Bunny 2607 Actief "They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"
| |
| Onderwerp: Re: Windpaw? zo 18 jan 2015 - 14:15 | |
|
"Ik spreek Hazelpaw vanavond aan. Meteen na het gesprek kom ik je verslag uitbrengen, ja?" Windpaw wou knikken en iets antwoorden, maar toen verscheen een ongenode gast op het toneel. "Hey meiden.", zei de tabby kater die eigenlijk bijna een kopie van haar was, uitgezonderd van de blauwe ogen die hen nu aankeken. "Waar hebben jullie het over?" Ze keek Blackkit aan met een samenzweerderige glimlach. "Niets belangrijks hoor Ember", antwoordde ze. "Maar Blackkit moest net weg. Kan ik je even spreken dan? Onder 4 ogen?", zei ze, subtieeel.
~Maak ik een nieuw topic aan voor het gesprek? (a)
|
|
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Windpaw? zo 18 jan 2015 - 16:01 | |
| Oh, shitterdepit man. Blackkit's adem stokte, en ze wist niet goed ze moest reageren toen Emberpaw ineens op het toneel verscheen. "Hee!" riep ze opgewekt, de controle over haar stem behoudend. Ze kon maar beter doen alsof er niks aan de hand was. "Je weet wel, meidenpraat," grijnsde ze. "Maar ja, ik moest net gaan." Gelukkig gaf Windpaw die opening. Ze draaide zich meteen om, en gaf nog even snel een zenuwachtige knipoog aan Windpaw toen Ember het niet leek te kunnen zien. Oh man, de kriebels. Dit was zo leuk! Ze rende weg. Ze deed alsof ze naar de nursery rende, maar werkelijkheid rende ze naar de grenzen van het kamp, om te kijken of ze Hazelpaw al terug zag komen.
|
|