Algemene Onzin Topic - Pagina 27

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 38 ... 50  Volgende
Ivywing
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 ZAcrtqy
Daan
1072
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ivywing
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 21:42

Waha nice San :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 QIq5yq0
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 21:43

my otp<3 x3
Lurkingshade
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 21:44

Ik ga proberen 1000 Rpg posts met Lurkie te maken voordat hij warrior is, dan ben ik tevreden <3
1000 is het minimum en als ik mss hard doordoe... 2000 xD
Mazerunner
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 DPKsfdL
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 21:44

Lurkingpaw schreef:
Ik ga proberen 1000 Rpg posts met Lurkie te maken voordat hij warrior is, dan ben ik tevreden <3
succes, ik ben veel te lui om al m'n rpg posts te tellen :'3
Lurkingshade
StarClan
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 21:45

Mazepaw. schreef:
Lurkingpaw schreef:
Ik tel er eentje op na elke post in zijn karaktertopic, daar houd ik alles nauwkeurig bij, dus na elke post ga ik daar heen, das de reden waarom ik zijn karakterkaart in zijn os heb haha xD
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 21:47

Lurkingpaw schreef:
Mazepaw. schreef:
Lurkingpaw schreef:
Ik tel er eentje op na elke post in zijn karaktertopic, daar houd ik alles nauwkeurig bij, dus na elke post ga ik daar heen, das de reden waarom ik zijn karakterkaart in zijn os heb haha xD
dat zou ik sowiso niet volhouden :'3 ik ben wel zeker dat ik er zeker meer dan 200 heb met Maze, waarscheinlijk meer ^-^
Brat
Member
Sans
4445
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 21:48

i schould draw dramaclan x3
Lurkingshade
StarClan
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 21:48

Mazepaw. schreef:
Lurkingpaw schreef:
Mazepaw. schreef:
Lurkingpaw schreef:
dat zou ik sowiso niet volhouden :'3 ik ben wel zeker dat ik er zeker meer dan 200 heb met Maze, waarscheinlijk meer ^-^
Ik heb er nu precies 510 met Lurkie en 118 topics met hem in de rpg :'D Hij is ook de enigste waarbij ik het doe omdat ik het wel en gewoonte xD
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 21:49

@Bo: ja, en als op een gegeven moment een partnerswitch plaatsvindt (Lurk met Black, Ember met Rough ofzo, of Maze met Black of wat dan ook, te veel opties xD) en die dan ook nestjes krijgen, dan wordt letterlijk de hele shadowclan familie van elkaar xD Iedereen halfbroertjes/zusjes

@Isa: aaaaaah okay! Maar leuk dat er nog een poes komt voor shadowclan drama Very Happy

@Hanna: same here. Ik tel ze niet xD
Lurkingshade
StarClan
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 21:50

Hahaha ja precies dat Eef xD

Ik moet gaan bye bye mensjes <3
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 21:51

NOH BO.

Slaap lekker though ^-^
Brokenwish
Member
Dani(beest)
319
Actief

CAT'S PROFILE
Brokenwish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 21:52

Sia en Dieuw stonden net ineens voor mijn deur. x'D
Was wel gezellig. :3
Brat
Member
Sans
4445
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 21:54

Brokenpaw' schreef:
Sia en Dieuw stonden net ineens voor mijn deur. x'D
Was wel gezellig. :3

lolz x3
Rosepaw,
Member
Dieuws verloofde
23
Actief

CAT'S PROFILE
Rosepaw,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 21:55

@Eef; Owww haha, ik wil me er niet meteen tussen proppen ofzo hoor! Ik wil gewoon heel graag worden en het leek me het beste om dat met een account te doen waarmee ik ook veel topics met actieve persoontjes kan nemen ^^

@Dani; Hihi, vond het gezellig ondanks dat het een beetje kort was! c;
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 22:06

Rosepaw, schreef:
@Eef; Owww haha, ik wil me er niet meteen tussen proppen ofzo hoor! Ik wil gewoon heel graag worden en het leek me het beste om dat met een account te doen waarmee ik ook veel topics met actieve persoontjes kan nemen ^^

Oh hahaha van mij mag je je er gewoon tussen proppen hoor xD Ik vind het alleen maar leuk als er meer mensen bij komen ^-^

En vet leuk man! Ik wou dat ik wat vaker mensen van WC zag. Laatst zag ik Kiki nog wel, maar dat was maar kort.
En nu kijk ik geniepig naar Soof wanneer zij nou eens kan
Mazerunner
Member
2815
Actief
Mazerunner
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 22:09

ik heb nog nooit in rl iemand van wc gezien :c
van mijn ouders mag ik vast ook niet met mensen afspreken tot een nieuwe gsm heb kan nog wel even duren
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 22:11

Ik wil wel meer mensen van wc zien, maar aangezien ik in België woon zal dat niet toepasselijk zijn. xD
Blackpaw
Member
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 22:12

@Hanna: hmm, ouders zijn altijd lastig. Maar misschien kunnen mensen eens bij jou in de buurt langskomen?
@Chi: ja, dat is echt balen :c Kom je eigenlijk naar de meet?
Lurkingshade
StarClan
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 22:12

Littlestream schreef:
Ik wil wel meer mensen van wc zien, maar aangezien ik in België woon zal dat niet toepasselijk zijn. xD
Ik woon ook in Belgenland... Hihi xD
ok nu ga ik echt slapen bye xD
Cedarfrost
Member
s o o f
280
Actief

CAT'S PROFILE
Cedarfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimema 6 apr 2015 - 22:13

Blackpaw schreef:
Rosepaw, schreef:

Oh hahaha van mij mag je je er gewoon tussen proppen hoor xD Ik vind het alleen maar leuk als er meer mensen bij komen ^-^

En vet leuk man! Ik wou dat ik wat vaker mensen van WC zag. Laatst zag ik Kiki nog wel, maar dat was maar kort.
En nu kijk ik geniepig naar Soof wanneer zij nou eens kan
Eef kijkt alleen maar naar mij <3
such beauty, such gracefulness
wow
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 27 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 38 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: