|
|
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 22:13 | |
| Op ijburg woont een hele rpg gang, dus die zie ik best vaak B) Eigenlijk begon het met Juul, die best veel mensen "aanstak", en toen ging ik Isa dwingen overhalen om ook te komen, en Evy was gewoon heel toevallig :'D |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 22:14 | |
| - Blackpaw schreef:
- @Hanna: hmm, ouders zijn altijd lastig. Maar misschien kunnen mensen eens bij jou in de buurt langskomen?
@Chi: ja, dat is echt balen :c Kom je eigenlijk naar de meet? maar bij mij thuis/in de buurt is het zo... afschuwlijk saai :c |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 22:14 | |
| Ik wil ook gaan slapen, maar aangezien iemand hier nog een film aan het zien is zal dat niet gaan. :c is op bezoek bij zus En dat weet ik nog niet, misschien wel c: |
|
| |
Dieuws verloofde 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 22:15 | |
| - Blackpaw schreef:
- Rosepaw, schreef:
- @Eef; Owww haha, ik wil me er niet meteen tussen proppen ofzo hoor! Ik wil gewoon heel graag worden en het leek me het beste om dat met een account te doen waarmee ik ook veel topics met actieve persoontjes kan nemen ^^
@Dani; Hihi, vond het gezellig ondanks dat het een beetje kort was! c; Oh hahaha van mij mag je je er gewoon tussen proppen hoor xD Ik vind het alleen maar leuk als er meer mensen bij komen ^-^
En vet leuk man! Ik wou dat ik wat vaker mensen van WC zag. Laatst zag ik Kiki nog wel, maar dat was maar kort. En nu kijk ik geniepig naar Soof wanneer zij nou eens kan Naww das leuk! Binnenkort als ik Rosepaw een beetje heb klaargestoomd voor de RPG een topicje doen? Ik, Dieuw en Dani (en Evy en Juul), wonen allemaal echt niet meer dan 5 minuten van elkaar fietsen af, dus dat is heel fijn. Maar de meeste van ons kende elkaar ook al van voor de RPG ^^ |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 22:17 | |
| @gang hierboven: mwuhhh ik wil ook bij mensen in de buurt wonen ): Maar echt zo super leuk dat jullie elkaar dan zien!
Ja, Soof is mijn one true love <3333 |
|
| |
Beertje 1076 Actief Your kisses
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 22:18 | |
| Dauntrose in een nieuw jasje. Moet gaan. Bye bye xx |
|
| |
s o o f 280 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 22:19 | |
| |
|
| |
Dani(beest) 319 Actief
| CAT'S PROFILEAge: You don't ask a lady her age. {17 Moons}Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 22:20 | |
| - Emberpaw' schreef:
- Op ijburg woont een hele rpg gang, dus die zie ik best vaak B)
Eigenlijk begon het met Juul, die best veel mensen "aanstak", en toen ging ik Isa dwingen overhalen om ook te komen, en Evy was gewoon heel toevallig :'D Jaaaaaa, Juul dwong mij. xD |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 22:20 | |
| |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 22:21 | |
| Seef <3 :'D
@Eef: Dat is ook super chill ;D
@Lilith: Dauntie is pwetteeh <33 |
|
| |
Dani(beest) 319 Actief
| CAT'S PROFILEAge: You don't ask a lady her age. {17 Moons}Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 22:22 | |
| - Rosepaw, schreef:
- Blackpaw schreef:
- Rosepaw, schreef:
- @Eef; Owww haha, ik wil me er niet meteen tussen proppen ofzo hoor! Ik wil gewoon heel graag worden en het leek me het beste om dat met een account te doen waarmee ik ook veel topics met actieve persoontjes kan nemen ^^
@Dani; Hihi, vond het gezellig ondanks dat het een beetje kort was! c; Oh hahaha van mij mag je je er gewoon tussen proppen hoor xD Ik vind het alleen maar leuk als er meer mensen bij komen ^-^
En vet leuk man! Ik wou dat ik wat vaker mensen van WC zag. Laatst zag ik Kiki nog wel, maar dat was maar kort. En nu kijk ik geniepig naar Soof wanneer zij nou eens kan Naww das leuk! Binnenkort als ik Rosepaw een beetje heb klaargestoomd voor de RPG een topicje doen?
Ik, Dieuw en Dani (en Evy en Juul), wonen allemaal echt niet meer dan 5 minuten van elkaar fietsen af, dus dat is heel fijn. Maar de meeste van ons kende elkaar ook al van voor de RPG ^^ Yaaaay. c: Daunt haar setje is echt leuk! |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 22:24 | |
| Oh such relationship goals achievement <333 Seef
Daunt is so prettyy! |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 22:34 | |
| ik ga maar eens afsluiten^-^ tot morgen iedereen |
|
| |
Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 22:40 | |
| |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 22:45 | |
| - Sushi. schreef:
- Hello hello people
Tesss! |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 22:47 | |
| Trusten Han! Ik spreek je vast morgen wel weer ^-^ |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 22:52 | |
| Daunt is zo prettyy aaahh c: |
|
| |
Queen Wazz 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 22:54 | |
| Al die otm shizz mag ik effe huilen in n hoekie ik heb hier nie eens n tablet bij |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 22:56 | |
| I want more topic's with Bratie~ |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 22:57 | |
| - Arrowthrill schreef:
- Al die otm shizz mag ik effe huilen in n hoekie ik heb hier nie eens n tablet bij
Wacht, ik mis nu even wat je bedoelt xDD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|