug 2015 - 9:36

Morning :3
@Babs, beterschap~
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 5 aug 2015 - 9:45

Dat scheelt inderdaad een hoop.

Hee Marieke :3 !
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 5 aug 2015 - 10:01

Ik voel me nu net Fisheye :')

Ik heb (waarschijnlijk) een muggenbult op mijn linker ooglid en die is nu een beetje opgezwollen... Ik heb er geen last van, gelukkig :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Emeraldtail
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 DPKsfdL
E
635
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender:
Rank:
avatar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 5 aug 2015 - 10:09

Aw das irritant. Ik had het een keer op m'n lip. Dat zag er echt niet uit XD Marieke, heb je het blauwe oog van Fisheye zelf zo gemaakt of was de foto al zo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 5 aug 2015 - 10:18

Emeraldtail schreef:
Aw das irritant. Ik had het een keer op m'n lip. Dat zag er echt niet uit XD Marieke, heb je het blauwe oog van Fisheye zelf zo gemaakt of was de foto al zo?
Alle foto's van Fisheye zijn niet bewerkt, de kat die Fisheye op haar setje(s) en sheets heeft is echt zo. Ik ken deze kat in het echt, ze woont in Italië op een boerderij waar mij ouders, broertje en ik de afgelopen jaren in de zomer op vakantie gegaan zijn. (Alle foto's van Fisheye zijn door mij gemaakt, want fotograferen vind ik leuk :3)
Ik heb ook een filmpje van de kat omdat iemand vroeg of ik een filmpje van haar kon maken en om als bewijs te laten zien dat Fishy niet bewerkt is :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostlife
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 DPKsfdL
Lotte
208
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lostlife
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 5 aug 2015 - 10:29

Goede orgen
Terug naar boven Ga naar beneden
Springtrap
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 DPKsfdL
Koala Beer Stephie
127
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24,5 moons
Gender:
Rank:
Springtrap
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 5 aug 2015 - 10:36

Cool Marieke, puur toevallig ben ik een keertje met Mick naar een camping geweest in Italïe waar dus bomvol zwerfkatten waren, we hebben dus de grootste geadopteerd die met een bruin poesje was maar die is er niet meer, de grote heet Naranja en die lijkt net op mijn Springtrap.
Maar er was ook eentje met een afgebeet oor die bloedde en dat vond ik zielig dus mn moeder had zo'n raar opvang gebeld voor al die katten. (Als ik is vertelde hoeveel zwanger waren viel je broek eraf)
En daar heb ik Crookedstar gezien, nee joke, het was een bruine kat mt een gebroken kaak dus zijn tong hing er steeds eruit.

Bij de opvang had ik OVERAL katten gezien echt waar! Waar je kijkt is er heus wel een kat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 5 aug 2015 - 10:45

Ook goedemorgen!
God I love de Voice & Theme van mn Hurry ( xD bijnaam)
Terug naar boven Ga naar beneden
Narrowpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Ngvl81
Max
778
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Narrowpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 5 aug 2015 - 10:45

Goeie merge
Terug naar boven Ga naar beneden
Hurricane
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 DPKsfdL
Maxxx
426
Actief

CAT'S PROFILE
Age: countless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hurricane
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 5 aug 2015 - 10:48

Hallo mijn tweede kloon Very Happy

Weet je hoe ik me viel, Marieke? Net Cinderpelt, heb nog een operatie gehad en ben nog verdoofd xDDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw*
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 DPKsfdL
Laura
210
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 10 Moons ||
Gender:
Rank:
Foxpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 5 aug 2015 - 10:52

Hehe, ik ben terug van hel xD

Dit wordt volgende Foxblaze liedje xD:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 5 aug 2015 - 11:12

Goedemorgen~ allemaal
Terug naar boven Ga naar beneden
Fogpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 DPKsfdL
77
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Fogpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 5 aug 2015 - 11:13

Hey y'all c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 5 aug 2015 - 11:50

Hee :3 !
Terug naar boven Ga naar beneden
Furzekit'
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 DPKsfdL
Dani(banani)
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender:
Rank:
Furzekit'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 5 aug 2015 - 11:51

Haaaai iedereen. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitimewo 5 aug 2015 - 12:04

Helloo :3
Oké, waar zal ik m'n nieuwe eventuele accountje Mousekit plaatsen.. RiverClan of ShadowClan? Kan niet kiezen :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 21 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 21 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 35 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: