| I'm buried a l i v e (Blackpaw - SPT) | |
|
|
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I'm buried a l i v e (Blackpaw - SPT) di 17 feb 2015 - 13:25 | |
| "We kunnen langs de border van WindClan gaan en daarna naar Burnt Sycamore." zei ze. Ohja, dat was wel een goed plan. Ravenheart knikte. "Die konijnenvreters zullen vast wel over de border gestapt zijn." Het deed hem denken aan zijn laatste aanvaring met Thunderclan. Dat was ook geen beste geweest. "Al is het misschien nu wel rustig.. we hebben al een tijdje niks meer van ze gehoord." |
|
| |
Beertje 1076 Actief Your kisses
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: I'm buried a l i v e (Blackpaw - SPT) di 17 feb 2015 - 13:30 | |
| "Die konijnenvreters zullen vast wel over de border gestapt zijn." Ze knikte en liep de ingang uit, naast hem. "Al is het misschien nu wel rustig.. we hebben al een tijdje niks meer van ze gehoord." Ze wiebelde onrustig met haar oortjes. "Ja... Ik voel gewoon dat ze iets van plan zijn." Haar blauwe ogen ontmoette de zijne. Ze was geen doemdenker, maar ze vond gevechten gewoon niet zo fijn.
♥ Isa |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I'm buried a l i v e (Blackpaw - SPT) di 17 feb 2015 - 14:40 | |
| "Ja... Ik voel gewoon dat ze iets van plan zijn." Hij knikte. Al voelde het waarschijnlijk meestal altijd wel zo. Alsof andere clans vanalles van plan waren. Ravenheart snoof de geuren op. De grens was hier. "De geuren ruiken oud. Alsof ze al een tijdje niet geweest zijn, vind je niet?" vroeg hij toen. Dat was raar, zeker omdat Windclan de laatste tijd nogal bezig leek met hun territorium. "Misschien zijn ze deze kant vergeten te doen." lachte hij een beetje. |
|
| |
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: I'm buried a l i v e (Blackpaw - SPT) di 17 feb 2015 - 15:46 | |
| "De geuren ruiken oud. Alsof ze al een tijdje niet geweest zijn, vind je niet?" vroeg hij. Dauntrose snoof diep in. Inderdaad, ze waren oud. Vreemd. "Misschien zijn ze deze kant vergeten te doen." Ze lachte mee. Dauntrose vertraagde en wreef zich tegen een boom aan. Zachtjes grinnikend trippelde ze terug naast hem. Zij waren de grenzen niet vergeten, dat was duidelijk. Het werd al weer wat later en de zon zakte. Het was mooi om te zien, zoals de eerste keer dat ze elkaar écht ontmoet hadden.
♥ Isa |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I'm buried a l i v e (Blackpaw - SPT) wo 18 feb 2015 - 13:51 | |
| Dauntrose wreef zich tegen een boom aan. Hij deed maar hetzelfde maar dan tegen een struik. Dat herhaalde hij nog een paar keer totdat hij er zeker van was dat hun geur goed over het stuk heen zat. De zon begon te zakken en dat merkte Dauntrose ook. Hij gaf haar een duwtje. "Wie het eerst daar bovenaan is!" Daar hadden ze de eerste keer ook gezeten toen ze elkaar ontmoet hadden. Soort van. Want hij had haar al wel in het kamp gezien. Ravenheart grijnsde en sprintte er vandoor, naar boven toe. |
|
| |
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: I'm buried a l i v e (Blackpaw - SPT) wo 18 feb 2015 - 16:14 | |
| Het was een koele avond. Eentje waarbij het niet erg koud zou worden. Ze werd geduwd. "Wie het eerst daar bovenaan is!" Ravenheart begon te sprinten. "Hé, dat is niet eerlijk.", miauwde ze luid, de achtervolging inzettend. Ze rende even snel zoals ze met Blackpaw haar training had gedaan, maar het was duidelijk dat Raven veel sneller was. Ze raakte altijd net tot zijn achterpoot.
♥ Isa |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I'm buried a l i v e (Blackpaw - SPT) wo 18 feb 2015 - 17:32 | |
| "Hé, dat is niet eerlijk." Pfft. Eerlijk. Hij was al bovenaan, met Dauntrose net achter hem. "Eerlijk? Het was eerlijk! Gewoon snel reageren." heeg hij. Al snel was Raven weer op adem en ging hij liggen. Het was koud, maar niet zo ontzettend koud als het weken ervoor was. Hij voelde dat het warmer begon te worden en dat vond hij wel prettig. Al was de zon in greenleaf niet te harden voor hem met zijn zwarte vacht. Hij staarde naar de ondergaande zon toe. "Toch vind ik dit het mooiste plekje van heel Shadowclan." |
|
| |
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: I'm buried a l i v e (Blackpaw - SPT) wo 18 feb 2015 - 17:56 | |
| Ze kwamen bovenaan. "Eerlijk? Het was eerlijk! Gewoon snel reageren." heeg Ravenheart. Ze hijgde nu ook, maar zij bleef staan. "Toch vind ik dit het mooiste plekje van heel Shadowclan." Dauntrose knikte. Haar blauwe ogen knepen zich half dicht bij het licht van de zon. Haar blik gleed naar Ravenheart die het zichzelf knus had gemaakt op de grond. Ze aarzelde, maar ging dan toch tegen hem liggen. Haar neusje raakte zijn nek en haar poten raakte de zijne. Ze waren groot, stevig en zwart.
♥ Isa |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I'm buried a l i v e (Blackpaw - SPT) wo 18 feb 2015 - 18:56 | |
| Ravenheart kroop wat meer tegen haar toen zij ook was gaan liggen. Het was beter om warmte te delen. Maar Raven wist zelf ook donders goed dat dat een rot excuus was om dichter bij Dauntrose te liggen. Want als hij eventjes helemaal eerlijk bleef naar zichzelf, dan had hij best wel gevoelens voor haar ontwikkeld de afgelopen weken. Ondanks dat het een beetje raar was gelopen allemaal. Raven zou ook niet durven om nu voor zijn gevoelens uit te komen of ze te vertellen aan Dauntrose. Dus dan maar over iets anders beginnen. Heel subtiel. "Ik hoorde dat Blackpaw een oogje op iemand had." |
|
| |
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: I'm buried a l i v e (Blackpaw - SPT) wo 18 feb 2015 - 21:21 | |
| Ravenheart drukte zich wat meer tegen haar aan. Ze sloot even haar ogen bij het fijne gevoel. Hij was warm en ze legde haar kopje in zijn sterke nek. Het was allemaal wat vreemd gegaan... Maar ze zou het eigenlijk nooit ontkennen. Er was toch niets mis mee? "Ik hoorde dat Blackpaw een oogje op iemand had." Ze dacht even na. "Ja. Dat klopt. Tegen mij zij ze Ember. De broer van Windpaw hé... Maar ik krijg de indruk dat ze op die andere broer valt. Dawnpaw."
