Windpaw? - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Windpaw?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Blackpaw
Member
Windpaw? - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Windpaw?   Windpaw? - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 16:11

Blackkit kneep haar ogen dicht toen Windpaw niet reageerde en alleen haar schouders ophaalde. "Nee nee, sorry lieverd. Ik wil detaaaails!" Dit was veel leuker dan haar eigen verhaal. Dat zouden ze straks wel bespreken. Eerst wilde ze hier alles over weten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Windpaw? - Pagina 2 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Windpaw?   Windpaw? - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 16:16

"Nee nee, sorry lieverd. Ik wil detaaaails!" Ze rolde met haar groene oogjes, maar kon een kleine grijns niet van haar gezicht houden. Ergens had ze zich nooit gerealiseerd hoe leuk een echt meidengesprek kon zijn, al zou ze dat waarschijnlijk nooit toegeven. "Ugh, wat voor detaails dan!", riep ze zogezegd geïrriteerd uit, maar ondertussen begon ze er wel degelijk lol in te krijgen. De tabby poes legde zich neer en maakte het zich gemakkelijk, klaar voor een spervuur aan vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Windpaw? - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Windpaw?   Windpaw? - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 16:19


"Nou," schraapte Blackkit haar keel. "Hoe heb je hem ontmoet, hoe lang vind je hem al leuk, weet hij het, vindt hij jou ook leuk, is er al wat gebeurd, hebben jullie al ge.. (eh.. gezoend past hier niet.. dus ik doe maar dit:) gelikt? (nee dat is ook fout:) gekopt?" Blackkit plofte zich naast Windpaw neer en keek met opgeheven kop en enthousiaste blik naar Windpaw.

Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Windpaw? - Pagina 2 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Windpaw?   Windpaw? - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 16:22

"Nou," begon Blackkit, en Windpaw begon al te vrezen. "Hoe heb je hem ontmoet, hoe lang vind je hem al leuk, weet hij het, vindt hij jou ook leuk, is er al wat gebeurd, hebben jullie al ge.. (eh.. gezoend past hier niet.. dus ik doe maar dit:) gelikt? (nee dat is ook fout:) gekopt?" Ze grinnikte zachtjes en begon de vragen te beantwoorden. "Wel, we zijn samen opgegroeid, dus ik was zo klein toen ik 'm ontmoette dat ik dat niet eens meer weet. En ik weet eigenlijk niet sinds wanneer ik hem leuk vind.. Ik denk dat het gewoon langzaam gegroeid is? Ik denk niet dat hij het weet, ben niet zeker.. En ik hoop dat hij mij ook leuk vind? Hopelijk? En NEE, er is nog niets echt gebeurd, we behandelen elkaar gewoon als vrienden, en ik denk dat ik niets meer dan dat ben voor hem.. , beantwoordde ze alle vragen van de bijna-apprentice.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Windpaw? - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Windpaw?   Windpaw? - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 16:24

Blackkit luisterde aandacht naar alle antwoorden die Windpaw gaf. "Nou.. Jullie zijn vrienden, dus hij vindt je sowieso aardig. Waarom zou je het hem niet eens vertellen? Wie weet voelt hij wel hetzelfde." Wat zou het ongelofelijk leuk zijn als Wind en Hazel wat zouden worden. Dan konden ze leuke relatiedrama's met elkaar delen, en leuke roddels.

Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Windpaw? - Pagina 2 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Windpaw?   Windpaw? - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 16:33

"Nou.. Jullie zijn vrienden, dus hij vindt je sowieso aardig. Waarom zou je het hem niet eens vertellen? Wie weet voelt hij wel hetzelfde." Windpaw haalde haar wenkbrauwen op. Ze was misschien iet de slimste, en meestal zou ze voor de rechte aanpak gaan, maar stel dat dat niet werkte? "Ben je gek?", antwoordde ze daarom. "Stel dat hij niet hetzelfde voelt? Dan zou onze vriendschap compleet verpest zijn!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Windpaw? - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Windpaw?   Windpaw? - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 16:46

"Hmm. Ja, daar heb je misschien gelijk in. Maar je hoeft het hem toch niet te vertellen? Je kan het hem laten merken.. Je kan hem misschien eens een kopje geven, en kijken hoe hij reageert. Misschien maakt hij dan wel een move, en zo niet, dan was het niet raar wat je deed, want een kopje geef je ook gewoon aan je vrienden." Black gaf haar vrienden vaak genoeg kopjes. Daar was niks raars aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Windpaw? - Pagina 2 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Windpaw?   Windpaw? - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 16:48

"Hmm. Ja, daar heb je misschien gelijk in. Maar je hoeft het hem toch niet te vertellen? Je kan het hem laten merken.. Je kan hem misschien eens een kopje geven, en kijken hoe hij reageert. Misschien maakt hij dan wel een move, en zo niet, dan was het niet raar wat je deed, want een kopje geef je ook gewoon aan je vrienden." De tabby apprentice knikte aarzelend en bleef eventjes stil. Maar al snel glimlachte ze weer, en met een ondeugende flikkering in haar ogen keek ze de zwarte tabby aan. "En nu jouw beurt; wie vind je leuk, wanneer heb je hem ontmoet, hebben jullie al dingen samen gedaan, weet hij of je hem leuk vind, vind hij jou ook leuk? Detaaails", aapte ze haar na, een grote glimlach om haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Windpaw? - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Windpaw?   Windpaw? - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 16:55

Windpaw ging niet echt op haar in. Misschien moest ze gewoon even wennen aan het idee, of er even goed over nadenken. Misschien wel de moed verzamelen? Blackkit verwachtte niet dat zij moeite zou hebben met een kater vertellen dat ze hem zag zitten. Of nja, ze zou het hem niet vertellen; ze zou het hem gewoon laten merken. Daden zeiden soms meer dan woorden, of niet? "Nouuuu..." begon Blackkit langzaam, nu toch weer een beetje op haar bibs heen en weer wiebelend. "Nee, er is niks gebeurd. We zijn nu ook vrienden, maar soms heb ik het idee dat er wel meer kan zijn. Soms denk ik dat hij mij ook wel leuk kan vinden. Het is altijd heel gezellig, en ik zie hem best vaak. Jij kent hem ook," grinnikte ze. "Heel goed zelfs." Blackkit had heel goed door dat het om een broer van Wind ging.

Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Windpaw? - Pagina 2 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Windpaw?   Windpaw? - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 16:59

"Nouuuu...", begon Blackkit, voor ze losbarstte. "Nee, er is niks gebeurd. We zijn nu ook vrienden, maar soms heb ik het idee dat er wel meer kan zijn. Soms denk ik dat hij mij ook wel leuk kan vinden. Het is altijd heel gezellig, en ik zie hem best vaak. Jij kent hem ook," Ze vernauwde haar oogjes terwijl ze nadacht wie het zou kunnen zijn. "Heel goed zelfs." Hmm.. "Wie?", vroeg ze, hoewel ze erna meteen suggesties begon te geven. "Lurkingpaw? Ember? Dawnpaw? Woodkit? Toch niet ook Hazelpaw hé?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Windpaw? - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Windpaw?   Windpaw? - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 17:07

Black begon te lachen. "Nee gek, niet Hazelpaw. En Woodkit heb ik nooit echt ontmoet." Maar Wind had wel de naam opgenoemd waar ze het over had. "Maar ja.. Het is wel een broer van je," grinnikte ze, maar toch ook een beetje bang voor haar reactie. Wat als ze dat helemaal niet fijn vond?

Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Windpaw? - Pagina 2 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Windpaw?   Windpaw? - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 18:30

"Nee gek, niet Hazelpaw. En Woodkit heb ik nooit echt ontmoet.", antwoordde Blackkit opgelucht. Windpaw zuchtte opgelucht. Gelukkig maar, want wat anders? "Maar ja.. Het is wel een broer van je," De tabby apprentice glimlachte. "Welkom bij de familie dan, alvast!", antwoordde ze vrolijk. "En nu zeg je me wie het is; Dawn, Lurking of Ember? Ik gok Ember!", ja Emberpaw leek haar nog wel een geschikte kandidaat, die paste nog bij Blackkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Windpaw? - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Windpaw?   Windpaw? - Pagina 2 Icon_minitimeza 17 jan 2015 - 22:27

Blackkit begon te lachen. "Hahaha, gek, niet zo snel! Ik weet niet wat ik hiermee aanmoet hoor. Straks zijn we allebei apprentice, maar dan nog kan er niks gebeuren. Dan zouden we moeten wachten tot we warriors zijn, en wie weet wat er in die tussentijd gebeurd?" Windpaw begon te raden, en Blackkit beet nerveus op haar lip. "Ja, haha, je hebt gelijk," giechelde ze. "Emberpaw.. Maar.. Ik heb geen idee hoe hij zich voelt, dus niks zeggen! Wie weet maakt dat alles heel awkward."

Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Windpaw? - Pagina 2 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Windpaw?   Windpaw? - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 12:32

"Hahaha, gek, niet zo snel! Ik weet niet wat ik hiermee aanmoet hoor. Straks zijn we allebei apprentice, maar dan nog kan er niks gebeuren. Dan zouden we moeten wachten tot we warriors zijn, en wie weet wat er in die tussentijd gebeurd?", zei Blackkit. Windpaw knikte, ja, dat was natuurlijk waar. Daar had Black een punt. "Ja, haha, je hebt gelijk," giechelde ze. Aah, Emberpaw dus. Ze wist het wel! "Emberpaw.. Maar.. Ik heb geen idee hoe hij zich voelt, dus niks zeggen! Wie weet maakt dat alles heel awkward." De tabby poes glimlachte en gaf de kit een klein likje over haar kopje. "Maak je maar geen zorgen, Ember is lief.", zei ze geruststellend. En ze zou het wel weten, soms dacht ze dat ze hem beter kende dan wie dan ook, inclusief Ember zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Windpaw? - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Windpaw?   Windpaw? - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 13:01


Blackkit spinde zacht toen ze een lik van Windpaw kreeg. "Ja, dat weet ik," grinnikte ze. "Hij is een schatje. Hij zal nooit echt lullig tegen me doen, maar wie weet.. Hij kan me natuurlijk gewoon niet leuk vinden." Ze zuchtte kort en schudde wat sneeuw van haar poot af. "Maar.. eh.. Misschien kan je het eens met hem over mij hebben? Niks tegen hem zeggen hoor, maar misschien.. I don't know.. misschien kan je iets uit hem peuteren en aan mij doorgeven? En dan kan ik dat met Hazelpaw voor jou doen!"

~ Hahah omg dit is echt zo'n typisch meidengesprek xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Windpaw? - Pagina 2 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Windpaw?   Windpaw? - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 13:37

Ja, dat weet ik," grinnikte het poesje. "Hij is een schatje. Hij zal nooit echt lullig tegen me doen, maar wie weet.. Hij kan me natuurlijk gewoon niet leuk vinden." Windpaw schudde haar hoofd; zelfs als dat zo was, was ze er zeker van dat Ember dat hoffelijk aan kon pakken. "Maar.. eh.. Misschien kan je het eens met hem over mij hebben? Niks tegen hem zeggen hoor, maar misschien.. I don't know.. misschien kan je iets uit hem peuteren en aan mij doorgeven? En dan kan ik dat met Hazelpaw voor jou doen!" Een glimlach kroop over haar gezichtje en haar groene oogjes twinkelden opgewekt. "Dat klinkt als een geweldig idee!", zei ze vrolijk. "Deal! Dan moeten we nog eens samenkomen om verslag uit te brengen, ergens waar ze ons niet kunnen horen want dat zou echt gênant zijn.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Windpaw? - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Windpaw?   Windpaw? - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 13:53

Blackkit begon hard te lachen. "Omg jaaa. Ze mogen hier echt niet achterkomen. Dat zou mega awkward zijn." Ze stond helemaal te wiebelen van de spanning. "Oke, weet jij waar Hazelpaw nu is? Ik weet niet waar Ember is, maar je kan hem vast makkelijk vinden. Omggg Wind ik vind dit zo spannend."

Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Windpaw? - Pagina 2 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Windpaw?   Windpaw? - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 13:55

"Omg jaaa. Ze mogen hier echt niet achterkomen. Dat zou mega awkward zijn." Windpaw lachte met Blackkit mee. Inderdaad, dat zou té erg zijn voor woorden. "Oke, weet jij waar Hazelpaw nu is? Ik weet niet waar Ember is, maar je kan hem vast makkelijk vinden. Omggg Wind ik vind dit zo spannend." Ze keek naar de lucht en zag dat het bijna zonhoog was. "Ik denk dat ze beiden aan het trainen zijn; misschien proberen we ze het best 's avonds of 's ochtends eens apart te krijgen?", stelde ze voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Windpaw? - Pagina 2 DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Windpaw?   Windpaw? - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 14:01

Blackkit knikte. Ja, dat was een goed plan. "Ik spreek Hazelpaw vanavond aan. Meteen na het gesprek kom ik je verslag uitbrengen, ja?" Maaaan, dit was zo leuk. Ze voelde de adrealine door haar lichaam schieten. Maar wat als Ember zou zeggen dat hij haar helemaal niet zou zitten? Ze haalde haar schouders op. Daar zou ze dan ook wel overheen komen. Independent woman! Maar ze zou er misschien toch wel even kapot van zijn..

Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Windpaw? - Pagina 2 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Windpaw?   Windpaw? - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 jan 2015 - 14:11

Kleine zweetdruppeltjes drupten van mijn kopje af, terwijl ik met een trotse lach op mijn gelaat het kamp in stapte. De mollige duif die in mijn bek hing was niet te missen, en ik glunderde van trots. Dit was een zeer goede prooi, zeker voor deze barre tijd, en ik had hem helemaal zelf gevangen. Daar mocht ik toch wel een beetje trots op zijn? Het had me veel moeite gekost, en ik was het beest tot bijna bij de twoleg place gevolgd, maar het was het waard. Het complimenterende knikje dat een warrior aan me gaf, deed me glunderen. Het voelde goed om iets goeds te doen. Dat was ook wel logisch, als je het zo hardop zei. Of dacht. Ach, wat maakte het ook uit. Tevreden legde ik het lijk op de prooistapel, en nog steeds glimlachend stapte ik richting mijn den. Ik was van plan om wat uit te rusten, misschien een vriend of vriendin op te zoeken. Echter viel mijn oog op Windpaw en Blackkit, die enthousiast met elkaar stonden te kletsen. Beide poesjes betekenden vrij veel voor me. Windpaw was natuurlijk mijn zusje, en met haar had ik waarschijnlijk de beste band van al mijn broertjes en zusjes. Black was mijn beste vriendin, en dat betekende ook super veel voor me. Snel besloot ik om op het duo af te stappen. Het zag er gezellig uit, en ik wilde wel meedoen. 'Hey meiden.' Mauwde ik met een scheve glimlach. 'Waar hebben jullie het over?'

May I? (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Windpaw?   Windpaw? - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Windpaw?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: