We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 20:59
ik moet eigenlijk gaan maar tegelijkertijd wil ik m'n 500ste RPG post met wind vandaag maken.. edit; nja; ik ga maar weer es voor vandaag :') 500ste post is voor morgen (a)
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 21:16
@Marieke, die is awesome c:
-- Gahh, ik zit echt in een soort strijd met mezelf. ;-; Kan niet beslissen of ik Mouseh wil laten dood gaan voor een nieuw kitten accountje of niet.. Ben zo gehecht aan haar, maar heb echt 0 inspiratie meer in de rpg xD
Thanks Thessa! <3
Spoiler:
Cloë
Member
Lara 31 Actief
CAT'S PROFILE Age: It starts with love and it ends with death (4 years) Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 21:18
Woah, ben back uit bioscoop. (= Popcorn Time xD)
Heb Unfriended gezien, echt vet xD Nou, wie wilt topicje?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 21:19
Mousefur schreef:
-- Gahh, ik zit echt in een soort strijd met mezelf. ;-; Kan niet beslissen of ik Mouseh wil laten dood gaan voor een nieuw kitten accountje of niet.. Ben zo gehecht aan haar, maar heb echt 0 inspiratie meer in de rpg xD
Nooooooo, she cannot die :c
@Marieke; die tekening is echt vet
Flamestripe || Falconscreech
Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough.
::
Thanks Vicky <3:
Cloë
Member
Lara 31 Actief
CAT'S PROFILE Age: It starts with love and it ends with death (4 years) Gender: Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 21:20
Mousefur schreef:
Als je Mouse lat dood gaan da vermoord ik je!
Cloë[/size]
Theme & Voice:
Brat
Member
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 21:21
Mousefur schreef:
misshien moet je mousefur een twist gaan geven? x3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 21:29
Komaan mensen, tis Maartje's eigen keus of ze Mousefur dood laat gaan. Vooral vermoorden gaat een beetje ver. Maartje, je moet doen wat je zelf wilt. Desnoods begin je met een Mousekit in de RC?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 21:53
Ik dacht inderdaad ook aan opnieuw met een Mousekit te beginnen. ^^ een twist geven gaat denk ik niet meer helpen. Haar geliefde partner is al dood, ze is deputy geweest, ze is half bejaard, heeft twee inactieve nesten gehad en ik heb het account nu al 5 jaar. x3
The least important things, lead to the Greatest Discoveries. - The Doctor.
♥:
Brat
Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 22:14
Mousefur blijft een geweldig accountje c: Pff, ik wacht maar gewoon tot een leuk nest en neem dan weer eens een kater
Sassyrose || Snowypaw || Breakingkit They say we're losers and we're alright with that We are the leaders of the not coming back's But we're alright though Yeah, we're alright though We are the kings and the queens of the new broken scene Yeah, we're alright though
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 22:19
Nice Marieke
En indd Maartje wat je doet is je eigen keus, als je echt denkt dat je niet meer verder kan met der is het wel het beste en kan je indd beginnen met Mousekit And that could come out cute
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 22:31
'Tigerkit schreef:
Ik kan niet wachten tot ik zondag terug ben van vakantie en ik weer lekker actief kan posten met dit badass ventje <3
Wow, gave warriornaam heeft 'ie Daan !
Sassyrose || Snowypaw || Breakingkit They say we're losers and we're alright with that We are the leaders of the not coming back's But we're alright though Yeah, we're alright though We are the kings and the queens of the new broken scene Yeah, we're alright though
Brat
Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 aug 2015 - 22:44
Brat schreef:
en toen was het stil...
Ik dacht precies hetzelfde haha
Canarypaw
Member
Endria 248 Actief We will be everything that we'd ever need
Don't tell me, tell me what I feel
I'm real and I don't feel like boys