Algemene Onzin Topic - Pagina 47

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
Jane
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Dm_X_transpride_90x90
D'
201
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Jane
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 13:07

Mn ma wil dat ik me tickets voor sabaton verkoop ;-;
Like hell wrm zou ik dat doen.
--> still mad on her
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 13:07

Well yeah I can get that, ik ben ook zo geweldig in de weg vinden dus mij zou dat dan ook wel gebeuren...
Jaytail
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 13:09

Ik ehm ja. ik zou om 19:00 ong. thuis zijn als het om 5 uur was afgelopen dus ik snap niet waarom ik niet mocht van mn pa :/ Van mn ma had het zeker wel gemogen. Maar ja, dat heb je als je gescheiden ouders hebt eh~
Venus
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 DPKsfdL
1066
Actief

CAT'S PROFILE
Venus
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 13:10

Snowdrop schreef:
Hehehe, ik mag wel~ Ik vroeg het en ze zei meteen ja, maar moest wel alles zelf betalen en ook alles zelf regelen. Ik zou dan vandaag om 5u30 op het station in Brugge moeten staan. Maw om 4u30 opstaan ofz om nog bussen te pakken naar daar xD
En ik zou sws verloren lopen zodra ik de grens over ga. En de kans dat ik zou durven dichterbij komen is erg klein, yay voor geen zelfvertrouwen hiya~
En dan zou ik pas ten laatste om 10u thuis zijn als het rond 4-5u gedaan zou zijn, of zoiets in die trant xD
En zeker voor een schooldag dacht ik echt van... ;3;

Dus yeah... xD

als ik zou gaan hoef ik maar een half uur of 1 uur te reizen en geld heb ik wel maar ben gewoon low op zelfvertrouwen plus ken ik ze niet zo goed...
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 13:11

Mijn ouders denken gewoon dat iedereen op het internet pedo is ofzo X"D
Plus ik woon in Brabant dus dat reizen duurt ook wel een tijdje...
Volepaw.
Member
262
Actief
Volepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 13:12

Venus schreef:
Snowdrop schreef:
Hehehe, ik mag wel~ Ik vroeg het en ze zei meteen ja, maar moest wel alles zelf betalen en ook alles zelf regelen. Ik zou dan vandaag om 5u30 op het station in Brugge moeten staan. Maw om 4u30 opstaan ofz om nog bussen te pakken naar daar xD
En ik zou sws verloren lopen zodra ik de grens over ga. En de kans dat ik zou durven dichterbij komen is erg klein, yay voor geen zelfvertrouwen hiya~
En dan zou ik pas ten laatste om 10u thuis zijn als het rond 4-5u gedaan zou zijn, of zoiets in die trant xD

Dus yeah... xD

als ik zou gaan hoef ik maar een half uur of 1 uur te reizen en geld heb ik wel maar ben gewoon low op zelfvertrouwen plus ken ik ze niet zo goed...
de meetings zijn er toch juist om elkaar eens beter te leren kennen?
Venus
Member
1066
Actief

CAT'S PROFILE
Venus
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 13:12

Hellhound schreef:
denken mijn ouders ook T-T
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 13:13

Ik praat ook op app met een groep maar m'n ouders zouden daar denk niet heel blij mee zijn en ik mocht ook al niet skypen...
Jane
Member
D'
201
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Jane
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 13:14

Hellhound schreef:
Plus ik woon in Brabant dus dat reizen duurt ook wel een tijdje...
Conclussie: het is handig als je een auto en een rijbewijs hebt en 18 bent :')
Wat in mijn geval enkel dat laatste is helaas ;c
Volepaw.
Member
262
Actief
Volepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 13:15

Venus schreef:
Hellhound schreef:
denken mijn ouders ook T-T
die van mij ook, en ik woon in Vlaams-Brabant, dus dat is ook niet echt dichtbij...
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 13:15

Als ik achttien ben kan ik wel komen meeten, dat duurt nog drie jaar en een paar weken tho...
Volepaw.
Member
262
Actief
Volepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 13:16

Hellhound schreef:
Als ik achttien ben kan ik wel komen meeten, dat duurt nog drie jaar en een paar weken tho...
+1
Venus
Member
1066
Actief

CAT'S PROFILE
Venus
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 13:18

Volekit. schreef:
Venus schreef:
Snowdrop schreef:

Dus yeah... xD

de meetings zijn er toch juist om elkaar eens beter te leren kennen?

weet ik maar ik ben gewoon bang dat ik zo nerveus word dat ik raare dingen ga zeggen en me zelf voor schut zet...
Jane
Member
D'
201
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Jane
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 13:19

Hanna, das in elk geval dichter dan bo(2) en mij :/ 
De kortste weg naar a'dam was via brabant, en vanuit west-vlaanderen is dat nogal ver ;3

Anouk, 18 hier en door 1 of andere reden die mn ouders niet willen zeggen mag ik niet gaan :/
Nu ja ik heb ook echt stomme ouders die liever mn leven ruineren.
Snowdrop
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 13:19

Maar als het dichter bij de Belgische grens is een van de volgende meets, wil een van mijn ouders me mss voeren, minder lang reizen ^^
Jaytail
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 13:21

Oh ik ben al een paar keer naar meetings geweest van WC, toen was mn ma even mee en op een gegeven moment is ze weggegaan omdat ze het wel vertrouwde xD Daarbij was de meeting maar 10 min van mn huis af toen dus ja x'D
Nu durven ze me wel te laten gaan maar de volgende dag school vond mn pa niet zo'n goed idee raar genoeg
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 13:21

De mijne zijn ook niet geweldig, de jouwe zijn volgens mij wel erger tho. You know what, zodra je op jezelf gaat wonen gaan ze zich {hele grote kans} anders gedragen omdat ze je toch heel erg missen. @Assie
Jane
Member
D'
201
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Jane
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 13:25

Ik ben zelfs niet meer zeker als ik naar de grote meet mag gaan :/
Daarom durf ik nog niet te vragen om id paasvakantie met de motorhome naar nl te gaan om een paar daagjes af te spreken met aimee.
Ik zweer het, sinds ik het verteld heb is er zoveel veranderd in negatieve zin. Was ze überhaupt ooit wel blij voor mij? Als ze me zelfs met een gehandicapte man van 30 wil koppelen?

Anouk, alleen gaan wonen zal pas over 10 jaar fso zijn hoor. Tenzij me ouders het eerst het huis verlaten en in frankrijk gaan wonen, maar ben niet zo zeker hoor :/
Stomme ouders -.-
Hellhound
Member
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn

677 IC

CAT'S PROFILE
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 13:30

Wacht wat? Wilde je ouders je met een gehandicapte van 12 jaar ouder koppelen?
Jane
Member
D'
201
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Jane
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitimezo 4 jan 2015 - 13:34

Anouk, nou ja hij zocht iemand om oudejaar mee te vieren. Ik zou het gedaan hebben moest ik al niet samen zijn geweest met aimee, en daarbij die nacht met der afgesproken hebben om video p skype te doen. En tja eig is het niet pedo he, me shippen met iem die 12 jaar ouder is. Tot slot ben ik zelf volwassen.
Heb je trouwens al pb gehad van iemand?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 47 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 47 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 46, 47, 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: