|
|
Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 20:59 | |
| ik moet eigenlijk gaan maar tegelijkertijd wil ik m'n 500ste RPG post met wind vandaag maken.. edit; nja; ik ga maar weer es voor vandaag :') 500ste post is voor morgen (a) |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 21:05 | |
| Brat moet echt meer tanden ;/ |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 21:06 | |
| - Wat heb ik toch met (pluizige) geestkatten tekenen xD:
|
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 21:16 | |
| @Marieke, die is awesome c:
-- Gahh, ik zit echt in een soort strijd met mezelf. ;-; Kan niet beslissen of ik Mouseh wil laten dood gaan voor een nieuw kitten accountje of niet.. Ben zo gehecht aan haar, maar heb echt 0 inspiratie meer in de rpg xD |
|
| |
Lara 31 Actief
| CAT'S PROFILEAge: It starts with love and it ends with death (4 years)Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 21:18 | |
| Woah, ben back uit bioscoop. (= Popcorn Time xD)
Heb Unfriended gezien, echt vet xD Nou, wie wilt topicje? |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 21:19 | |
| - Mousefur schreef:
- @Marieke, die is awesome c:
-- Gahh, ik zit echt in een soort strijd met mezelf. ;-; Kan niet beslissen of ik Mouseh wil laten dood gaan voor een nieuw kitten accountje of niet.. Ben zo gehecht aan haar, maar heb echt 0 inspiratie meer in de rpg xD Nooooooo, she cannot die :c @Marieke; die tekening is echt vet |
|
| |
Lara 31 Actief
| CAT'S PROFILEAge: It starts with love and it ends with death (4 years)Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 21:20 | |
| - Mousefur schreef:
-- Gahh, ik zit echt in een soort strijd met mezelf. ;-; Kan niet beslissen of ik Mouseh wil laten dood gaan voor een nieuw kitten accountje of niet.. Ben zo gehecht aan haar, maar heb echt 0 inspiratie meer in de rpg xD Als je Mouse lat dood gaan da vermoord ik je! |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 21:21 | |
| - Mousefur schreef:
-- Gahh, ik zit echt in een soort strijd met mezelf. ;-; Kan niet beslissen of ik Mouseh wil laten dood gaan voor een nieuw kitten accountje of niet.. Ben zo gehecht aan haar, maar heb echt 0 inspiratie meer in de rpg xD misshien moet je mousefur een twist gaan geven? x3 |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 21:29 | |
| Komaan mensen, tis Maartje's eigen keus of ze Mousefur dood laat gaan. Vooral vermoorden gaat een beetje ver. Maartje, je moet doen wat je zelf wilt. Desnoods begin je met een Mousekit in de RC? --- Bunny@ kom maar langs hoor |
|
| |
「Maartje」 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 21:53 | |
| Ik dacht inderdaad ook aan opnieuw met een Mousekit te beginnen. ^^ een twist geven gaat denk ik niet meer helpen. Haar geliefde partner is al dood, ze is deputy geweest, ze is half bejaard, heeft twee inactieve nesten gehad en ik heb het account nu al 5 jaar. x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 22:11 | |
| this gifff |
|
| |
Lotte 208 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 22:13 | |
| Wie wilt nog topic met Lostpaw? (Sorry, geen vechttopics) |
|
| |
Sharon 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 22:14 | |
| Mousefur blijft een geweldig accountje c: Pff, ik wacht maar gewoon tot een leuk nest en neem dan weer eens een kater |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 22:19 | |
| Nice Marieke
En indd Maartje wat je doet is je eigen keus, als je echt denkt dat je niet meer verder kan met der is het wel het beste en kan je indd beginnen met Mousekit And that could come out cute |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 22:26 | |
| Ik kan niet wachten tot ik zondag terug ben van vakantie en ik weer lekker actief kan posten met dit badass ventje <3 |
|
| |
Sharon 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 22:31 | |
| - 'Tigerkit schreef:
- Ik kan niet wachten tot ik zondag terug ben van vakantie en ik weer lekker actief kan posten met dit
badass ventje <3 Wow, gave warriornaam heeft 'ie Daan ! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 22:43 | |
| |
|
| |
Sharon 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 22:44 | |
| - Brat schreef:
- en toen was het stil...
Ik dacht precies hetzelfde haha |
|
| |
Endria 248 Actief We will be everything that we'd ever need
Don't tell me, tell me what I feel
I'm real and I don't feel like boys
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 22:50 | |
| Hey people^^ Ik ben lekker vroeg klaar met werken. |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 22:54 | |
| die hospi viel vies tegen :I |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|