♥ Isa |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I'm buried a l i v e (Blackpaw - SPT) do 19 feb 2015 - 13:57 | |
| "Ja. Dat klopt. Tegen mij zij ze Ember. De broer van Windpaw hé... Maar ik krijg de indruk dat ze op die andere broer valt. Dawnpaw." Emberpaw en Dawnpaw.. "Hmmm.. die heb ik beide alleen nog maar gezien in het kamp, verder niet." hij had niet echt met ze gesproken of zo. Ravenheart haalde diep adem en blies deze ook weer uit. Hij was totaal dichtgeklapt, wist niet meer wat hij moest zeggen. "Dus op wie heb jij een oogje." flapte hij er toen uit. Wow oeps. Dat was niet compleet de bedoeling geweest. |
|
| |
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: I'm buried a l i v e (Blackpaw - SPT) do 19 feb 2015 - 23:38 | |
| Ze was zich heel bewust van zijn warmte en elke ademhaling leek moeilijker te gaan. "Hmmm.. die heb ik beide alleen nog maar gezien in het kamp, verder niet." Ze grinnikte. "Ben je al vergeten dat we Dawnpaw in de patrouille hadden." Ze wiebelde met haar oortjes en trok een wenkbrauw op. Haar blauwe ogen gleden naar de zijne hij leek het moeilijk te hebben. "Dus op wie heb jij een oogje." Verbaasd keek ze op zodat haar kopje niet meer op zijn nek rustte. "Uh..." Ze voelde zich warm worden. Wat moest ze doen? Help! Ze schudde haar kopje, rustig blijven. "Euhmm... hij is sterk en knap." Ze keek even naar boven. Alsof ze helemaal in gedachten verzonken was, wat eigenlijk echt zo was. "Zeer knap... En hij is ook lief. Misschien een tikkie vergeetachtig. En hij heeft een warme stem." Ze kon het snorren niet temperen... wat had hij haar toch aangedaan.
<3 xD~
♥ Isa |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I'm buried a l i v e (Blackpaw - SPT) vr 20 feb 2015 - 17:58 | |
| Wat was dat een stomme vaag geweest! Ravenheart zuchtte diep. "Euhmm... hij is sterk en knap." Begon Dauntrose. Oh jee. "Zeer knap... En hij is ook lief. Misschien een tikkie vergeetachtig. En hij heeft een warme stem." Hij grijnsde. Het klonk als hem. Was hij het ook? Hij durfde het niet zeker te zeggen. "Dat moest vast de gelukkigste kater op de wereld zijn." zei hij tegen haar met een grijnsje. "Heeft deze kater ook nog een naam?" Dan zou hij het zeker weten. Als Dauntrose het durfde te zeggen tenminste. |
|
| |
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: I'm buried a l i v e (Blackpaw - SPT) vr 20 feb 2015 - 19:29 | |
| "Dat moest vast de gelukkigste kater op de wereld zijn." zei hij tegen haar met een grijnsje. Ze grijnsde. Eigenlijk wist ze dat niet, misschien... waarschijnlijk niet. "Heeft deze kater ook nog een naam?" Ze keek naar haar poten terwijl ze zich steeds warmer voelde. "Euhm...." Eigenlijk wilde ze heel graag door de grond zakken. Wat als hij niet verliefd op haar was. "R... Eh... Ravenheart.", miauwde ze zachtjes. Ze durfde amper te ademen.
♥ Isa |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I'm buried a l i v e (Blackpaw - SPT) za 21 feb 2015 - 2:21 | |
| "Euhm...." klonk het onzeker uit Dauntrose. Oh jee, hij hoopte dat haar niet onzeker maakte. "R... Eh... Ravenheart." miauwde ze zacht. Een brede grijns kwam over zijn gezicht heen en hij ademde zachtjes. Ravenheart drukte zijn neus tegen de hare aan. "Dat is grappig eigenlijk," begon hij. "Wat de poes waar ik verliefd op ben heeft de meest prachtige lange, gekleurde vacht. Blauwe ogen waar je in kan verdrinken en een stem waar ik uren naar zou kunnen luisteren." Hij voelde zijn hart tekeer gaan. "Haar naam is Dauntrose." |
|
| |
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: I'm buried a l i v e (Blackpaw - SPT) za 21 feb 2015 - 18:15 | |
| Ravenheart drukte zijn neus tegen de hare aan. Ze verstijfde, maar genoot er op het zelfde moment van. "Dat is grappig eigenlijk," begon hij. Ze ademde amper, durfde niet. "Want de poes waar ik verliefd op ben heeft de meest prachtige lange, gekleurde vacht. Blauwe ogen waar je in kan verdrinken en een stem waar ik uren naar zou kunnen luisteren." Haar hart ging tekeer, wie was het. Zou ze het ook moeten vragen? "Haar naam is Dauntrose." Het leek of alles in haar lichaam stopte... En dan kwamen de tranen. Ze wist niet eens waarom ze huilde. Dauntrose verborg haar kopje in zijn vacht.
