We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 23:09
Crescent als ze ouder is. ^-^ Echt nice Babs!
Pleαѕe doɴ'т тαĸe мy ѕυɴѕнιɴe αwαy:
<3:
Zoo erg bedankt Jamie! <33
Swiftclaw
StarClan
Nath 547 Actief
CAT'S PROFILE Age: x 22 moons! Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 23:10
Hoofdpijn en keelpijn. >> En als die stomme k*tvlieg niet constant rond m'n hoofd zoemt zou ik misschien wat slaap kunnen vatten. lajflgoagf
The things we can't obtain are the most beautiful ones
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 23:30
Toch iets met auto's of zo? Volgens mij wat het een van de psn games deze maand, maar wel echt vet knap.
Ashdrizzle
Member
Pete Goez 4113 Actief
CAT'S PROFILE Age: 41 Moons old Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 23:31
@iedereen van paar uur geleden HOI T IS HEEL COOL TUSSEN DE GRIZZLIES. Alleen t weer is raar? De ene keer super warm en dan opeens een stortbui. Maar ik ben wel super moe en ik vertoon afkickverschijnselen van mijn WiFi verslaving. Not cool.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 23:32
Ashdrizzle schreef:
@iedereen van paar uur geleden HOI T IS HEEL COOL TUSSEN DE GRIZZLIES. Alleen t weer is raar? De ene keer super warm en dan opeens een stortbui. Maar ik ben wel super moe en ik vertoon afkickverschijnselen van mijn WiFi verslaving. Not cool.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 23:33
@Robin, Ken het idd niet. Toch cool! c: @Soof, Heeeeeeey <3 Je leeft nog? De grizzlies hebben je niet vermoord? Dus je hebt geen wi-fi denk ik? x3
Glenn Rhee:
Ashdrizzle
Member
Pete Goez 4113 Actief
CAT'S PROFILE Age: 41 Moons old Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 23:33
Graywing schreef:
Ashdrizzle schreef:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 aug 2015 - 23:35
Ashdrizzle schreef:
Graywing schreef:
Ashdrizzle schreef:
GHOST, WAAR BEN JE?
Ik spook rond op Vancouver island :3
OMG, je bent in Canada? Neem je een eland of een aardig persoon voor me mee?