Levels SPT - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Levels SPT

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
Tallshadow
Member
Levels SPT - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 4 Icon_minitimezo 12 jul 2015 - 8:12

Ze herhaalde eerst zijn vraag, wat de kater vertelde dat ze er echt over na zou denken. Katten die op deze vraag een rechtstreeks antwoord gaven, zonder na te denken hadden er of zelf al heel lang over nagedacht, of ze spraken niet de waarheid. Negen van de tien keer was het dat laatste, en wisten ze zelf niet eens dat het niet waar was. ''Het deel van mijn familie dat veel te vroeg dit leven heeft moeten verlaten. Mijn broertje, zusje en mijn ouders.'' Tall keek ook even naar zijn poten, was dit te persoonlijk geweest? Hij vond het altijd lastig om om te gaan met katten die familie verloren hadden. Vooral omdat hij niet zeker wist wat voor impact het wel niet op hem zou hebben om familie te verliezen. Zijn broers, zussen, moeder en zelfs vader, ze waren zijn houvast. Als dat wegviel had hij geen zekerheid meer, wat moest je dan? ''Dat klonk waarschijnlijk een heel stuk dramatischer dan de bedoeling was.'' Tall moest grinniken bij die opmerking, het was altijd grappig als anderen terugkeken op hun eigen antwoorden, omdat ze er zo vaak iets anders in zagen dan hij. De kater schudde echter al snel zijn hoofd, met een begripvolle uitdrukking erop. "Nee, en zelfs al zou het dat doen, dan was het misschien wel goed geweest," Antwoordde hij rustig, "Ik weet niet wat het is om familie te verliezen, dus ik kan en wil me de pijn die het doet eigenlijk ook niet voorstellen, vandaar dat je misschien niet veel aan mij hebt. Maar ik weet in ieder geval eén ding, als katten niet 'dramatisch' genoeg doen over het verliezen van familie, zijn het misschien heel andere katten dan je van tevoren dacht, familie verdient respect, en daarmee het nodige drama."
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Levels SPT - Pagina 4 DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 4 Icon_minitimema 13 jul 2015 - 22:32

Het was vreemd om na een lange tijd weer te denken aan haar familie. Sinds haar band met Starclan verbroken was had ze hen niet meer gezien terwijl dat nou juist hetgeen was geweest wat haar had geholpen om niet in stukjes te breken. Maar nu was ze ook ouder en kon ze er mee om gaan, al deed het haar nog altijd een hoop pijn, wetend dat geen van allen hun oneerlijke dood hadden verdiend. Toch hoorde ze de jonge kater grinniken en ze keek hem aan met een lichte glimlach rond haar eigen snuit. Ze haalde haar schouders kort op bij zijn antwoord maar luisterde stilletjes naar wat hij zei. Bij zijn laatste zin keek ze hem echter aandachtig aan voor ze langzaam knikte. ''Je bent gezegend met een gezonde familie, ik moet toegeven dat ik daar lichtelijk jaloers op ben.'' Zei ze en schudde haar kop voor ze diep ademhaalde. ''Maar bedenk wel dat zelfs het drama zijn grenzen moet hebben. Het heeft mij een heel hoop pijn gedaan het moment dat het gebeurde maar je moet er mee leren leven. Mijn kleine broertje zag ik verdrinken toen ik een kitten was. Mijn moeder werd vermoord door een jaloerse kater toen ik net apprentice was. Die dag was de laatste dat ik mijn vader nog levend zag, mijn mentor en ik vonden hem de volgende dag, opengereten. en een paar manen later moest ik toekijken hoe mijn enige overgebleven zusje werd aangereden door een monster. Kostte mij ook bijna mijn leven omdat ik blindelings het donderpad over vloog. Ik heb geen van alle kunnen redden en draag nog altijd een mate van schuld bij me.'' Ze haalde even diep adem en keek Tallshadow aan. ''Was dat drama genoeg? Je moet ook niet vergeten dat elk ander, anders omgaat met de dood. Daardoor kan een reactie heel verschillend zijn van de hysterische tot de stille bijna koude.'' Zei de zonder weg te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Levels SPT - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 4 Icon_minitimedi 14 jul 2015 - 2:11

Hij viel stil toen de poes zo eerlijk toegaf dat ze jaloers was op hem en zijn familie, alles wat hij in antwoord kon bedenken was het respectvol en dankbaar neerbuigen van zijn hoofd. Daarna luisterde hij echter met stijgende verbazing en horror naar wat de poes te zeggen had, en snapte haar jaloezie zo snel zo veel beter. Dat was niet genoeg, dat was niet enig woord wat over balans praatte, dat was een Mousedung up pad wat Starclan gekozen had voor de poes, wat niemand ooit mee zou moeten mogen maken. Hij deed zijn best niet zijn voorouders te vervloeken, bovendien wist hij niet of die überhaupt wel gingen over het leven van een Riverclan kat. Daar zat waarschijnlijk allemaal politiek achter die hij niet wilde begrijpen. De poes besloot uiteindelijk haar betoog met de mededeling dat katten allemaal anders reageerden, en daar dacht de kater even over na. "Dat ligt er dan ook aan wie je verliest, en… In jouw geval hoeveel en wanneer.." Zijn stem stierf weg, nog steeds onder de indruk van het verhaal, en zijn staart raakte even haar poot aan - die het dichtste bij was - als teken van steun, in hoeverre dat kon gezien hun clansituaties.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Levels SPT - Pagina 4 DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 4 Icon_minitimedi 14 jul 2015 - 23:56

