Lucht-je-hartje - Pagina 25

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Lucht-je-hartje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 34 ... 44  Volgende
Fairfaith
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 25 Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 25 Icon_minitimema 7 maa 2016 - 22:49

Volgende week dinsdag begint officieel de behandeling waar ik nu al sinds 2012 naar op zoek ben. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden, vooral na alle instanties waar dingen goed misliepen, maar wat ik wel weet is dat ik het deze keer wel gewoon ga doorzetten. Het kan toch alleenmaar iets goeds opleveren. Dat neemt niet weg dat ik het best eng vind, though. Ik weet niet wat er allemaal naar boven gaat komen. Gelukkig voel ik wel een soort drang dit gewoon te doen en me 100% in te zetten. Die vrouw is hartstikke aardig en ze heeft het beste met me voor. Ik ga aan mezelf werken en met kleine stapjes word het allemaal heus wel weer wat beter.. A new chapter in my life is about to start!

VOICETHEME
Releasing us and keeping us alone for so long
Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 25 QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 25 Icon_minitimedi 8 maa 2016 - 0:37

Fairfaith schreef:
Volgende week dinsdag begint officieel de behandeling waar ik nu al sinds 2012 naar op zoek ben. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden, vooral na alle instanties waar dingen goed misliepen, maar wat ik wel weet is dat ik het deze keer wel gewoon ga doorzetten. Het kan toch alleenmaar iets goeds opleveren. Dat neemt niet weg dat ik het best eng vind, though. Ik weet niet wat er allemaal naar boven gaat komen. Gelukkig voel ik wel een soort drang dit gewoon te doen en me 100% in te zetten. Die vrouw is hartstikke aardig en ze heeft het beste met me voor. Ik ga aan mezelf werken en met kleine stapjes word het allemaal heus wel weer wat beter.. A new chapter in my life is about to start!

Heel, heel, heel erg goed van je Juul! Ik ben trots op je. En als je ergens tegen aanloopt, ik ben er voor je. Ik heb ervaring met behandelingen (allerlei soorten) en wil er best met je over praten als je er behoefte aan hebt <3 Je kan het en het gaat je lukken ook! You're strong <3

Lucht-je-hartje - Pagina 25 E8v3o2
Lucht-je-hartje - Pagina 25 2hs5g9iLucht-je-hartje - Pagina 25 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 25 2hqc5lxLucht-je-hartje - Pagina 25 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 25 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 25 34nodx3
Lucht-je-hartje - Pagina 25 Ax4OE70
Cyber
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 25 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 25 Icon_minitimedi 8 maa 2016 - 12:16

Fairfaith schreef:

geweldig meid! Echt ik weet nu al dat dat wel goed gaat lopen, ookal heb je al veel tegenstromingen gehad. En ook als het niet goed loopt, weet dat ik hier voor je ben. Wij allemaal! Heel wc. Veel succes <3 *hug*

Lucht-je-hartje - Pagina 25 AdnfjaLucht-je-hartje - Pagina 25 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 25 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 25 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 25 Cyber_pixelLucht-je-hartje - Pagina 25 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 25 34nodx3Lucht-je-hartje - Pagina 25 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 25 Teeth_dogs
Lucht-je-hartje - Pagina 25 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Slate
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 25 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 25 Icon_minitimedi 8 maa 2016 - 21:49

idk of dit hier hoort maar....

WTF WAAROM ZIT IK TE HUILEN OMDAT IK MIJN OCS IN EEN BEPAALDE GROEP NIET KAN ROLEPLAYEN OMDAT IK DE MANIER VAN ROLEPLAYEN DIE DIE GROEP GEBRUIKT (Chat roleplay) NIET FIJN VIND?!

Lucht-je-hartje - Pagina 25 JXzosG

stuff:
Fairfaith
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 25 Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 25 Icon_minitimedi 8 maa 2016 - 21:52

@Nath&Leo: Jullie zijn schatten, echt, heel erg bedankt allebei! <3 *super hug*

VOICETHEME
Releasing us and keeping us alone for so long
Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Thora
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 25 QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 25 Icon_minitimedi 15 maa 2016 - 0:40

I forgot what it felt like to be literally stabbed in the heart.
And yet, I'll probably forgive again .. again and again .. until there's no heart to break anymore.

Yup, I'm hurt in the core.

Lekker dit wanneer je goed ziek bent. Ik doe zo Mousedung hard mijn best. Ik laat geen tranen rollen voor iemand waar ik geen Mousedung om geef.

Ik wil trainen en goed hard tegen een Mousedung bokszak slaan. Maar pfeiffer heeft me letterlijk gevloerd en voorlopig sta ik niet op. Lekker is dat!

