|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 23:08 | |
| Back to the land of Wifi (: Hello everyone! |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 23:08 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 23:09 | |
| Yooooo Daaan! Heb ik nog veel gemist? en how's life? |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 23:13 | |
| Oh Em, Shadowclan Dramaclub 2.0 is officieel opgericht. Wil je een update? xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 23:15 | |
| Jazeker! Ik had al het idee dat ik iets miste o: |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 23:15 | |
| Haha alles goed hoor Emma :'D Met jou? |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 23:18 | |
| Okeoke, wacht. Ik had het 57 pagina's geleden ook uitgelegd:
Lurkingpaw, Emberpaw, Windpaw, Ivypaw, Woodpaw en Dawnpaw zijn siblings. Emberpaw mag Lurking niet, en omgekeerd Dawnpaw mag Lurking niet, en omgekeerd Windpaw vindt Lurking wel tof, en omgekeerd Emberpaw crusht op Blackpaw Blackpaw is geen familie, is wel betrokken bij de familie, want ze crusht op Emberpaw, en is heel goed bevriend met Dawnpaw en Windpaw. En nu ook meer met Ivypaw. Blackpaw en Lurkingpaw mogen elkaar niet, al is er nu een topic bezig waarbij ze het best gezellig hebben (primeur! wooh!) Mazepaw is niet betrokken bij de familie, maar: Ivypaw crusht op Mazepaw (although things are changing???) Mazepaw crusht op Smokepaw, en omgekeerd. Mazepaw en Blackpaw zijn super goed bevriend, maar Maze crusht stiekem ook op Blackpaw Smokepaw heeft woedeaanvallen die ze zich achteraf niet kan herinneren Smokepaw en Ivypaw hebben ruzie Mazepaw en Emberpaw hebben ruzie Mazepaw en Lurkingpaw raken nu bevriend Lurking en Roughpaw zijn <33333 |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 23:19 | |
| - Blackpaw schreef:
- Okeoke, wacht. Ik had het 57 pagina's geleden ook uitgelegd:
Lurkingpaw, Emberpaw, Windpaw, Ivypaw, Woodpaw en Dawnpaw zijn siblings. Emberpaw mag Lurking niet, en omgekeerd Dawnpaw mag Lurking niet, en omgekeerd Windpaw vindt Lurking wel tof, en omgekeerd Emberpaw crusht op Blackpaw Blackpaw is geen familie, is wel betrokken bij de familie, want ze crusht op Emberpaw, en is heel goed bevriend met Dawnpaw en Windpaw. En nu ook meer met Ivypaw. Blackpaw en Lurkingpaw mogen elkaar niet, al is er nu een topic bezig waarbij ze het best gezellig hebben (primeur! wooh!) Mazepaw is niet betrokken bij de familie, maar:
Ivypaw crusht op Mazepaw (although things are changing???) Mazepaw crusht op Smokepaw, en omgekeerd. Mazepaw en Blackpaw zijn super goed bevriend, maar Maze crusht stiekem ook op Blackpaw Smokepaw heeft woedeaanvallen die ze zich achteraf niet kan herinneren Smokepaw en Ivypaw hebben ruzie Mazepaw en Emberpaw hebben ruzie Mazepaw en Lurkingpaw raken nu bevriend Lurking en Roughpaw zijn <33333 Ik denk niet dat dat voor Ivy nog geld nu (A) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 23:20 | |
| Holy Smokes! De tweede generatie gaat uit zijn dak o.o Ik had Babs al gewaarschuwd xD
Alles goed hier Daan (: Tas uitpakken en dan nog even chillen, morgen post ik dan want ook dan ben ik nog vrij (A) |
|
| |
Alexx / Lex 266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 23:23 | |
| |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 23:24 | |
| Ik ga slapen mensen, eerst nog eventjes engels leren dan, maar daarna toch echt slapen x3 bye bye <'3 |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 23:25 | |
| - Ivypaw. schreef:
- Blackpaw schreef:
- Okeoke, wacht. Ik had het 57 pagina's geleden ook uitgelegd:
Lurkingpaw, Emberpaw, Windpaw, Ivypaw, Woodpaw en Dawnpaw zijn siblings. Emberpaw mag Lurking niet, en omgekeerd Dawnpaw mag Lurking niet, en omgekeerd Windpaw vindt Lurking wel tof, en omgekeerd Emberpaw crusht op Blackpaw Blackpaw is geen familie, is wel betrokken bij de familie, want ze crusht op Emberpaw, en is heel goed bevriend met Dawnpaw en Windpaw. En nu ook meer met Ivypaw. Blackpaw en Lurkingpaw mogen elkaar niet, al is er nu een topic bezig waarbij ze het best gezellig hebben (primeur! wooh!) Mazepaw is niet betrokken bij de familie, maar:
Ivypaw crusht op Mazepaw (although things are changing???) Mazepaw crusht op Smokepaw, en omgekeerd. Mazepaw en Blackpaw zijn super goed bevriend, maar Maze crusht stiekem ook op Blackpaw Smokepaw heeft woedeaanvallen die ze zich achteraf niet kan herinneren Smokepaw en Ivypaw hebben ruzie Mazepaw en Emberpaw hebben ruzie Mazepaw en Lurkingpaw raken nu bevriend Lurking en Roughpaw zijn <33333 Ik denk niet dat dat voor Ivy nog geld nu (A) Ik haal m uit de timeline dan ;D Trusten Daan! OH, en Maze en Ember hebben nu ruzie en Black geeft ze nu op hun kop. Ja, we gaan uit ons dak. Maar achhhh dat is leeeuk Mis je het al om apprentice te zijn Em? xD Oke maar morgen vrij hebben is wel heel heel erg nice. Ik moet morgen werken D: Oke, maar heel kort, en het is veel moneys, dus ik doe het maar gewoon. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 23:27 | |
| Trusten Daan & Hey Lex!
Ja Eef :c I dooooo D: Ik kom er echter achter dat het ook heel leuk is om drama te volgen in plaats van het steeds te veroorzaken, dus ik leun lekker achterover en laat jullie het werk doen terwijl ik geniet 8) Morgen werken? Sterkte, gelukkig dat 't niet te lang is :') |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 23:29 | |
| Ik moet ook nodig gaan slapen, weltrusten <3 |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 23:29 | |
| Hahaha oke gelukkig verschillen we daar dan in, want ik vind het heerlijk om onderdeel te zijn van 't drama xD Dus dan vullen we elkaar mooi aan En jups.. mijn fancy pancy baantje als schoonmaakster. Maar het verdient lekker & je kan je eigen uren bepalen, dus i-de-aal voor een student ^-^ En als je snel werkt ben je eerder klaar, maar krijg je wel nog alle uren betaalt. Het huis van morgen bijvoorbeeld, krijg ik 2 uur betaald, maar ik ben altijd maar iets meer dan een uurtje bezig Trusten Dieuw! |
|
| |
Alexx / Lex 266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 23:30 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 23:32 | |
| Haha xD Dat is inderdaad wel mooi, dan heb ik afleiding tijdens toets-week, en hoef ik me niet druk te maken om pressing topic met Tall (A) Chill! Have fun & all that dan maar vast ;D I gotta go, maar tot morgen (: |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 23:36 | |
| Omdat ik nog niet in bed lag een kleine toevoeging Eef: Ivy is boos op Maze Ivy ziet een RiverClan kater <'3 |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 23:38 | |
| - Ivypaw. schreef:
- Omdat ik nog niet in bed lag een kleine toevoeging Eef:
Ivy is boos op Maze Ivy ziet een RiverClan kater <'3 Hahaha het is wel een beetje: óf katten crushen op elkaar, óf katten zijn boos op elkaar xD Oei Daan, oei. Dat is hoogverraad D: |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 apr 2015 - 23:39 | |
| - Blackpaw schreef:
- Ivypaw. schreef:
- Omdat ik nog niet in bed lag een kleine toevoeging Eef:
Ivy is boos op Maze Ivy ziet een RiverClan kater <'3 Hahaha het is wel een beetje: óf katten crushen op elkaar, óf katten zijn boos op elkaar xD
Oei Daan, oei. Dat is hoogverraad D: (A) Ivy doesn't care anymore, want ze denkt dat niemand om dr geeft XD eenzame ziel |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|