Het was een vreemd gevoel geweest, alles er zo opsommend uit te gooien maar ze kon het nou niet echt met veel gepijnigde emoties laten vallen. Dat stadium was ze alweer voorbij, al voelde ze nog altijd pijn. Hij bleef verder stil merkte ze toch wel, niet echt ingaand op haar best wel tragische opsomming van verlies. Waar hij wel op inging was haar laatste zin, een die ze naar waarheid had aanschouwd. Ze knikte even zodra hij uitgesproken was en keek naar zijn staart tegen haar poot voor ze glimlachte. Met alleen haar ogen bedankte ze hem, wetend dat de woorden beter binnen konden blijven. ''En ook jij hebt gelijk, maar soms ligt het ook aan de band die je met hen had. Geloof het of niet, er zijn ook genoeg warriors die nauwelijks een band hebben met hun familie om wat voor een reden dan ook. Maar wanneer is inderdaad ook iets wat iemand anders doet reageren. Voor mij is het heel veel manen geleden en de hoeveelheid was misschien wel iets te overdreven. Al weet ik wel dat ik nog ergens een zus heb, ik weet alleen niet wie ze is.'' Zei ze en sloot haar ogen even. ''En ik denk dat ik me daar half aan vasthoudt, het feit dat er ergens nog iemand is die gerelateerd is aan mij.'' Mompelde ze langzaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Levels SPT - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 4 Icon_minitimewo 15 jul 2015 - 16:01

De ander leek het fijn te vinden dat hij reageerde op het minst heftige gedeelte, om eerlijk te zijn wist hij niet zeker of hij ooit genoeg leed zou meemaken om te kunnen meepraten over het eerste dus een heel andere keus had hij in zijn ogen ook niet gehad. Er werd weer gereageerd op wat hij zei, en een frons was de eerste reactie zodra hij hoorde over katten die geen band hadden met hun familie. Oke, hij was niet met allemaal even close - zijn familie was gigantisch! - maar hij kende ze in ieder geval wel, en probeerde ook zo vaak mogelijk met ze te praten. Uiteindelijk kwam het erop neer dat de poes ergens nog een levend familielid had, en dat deed hem glimlachen. Blijkbaar werd zij er zelf ook vrolijk van. ''En ik denk dat ik me daar half aan vasthoudt, het feit dat er ergens nog iemand is die gerelateerd is aan mij.'' Hij knikte, "Dat valt heel goed te begrijpen," Reageerde Tall, "Er is iemand die deelt in jouw leed, en weet waar je doorheen bent geweest," Hopelijk ontmoette ze de poes ooit, en viel die niet tegen. Dat was waar de kater altijd bang voor was, teleurstelling van de hoogste graad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisperwind
Member
Levels SPT - Pagina 4 DPKsfdL
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 Moons
Gender:
Rank:
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 4 Icon_minitimedo 23 jul 2015 - 0:14

Als ze ouder was geweest was haar waarschijnlijk een hoop bespaard gebleven. Dan had ze op tijd kunnen ingrijpen en wel levens kunnen redden, althans een ervan. Haar jongste broertje had ze dan wel kunnen redden, maar ze kon de tijd niet terugdraaien. Ze fronste even zodra Tallshadow weer antwoord gaf maar begon al lichtjes met haar kop te schudden. ''Nee, diegene deelt niet in mijn leed. Voor diegene is alles onbekend, ze heeft nooit de band binnen onze familie gekend. En ik ben blij dat haar het leed is bespaard.'' Antwoordde ze zacht en glimlachte toch even. Ze wilde weten wie het was, maar niemand had haar een duidelijk antwoord gegeven en daarom zat ze nog altijd in het duister te graaien naar een antwoord. ''En misschien is het ook wel beter als haar zelfs het staartje bespaard blijft. Teveel pijn is nooit goed voor iemand.'' Mompelde ze langzaam, maar bedenkelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Levels SPT - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 4 Icon_minitimezo 26 jul 2015 - 12:29

Blijkbaar had hij het net fout, maar het was ook heel lastig voor de jongeling om zich in te denken dat er een familie bestond waarin de twee overgeblevenen geen idee hadden wie het zou zijn. Misschien wist de ander dan niet eens dat Whisper bestond, en dat was iets waar Tall, met de fijne familie waarin hij was opgegroeid, met zijn hoofd niet bij kon. Familie die dus al zo jong uit elkaar was gegaan, dat ze geen idee hadden waar naar elkaar te zoeken in het heden. Het was net een dramatische roman, maar dan het serieuze leven van de poes voor hem, en een nieuwe golf aan respect voor haar kreeg de kater weer over zich heen. "Dat maakt het alleen niet makkelijker voor u," Reageerde hij op haar melding dat ze het leed de ander wilde besparen. "Want nu moet u nog steeds alles alleen dragen," Vrienden zouden dit waarschijnlijk proberen te begrijpen, maar niet kunnen, ze zouden je in het begin willen helpen maar het uiteindelijk zat worden. Niemand, ook hij niet, zou kunnen begrijpen hoe het zou zijn als er zoiets groots wegviel uit je leven, net buiten je bereik. Had Starclan haar niet kunnen helpen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Levels SPT   Levels SPT - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Levels SPT
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: