|
|
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 23:51 | |
| - Draco schreef:
- kittypaw schreef:
- Ashdrizzle schreef:
- Draco schreef:
- Ik wil verkering xD
Het enige goede aan school, maandag zie ik hem weer <3 Ik ruik romance, vertel eens C: TELL MEH
Ik heb geen crush nooit gehad en geen vriendje, maar die verhalen zijn awesome om te lezen xD *Enige reden wrm ik op het liefdes topic klik* *im innocent* Zo bijzonder is het niet. Ik ben vorig jaar van klas gewisseld en we zitten nu in de zelfde klas. Bovendien woont hij in dezelfde straat. We fietsen dus meestal samen naar school maar ik ben te verlegn om iets zinnigs te zeggen. Maar we hadden dus gym vlak voor de vakantie en we zaten samen in het groepje. Damn, dat was zo perfect. Nu is dat wat me vrolijk maakt. En misschien dat ik ooit genoeg moed heb om iets te zeggen. (En ik glimlach terwijl ik dit typ en maak mezelf bang^^)
@Marijn; innocent *kuch kuch* Ey, ik zou zeggen, gewoon doen. Want het is heel ouderwets om te denken dat de jongen alles gaat doen. Meisjes kunnen ook prima flirten. Gewoon veel contact met hem zoeken. Je moet wel over je verlegenheid heenstappen, maar ik beloof je, it's worth it. Zo kwam ik ook stapjes dichterbij that bootay :') |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 23:52 | |
| - Snowdrop schreef:
- Venus schreef:
- Snowdrop schreef:
- Hahaha yw Chi ^^
Ik heb problemen met mn crush ;3;
nu jij vertellen! Well het probleem is ik vind hem cute en stuff, maar iedereen van de klas dus niet. Ze plagen me er een beetje mee omdat ze het denk ik door hebben. Maar hij is so cute en so funny en alles en en... Ik wil hem huggen, ik wil hem voor mezelf D< Who cares what they think? What matters is what you think. Enneh Kate soof heeft gelijk ;D
Laatst aangepast door kittypaw op vr 2 jan 2015 - 23:54; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 23:53 | |
| Het zou mijn eerste vriendje terug zijn na twee jaar ;3; Iedere keer als ik hem zie, iep mijn hartje en omg hij heeft zo'n mooie ogen... Alleen maar omdat hij acné heeft, net als ik, zeggen ze dat ie lelijk is... Pff lekker zeg. Niemand heeft dat ooit tegen mij gezegd :/ |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 23:55 | |
| BO SEES THE BEAUTY IN HIM
I WISH SOMEBODY SAW BEAUTY IN ME
Laatst aangepast door kittypaw op vr 2 jan 2015 - 23:55; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 23:55 | |
| Ik ga het misschien nog wel doen ook, ooit. Het is alleenhet feit dat ik het nooit eerder heb gedaan, bovendien heb ik afwijzingsangst (mooi woord). Maar voorlopig is ieder herinnering al goed genoeg en het feit dat ik achter hem zit bij duits , wat het enige is dat het vak leuk maakt. Verder is Duits echt k*t, een 4 voor een toets waar ik voor leer en een 5.5 voor toets waar ik niet voor leer.
|
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 23:56 | |
| - Draco schreef:
- Ik ga het misschien nog wel doen ook, ooit. Het is alleenhet feit dat ik het nooit eerder heb gedaan, bovendien heb ik afwijzingsangst (mooi woord). Maar voorlopig is ieder herinnering al goed genoeg en het feit dat ik achter hem zit bij duits , wat het enige is dat het vak leuk maakt. Verder is Duits echt k*t, een 4 voor een toets waar ik voor leer en een 5.5 voor toets waar ik niet voor leer.
Dit is ook mijn eerste so, geen valid argument B) Heel rustig aandoen en dan komt het goed. Als het je blij maakt om met hem te praten, vooral doen! (: |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 23:57 | |
| Kate dat is precies waarom ik niet leer. Ga maandag gewoon naar m toe ff praten of zo xD ook al is het maar 'hey'.
Oh en dit jaar word het weer valentijn!! |
|
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 jan 2015 - 23:59 | |
| @Soof mijn tablet maakt er dood van o.O; Thanks voor het advies (: Ik doe het gewoon.
@Marijn; laten we hopen op geluk met Valentijn. |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jan 2015 - 0:01 | |
| my cover has been blown! No probs ^^ Succes bae <3
|
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jan 2015 - 0:02 | |
| Stuur m dan iets Ik kreeg ooit, maar één keer in m'n hele leven, aka 13 valentijnsdagen.. één roos. van anoniem. net als alle andere meiden in mn klas -.- |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jan 2015 - 0:02 | |
| Anybody alive? Ik ben voor nu nog even gestopt met Doctor Who kijken, nu maar eens posten (A) |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jan 2015 - 0:03 | |
| Ikmoet slapen :c
Naja dan maaror spelen bye mensjes ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jan 2015 - 0:04 | |
| Noooo Booo! Oke dan :c See you later alligator ;') |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Op school hebben wij Valentijnsgala dit jaar. Een dikke loner ga ik dan zijn, maar met vrienden, so :'D |
|
| |
Luca 1091 Actief “Spread your arms and always trust your cape.”
| |
| Maar praten is zo moeilijk :c iedere keer als ik dat probeer.verander ik in een.mega kluns. Lets hope valentine brings any good. |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jan 2015 - 0:05 | |
| wanneerkomterweerriverclanceremonieareyoukiddingmeikhebhemnetgemist ;-; |
|
| |
Luca 1091 Actief “Spread your arms and always trust your cape.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jan 2015 - 0:06 | |
| Whahha same met windclan dan xD |
|
| |
Yanthe 75 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jan 2015 - 0:06 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jan 2015 - 0:07 | |
| Well, lekker veel topics openen en nestjes zijn ook altijd een boost ^^
*stare @ Babs* |
|
| |
262 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jan 2015 - 0:07 | |
| dat ene moment zit je gewoon even achter de pc en is het nog maar 23.45 en wat later kijk je op de klok en dan is het 00.5 O.o |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|