|
|
262 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jan 2015 - 16:17 | |
| |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jan 2015 - 16:17 | |
| - kittypaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Wat zal ik eens als volgende serie gaan kijken xD
DOCTOR WHOOOOOOOOOOOOOOO Heb ik al eens een paar afleveringen van gezien en dat spreekt me niet zo heel erg aan tbh Ik zit zel te twijfelen tussen being human uk Vampire diaries Bitten En Buffy the vampire slayer |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jan 2015 - 16:18 | |
| - Jaytail schreef:
- Ik ga ook een nieuwe serie beginnen, not sure wat, maar in ieder geval soort van detective achtig xD
Ga lie to me zien. xD wel Koreaans maar boeieZo hilarisch. Ben erdoor tot 5 uur opgebleven gisteren. xD |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jan 2015 - 16:19 | |
| - Littlestream schreef:
- Jaytail schreef:
- Ik ga ook een nieuwe serie beginnen, not sure wat, maar in ieder geval soort van detective achtig xD
Ga lie to me zien. xD wel Koreaans maar boeie Zo hilarisch. Ben erdoor tot 5 uur opgebleven gisteren. xD Nee Chi foei, je hebt me al aan Itazura na Kiss geholpen x'D |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jan 2015 - 16:22 | |
| - Jaytail schreef:
- Littlestream schreef:
- Jaytail schreef:
Ga lie to me zien. xD wel Koreaans maar boeie Zo hilarisch. Ben erdoor tot 5 uur opgebleven gisteren. xD Nee Chi foei, je hebt me al aan Itazura na Kiss geholpen x'D Gheghe sorry xD not sorry (A) ;DNee serieus. Het gaat over iemand die perongeluk het gerucht verspreid dat ze getrouwd is met een awesome rijke man om dr vriendin te dissen, maar dan word het een echt gerucht rond heel korea en tja.. xD T is awesome (A) |
|
| |
1066 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jan 2015 - 16:24 | |
| |
|
| |
262 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jan 2015 - 16:26 | |
| |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jan 2015 - 16:26 | |
| Vooruit ik denk dat ik verder ga met being human uk gezien ik de us versie heb afgerond net |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jan 2015 - 16:28 | |
| - Littlestream schreef:
- Jaytail schreef:
- Littlestream schreef:
- Jaytail schreef:
Ga lie to me zien. xD wel Koreaans maar boeie Zo hilarisch. Ben erdoor tot 5 uur opgebleven gisteren. xD Nee Chi foei, je hebt me al aan Itazura na Kiss geholpen x'D Gheghe sorry xD not sorry (A) ;D Nee serieus. Het gaat over iemand die perongeluk het gerucht verspreid dat ze getrouwd is met een awesome rijke man om dr vriendin te dissen, maar dan word het een echt gerucht rond heel korea en tja.. xD T is awesome (A) Geen zorgen Itazura na Kiss is awesome ;^; {Heeft t al 4x gezien en is bezig met de 5e x :') } |
|
| |
San or Wolfie 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jan 2015 - 16:32 | |
| Mann ik moet nu echt aan mijn huiswerk beginnen... Geen ZIN >.< |
|
| |
262 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jan 2015 - 16:33 | |
| |