|
|
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 21:42 | |
| |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 21:43 | |
| |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 21:44 | |
| Ik ga proberen 1000 Rpg posts met Lurkie te maken voordat hij warrior is, dan ben ik tevreden <3 1000 is het minimum en als ik mss hard doordoe... 2000 xD |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 21:44 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Ik ga proberen 1000 Rpg posts met Lurkie te maken voordat hij warrior is, dan ben ik tevreden <3
1000 is het minimum en als ik mss hard doordoe... 2000 xD succes, ik ben veel te lui om al m'n rpg posts te tellen :'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 21:45 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Ik ga proberen 1000 Rpg posts met Lurkie te maken voordat hij warrior is, dan ben ik tevreden <3
1000 is het minimum en als ik mss hard doordoe... 2000 xD succes, ik ben veel te lui om al m'n rpg posts te tellen :'3 Ik tel er eentje op na elke post in zijn karaktertopic, daar houd ik alles nauwkeurig bij, dus na elke post ga ik daar heen, das de reden waarom ik zijn karakterkaart in zijn os heb haha xD |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 21:47 | |
| - Lurkingpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Lurkingpaw schreef:
1000 is het minimum en als ik mss hard doordoe... 2000 xD succes, ik ben veel te lui om al m'n rpg posts te tellen :'3 Ik tel er eentje op na elke post in zijn karaktertopic, daar houd ik alles nauwkeurig bij, dus na elke post ga ik daar heen, das de reden waarom ik zijn karakterkaart in zijn os heb haha xD dat zou ik sowiso niet volhouden :'3 ik ben wel zeker dat ik er zeker meer dan 200 heb met Maze, waarscheinlijk meer ^-^ |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 21:48 | |
| i schould draw dramaclan x3
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 21:48 | |
| - Mazepaw. schreef:
- Lurkingpaw schreef:
- Mazepaw. schreef:
- Lurkingpaw schreef:
1000 is het minimum en als ik mss hard doordoe... 2000 xD succes, ik ben veel te lui om al m'n rpg posts te tellen :'3 Ik tel er eentje op na elke post in zijn karaktertopic, daar houd ik alles nauwkeurig bij, dus na elke post ga ik daar heen, das de reden waarom ik zijn karakterkaart in zijn os heb haha xD dat zou ik sowiso niet volhouden :'3 ik ben wel zeker dat ik er zeker meer dan 200 heb met Maze, waarscheinlijk meer ^-^ Ik heb er nu precies 510 met Lurkie en 118 topics met hem in de rpg :'D Hij is ook de enigste waarbij ik het doe omdat ik het wel en gewoonte xD |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 21:49 | |
| @Bo: ja, en als op een gegeven moment een partnerswitch plaatsvindt (Lurk met Black, Ember met Rough ofzo, of Maze met Black of wat dan ook, te veel opties xD) en die dan ook nestjes krijgen, dan wordt letterlijk de hele shadowclan familie van elkaar xD Iedereen halfbroertjes/zusjes @Isa: aaaaaah okay! Maar leuk dat er nog een poes komt voor shadowclan drama @Hanna: same here. Ik tel ze niet xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 21:50 | |
| Hahaha ja precies dat Eef xD
Ik moet gaan bye bye mensjes <3 |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 21:51 | |
| NOH BO.
Slaap lekker though ^-^ |
|
| |
Dani(beest) 319 Actief
| CAT'S PROFILEAge: You don't ask a lady her age. {17 Moons}Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 21:52 | |
| Sia en Dieuw stonden net ineens voor mijn deur. x'D Was wel gezellig. :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 21:54 | |
| - Brokenpaw' schreef:
- Sia en Dieuw stonden net ineens voor mijn deur. x'D
Was wel gezellig. :3 lolz x3 |
|
| |
Dieuws verloofde 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 21:55 | |
| @Eef; Owww haha, ik wil me er niet meteen tussen proppen ofzo hoor! Ik wil gewoon heel graag worden en het leek me het beste om dat met een account te doen waarmee ik ook veel topics met actieve persoontjes kan nemen ^^
@Dani; Hihi, vond het gezellig ondanks dat het een beetje kort was! c; |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 22:06 | |
| - Rosepaw, schreef:
- @Eef; Owww haha, ik wil me er niet meteen tussen proppen ofzo hoor! Ik wil gewoon heel graag worden en het leek me het beste om dat met een account te doen waarmee ik ook veel topics met actieve persoontjes kan nemen ^^
@Dani; Hihi, vond het gezellig ondanks dat het een beetje kort was! c; Oh hahaha van mij mag je je er gewoon tussen proppen hoor xD Ik vind het alleen maar leuk als er meer mensen bij komen ^-^ En vet leuk man! Ik wou dat ik wat vaker mensen van WC zag. Laatst zag ik Kiki nog wel, maar dat was maar kort. En nu kijk ik geniepig naar Soof wanneer zij nou eens kan |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 22:09 | |
| ik heb nog nooit in rl iemand van wc gezien :c van mijn ouders mag ik vast ook niet met mensen afspreken tot een nieuwe gsm heb kan nog wel even duren
|
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 22:11 | |
| Ik wil wel meer mensen van wc zien, maar aangezien ik in België woon zal dat niet toepasselijk zijn. xD |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 22:12 | |
| @Hanna: hmm, ouders zijn altijd lastig. Maar misschien kunnen mensen eens bij jou in de buurt langskomen? @Chi: ja, dat is echt balen :c Kom je eigenlijk naar de meet? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 22:12 | |
| - Littlestream schreef:
- Ik wil wel meer mensen van wc zien, maar aangezien ik in België woon zal dat niet toepasselijk zijn. xD
Ik woon ook in Belgenland... Hihi xD ok nu ga ik echt slapen bye xD |
|
| |
s o o f 280 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 22:13 | |
| - Blackpaw schreef:
- Rosepaw, schreef:
- @Eef; Owww haha, ik wil me er niet meteen tussen proppen ofzo hoor! Ik wil gewoon heel graag worden en het leek me het beste om dat met een account te doen waarmee ik ook veel topics met actieve persoontjes kan nemen ^^
@Dani; Hihi, vond het gezellig ondanks dat het een beetje kort was! c; Oh hahaha van mij mag je je er gewoon tussen proppen hoor xD Ik vind het alleen maar leuk als er meer mensen bij komen ^-^
En vet leuk man! Ik wou dat ik wat vaker mensen van WC zag. Laatst zag ik Kiki nog wel, maar dat was maar kort. En nu kijk ik geniepig naar Soof wanneer zij nou eens kan Eef kijkt alleen maar naar mij <3 such beauty, such gracefulness wow |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|