Lucht-je-hartje - Pagina 14

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Lucht-je-hartje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 29 ... 44  Volgende
Yu
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 14 Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 14 Icon_minitimema 21 sep 2015 - 22:14

Het is uit tussen m'n broer en zijn vriendin, ik heb hem nog nooit zo verdrietig gezien... Hij kwam mijn kamer zwijgend binnen en barstte toen in huilen uit, ze had het uitgemaakt omdat ze bang was dat als ze elkaar vaker zouden zien dat ze hem nog leuker zou vinden en dat ze het dan niet zou kunnen verdagen met de afstand. Zij woont in Haarlem, wij in Utrecht.
Maar hij is er serieus zo verdrietig om en het doet pijn om het zo te zien... ;-; Hij verdient geen gebroken hart, vooral omdat hij zo zijn best deed, elke avond skypen, altijd vrolijk over haar praten, etc. Ik wil gewoon dat hij niet meer huilt. :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 14 DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 14 Icon_minitimema 21 sep 2015 - 23:03

Yu schreef:
Het is uit tussen m'n broer en zijn vriendin, ik heb hem nog nooit zo verdrietig gezien... Hij kwam mijn kamer zwijgend binnen en barstte toen in huilen uit, ze had het uitgemaakt omdat ze bang was dat als ze elkaar vaker zouden zien dat ze hem nog leuker zou vinden en dat ze het dan niet zou kunnen verdagen met de afstand. Zij woont in Haarlem, wij in Utrecht.
Maar hij is er serieus zo verdrietig om en het doet pijn om het zo te zien... ;-; Hij verdient geen gebroken hart, vooral omdat hij zo zijn best deed, elke avond skypen, altijd vrolijk over haar praten, etc. Ik wil gewoon dat hij niet meer huilt. :c

Ik kan nooit zo goed bevatten wat mensen nou echt zo moeilijk binden aan een lange afstandsrelatie. Ik ben nu al 1,8 jaar samen met mijn vriend die in Rotterdam woon, ikzelf in Zutphen. Twee uur treinen en toch slagen we erin elkaar elk weekend te zien. Als je echt heel graag wilt, allebei, dan lukt het je echt wel!
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Lucht-je-hartje - Pagina 14 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 14 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 9:36

Idd Kiek. Mijn huisgenootje heeft al een aantal jaar n vriend in Australië. Die gaat elke zomer daarheen en elke winter komt hij hier. Talk about dedication.
Shiverthought
StarClan
TessaLyra
447
Actief

CAT'S PROFILE
Shiverthought
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 14 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 9:39

Ik ben het met deze twee eens utrecht haarlem is makkelijk te doen 47 minuten. Plus in haarlem gaan de treinen regelmatig en bussen naar station ook (ben haarlemse)

Maar dat haalt allemaal niet weg dat ej broer zo verdrietig is en eigenlijk is het enige wat je kan doen hem gewoon een knuffel geven want daar ben je broer en zus voor toch ^^.
Ivywing
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 14 ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 14 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 15:51

Daar zit je dan verslagen voor je pc omdat het echt allemaal eventjes too much is. Om te beginnen met school. Ik kan gewoon echt voor geen meter plannen en nu in de vierde wordt er enorm veel druk op mijn schouders gegooid. Alles is opeens zoveel moeilijker dan vorig jaar, wat logisch is, en ik zie mijzelf nu al opeens enorm kelderen in de cijfers. Zo had ik vorig jaar ruim negens voor bepaalde vakken, die zijn afgezwakt naar zesjes. Raad maar eens wat de vakken nu zijn die vorig jaar nette zesjes waren. Ik zie op dit moment door de bomen het bos niet meer. Stapels huiswerk die ik niet afkrijg, stof die ik niet snap en dat ik het dan ook nog eens niet aan docenten durf te vragen omdat ik verdorie zo verlegen als de pest ben. Daarbij ben ik sowieso al iemand die heel snel strest om kleine dingen. Vooral wiskunde/rekenen en economie zijn nu al problemen aan het vormen. In elk geval lukt dat voor geen meter, heb ik ook nog eens een profielwerkstuk wat nog meer druk geeft, ouders die veel te veel verwachten van mij en dan ook nog eens vriendinnen die op mij neerkijken omdat het bij hun vele malen beter gaat. En als ik dan eindelijk na een negen uur lange schooldag thuiskom, heb ik meteen al knallende ruzie met mijn moeder. Ik ga hierover niet al te veel details geven denk ik, want daar wordt niemand wss blij van. Het komt er op neer dat ik elke dag wel knallende ruzie heb en dan huilend op mijn kamer eindig tussen het schoolwerk wat gemaakt moet worden. Ik ben er gewoon eventjes helemaal klaar mee en ook vandaag was weer zo'n dag dat alles fout ging wat fout kán gaan. Moest dit eventjes van mij afschrijven~ ..
Moonkit~
Member
72
Actief
Moonkit~
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 14 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 16:01

over eco en wiskunde kan ik veel zeggen maar het enige wat helpt is de juiste uitleg. Probeer een andere leraar te krijgen (y)

Vrienden die op je neer kijken zijn geen vrienden ze behoren je te helpen niet om laag te halen. Probeer prioriteiten te stellen. BV engels of nederlands als je daar goed in bent Mousedung het huiswerk. maak liever eco en wis. je pws is belangrijker begin daar aan en word niet zoals mij en maak hem de avond van te voren.

en boven alles heb vertrouwen in je zelf. Ik weet dat je het kan
Ashdrizzle
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 14 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 14 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 16:09

Leren plannen is wel heel belangrijk Daan, op huiswerkbegeleiding gaan is ook een goede, want daar leer je dat en heb je geen afleiding van thuis (je moeder, internet, alles) en kan je rustig werken.
Het is ook handig, als die vriendinnen echt vervelend doen, om het gewoon een keer tegen ze te zeggen, dat ze ipv van dat neerkijken je beter kunnen ~helpen, right?
Over pws, inderdaad, begin er tijdig aan, in de herfstvakantie, als je dan al stof hebt om te beginnen, dat is echt je kans. Neem weekenden om bij te werken wat je achterloopt en ga niet doelloos op wc of welk ander forum rondhangen, ik ken 't, maar kom niet aan je laptop totdat je vindt dat je genoeg hebt gedaan voor die dag!
Als je tussenuren hebt in je rooster, ga daar werken! Niet een uur niets doen, want in een uur kan je echt heel veel doen.
Over het vragen stellen, leraren zitten daar niet om op een groep kinderen te passen, het hoort bij hun werk. Ik deed 't ook nooit bij wiskunde en dat eindigde in 5'en. Dus ik zeg, als je echt op 't punt staat vraagtekens uit te poepen, vraag het aan de leraar of desnoods aan de degene naast je.
Bijles is natuurlijk als t echt noodzakelijk is, altijd een optie.
Clouddust
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 14 E4bcc544d1c0c372aca72ec0122e8913
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 14 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 16:47

@Daan
same same. Ik ben best wel okay in plannen, maar om me aan mn planning te houden, no way. Daar ben ik zo slecht in. Ik zou als ik jou was inderdaad gewoon vragen stellen, ik weet dat het heel lastig is maar zoals Soof al zegt, ze zullen je er echt niet op afrekenen want het is inderdaad gewoon hun werk. Als je het even niet begrepen hebt en een tweede uitleg nodig hebt is dat geen probleem, right? ^^ Verder lukt het ook als je alle belangrijke zaken of weektaken allemaal probeert bij te houden in een agenda, waarschijnlijk doe je dat ook al wel maar het kan soms zo handig zijn als alles even neergepend is in een boekje dat je snel kunt gebruiken. Hopelijk gaat het allemaal nog goed komen, het jaar is nog maar een aantal weken begonnen hè, don't worry c:

@Lore
ah man, wat jammer! Ik hoop dat je inderdaad je broer hebt geknuffeld en hem gaat steunen want hij zou niet zo verdrietig moeten zijn. Jammer dat een zo'n afstandsrelatie dan toch niet werkt, ik ken veel mensen bij wie het wel werkt maarja ik kan het wel begrijpen natuurlijk. Wees er voor hem en geef hem een reep chocola ofzo ;3 
Overigens woon ik ook in Utrecht gheheheheh xD
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 14 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 16:58

Nou vandaag is dus de dag dat mn vader precies 6 maanden is overleden.
Voel me met vlagen wel een beetje sipjes :c
Ik kan het soms eigenlijk nog niet helemaal geloven ..
Flutter
Member
Dani(banani)
157
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♛ I don't know where I am and I dont't know how old I am. {R.I.P} ♛
Flutter
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 14 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 17:11

Naww Soof. :c
Dat is echt erg. Wij zijn hier voor je. En niemand neemt het je kwalijk als je je sipjes voelt. Het lijkt mij super normaal. En weet dat wij er hier voor je zijn oké?
Ghostpaw'
Member
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 14 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 17:26

@ Daan; al had ik al gereageerd op t aot, hier nog eens. Ik weet zeker dat het je gaat lukken meid, het begin van een schooljaar is altijd klote. Je hebt nog een groot aantal kansen om alles weer op te halen en dat gaat je ook zeker wel lukken!
En over ruzie met je ma, probeer het te negeren. Probeer haar te laten afkoelen als zij extreem boos reageert en probeer zelf ook niet te veel erop te reageren. Ik heb ook erg veel ruzie gehad met mijn moeder en ik zei gewoon 'ja oké' en vertrok naar mijn kamer, om na een half uurtje terug te komen en er gewoon even rustig voor te gaan zitten. Ruzie is nooit fijn, dus daarom is het gedeelte waar je het uitpraat met elkaar in rust het belangrijkste, zodat jullie elkaar zonder moeite weer aan kunnen kijken. Ik reageerde eerst altijd schreeuwend naar m'n moeder als we ruzie hadden, wat ervoor zorgde dat het alleen maar erger werd, dus ging ik er uiteindelijk gewoon niet meer op in. Dat werkt het beste. Sterkte!

@ Soof; Wat rot meid.. Heel veel sterkte! Dat je wat verdrietig bent is niet raar, het is immers nog niet erg lang geleden. Je mag altijd een pm sturen als je iets wilt wilt zeggen, dat weet je hé? Heel veel sterkte meid.. <3
Echopaw
Member
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 14 Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 22:47

@Soof;; Jemig *virtual hug* We're here for u <3

Dus ik sta te discussieren met zo'n irritant joch uit m'n klas over voetballers enzo, komt er zo'n stokermeisje voorbij die opeens begint te mengen en zegt dat ik hem leuk vindt enzo. En ik bloosde apparently want dat is gewoon awkward. Komt ze later in de kleedkamer van gym naar me toe van "Waarom bloosde je nou?" en toen zei ik gewoon "Nou dat is toch awkward wat zou jij doen" en toen moest k janken want dingen over crushes enzo liggen nu echt niet helemaal lekker bij me en nu wil natuurlijk iedereen weten wat de fück er gebeurt is. Thanx girl.
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 14 Icon_minitimewo 23 sep 2015 - 0:01

Ja natuurlijk baes, dat weet ik toch <3
Alsnog *snugglehug* i appreciate it a l o t <3
Pantherstar
StarClan
Lucht-je-hartje - Pagina 14 Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 14 Icon_minitimewo 23 sep 2015 - 7:26

Soof, het is normaal dat je verdrietig bent en ik vind het echt erg voor je. Wij zijn er voor je, zoals je al kon lezen, en wees niet bang om je hart te luchten of iets dergelijke in een pm naar iemand van al deze mensen die er allemaal voor je zijn <3
Clouddust
Member
Jeltjee
501
Actief
If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?

CAT'S PROFILE
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 14 Icon_minitimewo 23 sep 2015 - 16:27

@Soof
lieve kensingtonbud xD nee maar wow heftig man ;-; Het is zeker normaal en het is echt heel begrijpelijk ook, dus wees echt niet bang c: je bent hartstikke dapper en je mag altijd hier gewoon alles posten he <3 *hugs* sterkte meid

@Evelynn, ah wat vervelend :c wat raar dat zo'n meisje dat zegt serieus, het is toch niet meteen zo van oh die praat met een jongen wow zouden ze verliefd zijn? Serieus sorry hoor maar ik heb ook gewoon goede vrienden die jongens zijn en ik heb wel een vriendje maar okay mag dat dan niet meer?
En stel je hebt een crush op hem dan zijn dat niet haar zaken en ze zou zich niet ongevraagd in jullie gesprek moeten mengen -,- komt goed meid <3
Semnil
Member
Zoe
156
Actief

CAT'S PROFILE
Semnil
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 14 Icon_minitimewo 23 sep 2015 - 16:46

Okay, ik heb even iets: in de eerste heb ik mezelf gigantisch voor schut gezet in de klas, en nu ben ik het creabea aardige meisje van de klas en de enige die nog neutraal is, (hoe ik het doe weet ik niet...) maar, het is bij ons, Jongens v.s. Meisjes, en ik zit in de derde van het middelbaar, maar wat ik nou erg lastig vind is, dat wat er nu gebeurd in de klas, maar ik vind het nu heel lastig om nog neutraal te blijven want dat meisje was van: wat heb ik nou fout gedaan ik zei het niet express, hij werdt heel boos op die reactie, en zij blijft zo van "Wat heb ik nou fout gedaan ik deed het niet express, ik dacht er niet over na." [/hide] Lucht op dit. En ik wil het liefst gewoon neutraal blijven in mijn klas... Maar dat is gewoon volgens mij het meest lastige wat het is...

Je hoeft niet te reageren hoor, ik moet gewoon mn hart luchten.
Echopaw
Member
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 14 Icon_minitimewo 23 sep 2015 - 18:23

@Jeltje;; Nou ik heb haar aangesproken op whatsapp en gevraagd of ze dat niet meer kon doen, en ze zei dat ze niet serieus was en het gewoon leuk vindt om een beetje te stoken enzo dat wist ik al though maar ze heeft nu gezegd dat ze het niet meer zal doen. Dus tis wel oke, maar een beetje jammer, want volgens mij houdt niemand echt van huilen in het openbaar :/
Ghostpaw'
Member
Do
751
Actief

CAT'S PROFILE
Ghostpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 14 Icon_minitimevr 25 sep 2015 - 13:48

M'n ma heeft een punt achter der relatie gezet na anderhalf jaar van ruzies en discussies en ik heb der echt een lange tijd al niet zo verdrietig gezien. Ze wilde me niet eens aankijken omdat ze aan het huilen was en eerlijk gezegd is dit dan ook een van de eerste keer dat ik der zag huilen. Ik weet wel dat het beter voor der is, dat heeft ze zelf na anderhalf jaar ook eindelijk eens door, maar toch vind ik het rot om der zo te zien. Maar ze was het inmiddels wel zat dat der vriend alcohol boven haar zette, wat haar natuurlijk ook heel rot liet voelen. En hij heeft nog wel meer shit gedaan wat ik dus echt niet van hem geaccepteerd heb, maar zij heeft alles van hem, keer op keer, vergeven. Kvind 't echt rot voor der ;-; Sorry, tis geen reusachtig probleem, maar tis niet leuk om je ma zo verdrietig te zien.
Clouddust
Member
Jeltjee
501
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Clouddust
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 14 Icon_minitimevr 25 sep 2015 - 19:48

Wat naar voor je moeder Chrissy :c ook zeker voor jou. Heel veel sterkte alvast voor jou en je moeder, koop een lekkere chocoladereep voor haar of kook eens voor haar en verwen haar gewoon lekker ^^ ze kan al je hulp nu gebruiken en om iemand een gevoel te geven dat je er voor dr bent kan al heel veel helpen c:
Verder mag je alles hier kwijt hè, maakt niet uit wat het is, dit topic is er om je hart te luchten en als je dat nodig hebt doe je dat, maakt niet uit of het probleem nou groot of klein is ^^ don't worry!
Roughflower
Member
Lucht-je-hartje - Pagina 14 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 14 Icon_minitimeza 26 sep 2015 - 16:18

Oké, I'm done.
Ik weet bij god niet meer hoe ik het doen moet. Huiswerk maken ben ik gewoon ontzettend slecht in. Ik probeer het wel, maar kan me nooit aan mijn eigen afspraken houden, want ik werk gewoon te traag. Ak loop ik gewoon ongeveer zeven hoofdstukken mee achter, omdat ze 1 hele hoofdstuk opgeven als het Mousedung huiswerk. Ik probeer het wel. Maar de tijd gaat te snel. Ik heb gewoon geen leven meer zo. En dan heb ik nog wiskunde met achterstand, engels heb ik nu zelfs achterstand op én Rekenen ...
Hoe de Mousedung ga ik dit doen? Hoe de Mousedung ga ik slagen aan het einde van dit tyfusschool jaar. Ik wil gewoon écht niet meer falen. Ben verdomme achttien en heb geen enkele diploma. Ja, m'n zwemdiploma A, daar kan ik hoogstens WC's mee gaan schrobben net als m'n moeder.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   Lucht-je-hartje - Pagina 14 Icon_minitime

Lucht-je-hartje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 14 van 44Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 29 ... 44  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: