|
|
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 16:12 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Ivypaw. schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Ivypaw. schreef:
- Zal dat straks doen Eef n.n
Ivyy moet nog meer drama hebben D: Nog meer? WEET JE WAT GEEF HAAR EIERS GENOEG DRAMA jhvsfvhjddjfj Hahahaa xD serieus je brengt me op ideetjes man xD DURF HIER GEEN EI BINNEN TE BRENGEN OF IK DOE JE IETS AAN KOM MAAR OP IK BEN NIE BANG VOOR JE!! |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 16:15 | |
| - Ivypaw. schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Ivypaw. schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Ivypaw. schreef:
Ivyy moet nog meer drama hebben D: Nog meer? WEET JE WAT GEEF HAAR EIERS GENOEG DRAMA jhvsfvhjddjfj Hahahaa xD serieus je brengt me op ideetjes man xD DURF HIER GEEN EI BINNEN TE BRENGEN OF IK DOE JE IETS AAN KOM MAAR OP IK BEN NIE BANG VOOR JE!! *staart naar tawn* Weet je nog wat ik met der kan? *evil grin* |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 16:17 | |
| moet straks naar mijn oma :/ |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 16:18 | |
| - Blackpaw schreef:
- Roughpaw schreef:
- Whattefock, hoe kan Blackpaw die rol overnemen?
Nouja, het kan natuurlijk niet echt. Ze is nog veel te jong, en ze heeft voelde niet meteen de 'natuurlijke' liefde tegenover de twee kittens die siblings voelen. Maar toen Black Dauntrose op wilde zoeken in de nursery, was ze daar niet. Maar de twee kittens waren daar wel alleen achtergebleven. Dus toen ging Black ze maar warm houden, met tegenzin, maar stiekem ging ze toen wel een beetje om de kittens geven. Meer een grote zussen rol als het ware <3 |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 16:19 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Ivypaw. schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Ivypaw. schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Ivypaw. schreef:
Ivyy moet nog meer drama hebben D: Nog meer? WEET JE WAT GEEF HAAR EIERS GENOEG DRAMA jhvsfvhjddjfj Hahahaa xD serieus je brengt me op ideetjes man xD DURF HIER GEEN EI BINNEN TE BRENGEN OF IK DOE JE IETS AAN KOM MAAR OP IK BEN NIE BANG VOOR JE!! *staart naar tawn* Weet je nog wat ik met der kan? *evil grin* NO DON'T , GO AWAY YOU D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 16:20 | |
| - Ivypaw. schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Ivypaw. schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Ivypaw. schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Ivypaw. schreef:
Ivyy moet nog meer drama hebben D: Nog meer? WEET JE WAT GEEF HAAR EIERS GENOEG DRAMA jhvsfvhjddjfj Hahahaa xD serieus je brengt me op ideetjes man xD DURF HIER GEEN EI BINNEN TE BRENGEN OF IK DOE JE IETS AAN KOM MAAR OP IK BEN NIE BANG VOOR JE!! *staart naar tawn* Weet je nog wat ik met der kan? *evil grin* NO DON'T , GO AWAY YOU D: IK HAAT DIT AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH D< |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 16:25 | |
| - Innerghost schreef:
- Blackpaw schreef:
- Roughpaw schreef:
Nouja, het kan natuurlijk niet echt. Ze is nog veel te jong, en ze heeft voelde niet meteen de 'natuurlijke' liefde tegenover de twee kittens die siblings voelen. Maar toen Black Dauntrose op wilde zoeken in de nursery, was ze daar niet. Maar de twee kittens waren daar wel alleen achtergebleven. Dus toen ging Black ze maar warm houden, met tegenzin, maar stiekem ging ze toen wel een beetje om de kittens geven. Meer een grote zussen rol als het ware <3 Jaa precies Maar wie weet gaan die kiddo's haar zien als moeder door de afwezigheid van Dauntrose. Idk, we zien wel hoe alles loopt ^-^ |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 16:39 | |
| - Blackpaw schreef:
- Innerghost schreef:
- Blackpaw schreef:
- Roughpaw schreef:
Nouja, het kan natuurlijk niet echt. Ze is nog veel te jong, en ze heeft voelde niet meteen de 'natuurlijke' liefde tegenover de twee kittens die siblings voelen. Maar toen Black Dauntrose op wilde zoeken in de nursery, was ze daar niet. Maar de twee kittens waren daar wel alleen achtergebleven. Dus toen ging Black ze maar warm houden, met tegenzin, maar stiekem ging ze toen wel een beetje om de kittens geven. Meer een grote zussen rol als het ware <3 Jaa precies Maar wie weet gaan die kiddo's haar zien als moeder door de afwezigheid van Dauntrose. Idk, we zien wel hoe alles loopt ^-^ Wss zal Innerghost als Queen zijnde ook een oogje in het zeil houden. |
|
| |
Jamie 807 Actief "Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."
| CAT'S PROFILEAge: AgelessGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior | Carnation Killer |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 16:43 | |
| Ik denk dat ik me weer opnieuw aan ga melden op een forum.. *Thinks..* |
|
| |
x 131 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Old enough to destruct the KittypetsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 16:49 | |
| Mehh.. I'm bored nd mehh.. Ik wil een topic search voor Voldy aanmaken.. Mehh.. Ik denk niet dat ik die topics dan allemaal actief houdt... He needs more drama... D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 16:51 | |
| Nu ik heb gegeten, is mijn rage wat weg... Soort van... |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 17:00 | |
| Wooow! Met veel pijn en moeite in het onzin topic geraakt. Man wat is mijn internet slecht hier... |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 17:03 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 17:04 | |
| meh ik wil dat er een meet in utrecht komt zou zo vet zijn c: |
|
| |
Dieuws verloofde 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 17:10 | |
| Heeee Kon het niet laten (a)
Laatst aangepast door Rosepaw, op ma 6 apr 2015 - 17:10; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 17:10 | |
| - Heartpaw schreef:
- meh ik wil dat er een meet in utrecht komt zou zo vet zijn c:
In 2013 was er één in de Utrechtse heuvel |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 17:12 | |
| - Thrushdive schreef:
- Heartpaw schreef:
In 2013 was er één in de Utrechtse heuvel das lang gelden....Dan word het weer eens hoog tijd voor een meeting in utrecht! c: |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 17:13 | |
| Ja, Kiek, ik mis je D: Hoe is het drama thuis trouwens afgelopen? En er komt vast wel weer een meet in de Utrechtse heuvelrug! Ligt ook lekker centraal enzo Alleen voorlopig niet haha. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 17:14 | |
| - Blackpaw schreef:
En er komt vast wel weer een meet in de Utrechtse heuvelrug! Ligt ook lekker centraal enzo Alleen voorlopig niet haha. damn :c |
|
| |
x 131 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Old enough to destruct the KittypetsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 17:14 | |
| - Heartpaw schreef:
- Thrushdive schreef:
- Heartpaw schreef:
In 2013 was er één in de Utrechtse heuvel das lang gelden....Dan word het weer eens hoog tijd voor een meeting in utrecht! c: Jaah dan is het lekker dichtbijjjjjjj cx In dierenpark amesfoort is leuk c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|