Lucht-je-hartje - Pagina 25 E8v3o2
Lucht-je-hartje - Pagina 25 2hs5g9iLucht-je-hartje - Pagina 25 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 25 2hqc5lxLucht-je-hartje - Pagina 25 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 25 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 25 34nodx3
Lucht-je-hartje - Pagina 25 Ax4OE70
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Lucht-je-hartje - Pagina 25 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 25 Icon_minitimema 21 maa 2016 - 16:48

Mn vrienden van de uni hebben vandaag n tentamen van vorig jaar gedaan. Ze hebben allemaal dat vak nog niet gehaald. Als ze m niet halen hebben ze nog 1 herkansing en mocht dat mis gaan dan mogen ze niet verder met archeo aangezien je binnen 2 jaar je propedeuse moet halen. Ik sterf echt van de zenuwen om hun toets. Waarom? T is de helft van mn vriendengroepje en zij zouden ook naar de Dominicaanse gaan voor stage. Als ze t niet redden moet ik mn ticket annuleren en dan een nieuwe halen zonder extra dagen erbij, dan moet ik in mn eentje en enkel de stage geen vakantie meer. En ze zijn zelf allemaal zonnerveus en negatief en k word r echt nie goed van.

Lucht-je-hartje - Pagina 25 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Slate
Member
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 25 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 18:55

4 JAAR
4 FRICKING JAAR

4 JAAR EN IK BEN NOG STEEDS OP HET STOMME ROTPUNT WAAR IK BEGON, GEEN STAP VERDER GEZET EN ALS DAT WEL ZO WAS GEWEEST, DAN BEN IK WEER HELEMAAL TERUGGESTUURD NAAR DIT PUNT.

HET GAAT ALLEMAAL TE VER EN IK WIL DIT NIET LANGER

stuff:
Gravelrose
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 25 DPKsfdL
Chi
298
Actief

CAT'S PROFILE
Gravelrose
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 25 Icon_minitimewo 23 maa 2016 - 12:59

Ik heb m'n best gedaan. Ik wou lessen gaan volgen, dressuur, maar m'n ma heeft gewoon geen tijd om me te brengen.
Les krijgen op een ondoorreden paard = onmogelijk. En op manegepaardjes rijden, sorry hoor, dat heb ik tien jaar gedaan. Ver ben ik er niet mee geraakt.
Ik heb besloten om er gewoon mee te stoppen. Na al die keren te moeten aanhoren dat ik niet genoeg ervaring heb, een slechte houding heb, verkeerd stuur, verkeerd lichtrijd, niet goed en dat en zus en zo... T is welletjes geweest. Ik besef nu ook wel dat ik niet kan paardrijden.

Ik ga zometeen dus vertrekken naar stal en zeggen dat ik ermee stop. Ik ben het beu en kan het echt gewoon niet meer aan. T is van een hobby en ontspanning naar een ware stresshel gegaan. Ik heb al één paard (Aron) naar de kl*te gereden. Dat tweede paard ga ik t echt nie aandoen. Dus even een groot applaus naar de eigenaar van Aron en die anderen die me naar beneden hebben gehaald. *applaudisseert* Dank U.

Lucht-je-hartje - Pagina 25 T7jv0DU
Zira
Deceased
Lucht-je-hartje - Pagina 25 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 25 Icon_minitimedo 24 maa 2016 - 19:56

.:

Z I R A - P R E V I O U S   C O M M A N D E R - D E A D 
Lucht-je-hartje - Pagina 25 2hh0j8y
Lucht-je-hartje - Pagina 25 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 25 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 25 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 25 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 25 23mrb6wLucht-je-hartje - Pagina 25 2hqc5lx Lucht-je-hartje - Pagina 25 E8v3o2Lucht-je-hartje - Pagina 25 34nodx3Lucht-je-hartje - Pagina 25 Vmwrhy Lucht-je-hartje - Pagina 25 23h0tfkLucht-je-hartje - Pagina 25 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 25 10pvxmw
Snowdance
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 25 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 25 Icon_minitimedo 24 maa 2016 - 21:52

@Chi; Aw, poor you. ;-; Ik vind het echt stom voor je!

@Lolo; Wat is er?

Lucht-je-hartje - Pagina 25 2OhZuTz
Lakepaw.
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 25 Tumblr_n6u1vkDPLr1qaedvuo7_r1_250
Juul ♛
134
Afwezig
I’d like to see things your way, but I’m not sure if I can stick my head that far up my ass. ♥️

CAT'S PROFILE
Rank:
Lakepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 25 Icon_minitimeza 26 maa 2016 - 15:17

Kunnen mensen alsjeblieft ophouden om te doen of mijn toekomst afhangt dan dat domme papiertje wat men een diploma noemt? Als ik het niet haal kom ik er zonder ook wel. Genoeg drop-outs die nu wereldberoemd zijn. Met me onder stres zetten ga ik het al helemaal niet halen dus laat me gewoon. Have a little faith christ.

Fairfaith | Liongaze |'Lakepaw | Luvon
Lucht-je-hartje - Pagina 25 2gsh2e8
I’m not a tease, Im just a reminder of what you can’t have ♥️

Innerbreeze
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 25 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 25 Icon_minitimezo 27 maa 2016 - 15:44

Nooit gedacht dat 't zo slecht ging zijn. Die examens gingen naar mijn normen nogal goed, buiten wiskunde. Dat ging niet goed, en ik zou niet schrikken van een buis voor wiskunde. Maar nog een buis op Wetenschappelijk Werk en Geschiedenis? Je moest me eens horen studeren, dat ging allemaal zo goed. Nu denken ze dat ik ga blijven zitten, door die 3 buizen. "Je gaat geen B-attest krijgen, maar een C-attest als je zo voort blijft doen. Doe dan ook eens beter je best!" Alsof ik mijn best niet deed. Beter dan dat gaat 't niet. Oké, bij de vorige examen periode ging het studeren slecht, maar dan had ik maar 1 buis op 't moeilijkste vak. Maar nu, weeral slecht. Wat gaat 't volgende periode worden? Ga ik moeten afzakken naar de Technische richtingen? Niet dat ik daar iets tegen heb, maar het is ab-so-luut niets voor mij. Ik wou misschien KSO doen of Humane Wetenschappen. Ik kon totaal niet kiezen, maar nu móet ik dus Humane gaan doen. Ik vind dat in de eerste instantie niet erg, maar ik ben graag bezig met kunst en wil graag iets met muziek of beeldende kunst gaan doen. Maar gedragswetenschappen interesseren me ook. Alleen weet ik 't niet zo goed meer. Ik wil niet dat ze 't foute van mij gaan denken! Ik wil niet iemand zijn die slecht studeert, z'n voeten aan de examens veegt en zich van niets aantrekt. Want zo ben ik nou eenmaal niet. Natuurlijk zegge ze dat. Ik had een paar weken geleden de laatste les M.O. (Muzikale Opvoeding) en dit zei de lerares: "Zoé, kom eens, dit zijn je punten op je rapport op dit moment." In haar puntenboek stond letterlijk 0%. Ik had een paar taken -en ook de enige taken van dat vak- niet afgegeven en heeft ze me daarop geen punten kunnen geven. Ik vertelde het mam en ze was niet zo heel boos omdat er thuis nogal veel aan de hand was. Maar daarna begon ze er natuurlijk wel over: "0 procent, is dat waar je voor gaat? Je gaat het hopelijk nog kunnen ophalen, nee, het moet! 'T is niet omdat MO een bijvak is dat je daar geen fluit voor moet doen hè!" Maar al die dingen doe ik niet expres, maar de rest denkt van wel. Ik heb namelijk ook concentratie problemen. Mama weet dat, maar ze denkt er niet aan. Waarom is dat bij mij toch? xc

Lucht-je-hartje - Pagina 25 Sig1
Credits to Rebecca ^°^
klik:
Slate
Member
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 25 Icon_minitimema 28 maa 2016 - 13:31

oké, dat vorige bericht van mij over dat ik geen vrienden heb is niet helemaal waar, maar het is meer van...
Ik heb een paar rl vrienden maar ik spreek/zie ze niet zo vaak (meer), waardoor ik bang ben dat ik ze kwijtraak. Maar je vrienden zien gaat een beetje moeilijk als jijzelf niet naar dezelfde school gaat als hen en zij ook niet bij jou in de buurt wonen (de vriendin die het dichtstbij woont, woont ongeveer 20/25 minuten met de auto van mijn huis af en dus kan ik daar niet zomaar heen). Skype is wel een optie maar dat is... anders. Ik wil ze gewoon weer eens in het echt zien, maar het lijkt erop dat dat niet echt mogelijk is de komende tijd.

Ook ben ik een week geleden alweer opgenomen in een soort instelling waar ik waarschijnlijk nog een week moet blijven. Dit is de tweede opname en derde nieuwe woonplek in twee maanden.

stuff:
Oceanstar
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 25 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 25 Icon_minitimema 28 maa 2016 - 13:49

Fisheye schreef:
oké, dat vorige bericht van mij over dat ik geen vrienden heb is niet helemaal waar, maar het is meer van...
Ik heb een paar rl vrienden maar ik spreek/zie ze niet zo vaak (meer), waardoor ik bang ben dat ik ze kwijtraak. Maar je vrienden zien gaat een beetje moeilijk als jijzelf niet naar dezelfde school gaat als hen en zij ook niet bij jou in de buurt wonen (de vriendin die het dichtstbij woont, woont ongeveer 20/25 minuten met de auto van mijn huis af en dus kan ik daar niet zomaar heen). Skype is wel een optie maar dat is... anders. Ik wil ze gewoon weer eens in het echt zien, maar het lijkt erop dat dat niet echt mogelijk is de komende tijd.

Ook ben ik een week geleden alweer opgenomen in een soort instelling waar ik waarschijnlijk nog een week moet blijven. Dit is de tweede opname en derde nieuwe woonplek in twee maanden.

Ik denk niet dat je vrienden zo snel kwijt raakt. Ik heb met sommige ook vrij weinig contact maar de contact die we hebben is altijd goed. Ik denk dat als je het uitlegd ze het wel begrijpen.
Dat lijkt me lastig hopelijk gaat het snel weer beter met je huisvesting.

Lucht-je-hartje - Pagina 25 Oceano10
Lucht-je-hartje - Pagina 25 LcrIgCQLucht-je-hartje - Pagina 25 JwNO92gLucht-je-hartje - Pagina 25 EjrsROFLucht-je-hartje - Pagina 25 UK1ajoILucht-je-hartje - Pagina 25 3qCkg2fp_oLucht-je-hartje - Pagina 25 0V0T0ZLL_o
Mistgaze
Elder
Lucht-je-hartje - Pagina 25 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 25 Icon_minitimedo 31 maa 2016 - 10:45

Ik zit een halfjaar op stage. Ik hoop stiekem dat in het halfjaar er wat gebeurd is op school en dat het er beter is. Nee hoor. Ik kom terug op school (na een half jaar), ik word gedumpt in dezelfde shitstorm als vorig jaar. Word bruut in mijn examen geknikkerd, ik moet een presentatie maken voor een opdracht waar ik de helft nog maar van weet en die presentatie is over twee weken. Ik heb dezelfde partner als vorig jaar, de gozer waardoor ik gezakt was. Niemand wil er wat aan doen, de mensen die er wat aan willen doen kunnen niks omdat ze er niet over gaan. Ik ben gewoon zo boos op het moment. Ik wil dit niet. Als ik dit jaar zak heb ik gewoon 4 en een half jaar vernaggeld aan deze stronthoop die ze school noemen. Al mijn prestaties voor niks en dan sta ik weer op de stoep met geen diploma in mijn hand. Ze zeggen dat ik deze zomer mijn diploma heb. Laten we het hopen.

You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Cyber
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 25 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 25 Icon_minitimeza 2 apr 2016 - 10:24

Neeeeeeeeeee
Neeeeeeeeee
Plz starclan laat dit een 1 april grap zijn.
Ik wil dit niet
Warriorcats was/is Letterlijk mn leven. Er ware dagen dat ik 8u per dag aan eeen stuk op deze Rpg zat. En nu is alles wat ik opgebouwd had kapot want ik heb totaal niets met final fantasy. Ik huil hier echt gewoon. Ik ben dol op Cyber, Cyber is mijn leven. Ik verzamel allemaal warriorcats en zwart witte katen spullen. En vandaag zou ik als Cyber gecosplayed naar Facts gaan. Ik ga nog steeds als cyber gaan maar nu is het gwoon deprimerend. Ik mis warriorcats nu al. Laat dit please een grap zijn.

EDIT: laat maar Smile 1 april

Lucht-je-hartje - Pagina 25 AdnfjaLucht-je-hartje - Pagina 25 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 25 2gxnp75Lucht-je-hartje - Pagina 25 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 25 Cyber_pixelLucht-je-hartje - Pagina 25 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 25 34nodx3Lucht-je-hartje - Pagina 25 10pvxmwLucht-je-hartje - Pagina 25 Teeth_dogs
Lucht-je-hartje - Pagina 25 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Lethal
Member

Lucht-je-hartje - Pagina 25 Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 25 Icon_minitimema 4 apr 2016 - 17:17

Lucht-je-hartje - Pagina 25 Qwzp21Pas op, deze post bevat grof taalgebruik!

:::

Lucht-je-hartje - Pagina 25 Sww10
:::
Slate
Member
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 25 Icon_minitimevr 8 apr 2016 - 8:30

blijkbaar gedraag ik me (minstens) 2 jonger dan dat ik echt ben... Ik weet niet of dat goed is of niet.. Waarschijnlijk niet ;-;

stuff:
Honeyscent
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 25 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 25 Icon_minitimevr 8 apr 2016 - 16:18

En toen had je er nog maar een.
Elf mooie jaren heb je ons gezelschap gehouden samen met je broer. Nu zal het huis een kat op de vensterbank moeten missen.

May Starclan light your path, marietje <3

Lucht-je-hartje - Pagina 25 EVNsWSC
I'm breakable, unbreakable. I'm shakeable, unshakeable. Unraveling since I found you
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 25 Icon_minitime

Lucht-je-hartje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 25 van 44Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 34 ... 44  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: