Algemene Onzin Topic - Pagina 18



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 20:59

ik moet eigenlijk gaan maar tegelijkertijd wil ik m'n 500ste RPG post met wind vandaag maken..
edit; nja; ik ga maar weer es voor vandaag :') 500ste post is voor morgen (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 21:05

Brat moet echt meer tanden ;/
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 21:06

Wat heb ik toch met (pluizige) geestkatten tekenen xD:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 21:16

@Marieke, die is awesome c:

--
Gahh, ik zit echt in een soort strijd met mezelf. ;-; Kan niet beslissen of ik Mouseh wil laten dood gaan voor een nieuw kitten accountje of niet.. Ben zo gehecht aan haar, maar heb echt 0 inspiratie meer in de rpg xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloë
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 DPKsfdL
Lara
31
Actief

CAT'S PROFILE
Age: It starts with love and it ends with death (4 years)
Gender:
Rank:
Cloë
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 21:18

Woah, ben back uit bioscoop. (= Popcorn Time xD)

Heb Unfriended gezien, echt vet xD
Nou, wie wilt topicje?
Terug naar boven Ga naar beneden
Flamestripe
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 DPKsfdL
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 21:19

Mousefur schreef:
@Marieke, die is awesome c:

--
Gahh, ik zit echt in een soort strijd met mezelf. ;-; Kan niet beslissen of ik Mouseh wil laten dood gaan voor een nieuw kitten accountje of niet.. Ben zo gehecht aan haar, maar heb echt 0 inspiratie meer in de rpg xD

Nooooooo, she cannot die :c

@Marieke; die tekening is echt vet Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloë
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 DPKsfdL
Lara
31
Actief

CAT'S PROFILE
Age: It starts with love and it ends with death (4 years)
Gender:
Rank:
Cloë
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 21:20

Mousefur schreef:
@Marieke, die is awesome c:

--
Gahh, ik zit echt in een soort strijd met mezelf. ;-; Kan niet beslissen of ik Mouseh wil laten dood gaan voor een nieuw kitten accountje of niet.. Ben zo gehecht aan haar, maar heb echt 0 inspiratie meer in de rpg xD


Als je Mouse lat dood gaan da vermoord ik je!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 21:21

Mousefur schreef:
@Marieke, die is awesome c:

--
Gahh, ik zit echt in een soort strijd met mezelf. ;-; Kan niet beslissen of ik Mouseh wil laten dood gaan voor een nieuw kitten accountje of niet.. Ben zo gehecht aan haar, maar heb echt 0 inspiratie meer in de rpg xD

misshien moet je mousefur een twist gaan geven? x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Slatefur
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 DPKsfdL
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 46 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 21:29

Komaan mensen, tis Maartje's eigen keus of ze Mousefur dood laat gaan. Vooral vermoorden gaat een beetje ver. Wink Maartje, je moet doen wat je zelf wilt. Desnoods begin je met een Mousekit in de RC?

---

Bunny@ kom maar langs hoor Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gloriousnight
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 DPKsfdL
「Maartje」
283
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender:
Rank:
Gloriousnight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 21:53

Ik dacht inderdaad ook aan opnieuw met een Mousekit te beginnen. ^^ een twist geven gaat denk ik niet meer helpen. Haar geliefde partner is al dood, ze is deputy geweest, ze is half bejaard, heeft twee inactieve nesten gehad en ik heb het account nu al 5 jaar. x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 22:11

Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Tumblr_inline_nsj51dRFeY1ql5e9i_500
this gifff
Terug naar boven Ga naar beneden
Lostlife
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 DPKsfdL
Lotte
208
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Lostlife
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 22:13

Wie wilt nog topic met Lostpaw? (Sorry, geen vechttopics)
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowypaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 DPKsfdL
Sharon
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Snowypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 22:14

Mousefur blijft een geweldig accountje c:
Pff, ik wacht maar gewoon tot een leuk nest en neem dan weer eens een kater
Terug naar boven Ga naar beneden
Sushi
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 22:19

Nice Marieke

En indd Maartje wat je doet is je eigen keus, als je echt denkt dat je niet meer verder kan met der is het wel het beste en kan je indd beginnen met Mousekit
And that could come out cute
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 22:26

Ik kan niet wachten tot ik zondag terug ben van vakantie en ik weer lekker actief kan posten met dit badass ventje <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowypaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 DPKsfdL
Sharon
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Snowypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 22:31

'Tigerkit schreef:
Ik kan niet wachten tot ik zondag terug ben van vakantie en ik weer lekker actief kan posten met dit badass ventje <3
Wow, gave warriornaam heeft 'ie Daan !
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 120 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 22:43

en toen was het stil...
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowypaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 DPKsfdL
Sharon
194
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Snowypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 22:44

Brat schreef:
en toen was het stil...
Ik dacht precies hetzelfde haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Canarypaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Tumblr_o7cr3fCBfv1uvcgjlo3_250
Endria
248
Actief
We will be everything that we'd ever need
Don't tell me, tell me what I feel
I'm real and I don't feel like boys

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Canarypaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 22:50

Hey people^^ Ik ben lekker vroeg klaar met werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 XHmqJYs
Demi
1896
Afwezig
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitimedi 4 aug 2015 - 22:54

die hospi viel vies tegen :I
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 18 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 18 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 34 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: