|
|
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jan 2015 - 11:12 | |
| Zo nieuw setje voor Clawtje |
|
| |
San or Wolfie 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jan 2015 - 11:13 | |
| - Owlflight schreef:
- goedemorgen San c:
Goed2morgen Han c: ik noem je van af nu Han |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jan 2015 - 11:20 | |
| Goodmorning San :3 ! Ik ga maar eens verder met mijn verhaal. Ik laat het veel te veel links liggen XD. |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jan 2015 - 11:21 | |
| Tony is een irri gast die me irriteert, allemaal de schuld van Annemeike D: |
|
| |
San or Wolfie 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jan 2015 - 11:28 | |
| - Creamypaw schreef:
- Goodmorning San :3 !
Ik ga maar eens verder met mijn verhaal. Ik laat het veel te veel links liggen XD. morgen Jullia! alles goed? c: en ooh ben je bezig met een verhaal>? ben dol op verhaaltjes mag ik hem lezen? ;3 |
|
| |
227 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jan 2015 - 11:41 | |
| - Snowdrop schreef:
- Tony is een irri gast die me irriteert, allemaal de schuld van Annemeike D:
xD |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jan 2015 - 11:45 | |
| - Fairypaw schreef:
- Creamypaw schreef:
Ik ga maar eens verder met mijn verhaal. Ik laat het veel te veel links liggen XD.
morgen Jullia! alles goed? c: en ooh ben je bezig met een verhaal>? ben dol op verhaaltjes mag ik hem lezen? ;3 Ja met mij gaat alles goed en met jou =) ? Ja, ik ben een boek aan het schrijven, maar het is geen verhaaltje meer hoor. Het is nu 55 pagina's. Je mag van mij wel een stukje lezen als je wilt? |
|
| |
San or Wolfie 331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jan 2015 - 11:48 | |
| - Creamypaw schreef:
- Fairypaw schreef:
- Creamypaw schreef:
Ik ga maar eens verder met mijn verhaal. Ik laat het veel te veel links liggen XD.
morgen Jullia! alles goed? c: en ooh ben je bezig met een verhaal>? ben dol op verhaaltjes mag ik hem lezen? ;3 Ja met mij gaat alles goed en met jou =) ? Ja, ik ben een boek aan het schrijven, maar het is geen verhaaltje meer hoor. Het is nu 55 pagina's. Je mag van mij wel een stukje lezen als je wilt? gaat goed hoor thanks <3 wow 55 pagina's? nu word ik echt nieuwsgierig ik zou graag een stukje lezen c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jan 2015 - 11:49 | |
| - Fairypaw schreef:
- Creamypaw schreef:
- Fairypaw schreef:
- Creamypaw schreef:
morgen Jullia! alles goed? c: en ooh ben je bezig met een verhaal>? ben dol op verhaaltjes mag ik hem lezen? ;3 Ja met mij gaat alles goed en met jou =) ? Ja, ik ben een boek aan het schrijven, maar het is geen verhaaltje meer hoor. Het is nu 55 pagina's. Je mag van mij wel een stukje lezen als je wilt?
gaat goed hoor thanks <3 wow 55 pagina's? nu word ik echt nieuwsgierig ik zou graag een stukje lezen c: Haha ja, ik ga proberen om het uit te geven =) . Je krijgt PM. |
|
| |
262 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jan 2015 - 12:20 | |
| zo. eindelijk klaar met m'n spreekbeurt c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jan 2015 - 12:32 | |
| |
|
| |
262 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jan 2015 - 12:40 | |
| - Snowdrop schreef:
- Het is zo stil hier...
jep, iedereen is naar de mini meet |
|
| |
1066 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jan 2015 - 12:47 | |
| - Volekit. schreef:
- Snowdrop schreef:
- Het is zo stil hier...
jep, iedereen is naar de mini meet is dat vandaag? |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jan 2015 - 12:48 | |
| - Venus schreef:
- Volekit. schreef:
- Snowdrop schreef:
- Het is zo stil hier...
jep, iedereen is naar de mini meet is dat vandaag? Jep. Ik mocht niet van mn ouders :c De volgende keer miss wel. |
|
| |
1066 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jan 2015 - 12:50 | |
| - Thymewillow schreef:
- Venus schreef:
- Volekit. schreef:
- Snowdrop schreef:
- Het is zo stil hier...
jep, iedereen is naar de mini meet is dat vandaag? Jep. Ik mocht niet van mn ouders :c De volgende keer miss wel. eerlijk gezegt wilde ik ook gaan maar ik weet 100% zsker dat ik niet mag ;c |
|
| |
262 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jan 2015 - 12:51 | |
| - Venus schreef:
- Thymewillow schreef:
- Venus schreef:
- Volekit. schreef:
- Snowdrop schreef:
- Het is zo stil hier...
jep, iedereen is naar de mini meet is dat vandaag? Jep. Ik mocht niet van mn ouders :c De volgende keer miss wel. eerlijk gezegt wilde ik ook gaan maar ik weet 100% zsker dat ik niet mag ;c +1 |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jan 2015 - 12:53 | |
| - Venus schreef:
- Thymewillow schreef:
- Venus schreef:
- Volekit. schreef:
- Snowdrop schreef:
- Het is zo stil hier...
jep, iedereen is naar de mini meet is dat vandaag? Jep. Ik mocht niet van mn ouders :c De volgende keer miss wel. eerlijk gezegt wilde ik ook gaan maar ik weet 100% zsker dat ik niet mag ;c Ik mocht niet omdat wij in Frankrijk waren, en nu ben ik weer hier... Als het goed uitkomt, mag ik, maar nu kwam het dus niet goed uit. xc |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jan 2015 - 12:55 | |
| Voor mij was het 4u en 30 minuten reizen heen. Dat is 9u reizen op een dag en een beetje teveel voor mij omdat ik morgen ook school heb enzo ^^" Ik mocht wel gaan... maar 9u reizen, en daarbij nog niet de vertragingen en dergelijke begerekend vind ik echt veel... |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jan 2015 - 12:56 | |
| Ik mag niet meeten van m'n ouders dus ben er sws altijd wel X"D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jan 2015 - 13:01 | |
| Hehehe, ik mag wel~ Ik vroeg het en ze zei meteen ja, maar moest wel alles zelf betalen en ook alles zelf regelen. Ik zou dan vandaag om 5u30 op het station in Brugge moeten staan. Maw om 4u30 opstaan ofz om nog bussen te pakken naar daar xD En ik zou sws verloren lopen zodra ik de grens over ga. En de kans dat ik zou durven dichterbij komen is erg klein, yay voor geen zelfvertrouwen hiya~ En dan zou ik pas ten laatste om 10u thuis zijn als het rond 4-5u gedaan zou zijn, of zoiets in die trant xD En zeker voor een schooldag dacht ik echt van... ;3;
Dus yeah... xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|