♥ Isa |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I'm buried a l i v e (Blackpaw - SPT) za 21 feb 2015 - 22:22 | |
| Het duurde eventjes maar toen kwamen er tranen bij Dauntrose. Ravenheart keek verbaasd naar haar en drukte zijn kop tegen die van hem aan. "Wat is er? Is het niet goed?" vroeg hij toen. "Je bent niet verplicht om bij me te zijn als je niet wilt?" hij wist het ook niet meer. Hij wist eigenlijk niet goed wat hij met deze situatie aan moest. |
|
| |
are written in my
mind
| |
| Onderwerp: Re: I'm buried a l i v e (Blackpaw - SPT) za 21 feb 2015 - 22:28 | |
| Ravenheart drukte zijn kopje tegen haar aan. De tranen bleven komen, maar eigenlijk was dat om het geluk. Wat is er? Is het niet goed?" vroeg hij toen. Ze schudde haar kopje. "Je bent niet verplicht om bij me te zijn als je niet wilt?" Dauntrose zette haar vacht op en kroop dicht tegen hem aan. "Niet letten op mij.", fluisterde ze zachtjes. "Ik heb mijn emoties niet in de hand... Ik hou van je." https://www.warriorcatsnl.com/t22769-lyrical-murders-dauntrose-spt || Drama xD Als je wilt mag je reageren... >3 ||~ ♥ Isa |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I'm buried a l i v e (Blackpaw - SPT) za 21 feb 2015 - 22:53 | |
| Dauntrose kroop nog dichter bij hem. Nog even en ze kroop op hem. "Niet letten op mij.", fluisterde ze. "Ik heb mijn emoties niet in de hand... Ik hou van je." Hij grijnde. Dat was wat hij wel hoopte. "Gelukkig maar. Ik zou niet willen dat je je rot voelde door mij." zei hij zacht. "Ik hou ook heel veel van jou." hij drukte zijn kop tegen haar aan. "Je hoeft niet te huilen. Het is allemaal goed." |
|
| |
862 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I'm buried a l i v e (Blackpaw - SPT) zo 22 feb 2015 - 10:37 | |
| Bonepaw was al vroeg vertrokken om hier te komen, hij zocht naar meer informatie. Hij kon het misschien wel vinden in de Shadowclan, alleen moest hij wel iets vinden wat veel informatie kon brengen. Als hij niet goede informatie bracht naar Skinny Love zou hij op zijn mieter krijgen, nog te nieuwschierig hoorde hij een gesprek in de verte. Vlug spitste hij zijn oren en klom een boom in, hij probeerde het hier beter te kunnen horen en zien. In de verte waren er meerdere katten, wel van de zelfde clan. De gekleurde kat zat tegen de zwarte aan te leunen deze had een litteken over zijn gezicht lopen, dit zou wel eens intressand kunnen worden. De wind waaide wel flink maar gelukkig wel in zijn voordeel, hij moest wel verstopt blijven zodat geen enkle kat hem zag staan. Het nadeel was dat hij dichter bij moest komen voor meer informatie, hij kon het van hier moeilijk zien en horen. Hij besloot om de boom uit te gaan, tak voor tak sprong hij naar beneden. Vlak daarna kroop hij dichter naar de twee toe en hoorde veel, het ging over verliefdheid. Dus die twee katten waren op elkaar verliefd, alleen wist hij de namen nog niet.
OCC: Heb toestemming |
|
| |
| Onderwerp: Re: I'm buried a l i v e (Blackpaw - SPT) | |
| |
|
| |
|